Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hmm ja inderdaad, het wordt de hele week superlekker weer.
Ik moet nu even kijken of ik mijn tv op m'n balkon kan zetten, lekker in de zon en (ivm waarschijnlijke brakheid) een bakkie pleur erbij. En een lekkere pot voetbal. Ik heb er zin in!
Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perspraatje van Jol is nog niet geweest toch?
quote:Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.
De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati.
Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
ANP meldt nu wel wat kort:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, om 13u, alleen staat er zo te zien nog niks op de site.
quote:Fitte selectie
Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel.
De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati.
Atouba
Thimothée Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. ''Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen'', zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linksback.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, goed in het centrum van de defensie uit de voeten kan.
Prioriteiten en zo..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was van plan morgen eens goed te gaan zitten voor start van PL. Maar wordt gewoon terras, denk ik.
Het is een lastige keuze. Keek echt uit naar start van PL, maar van dit weer moet je wel genieten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prioriteiten en zo...
Lekker weer kan altijd nog..
Ga je niet eens ouwe?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:14 schreef Silenus het volgende:
Hmm ja inderdaad, het wordt de hele week superlekker weer.
Ik moet nu even kijken of ik mijn tv op m'n balkon kan zetten, lekker in de zon en (ivm waarschijnlijke brakheid) een bakkie pleur erbij. En een lekkere pot voetbal. Ik heb er zin in!
Is Alderweireld nu linksbenig of niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:27 schreef bloodysunday het volgende:
vdWiel - Alderweireld - Vertonghen - Atouba?
Nee, ik heb de hele tijd gezegd dat ik het kaartje te duur vond en toen het dinsdag zo begon te kriebelen dat ik dacht 'fuck it, ik ga toch!' was het uitverkocht. M'n hart huilde, maar m'n portemonnee maakte een sprongetje.quote:
quote:Jol: "We kunnen aardige kloof slaan met PSV"
14 augustus 2009
Het seizoen is nog maar net begonnen, maar toch kan Ajax rivaal PSV al op een flinke achterstand zetten. Bij een zege zondag in het Philips Stadion hebben de Amsterdammers na drie duels al zeven punten meer dan de ploeg uit Eindhoven.
"We kunnen een aardige kloof slaan", zei trainer Martin Jol vrijdag na de training in de ArenA. "Aan de andere kant begon AZ vorig seizoen ook slecht aan de competitie. En die werden geloof ik wel kampioen. Ik denk dat we pas in december de balans kunnen opmaken. Dan weten we wel waar we staan. PSV had overigens ook gewoon van VVV moeten winnen. Ze waren vooral in de eerste helft veel beter."
Jol heeft in de aanloop naar de topper de beschikking over een nagenoeg fitte selectie. Alleen de geblesseerde Gabri en derde doelman Jeroen Verhoeven werken nog aan hun herstel. De trainer van Ajax wilde zijn opstelling voor het duel met PSV niet prijsgeven. De kans is groot dat Eyong Enoh weer de voorkeur krijgt boven de meer aanvallend ingestelde Ismaïl Aissati. Thimothe Atouba staat ook voor zijn debuut in de hoofdmacht. "Ik ben er nog niet uit wanneer ik hem ga brengen", zei Jol over de van Hamburger SV overgekomen linkervleugelverdediger.
De trainer van Ajax benadrukte ook dat Jan Vertonghen, die de laatste weken als linksback voetbalde, in het centrum van de defensie uit de voeten kan. Jol wil de komende weken nog steeds een aantal spelers verhuren. Daarnaast heeft hij goede hoop dat hij zijn elftal kan versterken. "We zijn druk bezig en hebben nog twee weken."
rechtsbenig volgens mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Is Alderweireld nu linksbenig of niet?
Om 14.00 is het al beslist hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef Blight het volgende:
Moet zondag werken vanaf 14.30. Echt balen, ga de wedstrijd nét niet af kunnen kijken.
zo geforceerd die voornamen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat hij zo gaat spelen
Maarten
Gregory - Rob - Toby - Jantje
Dennis - Demy - Eyong - Furby
Luis - Miralem
Kom op zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:35 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Is Alderweireld nu linksbenig of niet?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef Frankz0rz het volgende:
[ afbeelding ]
Jol in een onderonsje met Mitchell Donald.
Denk dat tien namen duidelijk zijn en dat er alleen gekozen moet worden tussen Sulejmani en Rommedahl.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat hij zo gaat spelen
Maarten
Gregory - Rob - Toby - Jantje
Dennis - Demy - Eyong - Furby
Luis - Miralem
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Denk dat tien namen duidelijk zijn en dat er alleen gekozen moet worden tussen Sulejmani en Rommedahl.
?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
Prachtig trouwens dat Jol de KNVB even 'de commissie van Twente' noemt.
Zelfde als Groningen-uit, denk ik. Afgezien van Rommedahl/Sulejmani dan. Tegen Groningen werd verdedigend weggeven, met Enoh tegen RKC ook niet. Cvitanich en Aissati werden allebei gewisseld tegen RKC en Aissati speelde ook tegen Groningen niet.quote:
Jol werd gevraagd naar de interlands deze week voor PSV en de planning van de KNVB. Toen zei hij niet KNVB, maar 'commissie van Twente'.quote:
t'is de enige verdediger die geen grove fouten maakt. in tegenstelling tot Oleguer, Alderweireld, vd Wiel en Vertonghen. lekker laten staan dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:13 schreef bloodysunday het volgende:
hopelijk eens geen Wielaert, maar dat zal wel niet zo zijn
Mij voorkeur blijft uit gaan naar Oleguer, veel meer ervaring en meer plaatsend.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
t'is de enige verdediger die geen grove fouten maakt. in tegenstelling tot Oleguer, Alderweireld, vd Wiel en Vertonghen. lekker laten staan dus.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Gabbylicious het volgende:
Vond Derksen z'n idee voor Ajax om Makaay te halen geen slecht idee.
heb je hem zien "spelen" de laatste tijd?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Wat lach je nou lul.
Ajax heeft geen afmaker.
Makaay met Suarez om hem heen =![]()
![]()
Ja, wie presteert er wél bij Feyenoord?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb je hem zien "spelen" de laatste tijd?.
Dat was toch een idee van Van der Gijpquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Gabbylicious het volgende:
Owquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was toch een idee van Van der Gijp
Sno, Kennedy en Cvita (voor 1 jaar) voor Makaayquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Makaay? Als we niet al genoeg pure middelmaat in onze selectie hebben rondlopen.![]()
Daarover gesproken, ASAP lozen die handel. Dit duurt me echt te lang.![]()
Cvitanich weg doen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Sno, Kennedy en Cvita (voor 1 jaar) voor Makaay
Er is maar 1 passende smiley voor deze post:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Sno, Kennedy en Cvita (voor 1 jaar) voor Makaay
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:43 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
1 jaar op huurbasis naar Rotterdam
Een volle jaargang eredivisie is een pré voor Cvita op dit moment.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:43 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Er is maar 1 passende smiley voor deze post:
Cvitanich wegdoen en Makaay halen?
Wat ? 6 miljoen voor Makaay betalenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef Gabbylicious het volgende:
Haal je wel minimaal 20 goals + extra CL ervaring voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Wat ? 6 miljoen voor Makaay betalen.
Als je Oleguer erin zet heb je ook CL ervaring, alleen geen 20 goalsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:53 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Haal je wel minimaal 20 goals + extra CL ervaring voor volgend jaar.
20 tegengoalsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je Oleguer erin zet heb je ook CL ervaring, alleen geen 20 goals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |