Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je sowieso geen klassieker zou willen rijden, ongeacht zijn afkomst?
Nu val je wel door de mand als autoliefhebber
kijk hier komen de smoesjes al hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Verdwijnen?
Alleen als jij al vertrekt als ik nog moet instappen
is het in een topic als dit niet juist de bedoeling dat je het je allemaal niet zo aantrekt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef Sjibble het volgende:
We zijn nog lang niet uitgezeken, hier een vervolg op het topic van Googol en Chevelle die elkaar afzeiken op elkaars auto.
[..]
Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?
Ik hou van gestroomlijnde sportwagens, en de techniek die er in zit. Niet prehistorishe bakken die het maar van de literinhoud moeten hebben, waar alles met een liniaal is getrokken. Ik waardeer wel oude auto's zoals de oude kever, waar men niet mee probeert te patsen en zich beter te voelen.
Zegt iemand die beweert de snelste Beemer van NL te hebbenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
kijk hier komen de smoesjes al hoor
Ah, je trekt je opmerking al weer in. Zwak hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:06 schreef Sjibble het volgende:
We zijn nog lang niet uitgezeken, hier een vervolg op het topic van Googol en Chevelle die elkaar afzeiken op elkaars auto.
[..]
Ik ben zeker wel een autoliefhebber. Sinds wanneer moeten autoliefhebbers van ALLE auto's houden?
Ik hou van gestroomlijnde sportwagens, en de techniek die er in zit. Niet prehistorishe bakken die het maar van de literinhoud moeten hebben, waar alles met een liniaal is getrokken. Ik waardeer wel oude auto's zoals de oude kever, waar men niet mee probeert te patsen en zich beter te voelen.
De was strijkenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:35 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kom je maat met deze ook nog?
[ afbeelding ]
Nee joh..... die gloeien toch niet rood gekkie.....eerder een tosti-apparaat of een barbeque met oplegrekje.quote:
Ik zei dan ook niet dat het een goed strijkijzer wasquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee joh..... die gloeien toch niet rood gekkie.....
Japanners maken anders best goede strijkijzers hoor, dat moet ik ze nageven......niet dat ik ze ooit gebruikt heb uiteraardquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat het een goed strijkijzer was
nooit gezegtquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Zegt iemand die beweert de snelste Beemer van NL te hebben
nee waarom je kleren strijken... zodra je in dat vochtige lekding van je stapt is het toch verneuktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:47 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Japanners maken anders best goede strijkijzers hoor, dat moet ik ze nageven......niet dat ik ze ooit gebruikt heb uiteraard
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitroquote:
Nergens....... je doet maar lekker.... ps, wat voor auto?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:54 schreef Rauw. het volgende:
Waar kan ik me aanmelden voor het Deutschland kamp.
Dus die pk's zitten er niet voordat je op die knop drukt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitro
Alleen als jouw matties ook komen:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:35 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Kom je maat met deze ook nog?
[ afbeelding ]
Een echte auto heeft genoeg pk's en geen knop nodigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
je baalt gewoon dat bmw rijders er met een druk op de knop extra PK's bij krijgen, en dan niet in de vorm van nitro
nee daarvoor heb je genoeg PK's om iedereen eruit te rijden...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus die pk's zitten er niet voordat je op die knop drukt?
dat trapskeltertje van jou kan ik waarschijnlijk met de boodschappenwagen van mijn moeder nog bijhoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |