Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je sowieso geen klassieker zou willen rijden, ongeacht zijn afkomst?
Nu val je wel door de mand als autoliefhebber
kijk hier komen de smoesjes al hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Verdwijnen?
Alleen als jij al vertrekt als ik nog moet instappen
is het in een topic als dit niet juist de bedoeling dat je het je allemaal niet zo aantrekt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef Sjibble het volgende:
We zijn nog lang niet uitgezeken, hier een vervolg op het topic van Googol en Chevelle die elkaar afzeiken op elkaars auto.
[..]
Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?
Ik hou van gestroomlijnde sportwagens, en de techniek die er in zit. Niet prehistorishe bakken die het maar van de literinhoud moeten hebben, waar alles met een liniaal is getrokken. Ik waardeer wel oude auto's zoals de oude kever, waar men niet mee probeert te patsen en zich beter te voelen.
Zegt iemand die beweert de snelste Beemer van NL te hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
kijk hier komen de smoesjes al hoor
Ah, je trekt je opmerking al weer in. Zwak hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef Sjibble het volgende:
We zijn nog lang niet uitgezeken, hier een vervolg op het topic van Googol en Chevelle die elkaar afzeiken op elkaars auto.
[..]
Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?
Ik hou van gestroomlijnde sportwagens, en de techniek die er in zit. Niet prehistorishe bakken die het maar van de literinhoud moeten hebben, waar alles met een liniaal is getrokken. Ik waardeer wel oude auto's zoals de oude kever, waar men niet mee probeert te patsen en zich beter te voelen.
De was strijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:35 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kom je maat met deze ook nog?
[ afbeelding ]
Nee joh..... die gloeien toch niet rood gekkie.....eerder een tosti-apparaat of een barbeque met oplegrekje.quote:
Ik zei dan ook niet dat het een goed strijkijzer wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee joh..... die gloeien toch niet rood gekkie.....
Japanners maken anders best goede strijkijzers hoor, dat moet ik ze nageven......niet dat ik ze ooit gebruikt heb uiteraardquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat het een goed strijkijzer was
nooit gezegtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt iemand die beweert de snelste Beemer van NL te hebben
nee waarom je kleren strijken... zodra je in dat vochtige lekding van je stapt is het toch verneuktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:47 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Japanners maken anders best goede strijkijzers hoor, dat moet ik ze nageven......niet dat ik ze ooit gebruikt heb uiteraard
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitroquote:
Nergens....... je doet maar lekker.... ps, wat voor auto?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:54 schreef Rauw. het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor het Deutschland kamp.
Dus die pk's zitten er niet voordat je op die knop drukt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitro
Alleen als jouw matties ook komen:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:35 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kom je maat met deze ook nog?
[ afbeelding ]
Een echte auto heeft genoeg pk's en geen knop nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitro
nee daarvoor heb je genoeg PK's om iedereen eruit te rijden...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus die pk's zitten er niet voordat je op die knop drukt?
dat trapskeltertje van jou kan ik waarschijnlijk met de boodschappenwagen van mijn moeder nog bijhoudenquote:
jaja zoals de echte oude amerikaanse wagens met 350 pk die op een dyno nog geen 270 producerenquote:
Met alleen beledigingen kom je er niet, zonder onderbouwing lul je dus gewoon uit je nekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat trapskeltertje van jou kan ik waarschijnlijk met de boodschappenwagen van mijn moeder nog bijhouden
In dit topic kom je er wel met beledigen en zonder onderbouwing.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Met alleen beledigingen kom je er niet, zonder onderbouwing lul je dus gewoon uit je nek
Niet dat dat niet te verwachten was van een BMW rijder
Op de dyno worden de pk's op de achterwielen gemeten, da's altijd zo'n 20 procent verlies met pk's op de motor. Wederom heb je dus geen verstand waar je over praat. Nog nooit bij een dyno in de buurt durven komen omdat je bang bent af te gaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
jaja zoals de echte oude amerikaanse wagens met 350 pk die op een dyno nog geen 270 produceren
Een poging tot onderbouwing, hoe ongegrond ook, is best op zijn plaats hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In dit topic kom je er wel met beledigen en zonder onderbouwing.
BMW-rijders zijn JUIST HIER op hun plek ... kunnen ze ook eens meelullen.
euhm, ik had het over vermogen aan de krukas....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Op de dyno worden de pk's op de achterwielen gemeten, da's altijd zo'n 20 procent verlies met pk's op de motor. Wederom heb je dus geen verstand waar je over praat. Nog nooit bij een dyno in de buurt durven komen omdat je bang bent af te gaan?
en in de tussentijd weet ik niet eens WAT je rijdt....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Met alleen beledigingen kom je er niet, zonder onderbouwing lul je dus gewoon uit je nek
Niet dat dat niet te verwachten was van een BMW rijder
quote:Maureen
Regina
Because they are overpriced crap! Made by workers who earn more (with benefits) in one day that most workers make in one week.
I will never buy a GM, Ford or Chrysler product ever again. My Honda Accord gets great mileage, fabulous service and the dealership actually cares about me.
I have absolutely no sympathy for the poor autoworker and if any government gives the auto industry one red cent that government will hear from me in spades.
quote:Gregg
What isn't?
The Big 3 focus on money. The Asian's focus on getting customers to come back.
I have owned 10 cars in the last 20 years, nine of them American made and they all failed in less than two years! The only car I owned that didn't was a new 2000 Hyundai Elantra. I never want to see another US made car in my driveway again.
quote:John
After owning GM /ford vehicles, they were an absolute disaster.
I switched to Toyota. Every 4 years over 200K on a vehicle, basic maintenance and awesome fuel economy, no problems.i'm on my 3rd Corolla. It could be Toyota Or Honda or Nissan over the domestics.
It's about Amazing engineering (50+ mpg), Awesome fit and finish and a dealer and service network that stands behind their product.
That is easy because of the product's quality, and dealers and service managers don't have to justify a poor product. Can't wait to get the new Tundra, so I can trade in the Dodge 3/4 ton POS that I have.
quote:Dave
Halifax
I own a 1999 Dodge Dakota truck. The truck has had nothing but problems due to inferior parts. The balljoints failed at 18000 km. The catalytic convertor failed at 45000 km.The brakelines failed at 50000 km. The transmission failed at 65000km. This is the last North American made piece of junk I will ever buy. If Chyrsler went bankrupt never to be heard from again I would throw a party.
quote:Chris Ronick
Oakville
As a Ford worker, all I can say is that the party is over, and I know the dagger is dangling over all our heads.
Believe me when I tell you that we all know how lucky we are to have jobs in the auto industry, for me it was like winning the Lottery. I went from paving driveways at minimum wage to this.
Whats Ironic is I don't even drive a Ford, I have a Civic because when I did own a Cougar it lived in the shop.
When I look at the parts that we put inside the old Freestars, and compare them to what you find inside a Nissan Quest or even the Kia's its no wonder that our products do not last.
But we don't make much money on the cars when we sell them, and if they were made better they would cost more then the imports.
Its a mess that just can't be fixed.
And so on, and so on ....quote:Sarah
London
I bought a Chrysler in 2002, and it's been enough of an ordeal to convince me never to buy another Chrysler...ever, ever again!
Terrible steering, poor handling in rain and snow, cheaply made parts that need to be replaced annually, dare I go on?
I'm also terrified the head gasket will go before I'm finished paying for the car, as the cost of the repair will undoubtedly be higher than the car's value.
Wear and Tear I'm also told. It's amazing what constitutes wear and tear these days. My next purchase will be a car that can actually sustain the 18,000 kms I put on it each year (yes, seriously) without costing me hundreds of dollars in repairs. Lesson learned.
vw jetta mk2quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nergens....... je doet maar lekker.... ps, wat voor auto?
niet dat ik 1 van beiden hebquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef Rauw. het volgende:
tevens zijn pk's gehyped. koppel is de shit.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef Rauw. het volgende:
tevens zijn pk's gehyped. koppel is de shit.
in die tijd maakte honda natuurlijk betere wagens!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jezus mannn ... nog vierkanter dan een oude Amerikaan
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
in die tijd maakte honda natuurlijk betere wagens!
[ afbeelding ]
Laat eens een Amerikaan zien die 3 ton op de teller heeft.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:09 schreef 68Chevelle het volgende:
Ja.... en die honda van jou maakt zulke goede auto's.
Pleur op man
Ehhh nee.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
beetje een goedkope versie proberen te maken van een echte auto!
BMW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's dus bijna 116 pk / liter.quote:Powered by a DOHC, water-cooled, in-line 4 cylinder engine with four carburetors, the engine capacity was increased to 606 cc from the S500's 492 cc. The engine produced 57 hp (43 kW) at 8500 rpm and had a top speed of 90 mph (145 km/h). With the convertible weighing in at mere 1576 pounds, the extra sheet metal of the coupe only added 33 pounds to the overall weight. Suspension was independent with sealed roller chain drive to each rear wheel.[1]
The S600 was the first "mass marketed" Honda car.
die bestaan, er ligt wel motor nummer 5 in. dat terzijdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Laat eens een Amerikaan zien die 3 ton op de teller heeft.
43 KW van de honda tegenover 111.9 kW van de BMW.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh nee.
[..]
Da's dus bijna 116 pk / liter.
Ook een beetje race-geschiedenis?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
43 KW van de honda tegenover 111.9 kW van de BMW.
goedkope versie zeg ik je
een echte auto!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Googolplexian het volgende:
edit : lol! 3.2 liter V8, johKNAP!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:27 schreef bietelboer het volgende:
En daarom heeft Jay Leno er één!!
quote:Legend has it that when Denny Hulme drove an S600 at Nurburgring, he passed 33 cars on the first lap.
dat verklaard waarom hij ook zo een honda heeft. snelheid boeit hem blijkbaar nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef Darkomen het volgende:
Jay Leno heeft wel wat meer auto's op stoom
Geen enkele BMWquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:40 schreef Darkomen het volgende:
Jay Leno heeft wel wat meer, grotendeels amerikanen en ook auto's op stoom
http://www.jaylenosgarage.com/cars/index.shtmlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat verklaard waarom hij ook zo een honda heeft. snelheid boeit hem blijkbaar niet
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.jaylenosgarage.com/cars/index.shtml
Dat weet ie zelf niet eens, hij is zo druk bezig dat ding op de weg te houden dat hij alleen door het raam kijkt...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:12 schreef Sjibble het volgende:
ik weet nou nog niet van chevelle hoeveel zijn chevelle op de teller heeft staan
110.000 Kmquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:12 schreef Sjibble het volgende:
ik weet nou nog niet van chevelle hoeveel zijn chevelle op de teller heeft staan
quote:
Klopt, goed he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
en het mooiste daarvan is. sinds hij is gebouwd. heeft elke eigenaar elke mogelijkheid genomen om ermee te rijden.
kan je nagaan hoevaak dit ding in een garage stond
Dat is dagelijks 7,35km.quote:
Geen wonder dat je denkt mij bij te kunnen houdenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
en in de tussentijd weet ik niet eens WAT je rijdt....
dus wat blaat je nou over onderbouwing
Wat rij je dan? Held..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Geen wonder dat je denkt mij bij te kunnen houden
ik bedoelde niet de garage bij iemand thuis.quote:
nee hoor, jullie hebben een auto met als uitgangspunt om het binnen de 5 jaar op de sloop belanden....die van mij heeft die van jullie al 30 jaar overleefd, en zal dat de volgende 30 jaar ook doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat is dagelijks 7,35km.
Dan wordt dat ding niet eens warm
Laat em eens een paar jaar buiten staan en rij er dan ook maar 12000km per jaar mee.
Dan mag je spreken dat je Chevelle beter is.
Eigenlijk houdt hier het zeiktopic al op
Wij hebben een auto met als uitgangspunt om er naar bijvoorbeeld werk te kunnen rijden als deze 30 kilometer verder ligt. Ik zit nog op school en leg al 800km per maand af (school ,werk, stage). Vrije tijd + voor werk rijden is al 1000km.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
nee hoor, jullie hebben een auto met als uitgangspunt om het binnen de 5 jaar op de sloop belanden....die van mij heeft die van jullie al 30 jaar overleefd, en zal dat de volgende 30 jaar ook doen
Ja..... want je zou een auto maar voor plezier hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wij hebben een auto met als uitgangspunt om er naar bijvoorbeeld werk te kunnen rijden als deze 30 kilometer verder ligt. Ik zit nog op school en leg al 800km per maand af (school ,werk, stage). Vrije tijd + voor werk rijden is al 1000km.
Jij gebruikt (en/of de vorige eigenaren) je Chevelle voor je rijplezier. Dat is totaal iets anders.
Weer zo'n domme aanname van een boerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:00 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
nee hoor, jullie hebben een auto met als uitgangspunt om het binnen de 5 jaar op de sloop belanden....die van mij heeft die van jullie al 30 jaar overleefd, en zal dat de volgende 30 jaar ook doen
Misschien heb jij later als je groot bent ook wel een auto waar je wel rijplezier uit haaltquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:13 schreef Sjibble het volgende:
Jij gebruikt (en/of de vorige eigenaren) je Chevelle voor je rijplezier. Dat is totaal iets anders.
Ik heb gelukkig een auto die meer doet dan alleen de eigenaar misleiden overtuigen dat het (van welke kant je het eigenlijk ook bekijkt) een mooi apparaat is.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien heb jij later als je groot bent ook wel een auto waar je wel rijplezier uit haalt
Ik doel er op, dat ik tijdens het rijden, behalve plezier hebben, ook naar mijn bestemming rij.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien heb jij later als je groot bent ook wel een auto waar je wel rijplezier uit haalt
Ik hoor lichtelijk toch die jaloeziequote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Weer zo'n domme aanname van een boer
1) Als je een auto niet gebruikt overleeft 'ie 't wel, ja.
2) M'n autootje staat al 14 jaar niet op de sloop.
3) Iedereen die autorijden serieus neemt lacht je nu uit met je 110000km ... wat rijd je ernaast?
Graftak.
Rijplezier staat niet gelijk aan kilometers.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:18 schreef Googolplexian het volgende:
.
Rijplezier is zo'n beetje inbegrepen bij elke Honda. De kilometers zijn getuige.
Je hoort niets ... je leest iets en je interpreteert het verkeerd, zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:25 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik hoor lichtelijk toch die jaloezie
Ik rij er niks naast, beide voormalige nissans.... die best reden hoor.... maar niks aan het rijplezier overhielden zijn allang weg.
Ik rij voorlopig een zeer milde 1965 Chevelle, de 68 is in restauratie, maar ik zou het best aandurven als hij af is hoor, andere schokdempertjes, veren, remmen en banden en ik zal het je echt niet te makkelijk maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik doel er op, dat ik tijdens het rijden, behalve plezier hebben, ook naar mijn bestemming rij.
Dat is wat anders als doelloos rondrijden en de beste wegen kiezen zodat je auto langer heel blijft.
Eind augustus ben ik op het circuit van Zandvoort te vinden om lekker te raggen, doe je mee?
Maar je hebt wel afgelopen weekend 700km gereden ... wat je waarschijnlijk minder snel zou doen als je auto reed als een dweil. Begin je het een beetje te snappen? Isnie zo moeilijk he?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:28 schreef D. het volgende:
[..]
Rijplezier staat niet gelijk aan kilometers.
Zo heb ik afgelopen weekend meer dan 700km gereden, maar het is niet zo dat ik daarvan meer geniet dan van een rondje touren van 20km.
Bwhehehehe...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:29 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik rij voorlopig een zeer milde 1965 Chevelle, de 68 is in restauratie, maar ik zou het best aandurven als hij af is hoor, andere schokdempertjes, veren, remmen en banden en ik zal het je echt niet te makkelijk maken.
Ik snap het, want ik leg het je uit, jij snapt het kennelijk niet, of geef je juist een beetje toe?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Maar je hebt wel afgelopen weekend 700km gereden ... wat je waarschijnlijk minder snel zou doen als je auto reed als een dweil. Begin je het een beetje te snappen? Isnie zo moeilijk he?
Ach.....je weet helemaal niks behalve dan de auto die je zelf rijdtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bwhehehehe...
Keep on dreaming!
Regel eerst maar andere banden, veren, shocks, remmenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:33 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ach.....je weet helemaal niks behalve dan de auto die je zelf rijdt.....ik weet wel wanneer dromenland aanwezig is en wanneer ik je voor je kloten kan gaan schoppen
Beginnen die dingen al in de garage te rotten? Na een ton mag een auto er nog wel goed uitzien, ongeacht zn leeftijd (na een schoonmaakbeurt).quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:29 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik rij voorlopig een zeer milde 1965 Chevelle, de 68 is in restauratie,
Hoezo denk je al die dingen nodig te hebben? Ik dacht dat je mijn 90 88pk naaimachine er zo ook wel uit rijdt?quote:maar ik zou het best aandurven als hij af is hoor, andere schokdempertjes, veren, remmen en banden en ik zal het je echt niet te makkelijk maken.
Wat kom jij hier nou weer doen ... pisnicht?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:48 schreef LockonStratos het volgende:
Jongens, jongens... 300 pk is geen 300 pk...
ga jij maar ergens baas en epic roepen en kom maar terug als je je rijbewijs hebtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:48 schreef LockonStratos het volgende:
Jongens, jongens... 300 pk is geen 300 pk...
Vetter is inderdaad het goede woord. Ook in de motor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef LockonStratos het volgende:
Maar Amerikaanse auto's zijn wel vetter dan europeesche en japanse
*even bijkomt van deze wijze woordenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:57 schreef LockonStratos het volgende:
Maar Amerikaanse auto's zijn wel vetter dan europeesche en japanse
Wat hebben die auto's met Amerikanen te maken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vetter is inderdaad het goede woord. Ook in de motor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn verAmerikaniseerdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Wat hebben die auto's met Amerikanen te maken?
even wachten hoor... moet ff...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze zijn verAmerikaniseerd
Beetje het tegenovergestelde van een Amerikaan met een dikke spoiler.
Tsss ... mijn papa is in ieder geval sterker dan jouw papa en een stuk minder lelijk ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:11 schreef 68Chevelle het volgende:
even wachten hoor... moet ff...
En jij bent een HOMO!
zo, dat is er ook weer ff uit
Dat is jouw papa zeker..... maar dat wil ik ff buiten PTA houdenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsss ... mijn papa is in ieder geval sterker dan jouw papa en een stuk minder lelijk ook.
[ afbeelding ]
Stereotype Klassieke Amerikaan Eigenaren
edit ... Ah ... die andere Chevy's krijgen ook alle eer die ze toekomt.quote:"When the car went into any type of water puddle it would suck water into the engine. They fell apart after 40,000 miles. Piece of junk."
"Absolute garbage BEFORE it was built."
"It was junk like this that opened the door for Toyota and Honda. Sad but true."
"I'm sure there are worse, but in my days with Chevrolet I saw many problems and many unhappy customers with these throwaway cars."
"It was so underpowered, you had to shift down with the AC on to climb the slightest hill. Everything was too small inside, and the dash looked like a 12-year-old designed it. Owned it a year and laughed when I sold it!"
quote:Chevrolet Corvair
"Underpowered and unsafe. I had a chance to ride in one and it was more horrifying than all the rides at Disneyland."
"They were all death traps. If you got rear-ended, they burst into flames. If you got into a sideways slide, the tires blew off the rims and they rolled over."
"Ugly, underpowered, not safe, not safe, not safe. A very bad imitation of the VW Bug. I hardly ever see one, not even at old car shows, probably due to a corrosion problem."
quote:Chevrolet Vega
"Cheaply built, rough running, harsh ride, rust prone. It was without a doubt the worst vehicle I ever owned."
"So bad it turned off subsequent generations to GM and created the beginning of the downfall of the world's greatest automaker."
"A car that began to rust on the showroom floor brought a whole new meaning to the term 'Planned Obsolescence.'"
"An alleged four-seater that required a pry bar and 'the jaws of life' (both optional) for passenger extrication from the zero-legroom back seat. Sieve-like leaking aluminum-block four-cylinder engine (guaranteed to crack at no more than 30,000 miles), generating perhaps 70 hp (downhill only, with a good tailwind), while still managing to get less than 20 mpg on the highway! A truly masterful feat of reverse engineering by the guys from Flint."
Uiteindelijk wil je toch een USA car?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kijk! Als HIJ 't zelfs snapt dan is het toch duidelijk, mensen!!!
Als laatste rit wel, ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil je toch een USA car?
Yup ... we zijn erachter dat je redelijk dood moet zijn voordat je in een Amerikaan gezien wilt worden.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... we zijn erachter dat je redelijk dood moet zijn voordat je in een Amerikaan gezien wilt worden.
Wat rijdt jij dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef De_Groentenboer het volgende:
280PK uit een 1.8 met 230.000 op de klok, inclusief dagelijks gebruik. Eat it, stront yankee's. 14.gif
Ik heb meer pk's, dus je punt is niet gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef De_Groentenboer het volgende:
280PK uit een 1.8 met 230.000 op de klok, inclusief dagelijks gebruik. Eat it, stront yankee's. 14.gif
Redelijk dood staat gelijk aan volwassen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... we zijn erachter dat je redelijk dood moet zijn voordat je in een Amerikaan gezien wilt worden.
wel meer gewicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meer pk's, dus je punt is niet gemaakt
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben we hiet niet over oude grafbakken a la Honda Civics uit 1993, maar auto's die buiten bereik van de sjonnies liggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Redelijk dood staat gelijk aan volwassen?
Honda rijders zijn doorgaans petjesjeugd met het IQ van Bonnie St.Claire
Ook dat dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook een flink grotere motor voor nodig
200SXquote:
Ja, hoe groot is dat blok, en hoe zwaar is de auto?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
'We' weten dat wel, 'jij' weet dat niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
wel meer gewicht.
we weten nog steeds niet wat je rijdt, dus hou je bek tot die tijd..
Die grotere motor zorgt ook nog eens voor een mooier geluidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook een flink grotere motor voor nodig
Zegt iemand met een sjonnie-autoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hebben we hiet niet over oude grafbakken a la Honda Civics uit 1993, maar auto's die buiten bereik van de sjonnies liggen.
groot genoegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:27 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ja, hoe groot is dat blok,
Met een volle tank zo'n 1600kgquote:en hoe zwaar is de auto?![]()
Ik heb nooit een pet op!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Redelijk dood staat gelijk aan volwassen?
Honda rijders zijn doorgaans petjesjeugd met het IQ van Bonnie St.Claire
Crap 1-0 voor jou...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Die grotere motor zorgt ook nog eens voor een mooier geluid
Als ik zo'n auto zie rijden (wat al aardig zeldzaam is), zit er 9 van de 10 keer een man of vrouw in van 30-50.quote:
Dat was de bedoeling van dit topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zeg eh, jij kraakt wel iedereen af he..
Ook jij hebt het vorige topic niet gelezen?quote:maar waar rijdt je nu zelf in?
Vast welquote:Jij zal mijn auto ook vast wel ''sjonnie'' vinden.
5.7 literquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Groot genoeg? Dan denk ik aan 4 liter + en dan is het wel heel laf als je daar nog geen 280pk uit kan persen
Van de pot gerukte skethoer dat je bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef D. het volgende:
al vergeet ik het schelden de hele tijd, sorry
Crap je bent m'n ninja edit voorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van dit topic
al vergeet ik het schelden de hele tijd, sorry
[..]
Ook jij hebt het vorige topic niet gelezen?
[..]
Vast wel
Het is niet het mooiste op de wereld, maar sinds ik met deze auto rij merk ik dat bumperklevers 2x nadenken voordat ze nog dichterbij komenquote:
Leuke Porsche 924quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Crap je bent m'n ninja edit voor![]()
![]()
Nee, heb het vorige topic niet gelezen nee. Wat rijdt je dan?![]()
Dit vind jij vast sjonnie [ afbeelding ]
Idd,wat voor volk rijdt daar dan in..quote:
afhankelijk wat jij noemenwaardig noemt.. ff het topic doorlezenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
EU![]()
US![]()
Nog wat noemenswaardigs voorbij gekomen hier?![]()
Luftwaffe grijs, Vogtland verlaagd.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jezus mannn ... nog vierkanter dan een oude Amerikaan
Kijk nog eens goed naar de URL, heren..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Idd,wat voor volk rijdt daar dan in..
Ja met 50k kilometer per jaar een Amerikaan gaan rijden die 1op6 rijdt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ja..... want je zou een auto maar voor plezier hebben
Ik heb er gewoon voor gezorgd dat ik dichter bij mijn werk ben gaan wonen, dat maakt het kiezen wat makkelijker.
en jij durft je hier nog te vertonen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:43 schreef Sjibble het volgende:
Mijn bak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bullshitvergelijking zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef zentuin het volgende:
Voor mij is het eigenlijk wel duidelijk - je moet gewoon naar ons dagelijks verkeer kijken, dan weet je vanzelf wat het beste is...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor een kortzichtig schaap ben jij dat je meent wat je het meeste zie ook wel het beste zal zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef zentuin het volgende:
Voor mij is het eigenlijk wel duidelijk - je moet gewoon naar ons dagelijks verkeer kijken, dan weet je vanzelf wat het beste is...
"Wij"? ... Als in "jullie Duitsers" ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:54 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]
25 jaar daarvoor waren wij nog ronder dan de jappen, die tussen 1980 en 1989 ook aftandse vierkante gedrochten maakten.
WIJ DUITSERS (dat ik dat ooit zou zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"Wij"? ... Als in "jullie Duitsers" ?
En kommop man ... ga je nou echt een Kever aandragen als een voorbeeld van vormgeving? Dat gedrocht is puur functioneel gemaakt en men is gaan wennen aan z'n lelijkheid ... net als de 2CV.
De 1980 Honda Civic staat ook bekend als het "Bolletje"vierkant, zegt 'ie.
Wat maakt ze NU beter dat ze TOEN beter design hadden? Die ontwerper is allang dood, en zelfs een Ford Ka is mooier dan dat gedrocht van jou (nou vooruit, ik zou overwegen).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
WIJ DUITSERS (dat ik dat ooit zou zeggen)
stonden vlak na de 2e wereldoorlog al ver vooraan kwa design. daar heb ik al bewijs van gepost. de bmw 507.
dat geeft niet, want jij maakt jezelf wel vaker belachelijk in je postsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef Sjibble het volgende:
De mooiere auto's zijn (imo) Mazda, Renault
Ja mooi voorbeeld hoor, die Megane (bovenste)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef rival het volgende:
BMW tegenover een mazda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan heb ik 1 van de kleinere modellen van bmw tegenover paradepaardjevan mazda gezet
![]()
en renault?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zet ik niet eens iets tegenover... ALLES is mooier dan dat![]()
Een M3 is geen paradepaardje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:23 schreef rival het volgende:
BMW tegenover een mazda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan heb ik 1 van de kleinere modellen van bmw tegenover paradepaardjevan mazda gezet
![]()
en renault?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daar zet ik niet eens iets tegenover... ALLES is mooier dan dat![]()
Klopt, maar qua design zijn er merken die gewoon mooier zijn als de BMW. De basislijnen zijn gewoon recht met een liniaal getekend. Het begint een saai directeurswagentje te worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:27 schreef bietelboer het volgende:
Franse auto's zijn per definitie kut....
ga in een 3 serie en in een mazda 6 eens een dag rijden. dan stel je je mening wel even bij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef Sjibble het volgende:
De Mazda is ook van goede kwaliteit en is zelfs goedkoper. Snap niet wat de BMW meer te bieden heeft. (Hoewel we dat niet over Renault kunnen zeggen, maar het ging dan ook om design)
een 3 serie is een 3 serie. enige verschil is die bobbel op de motorkap en grotere inlaten in een bumpertjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Een M3 is geen paradepaardje?
En volgens mij bedienen die auto's allebei een heel ander marktsegment. Dus verzin maar een nieuwe rechte vergelijking.
Een 318 coupe op 16 inch wieltjes ziet er trouwens ook niet zo blits uit hoor.
een E36 is natuurlijk zo rond als een voetbalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Klopt, maar qua design zijn er merken die gewoon mooier zijn als de BMW. De basislijnen zijn gewoon recht met een liniaal getekend. Het begint een saai directeurswagentje te worden.
Pak dan een 3-serie sedan in een saaie uitvoering tegenover een Mazda 6. Dan is het al een stuk logischer vergelijking.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
een 3 serie is een 3 serie. enige verschil is die bobbel op de motorkap en grotere inlaten in een bumpertje![]()
en moet ik nou echt met een 5 of 7 serie komen? ik doe al rustig aan voor jullie...
ik had eigenlijk de bmw 3 met de mazda 3 moeten vergelijken...
en de mazda 6 met een 7 gok ik.. of heeft mazda nog iets groters?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vergelijk maar een wagen van bijna een ton met een wagen van 30.000 euroquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
een 3 serie is een 3 serie. enige verschil is die bobbel op de motorkap en grotere inlaten in een bumpertje![]()
en moet ik nou echt met een 5 of 7 serie komen? ik doe al rustig aan voor jullie...
ik had eigenlijk de bmw 3 met de mazda 3 moeten vergelijken...
en de mazda 6 met een 7 gok ik.. of heeft mazda nog iets groters?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*hap*hap*quote:
Je geheugen is niet zo denderend zie ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
*hap*hap*
wat rij jij dan?
*hap*hap*
Een Saab?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
EU![]()
US![]()
Nog wat noemenswaardigs voorbij gekomen hier?![]()
accessoires en opties?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef Sjibble het volgende:
Beetje krom of niet?
Wat is het verschil in accessoires en opties tussen de BMW 3 serie en de mazda dan?
nee zelfs zo komt die mazda in de verste verte nog niet in de buurtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:50 schreef fathank het volgende:
Zo komt het al een stuk dichter bij elkaar in de buurt.
Mijn 323F rijdt ook prima, niks op aan te merken op de snelweg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
accessoires en opties?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb het over autorijden! dat is namelijk wat ik doe met een auto, rijden. dat is primair.![]()
rij eens een daggie in een mazda 6 en in een 3 serie zeg ik je toch al eerder.... dan weet je ook eens wat nou het verschil is
dit zegt toch al genoeg, je weet niet eens wat echt lekker rijden is blijkbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:22 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Mijn 323F rijdt ook prima, niks op aan te merken op de snelweg.
Alsof jij in dat ding hebt gereden man, zo hoog dat je je voelt. Voor een bak uit 1994 heeft het echt een degelijke wegligging welke in de buurt van de Toyota Auris en Golf 4 komt (waar ik dus meerdere uren in heb gereden).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
dit zegt toch al genoeg, je weet niet eens wat echt lekker rijden is blijkbaar
Een bmw en mazda6? proest...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
dit zegt toch al genoeg, je weet niet eens wat echt lekker rijden is blijkbaar
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:26 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Alsof jij in dat ding hebt gereden man, zo hoog dat je je voelt. Voor een bak uit 1994 heeft het echt een degelijke wegligging
Wat heb jij, een 316 compact ofzo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij mag het woord degelijk niet meer gebruikenje weet duidelijk niet wat het betekent
wat heb jij ook alweer voor plastic-fantastic-dikke-spoiler-en open luchtfilter waardoor 350 extra pk-getunede-bak?quote:
ik heb 3 bmw's!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:52 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Wat heb jij, een 316 compact ofzo?
Saab was het toch? Onee wacht... "plastic-fantastic-dikke-spoiler-en open luchtfilter" dat is zo 1999, 350pk? niet nodig met deze wegligging.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
wat heb jij ook alweer voor plastic-fantastic-dikke-spoiler-en open luchtfilter waardoor 350 extra pk-getunede-bak?
voor als een het begeeft?quote:
Voor de prijs en leeftijd zijn het nog degelijke veren, als ik het vergelijk met de nieuwere auto's uit dezelfde prijsklasse.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij mag het woord degelijk niet meer gebruikenje weet duidelijk niet wat het betekent
Lekker boeie hoe je veren zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:07 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Voor de prijs en leeftijd zijn het nog degelijke veren, als ik het vergelijk met de nieuwere auto's uit dezelfde prijsklasse.
Ik heb in de nieuwere, goedkopere fiats gereden. Na 2 uur op de snelweg en een kwartier in de stad kan ik met zekerheid zeggen dat mijn 15 jaar oude veren beter zijn als die crap die daar onder zit.
Daar kan je het echt niet oneens over zijn
Ik had et eigenlijk over dempersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lekker boeie hoe je veren zijn.Hoe zijn je dempers?
"O, die zijn pas 5 keer vervangen!"
Nu weer over einddempers?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik had et eigenlijk over dempers
Nee dat is een lekkere bak, die motoren zijn zo onbetrouwbaar als de pestquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:28 schreef Sjibble het volgende:
Vooruit, we halen de RX-8 er wel bij.
Kan je daar wat mee?
Vraag me af wat Jeremy Clarkson te zeggen heeft over de BMW en RX8
quote:Door de ongunstige vorm van de verbrandingskamer is de ontsteking problematisch, en gaat relatief veel warmte verloren in de wand van de verbrandingskamer. Zelfs bij de meest geavanceerde versie van de wankelmotor zijn er problemen. Bij de koude start wordt een hoeveelheid olie in de verbrandingskamers gespoten om slijtage aan de punten van de rotor te verminderen. Wanneer men veel korte stukjes rijdt en herhaaldelijk moet starten, dan komt er te veel olie op de ontsteking, die daardoor sterk vervuild of zelfs defect kan raken.
In my opinion, i do not think it is reliable. I have two friends with RX-8s. Both of them had that lemon law. Their cars just stalls, and one of them is an automatic. So that is very strange. Also the Mazda dealership he went to wasnt very good with the lemon law, and just said to come back if it happens again. I would advise against getting the RX-8. Nothing but problems for my friend and me too. Im the one that has to drive him to the dealership -___-
This car is not reliable at all. It's too expensive for what you get. It has very nice design, but that's it.
It is one of the most unreliable cars out there. If your read comsumer reports the rx-8 is the top 5 most unreliable cars out there. Not to mention the car is really slow compared to other sports cars in its class. DO NOT BUY THIS CAR unless you wanna spend a lot of money fixing it
Enz. enz.
Bullshit-vergelijking?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat een bullshitvergelijking zeg.
Hybrides vs wagens die je hier nooit ziet vs de populairste stationwagens in EU.Debiel
Jaja ... effe "willekeurige, meest verkocht het afgelopen jaar" US bakken gepakt. En dan de Pt Cruiser ...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:24 schreef zentuin het volgende:
[..]
Bullshit-vergelijking?
Welke japanners zijn er het meest verkocht het afgelopen jaar? Exact, de hybrides.
En welke yank-wagens zie je hier het meeste? Daar heb ik twee willekeurige voorbeelden van genomen.
En daar heb ik idd. de twee meest populaire modellen van europese merken tegenover gezet.
Dat jij daar een probleem mee hebt, zegt eerder iets over jou dan over de vergelijking...
Simpele
Ja, dat zei hij toch?quote:
Daar zijn we nou toch al 2 topics mee bezig?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:02 schreef Jimmie het volgende:
Ja lekker representatief een sportauto vergelelijken met burgerbakken.
2 topics pas?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zijn we nou toch al 2 topics mee bezig?
Er was blijkbaar behoefte aanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk al jaren, maar ik doelde specifiek op dit topic en het vorige deel
Ja luister eens knuppel, in 1980 liepen ze achter de feiten aan. Want dat was het vierkante tijdperk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
"Wij"? ... Als in "jullie Duitsers" ?
En kommop man ... ga je nou echt een Kever aandragen als een voorbeeld van vormgeving? Dat gedrocht is puur functioneel gemaakt en men is gaan wennen aan z'n lelijkheid ... net als de 2CV.
De 1980 Honda Civic staat ook bekend als het "Bolletje"vierkant, zegt 'ie.
Daar had jij behoefte aanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Er was blijkbaar behoefte aan
Ik geloof, gezien je reactie, dat ik een ding niet goed begrepen had.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jaja ... effe "willekeurige, meest verkocht het afgelopen jaar" US bakken gepakt. En dan de Pt Cruiser ...![]()
Als je dan toch onzin gaat spuien doe het dan wel een beetje alsof het LIJKT alsof je er zelf ook in gelooft. Of ben je echt zo achtergesteld dat je dit allemaal wel vindt kloppen?
Geeft niet, heur ... vergelijk jij maar lekker appels met koekoeksklokken.
Nog mooier is als je je standpunt nu nog gaat verdedigen
Dus dan scheren we maar gelijk het hele continent over één kam. Hoezo kortzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:39 schreef Pas259 het volgende:
Amerikaanse auto's
Mijn vader had een Pontiac 3.2 nieuw gekocht voor 73.000 gulden, binnen 20.000 kilometer moest de versnellingsbak gereviseerd worden.
Luister, geharkt grindpad dat je bent .... in dit topic zeiken we elkaars auto, mening en persoon ONGEFUNDEERD af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:16 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik geloof, gezien je reactie, dat ik een ding niet goed begrepen had.
Ik dacht dat we auto;s afzeken. Blijkt het meningen te zijn. En dat had ik niet door.
Bovendien, ik zei dat ik de meest verkochte merken noemde, en dan willekeurige auto's.
Da's het mooie van willekeurige auto's noemen, ik hàd ook een C6 (zie D.'s remark) en een dodge prowler kunnen nemen... Of een aveo en een W200.
Zo misschien duidelijker? Of ben ik me nu aan het verdedigen?![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Luister, geharkt grindpad dat je bent .... in dit topic zeiken we elkaars auto, mening en persoon ONGEFUNDEERD af.
Als jij met bullshit vergelijkingen aan wilt komen is dat je goed recht maar presenteer het een beetje bashend a.u.b., mongool. Alleen nietszeggende vergelijkingen zonder bashen doe je maar in de rest van FOK!.Afzeiken doen we hier toch wel.
Je ziet aan het soort auto's wel wat duidelijk wat het effect van bashen is...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Luister, geharkt grindpad dat je bent .... in dit topic zeiken we elkaars auto, mening en persoon ONGEFUNDEERD af.
Als jij met bullshit vergelijkingen aan wilt komen is dat je goed recht maar presenteer het een beetje bashend a.u.b., mongool. Alleen nietszeggende vergelijkingen zonder bashen doe je maar in de rest van FOK!.Afzeiken doen we hier toch wel.
Parkeren op een doorgaande weg? Alle resultaten waren gevonden onder de zoekterm crashed + merk...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:32 schreef D. het volgende:
Post ie 2 gecrashte auto's en een Volvo met parkeerschade
Hij legde 75.000 per jaar af, ik denk dat hij beter kan rijden dan jou.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dus dan scheren we maar gelijk het hele continent over één kam. Hoezo kortzichtig?
Jouw vader kan gewoon niet rijden
Als ik dat doe vind ik zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:51 schreef zentuin het volgende:
[..]
Parkeren op een doorgaande weg? Alle resultaten waren gevonden onder de zoekterm crashed + merk...
ik zie weleens mensen van 45 met 100.000 km per jaar "rijervaring" die er nog niks van bakken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Hij legde 75.000 per jaar af, ik denk dat hij beter kan rijden dan jou.
Zijn beste auto is een Mercedes E geweest uit 1991 6-in-lijn en die is vandaag de dag nog steeds in gebruik.
Jij denkt wel meer, dat moet je niet doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef Pas259 het volgende:
..., ik denk dat hij beter kan rijden dan jou.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie weleens mensen van 45 met 100.000 km per jaar "rijervaring" die er nog niks van bakken.
totaal geen inzicht, geen anticipatie, alles op een automatische hinderlijke piloot![]()
zoals jij? niet denken en dan zo een belachelijk apparaat op wielen kopen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer, dat moet je niet doen
Amerikaanse auto'squote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer, dat moet je niet doen
De jaloezie druipt er vanaf. Jij zou ook wel eens een echte auto willen rijden of niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
zoals jij? niet denken en dan zo een belachelijk apparaat op wielen kopen?
Vooralsnog win ik, want ik heb tenminste een echte autoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Amerikaanse auto's
Ik hoef je niet eens belachelijk te maken, dat doe je zelf al.
Net als?quote:Net als al die mensen die ''Amerikaans'' willen rijden en dan een verachtelijke caliber kopen.![]()
Ongeduld zal je bedoelen, omdat ik straks na werk weer in een echte auto kan stappen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
De jaloezie druipt er vanaf. Jij zou ook wel eens een echte auto willen rijden of niet?
Een echte auto? Jij was toch die met die reserve BMW's?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ongeduld zal je bedoelen, omdat ik straks na werk weer in een echte auto kan stappen!![]()
Ik heb nooit problemen, maar jij weet natuurlijk niet hoe dat isquote:Dat is zo mooi, aankomen en weten dat je zo wegrijdt.
Voor jou is het meer spanning..... doet ie et of doet ie et niet
En mijn Mercedes is geen echte auto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog win ik, want ik heb tenminste een echte auto
[..]
Net als?
Wat een vergelijking
Vertel nog maar een verhaaltje over papa's auto
Nee natuurlijk niet, dan nog liever een BMWquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef Pas259 het volgende:
[..]
En mijn Mercedes is geen echte auto?
Want?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan nog liever een BMW
k ben geen taxichauffeurquote:
Je punt is duidelijk, je lult uit je nekquote:Mercedes = comfort
BMW = sportief
Geef mij maar Mercedes, kwalitatief stukken beter ook.
Ik huilen? Ik lach me dood om jouquote:Voorlopig ben je alleen maar aan het huilen.
punt 1 klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef Pas259 het volgende:
Mercedes = comfort
BMW = sportief
Geef mij maar Mercedes, kwalitatief stukken beter ook.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:25 schreef 68Chevelle het volgende:
Schattig verhaal over een vrouw met een wrak en weinig km's erop.
quote:The car is an ordinary two-door 1994 Honda Accord EX. Its color is so cheerless and nondescript.
In total, this car has been driven 1,081,382 miles.
The million-mile Honda is still on its first muffler. It has averaged 130,000 miles a year.
Other cars -- several Mercedeses and at least one Volvo -- have achieved a million miles, but it is unlikely that any car, anywhere, has ever done it so fast.
quote:David Witte, of Timonium, is a self-employed "route mapper." His job is to plot time, cost and distance estimates for road routes to be taken by couriers and delivery persons employed by large corporations. Yes, you can make a living at it. Yes, it means driving all the time.
"I lived in the car," Witte told me. "I ate in the car. I took naps in the car."
Anything quirky or interesting happen during all those miles?
"Not really."
Liever dan een Mercedes he, dus dat zegt nog niets want een Mercedes zou ik sowieso al nooit kopenquote:
het zegt genoeg dat jij constant andermans meningen nodig hebt om je punt duidelijk te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
quote van hier, quote van daar, quote van interwebz
Daar hoef je als Hondarijder dan weer niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
Probeer van mij m'n auto af te pakken ...
[..]
[..]
Te laat, het woord is eruitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Liever dan een Mercedes he, dus dat zegt nog niets want een Mercedes zou ik sowieso al nooit kopen![]()
Touchéquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hoef je als Hondarijder dan weer niet bang voor te zijn
Mercedessen zijn ZULKE kont-auto's dat er een ster op de voorkant EN op de achterkant zit. En vaak nog een Anus in het midden ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef Pas259 het volgende:
[..]
En mijn Mercedes is geen echte auto?
Was het maar zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hoef je als Hondarijder dan weer niet bang voor te zijn
Je hebt via via vernomen dat er ooit eens iemand de moeite heeft genomen een Honda te jatten?quote:
http://editorial.autos.msn.com/article.aspx?cp-documentid=434545quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt via via vernomen dat er ooit eens iemand de moeite heeft genomen een Honda te jatten?
Wat zal die dader zat geweest zijn
quote:Here are the 10 most stolen vehicles as reported by the NICB — the number in parentheses is the model year most stolen:
1. Honda Civic (1995)
2. Honda Accord (1991)
3. Toyota Camry (1989)
4. Ford F-150 (1997)
5. Chevrolet C/K 1500 (1994)
6. Acura Integra (1994)
7. Dodge Ram Pickup (2004)
8. Nissan Sentra (1994)
9. Toyota Pickup (1988)
10. Toyota Corolla (2007)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mercedessen zijn ZULKE kont-auto's dat er een ster op de voorkant EN op de achterkant zit. En vaak nog een Anus in het midden ook.
Is eigenlijk ook wel logisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://editorial.autos.msn.com/article.aspx?cp-documentid=434545
[..]
Mjah ... als je op één manier uitgeluld bent dan moet je maar een ander nonsens-verhaal verzinnen, he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel logisch.
Als je met een gestolen auto rond gaat rijden doe je dat het liefst in een auto die niet opvalt en die niemand mist
Ik ben nooit uitgeluld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... als je op één manier uitgeluld bent dan moet je maar een ander nonsens-verhaal verzinnen, he.
Tja, alleen maar over je Honda praten geeft weinig entertainment kan ik me voorstellen. Geen zorgen, zolang ik er ben komen ook echte auto's ter sprakequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vandaar dat ons entertainment hier doorgaat.
Zoals? ... laat me nog eens schateren van het lachen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, alleen maar over je Honda praten geeft weinig entertainment kan ik me voorstellen. Geen zorgen, zolang ik er ben komen ook echte auto's ter sprake
Als ik dat nu nog uit moet gaan leggen heb je niet op zitten letten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals? ... laat me nog eens schateren van het lachen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel logisch.
Als je met een gestolen auto rond gaat rijden doe je dat het liefst in een auto die niet opvalt en die niemand mist
Ehhhh ... JIJ zei dit:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik dat nu nog uit moet gaan leggen heb je niet op zitten letten.
Eén post ervoor ... was je dat alweer vergeten?quote:Geen zorgen, zolang ik er ben komen ook echte auto's ter sprake
Voorlopig rijd ik nu 11 jaar met grote tevredenheid in een auto die me nog nooit heeft laten staan en die er leuk genoeg uitziet dattie toch subtiel de aandacht trekt, ondanks z'n leeftijd (en dan niet omdat er een dikke, blauwe Mercedes-taxi-achtige smog-wolk achter uit m'n POS Amerikaan komt).quote:Maar dat heb je waarschijnlijk ook niet gedaan toen je voor een auto ging shoppen
Als dat dom klinkt zou jij een slechte autodief zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Begrijp je zelf wel hoe dom je klinkt?
Al komt er zwartegele rook met een goud randje uit......stikt mij dat, ik rij nog steeds met meer lol rondquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhhh ... JIJ zei dit:
[..]
Eén post ervoor ... was je dat alweer vergeten?![]()
Zegt wel veel, imo.
[..]
Voorlopig rijd ik nu 11 jaar met grote tevredenheid in een auto die me nog nooit heeft laten staan en die er leuk genoeg uitziet dattie toch subtiel de aandacht trekt, ondanks z'n leeftijd (en dan niet omdat er een dikke, blauwe Mercedes-taxi-achtige smog-wolk achter uit m'n POS Amerikaan komt).
Dat ZEGT veel, alleen jij BEGRIJPT weinig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhhh ... JIJ zei dit:
[..]
Eén post ervoor ... was je dat alweer vergeten?![]()
Zegt wel veel, imo.
[..]
Nogmaals, jij BEGRIJPT weinig.quote:Voorlopig rijd ik nu 11 jaar met grote tevredenheid in een auto die me nog nooit heeft laten staan en die er leuk genoeg uitziet dattie toch subtiel de aandacht trekt, ondanks z'n leeftijd (en dan niet omdat er een dikke, blauwe Mercedes-taxi-achtige smog-wolk achter uit m'n POS Amerikaan komt).
Nou ... je krijgt van mij wel de Topic-prijs voor ongefundeerd, hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ZEGT veel, alleen jij BEGRIJPT weinig.
[..]
Nogmaals, jij BEGRIJPT weinig.
Maar daar kun je ook niets aan doen. Als jij op jonge leeftijd die hersenbeschadiging niet had opgelopen had je ook nooit een Honda gekocht.
Kan ik dus niet ... lol hebben ten koste van anderen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Al komt er zwartegele rook met een goud randje uit......stikt mij dat, ik rij nog steeds met meer lol rond
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... je krijgt van mij wel de Topic-prijs voor ongefundeerd, hoor
Klopt, ik draag bij aan een oplossing tegen de overbevolking.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik dus niet ... lol hebben ten koste van anderen.
Of lol hebben OMDAT anderen last hebben van je.
Want zo ben jij.
dat zeg je mooi. maar ik heb op de linkerbaan nooit last van trage amerikanen, die chillen lekker op de rechterbaan....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik dus niet ... lol hebben ten koste van anderen.
Of lol hebben OMDAT anderen last hebben van je.
Want zo ben jij.
Is dat niet de hele bedoeling van dit topic? jammer dat je het je zo persoonlijk aantrekt allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... je krijgt van mij wel de Topic-prijs voor ongefundeerd, hoor
even verbeterdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef 68Chevelle het volgende:
Maar aan het eind van de dag ben ik diegene die in die kikke chevy rijdt gesleept word door de bergingscentrale, en jij zal altijd maar een hondarijder blijven
Dat ben ik natuurlijk sowieso, want ik rijd een echte autoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef rival het volgende:
je zegt nu dus eigenlijk dat hij de winnaar is in dit topic
even verbeterdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Klopt, ik draag bij aan een oplossing tegen de overbevolking.
Maar aan het eind van de dag ben ik diegene die in die kikke chevy rijdt, en jij zal altijd maar een hondarijder blijven
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat niet de hele bedoeling van dit topic? jammer dat je het je zo persoonlijk aantrekt allemaal![]()
je zegt nu dus eigenlijk dat hij de winnaar is in dit topic
hoe je het ook went of keert, ik moet eerlijk bekennen dat ik je elke keer hoor zeggen echte auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk sowieso, want ik rijd een echte auto
D'r word gejat waar vraag naar is, heeft niets met onopvallendheid te maken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat dom klinkt zou jij een slechte autodief zijn
Ik zit meestal op de rechterbaan ... lekker chill. Alleen wat Europeanen en Amerikanen staan meestal NOG een baantje meer naar rechts ... geparkeerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je mooi. maar ik heb op de linkerbaan nooit last van trage amerikanen, die chillen lekker op de rechterbaan....
jullie hondarijders daarintegen, Ow een auto achter me? nou die laat ik er mooi niet langs hoor!
Haters
Er staat een foto in dit topic, én in het vorige.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
hoe je het ook went of keert, ik moet eerlijk bekennen dat ik je elke keer hoor zeggen echte auto.
maar nog geen 1 post heb kunnen vinden waarin je zegt welke auto....
je zal dus wel over pappa's auto praten, wat voor giant heb je zelf?
Gast, ik ken knuppels in Golfjes die rondjes om je heen rijdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zit meestal op de rechterbaan ... lekker chill. Alleen wat Europeanen en Amerikanen staan meestal NOG een baantje meer naar rechts ... geparkeerd.
Ik heb ook nooit last van tyfus-oude BWM's met al dan niet opgeplakte M-etjes die proberen in te halen ... want ze KUNNEN het gewoon nietecht leuk om het ze te zien proberen ook ^^
Je hebt er kennelijk verstand vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
D'r word gejat waar vraag naar is, heeft niets met onopvallendheid te maken...
Kommaar opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, ik ken knuppels in Golfjes die rondjes om je heen rijden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:13 schreef D. het volgende:
Als je die allebei over het hoofd hebt gezien verbaast het me niets dat je nu in een BMW rijdt, want dan heb je wel meer over het hoofd gezien.
Da's niet iets om trots op te zijn hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, ik ken knuppels in Golfjes...
Hij rijdt zelf in een Golfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet iets om trots op te zijn hoor
als jij vol gas wegtrekt heb ik nog zat tijd om wat rondjes om je heen te driften!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb ook nooit last van tyfus-oude BWM's met al dan niet opgeplakte M-etjes die proberen in te halen ... want ze KUNNEN het gewoon nietecht leuk om het ze te zien proberen ook ^^
Die bekrompenheid zorgt er dus voor dat je nu door de rest van Nederland uitgelachen wordt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
wij bmw rijders zien alles over het hoofd wat geen bmw is ja, want dat telt niet mee
ja die elke vrijdag bij de foodcourt in amsterdam staan te patsen zeker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kommaar opNeem ik ook wat Honda vriendjes mee ^^
En wederom kunnen de Honda mannen aan het reviseren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kommaar opNeem ik ook wat Honda vriendjes mee ^^
Volgens mij heb jij de afgelopen jaren onder een steen gelegen en heb je nog niet gezien dat petjes overgestapt zijn op Honda's en Seat's.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet iets om trots op te zijn hoor
plus kont.quote:
zo zie jij dat natuurlijk dagelijks, want onderhoud is bij jou niet nodig. kapot gaat het toch wel!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:19 schreef D. het volgende:
want op je dashboard branden natuurlijk genoeg waarschuwingslampjes
Ik zit op 70km/h @ 8400 RPM in z'n 1 als jij nog je versnelling aan het zoeken bent, manquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
als jij vol gas wegtrekt heb ik nog zat tijd om wat rondjes om je heen te driften!![]()
M'n auto heeft de neiging om de bocht inderdaad sneller te nemen dan driftend.quote:Driften zal je wel niet bekend klinken, wielspin daarintegen![]()
Nou ... fijn als je je auto langzamer door een bocht kunt krijgen. Gefeliciteerd dan maar, he.quote:Maar dat houdt dus in dat het nadeel van jouw vervoer bij mij juist de grootste lol bezorgt![]()
Kies maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ja die elke vrijdag bij de foodcourt in amsterdam staan te patsen zeker?![]()
die elke keer zo jaloers kijken als we de bocht om komen slicen
8400 toeren maken en nog maar net de 70 aantikken en er trots op zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zit op 70km/h @ 8400 RPM in z'n 1 als jij nog je versnelling aan het zoeken bent, man![]()
haha, kom we gaan een FWD tunen, extra pk's erin voor nog meer wielspinquote:
Preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
8400 toeren maken en nog maar net de 70 aantikken en er trots op zijn
Jij rijdt gelukkig nog net geen 50 in z'n 1quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
8400 toeren maken en nog maar net de 70 aantikken en er trots op zijn
Klopt, ik heb gewoon altijd powerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De 1 is om in vtec te komen ... iets dat jij niet zult begrijpen.
Ah, die revisie club....quote:
Hmmm ... tegen jouw auto? Zoek effe tussen de tweedehands afgeragde Hondaatjes. Zit vast wel een 1.3-tje tussen met problemen waar je het net van kunt winnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, die revisie club....
Uit welke kan ik kiezen?
Aangezien ze vast niet allemaal klaar zijn.
Ik zit dan ook niet te blazen met m'n eigen vermogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... tegen jouw auto? Zoek effe tussen de tweedehands afgeragde Hondaatjes. Zit vast wel een 1.3-tje tussen met problemen waar je het net van kunt winnen.
Ja ... geeft wel aan dat je echt niet weet wat vtec is of doet ...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ben blij dat jij er ook om kunt lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |