als hij zo blijft spelen zal dat niet lang meer zo zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urby staat er elke wedstrijd in.
Van de Wiel is gewoon een goede back. Was inderdaad 2 jaar geleden gedebuteerd als Cv maar als back doet hij het zeer goed. Veel snelheid komt vaak mee op. En als CV zou hij niet zo snel het nederlands elftal hebben gehaald.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef Wooldoor het volgende:
De grap is dat van der Wiel helemaal geen back is maar een centrale verdediger, ik weet nog wel 2 seizoenen geleden dat hij 2 wedstrijden geweldig inviel als centrum verdediger. Iedereen was toen helemaal lyrisch van hem, een beetje hetzelfde als met Alderweireld nu.
Als ik het goed begrijp is Jol iig intensief met hem bezig, lijkt me dus dat hij het wel degelijk in hem ziet zitten. Met was bijschaven komt hij in de loop van het seizoen wel meer in beeld.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef Gabbylicious het volgende:
Jol kan mij niet wijsmaken dat er geen plaats is voor Aissati. Als hij het echt in die jongen ziet zitten laat hij hem wel spelen.
Dat dacht ik jaren geleden al wanneer Furby zo waardeloos speelde, maar blijkbaar vindt men het in Amsterdam niet zo erg....(!)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:06 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als hij zo blijft spelen zal dat niet lang meer zo zijn
Hoeveel seizoenen speelt Urby al wel niet bij Ajax? Kan je toch wel een keer de conclusie trekken dat hij niet Ajax waardig is. Met Aissati moet ik het nog maar zien, ik blijf hem te licht vinden voor Ajax.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef bloodysunday het volgende:
Na de eerste 2 wedstrijden kan je toch nog geen conclusies trekken, als we 6 wedstrijden verder zijn mag ik toch wel is hopen dat er een stabiele basis staat die niet elke week veranderd en waarmee we goed voetbal spelen.
Ik heb het niet over Urby, maar over het algemeen in het team.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen speelt Urby al wel niet bij Ajax? Kan je toch wel een keer de conclusie trekken dat hij niet Ajax waardig is. Met Aissati moet ik het nog maar zien, ik blijf hem te licht vinden voor Ajax.
In mijn ogen wel, of Rommedahl eruit maar word het wel erg defensiefquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Wat moet er met Gabri gebeuren als ie terug is? In plaats van Enoh?
Hoeveel seizoenen speelt Urby al linkshalf/linksbuiten? Hoelang is Jol al trainer van Ajax? Hoe een speler rendeert is ook afhankelijk van watvoor taken een trainer de speler op legt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen speelt Urby al wel niet bij Ajax? Kan je toch wel een keer de conclusie trekken dat hij niet Ajax waardig is. Met Aissati moet ik het nog maar zien, ik blijf hem te licht vinden voor Ajax.
Dat dat alweer zo lang geleden is ook, herinner me dat feestje nog alsof het vorig jaar wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik zie het filmpje nu pas. GENIAAL
Fijn elftal hadden we toen ook zeg
Hmmm... dat kun je wel op meerdere manieren opvatten natuurlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef Ytereo het volgende:
De nieuwste tweet van GvdWiel, die is weg hoor
Geen speld tussen te krijgen inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef Ytereo het volgende:
De nieuwste tweet van GvdWiel, die is weg hoor
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef lighted het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen speelt Urby al linkshalf/linksbuiten? Hoelang is Jol al trainer van Ajax? Hoe een speler rendeert is ook afhankelijk van watvoor taken een trainer de speler op legt.
Oftewel, je lult bullshit.
Lul, nu zag ik die 3-2 weer terug. Klote Inzaghi/Tomassonquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:
Hopen dat die tijd herleeft kan worden
Jari, wat mis ik hem nog het meest als speler en mens bij Ajax. Wat een klasbak.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Er stond eerst iets als: 'nou, ik heb mijn koffers al gepakt', maar dan nog...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm...
Hoe bedoel je? Dat heb ik ff gemist.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er stond eerst iets als: 'nou, ik heb mijn koffers al gepakt', maar dan nog...
Je doelde met je post op dat bericht op Twitter van van der Wiel neem ik aan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat heb ik ff gemist.
Oh, ok. Als hij zonodig naar Madrid wil, moet 'ie dat lekker doen. Goed bezig weer in ieder geval.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je doelde met je post op dat bericht op Twitter van van der Wiel neem ik aan?
Indien nee, laat dan maar zitten
Indien ja, er stond eerst achter die link op zijn twitter: Ik heb mijn koffers al gepakt, maar dat heeft hij inmiddels weggehaald.
Helden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Tsja, of hij wil reacties uitlokken natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oh, ok. Als hij zonodig naar Madrid wil, moet 'ie dat lekker doen. Goed bezig weer in ieder geval.
Dan moet 'ie zeker naar Madrid. Zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Tsja, of hij wil reacties uitlokken natuurlijk.
Wat een sukkelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
Er stond eerst iets als: 'nou, ik heb mijn koffers al gepakt', maar dan nog...
Silva vind ik eerlijk gezegd niet te zwak voor Ajax 1, maar een topper is het ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
Als hij wilt gaan, oke. Maar Ajax moet ten alle tijden de jackpot vragen voor VD Wiel. Marktconform of niet, boeit totaal niet. Feit is dat Ajax gewoon flink verzwakt wordt bij zijn vertrek. En dat er een talent wederom te vroeg vertrekt. Je kan wel gaan zeuren dat Ajax 10 miljoen niet kan weigeren, maar wie pas je in deze fase nog in als rechtsback ? Of wie haal je als Ajax zijnde voor die plek ? De meest complete speler voor die plek is geblesseerd en uberhaupt blessuregevoelig. Ogararu en Silva zijn te zwak voor Ajax 1.
Met Vermaelen verloor je een in potentie sterke centrale verdediger, die onder Bassie linksback speelde. Ajax heeft zich met zijn geld (stomme regeling met die termijnen) totaal niet kunnen versterken in defensief opzicht. Dat probleem krijg je nu met het vertrek van Soulja boy weer.
Wat een wedstrijd was dat zeg.Een slachtpartij op het veld en buiten het stadion en op de tribune was het een bende.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:
Ik vind Silva ook een mooi mannetje, vind het ook een beetje jammer dat hij nooit meer speelt. Ook na die goal tegen HSV van Leonardo, zat op de bank en was ontzettend blij met de goal ondanks hij niet eens die wedstrijd gespeeld had. Gaat er ook altijd voor inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Het eerste halfjaar na zijn transfer heeft Silva prima gespeeld. De tandem met Suarez was toen perfect.
Sindsdien is het minder, maar dat kan ook zijn omdat hij te graag wil en geen ritme heeft. Silva gaat er, goed of niet goed, in ieder geval altijd voor en dat waardeer ik aan hem.
Zijn mentaliteit is totaal niks op aan te merken. Daar mogen vele nog wat van leren. Maar ook deze voorbereiding werd toch weer duidelijk dat het een slechte mandekker is en dat zijn pass en voorzet te slecht zijn. Hij moet het vooral van zijn inzet en drang naar voren hebben. Perfect voor de subtop, te weinig inbreng voor Ajax. Daar blijf ik bij. Ik heb vaak genoeg geroepen dat hij een kans moet krijgen, maar hij heeft het niet helaas.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik vind Silva ook een mooi mannetje, vind het ook een beetje jammer dat hij nooit meer speelt. Ook na die goal tegen HSV van Leonardo, zat op de bank en was ontzettend blij met de goal ondanks hij niet eens die wedstrijd gespeeld had. Gaat er ook altijd voor inderdaad
Ik het begin van vorig seizoen, toen van der Wiel basisklant was vond ik dat zeker niet terecht want Silva was toen beter.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:44 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Zijn mentaliteit is totaal niks op aan te merken. Daar mogen vele nog wat van leren. Maar ook deze voorbereiding werd toch weer duidelijk dat het een slechte mandekker is en dat zijn pass en voorzet te slecht zijn. Hij moet het vooral van zijn inzet en drang naar voren hebben. Perfect voor de subtop, te weinig inbreng voor Ajax. Daar blijf ik bij. Ik heb vaak genoeg geroepen dat hij een kans moet krijgen, maar hij heeft het niet helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |