Uiteindelijk wil je toch een USA car?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kijk! Als HIJ 't zelfs snapt dan is het toch duidelijk, mensen!!!
Als laatste rit wel, ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil je toch een USA car?
Yup ... we zijn erachter dat je redelijk dood moet zijn voordat je in een Amerikaan gezien wilt worden.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... we zijn erachter dat je redelijk dood moet zijn voordat je in een Amerikaan gezien wilt worden.
Wat rijdt jij dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef De_Groentenboer het volgende:
280PK uit een 1.8 met 230.000 op de klok, inclusief dagelijks gebruik. Eat it, stront yankee's. 14.gif
Ik heb meer pk's, dus je punt is niet gemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:15 schreef De_Groentenboer het volgende:
280PK uit een 1.8 met 230.000 op de klok, inclusief dagelijks gebruik. Eat it, stront yankee's. 14.gif
Redelijk dood staat gelijk aan volwassen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Yup ... we zijn erachter dat je redelijk dood moet zijn voordat je in een Amerikaan gezien wilt worden.
wel meer gewicht.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meer pk's, dus je punt is niet gemaakt
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben we hiet niet over oude grafbakken a la Honda Civics uit 1993, maar auto's die buiten bereik van de sjonnies liggen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Redelijk dood staat gelijk aan volwassen?
Honda rijders zijn doorgaans petjesjeugd met het IQ van Bonnie St.Claire
Ook dat dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook een flink grotere motor voor nodig
200SXquote:
Ja, hoe groot is dat blok, en hoe zwaar is de auto?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
'We' weten dat wel, 'jij' weet dat niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
wel meer gewicht.
we weten nog steeds niet wat je rijdt, dus hou je bek tot die tijd..
Die grotere motor zorgt ook nog eens voor een mooier geluidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook een flink grotere motor voor nodig
Zegt iemand met een sjonnie-autoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hebben we hiet niet over oude grafbakken a la Honda Civics uit 1993, maar auto's die buiten bereik van de sjonnies liggen.
groot genoegquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:27 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Ja, hoe groot is dat blok,
Met een volle tank zo'n 1600kgquote:en hoe zwaar is de auto?![]()
Ik heb nooit een pet op!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Redelijk dood staat gelijk aan volwassen?
Honda rijders zijn doorgaans petjesjeugd met het IQ van Bonnie St.Claire
Crap 1-0 voor jou...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Die grotere motor zorgt ook nog eens voor een mooier geluid
Als ik zo'n auto zie rijden (wat al aardig zeldzaam is), zit er 9 van de 10 keer een man of vrouw in van 30-50.quote:
Dat was de bedoeling van dit topicquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Zeg eh, jij kraakt wel iedereen af he..
Ook jij hebt het vorige topic niet gelezen?quote:maar waar rijdt je nu zelf in?
Vast welquote:Jij zal mijn auto ook vast wel ''sjonnie'' vinden.
5.7 literquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:35 schreef De_Groentenboer het volgende:
Groot genoeg? Dan denk ik aan 4 liter + en dan is het wel heel laf als je daar nog geen 280pk uit kan persen
Van de pot gerukte skethoer dat je bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef D. het volgende:
al vergeet ik het schelden de hele tijd, sorry
Crap je bent m'n ninja edit voorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling van dit topic
al vergeet ik het schelden de hele tijd, sorry
[..]
Ook jij hebt het vorige topic niet gelezen?
[..]
Vast wel
Het is niet het mooiste op de wereld, maar sinds ik met deze auto rij merk ik dat bumperklevers 2x nadenken voordat ze nog dichterbij komenquote:
Leuke Porsche 924quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Crap je bent m'n ninja edit voor![]()
![]()
Nee, heb het vorige topic niet gelezen nee. Wat rijdt je dan?![]()
Dit vind jij vast sjonnie [ afbeelding ]
Idd,wat voor volk rijdt daar dan in..quote:
afhankelijk wat jij noemenwaardig noemt.. ff het topic doorlezenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
EU![]()
US![]()
Nog wat noemenswaardigs voorbij gekomen hier?![]()
Luftwaffe grijs, Vogtland verlaagd.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jezus mannn ... nog vierkanter dan een oude Amerikaan
Kijk nog eens goed naar de URL, heren..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Idd,wat voor volk rijdt daar dan in..
Ja met 50k kilometer per jaar een Amerikaan gaan rijden die 1op6 rijdt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ja..... want je zou een auto maar voor plezier hebben
Ik heb er gewoon voor gezorgd dat ik dichter bij mijn werk ben gaan wonen, dat maakt het kiezen wat makkelijker.
en jij durft je hier nog te vertonen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:43 schreef Sjibble het volgende:
Mijn bak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een bullshitvergelijking zeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef zentuin het volgende:
Voor mij is het eigenlijk wel duidelijk - je moet gewoon naar ons dagelijks verkeer kijken, dan weet je vanzelf wat het beste is...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor een kortzichtig schaap ben jij dat je meent wat je het meeste zie ook wel het beste zal zijn?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:41 schreef zentuin het volgende:
Voor mij is het eigenlijk wel duidelijk - je moet gewoon naar ons dagelijks verkeer kijken, dan weet je vanzelf wat het beste is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |