Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je sowieso geen klassieker zou willen rijden, ongeacht zijn afkomst?
Nu val je wel door de mand als autoliefhebber
kijk hier komen de smoesjes al hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Verdwijnen?
Alleen als jij al vertrekt als ik nog moet instappen
is het in een topic als dit niet juist de bedoeling dat je het je allemaal niet zo aantrekt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef Sjibble het volgende:
We zijn nog lang niet uitgezeken, hier een vervolg op het topic van Googol en Chevelle die elkaar afzeiken op elkaars auto.
[..]
Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?
Ik hou van gestroomlijnde sportwagens, en de techniek die er in zit. Niet prehistorishe bakken die het maar van de literinhoud moeten hebben, waar alles met een liniaal is getrokken. Ik waardeer wel oude auto's zoals de oude kever, waar men niet mee probeert te patsen en zich beter te voelen.
Zegt iemand die beweert de snelste Beemer van NL te hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
kijk hier komen de smoesjes al hoor
Ah, je trekt je opmerking al weer in. Zwak hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef Sjibble het volgende:
We zijn nog lang niet uitgezeken, hier een vervolg op het topic van Googol en Chevelle die elkaar afzeiken op elkaars auto.
[..]
Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?
Ik hou van gestroomlijnde sportwagens, en de techniek die er in zit. Niet prehistorishe bakken die het maar van de literinhoud moeten hebben, waar alles met een liniaal is getrokken. Ik waardeer wel oude auto's zoals de oude kever, waar men niet mee probeert te patsen en zich beter te voelen.
De was strijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:35 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kom je maat met deze ook nog?
[ afbeelding ]
Nee joh..... die gloeien toch niet rood gekkie.....eerder een tosti-apparaat of een barbeque met oplegrekje.quote:
Ik zei dan ook niet dat het een goed strijkijzer wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee joh..... die gloeien toch niet rood gekkie.....
Japanners maken anders best goede strijkijzers hoor, dat moet ik ze nageven......niet dat ik ze ooit gebruikt heb uiteraardquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat het een goed strijkijzer was
nooit gezegtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt iemand die beweert de snelste Beemer van NL te hebben
nee waarom je kleren strijken... zodra je in dat vochtige lekding van je stapt is het toch verneuktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:47 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Japanners maken anders best goede strijkijzers hoor, dat moet ik ze nageven......niet dat ik ze ooit gebruikt heb uiteraard
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitroquote:
Nergens....... je doet maar lekker.... ps, wat voor auto?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:54 schreef Rauw. het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor het Deutschland kamp.
Dus die pk's zitten er niet voordat je op die knop drukt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitro
Alleen als jouw matties ook komen:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:35 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kom je maat met deze ook nog?
[ afbeelding ]
Een echte auto heeft genoeg pk's en geen knop nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitro
nee daarvoor heb je genoeg PK's om iedereen eruit te rijden...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus die pk's zitten er niet voordat je op die knop drukt?
dat trapskeltertje van jou kan ik waarschijnlijk met de boodschappenwagen van mijn moeder nog bijhoudenquote:
jaja zoals de echte oude amerikaanse wagens met 350 pk die op een dyno nog geen 270 producerenquote:
Met alleen beledigingen kom je er niet, zonder onderbouwing lul je dus gewoon uit je nekquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
dat trapskeltertje van jou kan ik waarschijnlijk met de boodschappenwagen van mijn moeder nog bijhouden
In dit topic kom je er wel met beledigen en zonder onderbouwing.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Met alleen beledigingen kom je er niet, zonder onderbouwing lul je dus gewoon uit je nek
Niet dat dat niet te verwachten was van een BMW rijder
Op de dyno worden de pk's op de achterwielen gemeten, da's altijd zo'n 20 procent verlies met pk's op de motor. Wederom heb je dus geen verstand waar je over praat. Nog nooit bij een dyno in de buurt durven komen omdat je bang bent af te gaan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
jaja zoals de echte oude amerikaanse wagens met 350 pk die op een dyno nog geen 270 produceren
Een poging tot onderbouwing, hoe ongegrond ook, is best op zijn plaats hoor.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In dit topic kom je er wel met beledigen en zonder onderbouwing.
BMW-rijders zijn JUIST HIER op hun plek ... kunnen ze ook eens meelullen.
euhm, ik had het over vermogen aan de krukas....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Op de dyno worden de pk's op de achterwielen gemeten, da's altijd zo'n 20 procent verlies met pk's op de motor. Wederom heb je dus geen verstand waar je over praat. Nog nooit bij een dyno in de buurt durven komen omdat je bang bent af te gaan?
en in de tussentijd weet ik niet eens WAT je rijdt....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Met alleen beledigingen kom je er niet, zonder onderbouwing lul je dus gewoon uit je nek
Niet dat dat niet te verwachten was van een BMW rijder
quote:Maureen
Regina
Because they are overpriced crap! Made by workers who earn more (with benefits) in one day that most workers make in one week.
I will never buy a GM, Ford or Chrysler product ever again. My Honda Accord gets great mileage, fabulous service and the dealership actually cares about me.
I have absolutely no sympathy for the poor autoworker and if any government gives the auto industry one red cent that government will hear from me in spades.
quote:Gregg
What isn't?
The Big 3 focus on money. The Asian's focus on getting customers to come back.
I have owned 10 cars in the last 20 years, nine of them American made and they all failed in less than two years! The only car I owned that didn't was a new 2000 Hyundai Elantra. I never want to see another US made car in my driveway again.
quote:John
After owning GM /ford vehicles, they were an absolute disaster.
I switched to Toyota. Every 4 years over 200K on a vehicle, basic maintenance and awesome fuel economy, no problems.i'm on my 3rd Corolla. It could be Toyota Or Honda or Nissan over the domestics.
It's about Amazing engineering (50+ mpg), Awesome fit and finish and a dealer and service network that stands behind their product.
That is easy because of the product's quality, and dealers and service managers don't have to justify a poor product. Can't wait to get the new Tundra, so I can trade in the Dodge 3/4 ton POS that I have.
quote:Dave
Halifax
I own a 1999 Dodge Dakota truck. The truck has had nothing but problems due to inferior parts. The balljoints failed at 18000 km. The catalytic convertor failed at 45000 km.The brakelines failed at 50000 km. The transmission failed at 65000km. This is the last North American made piece of junk I will ever buy. If Chyrsler went bankrupt never to be heard from again I would throw a party.
quote:Chris Ronick
Oakville
As a Ford worker, all I can say is that the party is over, and I know the dagger is dangling over all our heads.
Believe me when I tell you that we all know how lucky we are to have jobs in the auto industry, for me it was like winning the Lottery. I went from paving driveways at minimum wage to this.
Whats Ironic is I don't even drive a Ford, I have a Civic because when I did own a Cougar it lived in the shop.
When I look at the parts that we put inside the old Freestars, and compare them to what you find inside a Nissan Quest or even the Kia's its no wonder that our products do not last.
But we don't make much money on the cars when we sell them, and if they were made better they would cost more then the imports.
Its a mess that just can't be fixed.
And so on, and so on ....quote:Sarah
London
I bought a Chrysler in 2002, and it's been enough of an ordeal to convince me never to buy another Chrysler...ever, ever again!
Terrible steering, poor handling in rain and snow, cheaply made parts that need to be replaced annually, dare I go on?
I'm also terrified the head gasket will go before I'm finished paying for the car, as the cost of the repair will undoubtedly be higher than the car's value.
Wear and Tear I'm also told. It's amazing what constitutes wear and tear these days. My next purchase will be a car that can actually sustain the 18,000 kms I put on it each year (yes, seriously) without costing me hundreds of dollars in repairs. Lesson learned.
vw jetta mk2quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:13 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nergens....... je doet maar lekker.... ps, wat voor auto?
niet dat ik 1 van beiden hebquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef Rauw. het volgende:
tevens zijn pk's gehyped. koppel is de shit.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef Rauw. het volgende:
tevens zijn pk's gehyped. koppel is de shit.
in die tijd maakte honda natuurlijk betere wagens!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Jezus mannn ... nog vierkanter dan een oude Amerikaan
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
in die tijd maakte honda natuurlijk betere wagens!
[ afbeelding ]
Laat eens een Amerikaan zien die 3 ton op de teller heeft.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:09 schreef 68Chevelle het volgende:
Ja.... en die honda van jou maakt zulke goede auto's.
Pleur op man
Ehhh nee.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
beetje een goedkope versie proberen te maken van een echte auto!
BMW
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's dus bijna 116 pk / liter.quote:Powered by a DOHC, water-cooled, in-line 4 cylinder engine with four carburetors, the engine capacity was increased to 606 cc from the S500's 492 cc. The engine produced 57 hp (43 kW) at 8500 rpm and had a top speed of 90 mph (145 km/h). With the convertible weighing in at mere 1576 pounds, the extra sheet metal of the coupe only added 33 pounds to the overall weight. Suspension was independent with sealed roller chain drive to each rear wheel.[1]
The S600 was the first "mass marketed" Honda car.
die bestaan, er ligt wel motor nummer 5 in. dat terzijdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Laat eens een Amerikaan zien die 3 ton op de teller heeft.
43 KW van de honda tegenover 111.9 kW van de BMW.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ehhh nee.
[..]
Da's dus bijna 116 pk / liter.
Ook een beetje race-geschiedenis?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
43 KW van de honda tegenover 111.9 kW van de BMW.
goedkope versie zeg ik je
een echte auto!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:58 schreef Googolplexian het volgende:
edit : lol! 3.2 liter V8, johKNAP!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:27 schreef bietelboer het volgende:
En daarom heeft Jay Leno er één!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |