Mogelijk, maar ik denk het niet. Hij is te a-serieus daarvoorquote:Op woensdag 2 september 2009 23:26 schreef HugoAben het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar misschien dat die vriend van je in de OP een vorm van synesthesie heeft?![]()
Bij synesthesie kan het zijn dat je muziek "ziet", maar bijvoorbeeld ook dat je aanrakingen "proeft", of cijfers en/of letters in kleur ziet (komt het meeste voor).
Hier aan toevoegend: Rotersand - I Cry (Rework), wat eigenlijk nog wel de beste blijkt nu ik deze, samen met bovenstaande nummers, helemaal heb.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Laevid het volgende:
[..]
ZItten best wat leuke nummers tussen die ik nog niet kende; La Caravane Passe (hoorde die toevallig van de week nota bene bij m'n ouders op radio 2), De Fedde Le Grand remix van BEP, de Noisia remix en het hier bovengenoemde nummer van Justice.
Dat nummer is ook aardig geniaal ja.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:08 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hier aan toevoegend: Rotersand - I Cry (Rework), wat eigenlijk nog wel de beste blijkt nu ik deze, samen met bovenstaande nummers, helemaal heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |