quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook wel logisch.
Als je met een gestolen auto rond gaat rijden doe je dat het liefst in een auto die niet opvalt en die niemand mist
Ehhhh ... JIJ zei dit:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik dat nu nog uit moet gaan leggen heb je niet op zitten letten.
Eén post ervoor ... was je dat alweer vergeten?quote:Geen zorgen, zolang ik er ben komen ook echte auto's ter sprake
Voorlopig rijd ik nu 11 jaar met grote tevredenheid in een auto die me nog nooit heeft laten staan en die er leuk genoeg uitziet dattie toch subtiel de aandacht trekt, ondanks z'n leeftijd (en dan niet omdat er een dikke, blauwe Mercedes-taxi-achtige smog-wolk achter uit m'n POS Amerikaan komt).quote:Maar dat heb je waarschijnlijk ook niet gedaan toen je voor een auto ging shoppen
Als dat dom klinkt zou jij een slechte autodief zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Begrijp je zelf wel hoe dom je klinkt?
Al komt er zwartegele rook met een goud randje uit......stikt mij dat, ik rij nog steeds met meer lol rondquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhhh ... JIJ zei dit:
[..]
Eén post ervoor ... was je dat alweer vergeten?![]()
Zegt wel veel, imo.
[..]
Voorlopig rijd ik nu 11 jaar met grote tevredenheid in een auto die me nog nooit heeft laten staan en die er leuk genoeg uitziet dattie toch subtiel de aandacht trekt, ondanks z'n leeftijd (en dan niet omdat er een dikke, blauwe Mercedes-taxi-achtige smog-wolk achter uit m'n POS Amerikaan komt).
Dat ZEGT veel, alleen jij BEGRIJPT weinig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhhh ... JIJ zei dit:
[..]
Eén post ervoor ... was je dat alweer vergeten?![]()
Zegt wel veel, imo.
[..]
Nogmaals, jij BEGRIJPT weinig.quote:Voorlopig rijd ik nu 11 jaar met grote tevredenheid in een auto die me nog nooit heeft laten staan en die er leuk genoeg uitziet dattie toch subtiel de aandacht trekt, ondanks z'n leeftijd (en dan niet omdat er een dikke, blauwe Mercedes-taxi-achtige smog-wolk achter uit m'n POS Amerikaan komt).
Nou ... je krijgt van mij wel de Topic-prijs voor ongefundeerd, hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ZEGT veel, alleen jij BEGRIJPT weinig.
[..]
Nogmaals, jij BEGRIJPT weinig.
Maar daar kun je ook niets aan doen. Als jij op jonge leeftijd die hersenbeschadiging niet had opgelopen had je ook nooit een Honda gekocht.
Kan ik dus niet ... lol hebben ten koste van anderen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:55 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Al komt er zwartegele rook met een goud randje uit......stikt mij dat, ik rij nog steeds met meer lol rond
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... je krijgt van mij wel de Topic-prijs voor ongefundeerd, hoor
Klopt, ik draag bij aan een oplossing tegen de overbevolking.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik dus niet ... lol hebben ten koste van anderen.
Of lol hebben OMDAT anderen last hebben van je.
Want zo ben jij.
dat zeg je mooi. maar ik heb op de linkerbaan nooit last van trage amerikanen, die chillen lekker op de rechterbaan....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan ik dus niet ... lol hebben ten koste van anderen.
Of lol hebben OMDAT anderen last hebben van je.
Want zo ben jij.
Is dat niet de hele bedoeling van dit topic? jammer dat je het je zo persoonlijk aantrekt allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... je krijgt van mij wel de Topic-prijs voor ongefundeerd, hoor
even verbeterdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef 68Chevelle het volgende:
Maar aan het eind van de dag ben ik diegene die in die kikke chevy rijdt gesleept word door de bergingscentrale, en jij zal altijd maar een hondarijder blijven
Dat ben ik natuurlijk sowieso, want ik rijd een echte autoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef rival het volgende:
je zegt nu dus eigenlijk dat hij de winnaar is in dit topic
even verbeterdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Klopt, ik draag bij aan een oplossing tegen de overbevolking.
Maar aan het eind van de dag ben ik diegene die in die kikke chevy rijdt, en jij zal altijd maar een hondarijder blijven
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat niet de hele bedoeling van dit topic? jammer dat je het je zo persoonlijk aantrekt allemaal![]()
je zegt nu dus eigenlijk dat hij de winnaar is in dit topic
hoe je het ook went of keert, ik moet eerlijk bekennen dat ik je elke keer hoor zeggen echte auto.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik natuurlijk sowieso, want ik rijd een echte auto
D'r word gejat waar vraag naar is, heeft niets met onopvallendheid te maken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:53 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat dom klinkt zou jij een slechte autodief zijn
Ik zit meestal op de rechterbaan ... lekker chill. Alleen wat Europeanen en Amerikanen staan meestal NOG een baantje meer naar rechts ... geparkeerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
dat zeg je mooi. maar ik heb op de linkerbaan nooit last van trage amerikanen, die chillen lekker op de rechterbaan....
jullie hondarijders daarintegen, Ow een auto achter me? nou die laat ik er mooi niet langs hoor!
Haters
Er staat een foto in dit topic, én in het vorige.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
hoe je het ook went of keert, ik moet eerlijk bekennen dat ik je elke keer hoor zeggen echte auto.
maar nog geen 1 post heb kunnen vinden waarin je zegt welke auto....
je zal dus wel over pappa's auto praten, wat voor giant heb je zelf?
Gast, ik ken knuppels in Golfjes die rondjes om je heen rijdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik zit meestal op de rechterbaan ... lekker chill. Alleen wat Europeanen en Amerikanen staan meestal NOG een baantje meer naar rechts ... geparkeerd.
Ik heb ook nooit last van tyfus-oude BWM's met al dan niet opgeplakte M-etjes die proberen in te halen ... want ze KUNNEN het gewoon nietecht leuk om het ze te zien proberen ook ^^
Je hebt er kennelijk verstand vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
D'r word gejat waar vraag naar is, heeft niets met onopvallendheid te maken...
Kommaar opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, ik ken knuppels in Golfjes die rondjes om je heen rijden
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:13 schreef D. het volgende:
Als je die allebei over het hoofd hebt gezien verbaast het me niets dat je nu in een BMW rijdt, want dan heb je wel meer over het hoofd gezien.
Da's niet iets om trots op te zijn hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, ik ken knuppels in Golfjes...
Hij rijdt zelf in een Golfquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet iets om trots op te zijn hoor
als jij vol gas wegtrekt heb ik nog zat tijd om wat rondjes om je heen te driften!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:12 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb ook nooit last van tyfus-oude BWM's met al dan niet opgeplakte M-etjes die proberen in te halen ... want ze KUNNEN het gewoon nietecht leuk om het ze te zien proberen ook ^^
Die bekrompenheid zorgt er dus voor dat je nu door de rest van Nederland uitgelachen wordt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
wij bmw rijders zien alles over het hoofd wat geen bmw is ja, want dat telt niet mee
ja die elke vrijdag bij de foodcourt in amsterdam staan te patsen zeker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kommaar opNeem ik ook wat Honda vriendjes mee ^^
En wederom kunnen de Honda mannen aan het reviseren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kommaar opNeem ik ook wat Honda vriendjes mee ^^
Volgens mij heb jij de afgelopen jaren onder een steen gelegen en heb je nog niet gezien dat petjes overgestapt zijn op Honda's en Seat's.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet iets om trots op te zijn hoor
plus kont.quote:
zo zie jij dat natuurlijk dagelijks, want onderhoud is bij jou niet nodig. kapot gaat het toch wel!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:19 schreef D. het volgende:
want op je dashboard branden natuurlijk genoeg waarschuwingslampjes
Ik zit op 70km/h @ 8400 RPM in z'n 1 als jij nog je versnelling aan het zoeken bent, manquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
als jij vol gas wegtrekt heb ik nog zat tijd om wat rondjes om je heen te driften!![]()
M'n auto heeft de neiging om de bocht inderdaad sneller te nemen dan driftend.quote:Driften zal je wel niet bekend klinken, wielspin daarintegen![]()
Nou ... fijn als je je auto langzamer door een bocht kunt krijgen. Gefeliciteerd dan maar, he.quote:Maar dat houdt dus in dat het nadeel van jouw vervoer bij mij juist de grootste lol bezorgt![]()
Kies maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ja die elke vrijdag bij de foodcourt in amsterdam staan te patsen zeker?![]()
die elke keer zo jaloers kijken als we de bocht om komen slicen
8400 toeren maken en nog maar net de 70 aantikken en er trots op zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zit op 70km/h @ 8400 RPM in z'n 1 als jij nog je versnelling aan het zoeken bent, man![]()
haha, kom we gaan een FWD tunen, extra pk's erin voor nog meer wielspinquote:
Preciesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
8400 toeren maken en nog maar net de 70 aantikken en er trots op zijn
Jij rijdt gelukkig nog net geen 50 in z'n 1quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
8400 toeren maken en nog maar net de 70 aantikken en er trots op zijn
Klopt, ik heb gewoon altijd powerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De 1 is om in vtec te komen ... iets dat jij niet zult begrijpen.
Ah, die revisie club....quote:
Hmmm ... tegen jouw auto? Zoek effe tussen de tweedehands afgeragde Hondaatjes. Zit vast wel een 1.3-tje tussen met problemen waar je het net van kunt winnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ah, die revisie club....
Uit welke kan ik kiezen?
Aangezien ze vast niet allemaal klaar zijn.
Ik zit dan ook niet te blazen met m'n eigen vermogen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmm ... tegen jouw auto? Zoek effe tussen de tweedehands afgeragde Hondaatjes. Zit vast wel een 1.3-tje tussen met problemen waar je het net van kunt winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |