abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71851107

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:05:37 #2
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71851168
Urby staat er elke wedstrijd in.
#FreeHat
pi_71851198
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Urby staat er elke wedstrijd in.
als hij zo blijft spelen zal dat niet lang meer zo zijn
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:07:37 #4
166976 DuvelDuvel
pi_71851222
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef Wooldoor het volgende:
De grap is dat van der Wiel helemaal geen back is maar een centrale verdediger, ik weet nog wel 2 seizoenen geleden dat hij 2 wedstrijden geweldig inviel als centrum verdediger. Iedereen was toen helemaal lyrisch van hem, een beetje hetzelfde als met Alderweireld nu.
Van de Wiel is gewoon een goede back. Was inderdaad 2 jaar geleden gedebuteerd als Cv maar als back doet hij het zeer goed. Veel snelheid komt vaak mee op. En als CV zou hij niet zo snel het nederlands elftal hebben gehaald.
#FreeHat
pi_71851313
Lekker lompe TT weer. We zijn 2 wedstrijden onderweg, oftewel nieuwe ronde, nieuwe kansen. Urby en Aissati zijn nu niet meteen "kind van de rekening" na 2 wedstrijden. Als Aissati zondag in de basis zou spelen en een geweldige wedstrijd speelt is alles opeens weer anders.
pi_71851343
Lekkere onflatteuze foto's heb je erbij gezet.

Hoewel, Urby kijkt altijd wazig.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71851366
Jol kan mij niet wijsmaken dat er geen plaats is voor Aissati. Als hij het echt in die jongen ziet zitten laat hij hem wel spelen.
WOS'ser for life.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:15:13 #8
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71851440
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef Gabbylicious het volgende:
Jol kan mij niet wijsmaken dat er geen plaats is voor Aissati. Als hij het echt in die jongen ziet zitten laat hij hem wel spelen.
Als ik het goed begrijp is Jol iig intensief met hem bezig, lijkt me dus dat hij het wel degelijk in hem ziet zitten. Met was bijschaven komt hij in de loop van het seizoen wel meer in beeld.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:25:15 #9
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_71851700
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:06 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

als hij zo blijft spelen zal dat niet lang meer zo zijn
Dat dacht ik jaren geleden al wanneer Furby zo waardeloos speelde, maar blijkbaar vindt men het in Amsterdam niet zo erg....(!)
pi_71851711
Met Aissati komt het echt wel goed.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71851749
Na de eerste 2 wedstrijden kan je toch nog geen conclusies trekken, als we 6 wedstrijden verder zijn mag ik toch wel is hopen dat er een stabiele basis staat die niet elke week veranderd en waarmee we goed voetbal spelen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71851965
Aissati komt er wel, maar ik kan ik me goed voorstellen dat Jol vanuit een aantal basiszekerheden verder werkt aan een ploeg. Op dit moment passen De Zeeuw en Enoh daar meer in dan Aissati.
pi_71851969
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef bloodysunday het volgende:
Na de eerste 2 wedstrijden kan je toch nog geen conclusies trekken, als we 6 wedstrijden verder zijn mag ik toch wel is hopen dat er een stabiele basis staat die niet elke week veranderd en waarmee we goed voetbal spelen.
Hoeveel seizoenen speelt Urby al wel niet bij Ajax? Kan je toch wel een keer de conclusie trekken dat hij niet Ajax waardig is. Met Aissati moet ik het nog maar zien, ik blijf hem te licht vinden voor Ajax.
pi_71852006

Ik zie het filmpje nu pas. GENIAAL

Fijn elftal hadden we toen ook zeg
Porcupine Tee - Normal
pi_71852123
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen speelt Urby al wel niet bij Ajax? Kan je toch wel een keer de conclusie trekken dat hij niet Ajax waardig is. Met Aissati moet ik het nog maar zien, ik blijf hem te licht vinden voor Ajax.
Ik heb het niet over Urby, maar over het algemeen in het team.
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:40:30 #16
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71852156
Zo, Fortitudo heeft ook weer z'n zin.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:41:25 #17
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_71852187
Wat moet er met Gabri gebeuren als ie terug is? In plaats van Enoh?
Jawel, je keek.
pi_71852212
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef jna het volgende:
In mijn ogen wel, of Rommedahl eruit maar word het wel erg defensief
AJAX AMSTERDAM!
pi_71852219
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen speelt Urby al linkshalf/linksbuiten? Hoelang is Jol al trainer van Ajax? Hoe een speler rendeert is ook afhankelijk van watvoor taken een trainer de speler op legt.
Oftewel, je lult bullshit.
pi_71852264
De nieuwste tweet van GvdWiel, die is weg hoor
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:46:11 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71852317
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:35 schreef StarGazer het volgende:

Dat dat alweer zo lang geleden is ook, herinner me dat feestje nog alsof het vorig jaar was
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:46:43 #22
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71852338
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef Ytereo het volgende:
Hmmm... dat kun je wel op meerdere manieren opvatten natuurlijk
pi_71852369

Hopen dat die tijd herleeft kan worden
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:48:25 #24
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71852388
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef Ytereo het volgende:
Geen speld tussen te krijgen inderdaad
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71852537
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef lighted het volgende:

[..]

Hoeveel seizoenen speelt Urby al linkshalf/linksbuiten? Hoelang is Jol al trainer van Ajax? Hoe een speler rendeert is ook afhankelijk van watvoor taken een trainer de speler op legt.
Oftewel, je lult bullshit.
pi_71852566
Hmm...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71852579
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ok, knuppel.
pi_71852641
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef bloodysunday het volgende:

Hopen dat die tijd herleeft kan worden
Lul, nu zag ik die 3-2 weer terug. Klote Inzaghi/Tomasson .

Trauma .
Porcupine Tee - Normal
pi_71852650
quote:

Jari, wat mis ik hem nog het meest als speler en mens bij Ajax. Wat een klasbak.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:57:27 #30
53851 BoNi
pi_71852662
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm...
Er stond eerst iets als: 'nou, ik heb mijn koffers al gepakt', maar dan nog...
Schitterend!
pi_71852697
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef lighted het volgende:

[..]

Ok, knuppel.
Niet huilen.
pi_71852807
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat heb ik ff gemist.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71852847
Ik mis de tijd dat Ajax gewoon nog een club was die Europees succes boekte, dat er weer een sfeer was in het stadion die niet met woorden te beschrijven is. Hoop dat Jol het dit jaar een beetje terug kan brengen in de Europa League (wat een grafnaam trouwens)
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:06:27 #34
53851 BoNi
pi_71852881
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:03 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Dat heb ik ff gemist.
Je doelde met je post op dat bericht op Twitter van van der Wiel neem ik aan?

Indien nee, laat dan maar zitten
Indien ja, er stond eerst achter die link op zijn twitter: Ik heb mijn koffers al gepakt, maar dat heeft hij inmiddels weggehaald.
Schitterend!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:08:44 #35
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71852938
Laat BlackCardGreg maar lekker optieften
pi_71852952
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:06 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je doelde met je post op dat bericht op Twitter van van der Wiel neem ik aan?

Indien nee, laat dan maar zitten
Indien ja, er stond eerst achter die link op zijn twitter: Ik heb mijn koffers al gepakt, maar dat heeft hij inmiddels weggehaald.
Oh, ok. Als hij zonodig naar Madrid wil, moet 'ie dat lekker doen. Goed bezig weer in ieder geval.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:18:08 #37
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71853152
quote:

Helden.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:19:23 #38
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71853189
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Oh, ok. Als hij zonodig naar Madrid wil, moet 'ie dat lekker doen. Goed bezig weer in ieder geval.
Tsja, of hij wil reacties uitlokken natuurlijk.
pi_71853220
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Tsja, of hij wil reacties uitlokken natuurlijk.
Dan moet 'ie zeker naar Madrid. Zo snel mogelijk.
pi_71853354
Als hij wilt gaan, oke. Maar Ajax moet ten alle tijden de jackpot vragen voor VD Wiel. Marktconform of niet, boeit totaal niet. Feit is dat Ajax gewoon flink verzwakt wordt bij zijn vertrek. En dat er een talent wederom te vroeg vertrekt. Je kan wel gaan zeuren dat Ajax 10 miljoen niet kan weigeren, maar wie pas je in deze fase nog in als rechtsback ? Of wie haal je als Ajax zijnde voor die plek ? De meest complete speler voor die plek is geblesseerd en uberhaupt blessuregevoelig. Ogararu en Silva zijn te zwak voor Ajax 1.

Met Vermaelen verloor je een in potentie sterke centrale verdediger, die onder Bassie linksback speelde. Ajax heeft zich met zijn geld (stomme regeling met die termijnen) totaal niet kunnen versterken in defensief opzicht. Dat probleem krijg je nu met het vertrek van Soulja boy weer.
Op woensdag 16 december 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_71853360
Ik heb weer een e-mail van Martin Jol.
pi_71853395
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wat een sukkel !!!
pi_71853544
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71853571
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Lebawski het volgende:
Als hij wilt gaan, oke. Maar Ajax moet ten alle tijden de jackpot vragen voor VD Wiel. Marktconform of niet, boeit totaal niet. Feit is dat Ajax gewoon flink verzwakt wordt bij zijn vertrek. En dat er een talent wederom te vroeg vertrekt. Je kan wel gaan zeuren dat Ajax 10 miljoen niet kan weigeren, maar wie pas je in deze fase nog in als rechtsback ? Of wie haal je als Ajax zijnde voor die plek ? De meest complete speler voor die plek is geblesseerd en uberhaupt blessuregevoelig. Ogararu en Silva zijn te zwak voor Ajax 1.

Met Vermaelen verloor je een in potentie sterke centrale verdediger, die onder Bassie linksback speelde. Ajax heeft zich met zijn geld (stomme regeling met die termijnen) totaal niet kunnen versterken in defensief opzicht. Dat probleem krijg je nu met het vertrek van Soulja boy weer.
Silva vind ik eerlijk gezegd niet te zwak voor Ajax 1, maar een topper is het ook niet.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71853609
Het eerste halfjaar na zijn transfer heeft Silva prima gespeeld. De tandem met Suarez was toen perfect.

Sindsdien is het minder, maar dat kan ook zijn omdat hij te graag wil en geen ritme heeft. Silva gaat er, goed of niet goed, in ieder geval altijd voor en dat waardeer ik aan hem.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:36:40 #46
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_71853615
quote:

Wat een wedstrijd was dat zeg.Een slachtpartij op het veld en buiten het stadion en op de tribune was het een bende.
pi_71853653
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:36 schreef kevin6188 het volgende:
Het eerste halfjaar na zijn transfer heeft Silva prima gespeeld. De tandem met Suarez was toen perfect.

Sindsdien is het minder, maar dat kan ook zijn omdat hij te graag wil en geen ritme heeft. Silva gaat er, goed of niet goed, in ieder geval altijd voor en dat waardeer ik aan hem.
Ik vind Silva ook een mooi mannetje, vind het ook een beetje jammer dat hij nooit meer speelt. Ook na die goal tegen HSV van Leonardo, zat op de bank en was ontzettend blij met de goal ondanks hij niet eens die wedstrijd gespeeld had. Gaat er ook altijd voor inderdaad
AJAX AMSTERDAM!
pi_71853789
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik vind Silva ook een mooi mannetje, vind het ook een beetje jammer dat hij nooit meer speelt. Ook na die goal tegen HSV van Leonardo, zat op de bank en was ontzettend blij met de goal ondanks hij niet eens die wedstrijd gespeeld had. Gaat er ook altijd voor inderdaad
Zijn mentaliteit is totaal niks op aan te merken. Daar mogen vele nog wat van leren. Maar ook deze voorbereiding werd toch weer duidelijk dat het een slechte mandekker is en dat zijn pass en voorzet te slecht zijn. Hij moet het vooral van zijn inzet en drang naar voren hebben. Perfect voor de subtop, te weinig inbreng voor Ajax. Daar blijf ik bij. Ik heb vaak genoeg geroepen dat hij een kans moet krijgen, maar hij heeft het niet helaas.
Ik hou niet van voetbal. Ajax is mijn favoriete Nederlandse club, maar ik lig nooit wakker van hun resultaten en doen of laten.
pi_71853879
Je mag toch wel een geintje maken.. Kom op zeg, 3 miljoen voor een speler met een contract tot 2013.
Of mag VdW nu ook al niet meer sarcastisch zijn?
-
pi_71853903
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:44 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Zijn mentaliteit is totaal niks op aan te merken. Daar mogen vele nog wat van leren. Maar ook deze voorbereiding werd toch weer duidelijk dat het een slechte mandekker is en dat zijn pass en voorzet te slecht zijn. Hij moet het vooral van zijn inzet en drang naar voren hebben. Perfect voor de subtop, te weinig inbreng voor Ajax. Daar blijf ik bij. Ik heb vaak genoeg geroepen dat hij een kans moet krijgen, maar hij heeft het niet helaas.
Ik het begin van vorig seizoen, toen van der Wiel basisklant was vond ik dat zeker niet terecht want Silva was toen beter.
Maarja van der Wiel is een tallentje waardoor ik hem een kans geef en begin dit seizoen begon ik een klein beetje in te zien waarom van der Wiel dus basisklant is. Maarja hij blijft een arrogante klootzak, die nog heeeel veel kan leren.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854043
Tja, met 11 lieverdjes win je als topclub ook niks... Wat Van der Wiel buiten het veld doet of roept boeit me eigenlijk minder. Zolang hij maar presteert en z'n ding doet bij Ajax. Spelers met clubliefde, binding, carriereplanning of uberhaupt een graadje verstand zijn al zeldzaam anno 2009... Ik sta niet gauw meer ergens van te kijken en eis enkel prestaties op korte termijn van de huidige spelers. Van Jol verwacht ik de harde hand waar nodig en het ontwikkelen van een visie voor de lange termijn.

Daarom boeit het feit dat Gregs een eikel zou zijn mij eigenlijk helemaal niks. Feit is dat hij redelijk goed presteert sinds zijn basisplek. Dat is voorlopig voldoende.
pi_71854073
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:55 schreef Lebawski het volgende:
Tja, met 11 lieverdjes win je als topclub ook niks... Wat Van der Wiel buiten het veld doet of roept boeit me eigenlijk minder. Zolang hij maar presteert en z'n ding doet bij Ajax. Spelers met clubliefde, binding, carriereplanning of uberhaupt een graadje verstand zijn al zeldzaam anno 2009... Ik sta niet gauw meer ergens van te kijken en eis enkel prestaties op korte termijn van de huidige spelers. Van Jol verwacht ik de harde hand waar nodig en het ontwikkelen van een visie voor de lange termijn.

Daarom boeit het feit dat Gregs een eikel zou zijn mij eigenlijk helemaal niks. Feit is dat hij redelijk goed presteert sinds zijn basisplek. Dat is voorlopig voldoende.
Wat hij buiten het veld doet boeit mij ook verder niks, maar andere de schuld geven van zijn eigen fouten kan ik niet tegen. Ook zijn voorzetten zijn dramatisch, en soms word hij zo voorbij gespeeld.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854182
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:56 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Wat hij buiten het veld doet boeit mij ook verder niks, maar andere de schuld geven van zijn eigen fouten kan ik niet tegen. Ook zijn voorzetten zijn dramatisch, en soms word hij zo voorbij gespeeld.
Mentaliteit mag zeker beter. Verder zijn er inderdaad genoeg punten om aan te werken, maar zijn aanvallend vermogen als rechtsback is gewoon goed voor Eredivisie begrippen. Verder is hij snel en afgetraind genoeg om z'n mannetje te staan. Laten we niet doen alsof Van der Wiel zomaar een talentje is. Hij is 5x zover dan zijn collega's Blind, vd Heijden, Sarpong en Bodul. Dat zijn talenten in mijn ogen. Van der Wiel is een goede jonge speler.
pi_71854246
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef damsco het volgende:
Laat BlackCardGreg maar lekker optieften
Knuppel.
pi_71854283
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:01 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Mentaliteit mag zeker beter. Verder zijn er inderdaad genoeg punten om aan te werken, maar zijn aanvallend vermogen als rechtsback is gewoon goed voor Eredivisie begrippen. Verder is hij snel en afgetraind genoeg om z'n mannetje te staan. Laten we niet doen alsof Van der Wiel zomaar een talentje is. Hij is 5x zover dan zijn collega's Blind, vd Heijden, Sarpong en Bodul. Dat zijn talenten in mijn ogen. Van der Wiel is een goede jonge speler.
Hij is zeker nog geen volwaardige speler..
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854326
Dat beweer ik ook niet, maar voorlopig is er op zijn plek geen betere bij Ajax. En hij voegt de laatste weken gewoon een hoop toe aan het spel van Ajax, voor iemand op zijn positie. Verdedigend kan het natuurlijk bij iedereen binnen Ajax beter....
pi_71854355
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:08 schreef Lebawski het volgende:
Dat beweer ik ook niet, maar voorlopig is er op zijn plek geen betere bij Ajax. En hij voegt de laatste weken gewoon een hoop toe aan het spel van Ajax, voor iemand op zijn positie. Verdedigend kan het natuurlijk bij iedereen binnen Ajax beter....
Of hij een toevoeging is weet ik niet, hij is in ieder geval van waarde.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71854429
Veronica zendt Slovan Bratislava - Ajax uit, de 27e om 18.30 uur.
pi_71854475
beter halen ze ook de rechten van de thuiswedstrijd en niet zoals lampjes ineens op EL
pi_71854526
Leuk dat die wedstrijd uitgezonden wordt. Voor de thuiswedstrijd heb ik de kaartjes binnen. 1e wedstrijd die ik live zie dit jaar. Moet sowieso zo'n 200 km heen en terug afleggen voor een wedstrijdje in Amsterdam..
pi_71854574
Jij woont in duitsland?
pi_71854584
Haha, op 3 km na wel ja.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:21:24 #63
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71854597
-normaal doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door sjimz op 13-08-2009 19:58:36 ]
pi_71854624
Ga die internet-rel-fittie even prive uitvechten ofzo...
pi_71854905
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:20 schreef Lebawski het volgende:
Haha, op 3 km na wel ja.
ik op 200 meter na en heb er dit jaar al 10+ gezien.
pi_71854937
quote:
Afonso Alves heeft drie aanbiedingen op zak

Middlesbrough en Afonso Alves maken zich op voor een voortijdig afscheid. De Braziliaanse spits, die furore maakte bij SC Heerenveen, schermt met drie concrete aanbiedingen.

Na de degradatie uit de Premier League wil Middlesbrough af van Alves, die ondanks de status van recordaankoop zijn draai niet heeft kunnen vinden bij Boro. Manager Gareth Southgate moet zich echter kunnen vinden in de geboden afkoopsom.

Aan geïnteresseerde clubs is er geen gebrek. 'We hebben drie aanbiedingen gehad', zei Alves' zaakwaarnemer Roberto Tiburcio tegen ESPN. 'Een uit Frankrijk, een uit Qatar en een van een grote Europese club, uit de G14. Maar dat is niet FC Porto.' Naast AS Monaco en Al-Ahli zou Benfica de derde club zijn die in de markt is voor de Braziliaanse spits.

'Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over de toekomst van Alves', aldus Tiburcio. 'De speler is er rustig onder. Op dit moment is hij een speler van Middlesbrough, heeft hij al een oefenduel gespeeld en in 45 minuten twee goals gemaakt.'
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)biedingen-op-zak.htm

Zou het Ajax zijn? Ik vind het op zich wel een prima speler; sterk, doelgericht.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_71855020
Nee dat is Benfica.
pi_71855116
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:58 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Niet huilen.
Geb. datum 1990. Ben benieuwd wie er als eerste huilt , knuppel.
pi_71855163
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef Office-sir het volgende:
Nee dat is Benfica.
Benfica behoort niet tot de G14. Bestaat de G14 überhaupt nog wel?
pi_71855166
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:39 schreef Office-sir het volgende:
Nee dat is Benfica.
Zit niet in de G14.
-
pi_71855200
Wie zegt dat Alves weet of Benfica in de G14 zit of niet? Punt is dat hij daarnaartoe gaat en niet naar Ajax.
pi_71855216
G14
quote:

* Duitsland Borussia Dortmund (Duitsland)
* Duitsland FC Bayern München (Duitsland)
* Engeland Liverpool FC (Engeland)
* Engeland Manchester United FC (Engeland)
* Frankrijk Olympique Marseille (Frankrijk)
* Frankrijk Paris Saint-Germain (Frankrijk)
* Italië Internazionale (Italië)
* Italië Juventus (Italië)
* Italië AC Milan (Italië)
* Nederland AFC Ajax (Nederland)
* Nederland PSV (Nederland)
* Portugal FC Porto (Portugal)
* Spanje Barcelona (Spanje)
* Spanje Real Madrid (Spanje)

vanaf 2002
* Engeland Arsenal FC (Engeland)
* Duitsland Bayer 04 Leverkusen (Duitsland)
* Frankrijk Olympique lyonnais (Frankrijk)
* Spanje Valencia CF (Spanje)
Nu de European Club Association
AJAX AMSTERDAM!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 13 augustus 2009 @ 18:53:14 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71855410
quote:
Het thuisduel van Ajax in de playoffs van de voorronde van de Europa League op donderdag 20 augustus tegen Slovan Bratislava zal live te zien zijn bij RTL7. Het duel begint om 20.45 uur.
Ajax Netwerk
Ajaxlife.nl meldt zojuist dat Veronica de uitzendrechten heeft weten te verkrijgen voor het uitduel van Ajax in Bratislava op donderdag 27 augustus. Dat duel begint om 18.30 uur.
Ajax Netwerk
In de voorronde mochten de betreffende thuisspelende clubs de uitzendrechten nog zelf verkopen. Vanaf de groepsfase zijn de uitzendrechten van alle duels als pakket verkocht aan RTL en Eredivisie Live, waarbij RTL de eerste keuze heeft.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 13 augustus 2009 @ 18:54:27 #74
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71855446
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef jna het volgende:
In plaats van Rommedahl of op de bank, maar niet in plaats van Enoh.

Kind van de rekening? Dat "klinkt" zo zielig. Ze passen gewoon niet in de ploeg. Het sterkste Ajax is een Ajax zonder Aissati en Emanuelson.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71855449
lol. mooi topic alweer.

Alves is niet haalbaar voor Ajax imo.
WOS'ser for life.
pi_71855639
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:34 schreef w00h00 het volgende:

[..]

ik op 200 meter na en heb er dit jaar al 10+ gezien.
Ik werk op zondag, studeer en heb daarom sowieso weinig kansen om een wedstrijd te zien. Ook totaal niet erg verder.
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:36 schreef Morendo het volgende:

[..]

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)biedingen-op-zak.htm

Zou het Ajax zijn? Ik vind het op zich wel een prima speler; sterk, doelgericht.
Ik ben er geen voorstander van om een team rondom een speler te bouwen. Doe je dat niet, dan rendeert Alves ook niet.
pi_71855660
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef Barca het volgende:

[..]

In plaats van Rommedahl of op de bank, maar niet in plaats van Enoh.

Kind van de rekening? Dat "klinkt" zo zielig. Ze passen gewoon niet in de ploeg. Het sterkste Ajax is een Ajax zonder Aissati en Emanuelson.
Aissati én Emanuelson samen op het veld, dat werkt momenteel niet. Toch zou ik Aissati niet te snel afschrijven, mits Enoh en de Zeeuw achter hem staan, waardoor balverlies dus niet direct dodelijk is, zou zijn spel toch uit de verf moeten komen.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:02:48 #78
168255 J.Herrer
pi_71855692
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:10 schreef lighted het volgende:
Lekker lompe TT weer. We zijn 2 wedstrijden onderweg, oftewel nieuwe ronde, nieuwe kansen. Urby en Aissati zijn nu niet meteen "kind van de rekening" na 2 wedstrijden. Als Aissati zondag in de basis zou spelen en een geweldige wedstrijd speelt is alles opeens weer anders.
Als Honda komt is het einde verhaal voor Urby. Hij heeft nu wel lang genoeg mogen prutsen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71855732
Ik zie Emanuelson ook niet zo maar naar een topclub verkassen. Of er moet een club komen net als Liverpool voor Babel.
pi_71855753
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Lebawski het volgende:

[..]

Ik werk op zondag, studeer en heb daarom sowieso weinig kansen om een wedstrijd te zien. Ook totaal niet erg verder.
[..]

Ik ben er geen voorstander van om een team rondom een speler te bouwen. Doe je dat niet, dan rendeert Alves ook niet.
Natuurlijk moet je geen ploeg bouwen rondom een labiele Braziliaan, maar met Alves in de spits heb je wel een sterk aanspeelpunt die als 'bliksemafleider' kan fungeren voor Suarez en Sulejmani. Ik denk dat die twee spelers heel veel baat hebben bij de komst van een fysiek sterke spits.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:06:07 #81
30220 Barca
pi_71855761
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:01 schreef Morendo het volgende:

[..]

Aissati én Emanuelson samen op het veld, dat werkt momenteel niet. Toch zou ik Aissati niet te snel afschrijven, mits Enoh en de Zeeuw achter hem staan, waardoor balverlies dus niet direct dodelijk is, zou zijn spel toch uit de verf moeten komen.
Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Gabri, Enoh, De Zeeuw, Donald/Lindgren/Anita;
Suarez/Aissati, Cvitanich/Suarez
pi_71855797
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je geen ploeg bouwen rond een labiele Braziliaan, maar met Alves in de spits heb je wel een sterk aanspeelpunt die als 'bliksemafleider' kan fungeren voor Suarez en Sulejmani. Ik denk dat die twee spelers heel veel baat hebben bij de komst van een fysiek sterke spits.
Een aanspeelpunt moet wel combineren, slim zijn en balvast zijn. Dat zie ik allemaal niet bij die dure Alves. Niet vertstandig als je het mij vraagt. Het idee is goed, maar met Alves heb je dan niet de juiste uitvoerig. Toivonen zou perfect zijn..
pi_71855840
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Stekelenburg;
Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Atouba;
Is Sulejmani overleden?

Sowieso, vier verdedigend ingestelde middenvelders? Dat is niet 'des Ajax'.
pi_71855851
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:53 schreef borisz het volgende:

[..]
Hm, had al een vermoeden dat die uitwedstrijd vroeg gespeeld zou worden. Ik kom geloof ik 10:15 aan in Bratislava en daarna lekker stappen. Prima tijd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71855883
Aissati als spits in een 442? Als rechts/linksbuiten in 433?
WOS'ser for life.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:17:17 #86
30220 Barca
pi_71856031
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:09 schreef Morendo het volgende:

[..]

Is Sulejmani overleden?

Sowieso, vier verdedigend ingestelde middenvelders? Dat is niet 'des Ajax'.
Nee hoor, Sulejmani is niet overleden. Maar geen basisplaats denkbaar voor hem. Wel voor de andere genoemde spelers.

Niet des Ajax. 4-4-2 is ook niet des Ajax. Schijt met niet des Ajax! Onze defensieve zwakte moet gecompenseerd worden!
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Aissati als spits in een 442? Als rechts/linksbuiten in 433?
Geen 4-3-3, alleen 4-4-2! En dan is Aissati geen spits, maar speelt hij achter de spits. Dus 4 - 4 - 1 - 1.
pi_71856085
quote:

Het lijkt wel alsof die gast op 1.17 een Feyenoord shirt draagt
pi_71856248
08:00 de trein zondag !

Met zaterdagnacht nog een zuipfeest voor de boeg
pi_71856331
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Barca het volgende:

[..]

Stekelenburg;
Van der Wiel, WielaertOleguer, Alderweireld, Atouba;
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:31:01 #90
30220 Barca
pi_71856375
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef bloodysunday het volgende:

[..]
Oleguer?! Alsjeblieft niet! Dan liever Van der Wiel centraal, Enoh rechtsback, Gabri centraal op het middenveld en Sno rechtshalf. Hoewel dat beslist niet ideaal is!
pi_71856434
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Oleguer?! Alsjeblieft niet! Dan liever Van der Wiel centraal, Enoh rechtsback, Gabri centraal op het middenveld en Sno rechtshalf. Hoewel dat beslist niet ideaal is!
nee dat is lekker. Beter Oleguer dan Wielaert
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:34:58 #92
30220 Barca
pi_71856478
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik zeg al: beslist niet ideaal. Maar Oleguer ... die past bij Haarlem!
pi_71856501
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik zeg al: beslist niet ideaal. Maar Oleguer ... die past bij Haarlem!

Euhm, nee
AJAX AMSTERDAM!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:39:55 #94
166976 DuvelDuvel
pi_71856589
Vanavond op EL de wedstrijd Psv-Ajax uit 2007 1-5
#FreeHat
pi_71856603
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vanmiddag was de 6-2 van afgelopen seizoen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:41:54 #96
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71856633
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ah relaxed! Thanks.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71856638
Tuurlijk gooi Enoh gewoon op rechtsback.
pi_71856713
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

damn, dit is al je zoveelste pro-Oleguer en anti-Wielaert post
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:44:56 #99
30220 Barca
pi_71856723
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:42 schreef Office-sir het volgende:
Tuurlijk gooi Enoh gewoon op rechtsback.
Bij positie stond vorig seizoen "verdediger". Hij kan wel als rechtsback spelen. Maar ik zei al "niet ideaal!". Je moet wel even goed lezen!
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:36 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Euhm, nee
Zo lang Oleguer maar niet speelt! Dan mag je van mij Mickey in het centrum van de verdediging zetten!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:45:18 #100
166976 DuvelDuvel
pi_71856732
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:40 schreef dndiek het volgende:

[..]

Vanmiddag was de 6-2 van afgelopen seizoen
Ja die heb ik gezellig zitten kijken
#FreeHat