Nou vooruit, we zetten hem naar Dinsdag 1 september 19:59quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:47 schreef Grobbel het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er een kans dat de deadline naar één weekje later kan? Heb door allerlei festivals namelijk niet echt veel tijd om te puzzelen de komende twee weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
Dan weet de rest waar ze aan toe zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Gister ingestuurd. Wilde wat achter de hand houden voor een trancelocatortje maar dat vergeet ik toch weer, dus alles ingestuurd.
1 |
Ohw nou, je hebt n margequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:28 schreef Da_Sandman het volgende:
M'n geluid van m'n laptop is naar de klote. Dus weet niet of er nog meer punten mijnerzijds gehaald kunnen worden
.
Ik ook. Niet geheel onterecht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef Grobbel het volgende:
#27.Daar was ik het bestaan echt compleet van vergeten, whehehe.
En ontvangen:quote:
1 2 | Sequential 34 |
1 2 | Sequential 37 |
1 2 3 | Laevid 38,5 Sequential 37 |
1 2 3 | Laevid 46 Sequential 37 |
Nog steeds niet goed, maar de rest wel, 46 PNT, 2 onder Sandman.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:50 schreef Laevid het volgende:
Damn ik baal van 22, want ik ken het nummer wel
Ja grmbl enzoquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed, maar de rest wel, 46 PNT, 2 onder Sandman.![]()
Ja, hij heeft inmiddels ook een inzending gedaan Laevid. Één met potentie. Jij hebt je nr. 22 nu goed, waardoor je gelijk komt te staan met Sandman.quote:
1 2 3 4 | Laevid 48 Grobbel 48 Sequential 37 |
De eerste kleine minuut zit veel dichter bij zijn sound. Hetzelfde geldt overigens voor andere nummers van de soundtrack van Waltz with Bashir, Daar zit weldegelijk meer de sound van Max in. Dikke aanrader overigens, de film.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:18 schreef Grobbel het volgende:
En #18 Max Richter? Wow, hij heeft dus klaarblijkelijk meer gedaan dan enkel platen in de stijl van 'The Blue Notebooks'.Ik haal het er in elk geval niet uit...
Uhm ja die dus....had ik de hele franse stal zowat gehad, justice over het hoofd gezienquote:
Hoe kan je Justice nou over het hoofd zienquote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Laevid het volgende:
[..]
Uhm ja die dus....had ik de hele franse stal zowat gehad, justice over het hoofd gezien![]()
ZItten best wat leuke nummers tussen die ik nog niet kende; La Caravane Passe (hoorde die toevallig van de week nota bene bij m'n ouders op radio 2), De Fedde Le Grand remix van BEP, de Noisia remix en het hier bovengenoemde nummer van Justice.
Nou dat zag je aan de inzendingenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:32 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Hoe kan je Justice nou over het hoofd zien?
Ok, vroeger kreeg ik dat ook nog mee, maar ben al een paar jaar een beetje uitgekeken op de tour.quote:Anyway, la caravane passé's Salade Tomate Oignon was een tourhit dit jaar, Tu Es Foutu was dat n paar jaar geleden overigens ook. Ik zat nog in mn Tourroes toen ik deze contest maakte.
Hehe is zo, niemand had 'Justice' ingestuurdquote:
Kan ik me ook best voorstellen met die rotte appels.quote:Ok, vroeger kreeg ik dat ook nog mee, maar ben al een paar jaar een beetje uitgekeken op de tour.
Mogelijk, maar ik denk het niet. Hij is te a-serieus daarvoorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef HugoAben het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar misschien dat die vriend van je in de OP een vorm van synesthesie heeft?![]()
Bij synesthesie kan het zijn dat je muziek "ziet", maar bijvoorbeeld ook dat je aanrakingen "proeft", of cijfers en/of letters in kleur ziet (komt het meeste voor).
Hier aan toevoegend: Rotersand - I Cry (Rework), wat eigenlijk nog wel de beste blijkt nu ik deze, samen met bovenstaande nummers, helemaal heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Laevid het volgende:
[..]
ZItten best wat leuke nummers tussen die ik nog niet kende; La Caravane Passe (hoorde die toevallig van de week nota bene bij m'n ouders op radio 2), De Fedde Le Grand remix van BEP, de Noisia remix en het hier bovengenoemde nummer van Justice.
Dat nummer is ook aardig geniaal ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hier aan toevoegend: Rotersand - I Cry (Rework), wat eigenlijk nog wel de beste blijkt nu ik deze, samen met bovenstaande nummers, helemaal heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |