Ik geloof, gezien je reactie, dat ik een ding niet goed begrepen had.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jaja ... effe "willekeurige, meest verkocht het afgelopen jaar" US bakken gepakt. En dan de Pt Cruiser ...![]()
Als je dan toch onzin gaat spuien doe het dan wel een beetje alsof het LIJKT alsof je er zelf ook in gelooft. Of ben je echt zo achtergesteld dat je dit allemaal wel vindt kloppen?
Geeft niet, heur ... vergelijk jij maar lekker appels met koekoeksklokken.
Nog mooier is als je je standpunt nu nog gaat verdedigen
Dus dan scheren we maar gelijk het hele continent over één kam. Hoezo kortzichtig?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:39 schreef Pas259 het volgende:
Amerikaanse auto's
Mijn vader had een Pontiac 3.2 nieuw gekocht voor 73.000 gulden, binnen 20.000 kilometer moest de versnellingsbak gereviseerd worden.
Luister, geharkt grindpad dat je bent .... in dit topic zeiken we elkaars auto, mening en persoon ONGEFUNDEERD af.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:16 schreef zentuin het volgende:
[..]
Ik geloof, gezien je reactie, dat ik een ding niet goed begrepen had.
Ik dacht dat we auto;s afzeken. Blijkt het meningen te zijn. En dat had ik niet door.
Bovendien, ik zei dat ik de meest verkochte merken noemde, en dan willekeurige auto's.
Da's het mooie van willekeurige auto's noemen, ik hàd ook een C6 (zie D.'s remark) en een dodge prowler kunnen nemen... Of een aveo en een W200.
Zo misschien duidelijker? Of ben ik me nu aan het verdedigen?![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Luister, geharkt grindpad dat je bent .... in dit topic zeiken we elkaars auto, mening en persoon ONGEFUNDEERD af.
Als jij met bullshit vergelijkingen aan wilt komen is dat je goed recht maar presenteer het een beetje bashend a.u.b., mongool. Alleen nietszeggende vergelijkingen zonder bashen doe je maar in de rest van FOK!.Afzeiken doen we hier toch wel.
Je ziet aan het soort auto's wel wat duidelijk wat het effect van bashen is...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Luister, geharkt grindpad dat je bent .... in dit topic zeiken we elkaars auto, mening en persoon ONGEFUNDEERD af.
Als jij met bullshit vergelijkingen aan wilt komen is dat je goed recht maar presenteer het een beetje bashend a.u.b., mongool. Alleen nietszeggende vergelijkingen zonder bashen doe je maar in de rest van FOK!.Afzeiken doen we hier toch wel.
Parkeren op een doorgaande weg? Alle resultaten waren gevonden onder de zoekterm crashed + merk...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:32 schreef D. het volgende:
Post ie 2 gecrashte auto's en een Volvo met parkeerschade
Hij legde 75.000 per jaar af, ik denk dat hij beter kan rijden dan jou.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dus dan scheren we maar gelijk het hele continent over één kam. Hoezo kortzichtig?
Jouw vader kan gewoon niet rijden
Als ik dat doe vind ik zoietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:51 schreef zentuin het volgende:
[..]
Parkeren op een doorgaande weg? Alle resultaten waren gevonden onder de zoekterm crashed + merk...
ik zie weleens mensen van 45 met 100.000 km per jaar "rijervaring" die er nog niks van bakken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Hij legde 75.000 per jaar af, ik denk dat hij beter kan rijden dan jou.
Zijn beste auto is een Mercedes E geweest uit 1991 6-in-lijn en die is vandaag de dag nog steeds in gebruik.
Jij denkt wel meer, dat moet je niet doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:17 schreef Pas259 het volgende:
..., ik denk dat hij beter kan rijden dan jou.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie weleens mensen van 45 met 100.000 km per jaar "rijervaring" die er nog niks van bakken.
totaal geen inzicht, geen anticipatie, alles op een automatische hinderlijke piloot![]()
zoals jij? niet denken en dan zo een belachelijk apparaat op wielen kopen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer, dat moet je niet doen
Amerikaanse auto'squote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer, dat moet je niet doen
De jaloezie druipt er vanaf. Jij zou ook wel eens een echte auto willen rijden of niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
zoals jij? niet denken en dan zo een belachelijk apparaat op wielen kopen?
Vooralsnog win ik, want ik heb tenminste een echte autoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Pas259 het volgende:
[..]
Amerikaanse auto's
Ik hoef je niet eens belachelijk te maken, dat doe je zelf al.
Net als?quote:Net als al die mensen die ''Amerikaans'' willen rijden en dan een verachtelijke caliber kopen.![]()
Ongeduld zal je bedoelen, omdat ik straks na werk weer in een echte auto kan stappen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
De jaloezie druipt er vanaf. Jij zou ook wel eens een echte auto willen rijden of niet?
Een echte auto? Jij was toch die met die reserve BMW's?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ongeduld zal je bedoelen, omdat ik straks na werk weer in een echte auto kan stappen!![]()
Ik heb nooit problemen, maar jij weet natuurlijk niet hoe dat isquote:Dat is zo mooi, aankomen en weten dat je zo wegrijdt.
Voor jou is het meer spanning..... doet ie et of doet ie et niet
En mijn Mercedes is geen echte auto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Vooralsnog win ik, want ik heb tenminste een echte auto
[..]
Net als?
Wat een vergelijking
Vertel nog maar een verhaaltje over papa's auto
Nee natuurlijk niet, dan nog liever een BMWquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef Pas259 het volgende:
[..]
En mijn Mercedes is geen echte auto?
Want?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dan nog liever een BMW
k ben geen taxichauffeurquote:
Je punt is duidelijk, je lult uit je nekquote:Mercedes = comfort
BMW = sportief
Geef mij maar Mercedes, kwalitatief stukken beter ook.
Ik huilen? Ik lach me dood om jouquote:Voorlopig ben je alleen maar aan het huilen.
punt 1 klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef Pas259 het volgende:
Mercedes = comfort
BMW = sportief
Geef mij maar Mercedes, kwalitatief stukken beter ook.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:25 schreef 68Chevelle het volgende:
Schattig verhaal over een vrouw met een wrak en weinig km's erop.
quote:The car is an ordinary two-door 1994 Honda Accord EX. Its color is so cheerless and nondescript.
In total, this car has been driven 1,081,382 miles.
The million-mile Honda is still on its first muffler. It has averaged 130,000 miles a year.
Other cars -- several Mercedeses and at least one Volvo -- have achieved a million miles, but it is unlikely that any car, anywhere, has ever done it so fast.
quote:David Witte, of Timonium, is a self-employed "route mapper." His job is to plot time, cost and distance estimates for road routes to be taken by couriers and delivery persons employed by large corporations. Yes, you can make a living at it. Yes, it means driving all the time.
"I lived in the car," Witte told me. "I ate in the car. I took naps in the car."
Anything quirky or interesting happen during all those miles?
"Not really."
Liever dan een Mercedes he, dus dat zegt nog niets want een Mercedes zou ik sowieso al nooit kopenquote:
het zegt genoeg dat jij constant andermans meningen nodig hebt om je punt duidelijk te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
quote van hier, quote van daar, quote van interwebz
Daar hoef je als Hondarijder dan weer niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef Googolplexian het volgende:
Probeer van mij m'n auto af te pakken ...
[..]
[..]
Te laat, het woord is eruitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Liever dan een Mercedes he, dus dat zegt nog niets want een Mercedes zou ik sowieso al nooit kopen![]()
Touchéquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hoef je als Hondarijder dan weer niet bang voor te zijn
Mercedessen zijn ZULKE kont-auto's dat er een ster op de voorkant EN op de achterkant zit. En vaak nog een Anus in het midden ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:42 schreef Pas259 het volgende:
[..]
En mijn Mercedes is geen echte auto?
Was het maar zoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hoef je als Hondarijder dan weer niet bang voor te zijn
Je hebt via via vernomen dat er ooit eens iemand de moeite heeft genomen een Honda te jatten?quote:
http://editorial.autos.msn.com/article.aspx?cp-documentid=434545quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt via via vernomen dat er ooit eens iemand de moeite heeft genomen een Honda te jatten?
Wat zal die dader zat geweest zijn
quote:Here are the 10 most stolen vehicles as reported by the NICB — the number in parentheses is the model year most stolen:
1. Honda Civic (1995)
2. Honda Accord (1991)
3. Toyota Camry (1989)
4. Ford F-150 (1997)
5. Chevrolet C/K 1500 (1994)
6. Acura Integra (1994)
7. Dodge Ram Pickup (2004)
8. Nissan Sentra (1994)
9. Toyota Pickup (1988)
10. Toyota Corolla (2007)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mercedessen zijn ZULKE kont-auto's dat er een ster op de voorkant EN op de achterkant zit. En vaak nog een Anus in het midden ook.
Is eigenlijk ook wel logisch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://editorial.autos.msn.com/article.aspx?cp-documentid=434545
[..]
Mjah ... als je op één manier uitgeluld bent dan moet je maar een ander nonsens-verhaal verzinnen, he.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel logisch.
Als je met een gestolen auto rond gaat rijden doe je dat het liefst in een auto die niet opvalt en die niemand mist
Ik ben nooit uitgeluld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... als je op één manier uitgeluld bent dan moet je maar een ander nonsens-verhaal verzinnen, he.
Tja, alleen maar over je Honda praten geeft weinig entertainment kan ik me voorstellen. Geen zorgen, zolang ik er ben komen ook echte auto's ter sprakequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vandaar dat ons entertainment hier doorgaat.
Zoals? ... laat me nog eens schateren van het lachen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, alleen maar over je Honda praten geeft weinig entertainment kan ik me voorstellen. Geen zorgen, zolang ik er ben komen ook echte auto's ter sprake
Als ik dat nu nog uit moet gaan leggen heb je niet op zitten letten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals? ... laat me nog eens schateren van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |