Een van de weinige jongens die zich profileert op een belangrijke positie gewoon posteren op een plek waar de nood niet echt hoog is. Hulde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:42 schreef Office-sir het volgende:
Tuurlijk gooi Enoh gewoon op rechtsback.![]()
Volgens mij heeft hij daar wel eens gespeeld (bij blessure of schorsing van Van der Wiel?). In ieder geval stond vorig seizoen bij zijn naam verdediger.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:45 schreef Office-sir het volgende:
Je bent niet goed wijs, die jongen heeft daar nog nooit gespeeld dus kan hij daar NIET spelen.
Enoh wordt niet als 1e keus rechtsback genoemd, maar als noodoplossing als Wielaert niet speelt. Omdat Van der Wiel dan centraal moet spelen en niet Oleguer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Een van de weinige jongens die zich profileert op een belangrijke positie gewoon posteren op een plek waar de nood niet echt hoog is. Hulde.[quote]Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
Ah, dus zolang je goed leest, kan Enoh prima verdediger spelen.
Tuurlijk.
Omdat niemand wist wie hij was, ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar wel eens gespeeld (bij blessure of schorsing van Van der Wiel?). In ieder geval stond vorig seizoen bij zijn naam verdediger.
Ja hoor. De club weet niet wie hij is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Omdat niemand wist wie hij was, ja.
Kwam zo maar aanwaaien ... Ze hebben hem gecontracteerd op basis van zijn kwaliteiten, dan weet de club ook wat hij kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:52 schreef Office-sir het volgende:
Gast ben jij een debiel ofzo, die neger kwam zomaar bij Ajax aanwaaien en Ajax.nl moest er toch wat neerzetten en jij neemt vervolgens meteen aan dat hij daar ook goed uit de voeten kan.
Goed idee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Negeer die Barca gewoon met zn onzin.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:17 schreef Barca het volgende:
Niet des Ajax. 4-4-2 is ook niet des Ajax. Schijt met niet des Ajax! Onze defensieve zwakte moet gecompenseerd worden!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Oleguer?! Alsjeblieft niet! Dan liever Van der Wiel centraal, Enoh rechtsback, Gabri centraal op het middenveld en Sno rechtshalf.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef Office-sir het volgende:
Nee dat heeft hij nooit, en als je een rechterspits bent kun je niet uit de voeten op de rechtshalf of rechtsback. Wat een basisschool beargumentatie zeg.
Zo lang Oleguer maar niet speelt! En ook geen Vertonghen en Urby!quote:
Grappenmaker, niks mis met Oleguer die gozer kan prima in de basis startenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Kwam zo maar aanwaaien ... Ze hebben hem gecontracteerd op basis van zijn kwaliteiten, dan weet de club ook wat hij kan.
Daarbij, hij speelt op rechts en kan verdedigen. En volgens mij heeft hij toch een wedstrijd als rechtsback gespeeld.
[..]
Goed idee.Over onzin gesproken: Oleguer willen opstellen. Dát is pas onzin!
Nee, dat kan hij niet! Die gast is niet eens Ajax-waardig!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:07 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Grappenmaker, niks mis met Oleguer die gozer kan prima in de basis starten
Ik ben toch ook geen speler?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:09 schreef Office-sir het volgende:
Jij bent niet Ajax waardig Barca, met je fantasie opstellingen, inderdaad Enoh is een geweldige rechtsback in jouw hoofd!
Wat zeur je dan met je Ajax-waardig?!?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef Office-sir het volgende:
Claim ik dat? Nee.
Waarom merk je het dan op?!? Aangezien ik geen voetballer ben, maakt het niet uit of ik wel of niet goed genoeg zou zijn om bij Ajax te voetballen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Office-sir het volgende:
Ik zeur niet, ik merk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |