grijs archiefquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis een stinkhok
Ben helemaal stoffig
[..]
die snap ik niet
hij staat er nog steeds niet dus lijkt me een goed ideequote:
Ga lekker op de FP postopkrikkutten of zoquote:
O... Aha!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een dekseltje ook tussen, dus je kunt het bakje vullen, deksel erop, volgend bakje. deksel.
In Japan doen ze niet anders. Deze komen ook uit Japan, dus er is over nagedacht
Niet dat kutte tupperwarebakjes gedoe.
Daar hou ik wel van. * OA noteert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar je van houdt, maar ik vind van welleuke restaurantjes, leuk centrum met grachtjes, dingen te zien en te doen..
Ik heb het al gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij staat er nog steeds niet dus lijkt me een goed idee
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga lekker op de FP postopkrikkutten of zo
Maar ik zie nog geen OP...quote:
nou moet LL hem alleen nog plaatsenquote:
nee... aan het afstoffen denk ikquote:
ik post nooit op FPquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga lekker op de FP postopkrikkutten of zo
ze zal weer in het archief zittenquote:
ze heeft king tut's broer gevondenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... aan het afstoffen denk ik
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1400 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1401 | 1402 | 1403 | 1404 | 1405 | 1406 | 1407 | 1408 | 1409 | 1410 |
1411 | 1412 | 1413 | 1414 | 1415 | 1416 | 1417 | 1418 | 1419 | 1420 |
1421 | 1422 | 1423 | 1424 | 1425 | 1426 | 1427 | 1428 | 1429 | 1430 |
1431 | 1432 | 1433 | 1434 | 1435 | 1436 | 1437 | 1438 | 1439 | 1440 |
1441 |
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Maar MD, je post hier net!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
Maar Pheno... mijn UI staat er helemaal niet in
Omhoog... hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ze moet eens stoppen met haarzelf om hoog te neucken.
dan is het wel een heel oud archiefquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze heeft king tut's broer gevonden
Cowgirl.quote:
Das waar.. maar in de 1100 serie heb ik ook al eens gepost... en heb nu ook alweer meer dan 10 topics meegedaan...quote:
via een trapquote:
laat maar dan... graag of niet hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
En alleen Buzzer kan er uit, maar daar zijn ze het niet over eens
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het wel een heel oud archief![]()
john
Ik post ook wel eens in BeF, Lounge, CUL en R&P, dus wat is je puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar.. maar in de 1100 serie heb ik ook al eens gepost... en heb nu ook alweer meer dan 10 topics meegedaan...
why not?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
Blame the k-oldies. Die het verleden niet los kunnen latenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat maar dan... graag of niet hoor![]()
Dat jij echt te veel slowchatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens in BeF, Lounge, CUL en R&P, dus wat is je punt
Een Forumadmin. ZIjn vrouw is overleden en hij wilde een nieuw leven opbouwen, waaronder geen fok. Hij postte al niet veel in de KSC, maar omdat hij het een kans heeft gegeven vind men dat hij er nog steeds in hoort. Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocrietquote:
Jij kent de snelheden van die slowchats overduidelijk nietquote:
de mijnes ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
Maar Pheno... mijn UI staat er helemaal niet in
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde hem aanpassen enzo
Ik moest ff wat doen en de wiki was slow dus de OP liet op zich wachten...
stelletje ongeduldigenHet topic was er toch?
Moet je het vanaf 1450 doen, is wel een leuke mijlpaal...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Al wil ik wel eens een nieuwe in elkaar knopen, ik heb eigenlijk best wel een leuk idee.
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Forumadmin. ZIjn vrouw is overleden en hij wilde een nieuw leven opbouwen, waaronder geen fok. Hij postte al niet veel in de KSC, maar omdat hij het een kans heeft gegeven vind men dat hij er nog steeds in hoort. Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocriet
Nah, nu is MPg er niet, dan krijg je tenminste een kans , anders gaat ie sputteren en komt er koffie uit zijn orenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je het vanaf 1450 doen, is wel een leuke mijlpaal...
Wat een eerbetoon aan die manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..
Mja, dat is mij ook wat overdreven. Er zijn ook fokspecials van btw, dan zie je buzzer na het gebeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..
Of aan die vrouw...quote:
Het is z'n Usericonquote:
ow... misschien eens bekijken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat is mij ook wat overdreven. Er zijn ook fokspecials van btw, dan zie je buzzer na het gebeuren.
Wat houdt je tegen om de deur uit te gaan?quote:
Maar de reden dat ie erin staat heeft met zn vrouw te makenquote:
Dus jullie kunnen weer nieuwe meubels gaan kopen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
zo kleine naar bed, hij d8 dat ie meubelmaker/sloper was
Niet helemaal, dat is meer omdat hij deze SC gesteund heeft in de beginperiode als mod / FA zijndequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar de reden dat ie erin staat heeft met zn vrouw te maken
Niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de deur uit te gaan?
Wie is 'ze'?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
Schandalig!quote:
Nee, ik heb een ieniemieniebalkonnetje...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de deur uit te gaan?
het zal er wel regenenquote:
Geen idee... dan had ik het verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet helemaal, dat is meer omdat hij deze SC gesteund heeft in de beginperiode als mod / FA zijnde
volgens mij
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocriet
Zou hij dood zijn?quote:laatste bezoek: 340 dagen, 12 uur geneled.
bijna wel, als het stil is dan klopt er iets niet duzzz ff gaan kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jullie kunnen weer nieuwe meubels gaan kopen?
Klinkt bekend... maar ja... dan ga je idd wel makkelijker bij vrienden langs...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ieniemieniebalkonnetje...
ja dat is altijd gevaarlijk ja.. soms ben ik ook geneigd als dochterlief heel rustig ligt te slapen om te luistern of ze nog wel ademt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bijna wel, als het stil is dan klopt er iets niet duzzz ff gaan kijken
Koffievergiftiging?quote:
wie weet...quote:
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.quote:
We kunnen van hun afwezigheid natuurlijk misbruik of gebruik maken om......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.
CGM eruit te gooien? Prima hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
We kunnen van hun afwezigheid natuurlijk misbruik of gebruik maken om......
whehehehequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn.
Ennuh ik zag bij de stats van MPG een duidelijk dalende lijn in aanwezigheid hier...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.
En als er iemand bij moet: CGM en Cali zien we hier ook nooit meer, dus dan kan CGM er toch uit?.
Sissyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn.
De OP moet geen antiscrollposts uitlokkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Of je maakt gewoon een grotere OP- afbeelding met nog meer UI´s?
Of denk ik nou te simpel?
pffff nog ruim een uur, heb echt geen zin meer
Nog groter? Ja opzich wel een goed ideequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg weer een compliment![]()
volgens mij wil mn baas iets van me
Wil jij buzzer er ook in houden...? Dat je nu maar iemand anders erbij haaltquote:
hij wil dat je nog meer gaat werkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg weer een compliment![]()
volgens mij wil mn baas iets van me
gelukkig werkt ie zelf niet int weekend, dus dat zal wel loslopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog groter? Ja opzich wel een goed idee
Kijk maar uit... straks werk je ook nog voor hem in het weekend
als ik meer verdien....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil dat je nog meer gaat werken
Ik denk aan het hart van MPGquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wil jij buzzer er ook in houden...? Dat je nu maar iemand anders erbij haalt?
Het zal me roesten. Dat gezeur over die OP en de daarbijbehorende icoontjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
Er zijn toch genoeg mensen in de OP die hier nauwelijks meer komen?
idd.. maar ik zou zeggen kom met een voorstel dan kunnen we een petitie opstellen, met zn allen ondertekenen en toestemming krijgen van MGP, Muck, Buzzer en Sander...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
Er zijn toch genoeg mensen in de OP die hier nauwelijks meer komen?
Hij moet niet zeuren. Hij werkt de wiki al tijden niet meer bijquote:
Geef eens antwoord op de vraag! Zit jij in de politiek of zo.....quote:
het is toch blijkbaar belangrijk voor mensen... want iedereen gaat erop doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me roesten. Dat gezeur over die OP en de daarbijbehorende icoontjes.
Maar hoeveel wil je erbij zetten dan? Anders dan haal je Cali toch eruit? Die is hier al in geen maanden meer geweest. Probleem ook opgelost toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
O, ik ga hem even een sms sturenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Heb ik ook al gedaan... gezegd dat hij straks de enige Lowlandsganger is die na 3 dagen nog steeds naar bloemetjes ruiktquote:
Wil jij eruit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of de mensen hem al vreemd aankijken, nu hij naar bloemetjes ruiktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan... gezegd dat hij straks de enige Lowlandsganger is die na 3 dagen nog steeds naar bloemetjes ruikt![]()
.
Je moet wat op een dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is toch blijkbaar belangrijk voor mensen... want iedereen gaat erop door![]()
Ik ga er niet bij zetten. Ik heb een ander ideetje, maar ik zal eens een schets maken vanavond of morgen of zo. Heb eens geduldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoeveel wil je erbij zetten dan? Anders dan haal je Cali toch eruit? Die is hier al in geen maanden meer geweest. Probleem ook opgelost toch?
Dan donder je mij eruit.quote:
Die mannelijke pekingeend. En Aarti.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
Vraag is: wie wil er in dan?
doe jij nou maar je idee eerstquote:
Dan vragen ze Ralf toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
Schumacher keert toch niet terug
![]()
![]()
Ik heb niet echt een goede lay-out geloof ik want maar een paar KSC-ers hebben bij mij een UIquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mannelijke pekingeend. En Aarti.
Of een van je opties staat verkeerd (bij weergave)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goede lay-out geloof ik want maar een paar KSC-ers hebben bij mij een UIals ik thuis op FOK! zit gaat er een UI-wereld voor me open
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo, ff foto in mn vent zn fobo gezet
Ik ben goed bezig
Ja, dat heb ik al een keer aangepast maar op mijn werk wil hij daar niet aan ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of een van je opties staat verkeerd (bij weergave)
Zo, ff foto in mn vent zn fobo gezet
Ik ben goed bezig
Dikke knuf!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Allemaal zwaaien![]()
![]()
Wat een rotdag heb ik vandaag zeg. Bah
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dikke knuf!
(de emoticon moet je maar ff aan fles vragen)
Als je iets kwijt wilt, mag dat altijd hequote:
Weet ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je iets kwijt wilt, mag dat altijd he
Als je een lieve tattoo-artist hebt dan werkt ie dat (bijna) gratis bij als je het uitlegtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ikMaar het is niet echt iets, gewoon een baaldag vandaag. En mijn eczeem is compleet uit de hand aan het lopen en daar word ik knetter gek van. Toen zag ik net tot mijn grote schrik dat ik een hapje uit een van de tattoo's heb gekrabt in mijn slaap ofzo (want normaal krab ik daar omheen, veel te bang dat het stuk gaat) dus die is nu beschadigd en dat was wel even de druppel
Donderdag huisarts gelukkig, hopelijk gooit ze me weer dood met ontstekingsremmers![]()
Dus nu ga ik gewoon lekker macaroni van gister opwarmen en dan komt het weer goed
Ik was er gister nog om een ander stukje bij te werken en hij zei het al inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je een lieve tattoo-artist hebt dan werkt ie dat (bijna) gratis bij als je het uitlegt
Opgewarmde macaroni is echt lekker
Ik ben naar huis
Whut?quote:
Ach vast welquote:
Lief van jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach vast welEn anders mag je wel wat van mijn opgewarmde macaroni
Dat niet alleenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:33 schreef Fha het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat multi tasken onzin is
Present! En nee ik ga ze niet posten.quote:
dat vond ik dus zelf ookquote:
Ik zou thee nemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vond ik dus zelf ook![]()
nou eerst een bak koffie
dat kan ookquote:
Dan doe je iets niet goed hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ook
maar ik heb liever koffie![]()
mijn vingers doen gewoon pijn van het schoonmaken![]()
ja had het eigenlijk moeten laten doenquote:
Dat is wel vermoeiend jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ja had het eigenlijk moeten laten doen![]()
maar het komt gewoon van bijna 2 uur indrukken van de spuitlans
dat zal ik d'r maar niet aan doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is wel vermoeiend jaDat wil ik wel geloven. Moet je het LL maar laten doen volgende keer
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer even drie kwartier bijgeslapenover een half uurtje kip-kerrie wraps uit de oven
Ik doe m'n best jahquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
opschieten met mijn buurman worden jij!!!
Heel goedquote:
Stel je gerust, dit is geen topvoerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:02 schreef Fha het volgende:
[..]
opschieten met mijn buurman worden jij!!!
Kant en klaarmeukquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je gerust, dit is geen topvoer
quote:
Ach nouja, dan halen we een patatje danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je gerust, dit is geen topvoer
Verhuizen is k*t, de badkamer verbouwen (zijn ze gister mee gestart) is een dramatische stofbende, overplaatsing qua werk fixen was een frustrerende ellende en we zijn voorlopig nog niet klaar, maar... ik ben zo blij dat ik weer Zaanse grond onder mijn voeten hebquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:51 schreef Fha het volgende:
[..]ik zat me net af te vragen hoe het ging daaro
![]()
Alles wel?
Bleghquote:
quote:
Maar over een jaartje gaat Fhaake ECHTE kip-curry wraps voor mij kokenquote:
Ben luiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Blegh. Waarom maak je niet gewoon iets lekkers ipv lopende band voer
.
[..]Fles
.
En pluis natuurlijk.
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Verhuizen is k*t, de badkamer verbouwen (zijn ze gister mee gestart) is een dramatische stofbende, overplaatsing qua werk fixen was een frustrerende ellende en we zijn voorlopig nog niet klaar, maar... ik ben zo blij dat ik weer Zaanse grond onder mijn voeten heb![]()
.
Dat is goed hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar over een jaartje gaat Fhaake ECHTE kip-curry wraps voor mij kokenHe Fha?
![]()
Het aantal KSC-meets zal echt als een komeet de lucht in gaan danquote:
In dat geval eis ik bijdrages aan de boodschapsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het aantal KSC-meets zal echt als een komeet de lucht in gaan dan
Da's een groot woord, maar het gaat lekker met zequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je![]()
Hoest met de kinders? Ook al gesetteld?
Whut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:07 schreef es70 het volgende:
Romek heeft zin om weer naar school te gaan...
Tuulkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:06 schreef Fha het volgende:
[..]
In dat geval eis ik bijdrages aan de boodschaps
Het boeit niet?. Goed voor jezelf zorgen boeit nietquote:
Ohw gezellig dat gepuberquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een groot woord, maar het gaat lekker met ze.
Nina is na 2 weken opa en oma acuut de pubertijd in gestuiterd, Storm baalt dat zijn nieuwe school ontzettend veel aandacht aan lezen besteed, Kyran gaat op avontuur en sleept Romek mee en Romek heeft zin om weer naar school te gaan...
Het vult. Tomaatje erbij voor de vita's, klaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:09 schreef es70 het volgende:
Het boeit niet?. Goed voor jezelf zorgen boeit nietDat is geen goeie instelling
.
Ik zat me net af te vragen of mijn klok wel goed staatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant opTien over negen en de zon is alweer onder
Duidelijk een kind van zijn moederquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant opTien over negen en de zon is alweer onder
Ik had aan het eind van de vakantie wel altijd weer zin om iets te doen, maar na de eerste dag wou ik dan toch weer snel vakantiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Duidelijk een kind van zijn moeder.
Ik vond school k*t, maar leren leukquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had aan het eind van de vakantie wel altijd weer zin om iets te doen, maar na de eerste dag wou ik dan toch weer snel vakantie
Mjah beetje zelfde hier dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vond school k*t, maar leren leuk. Wilde altijd graag weer wat gaan doen, na een week of vier had ik het met vakantie ook wel weer gehad...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee. School is stomquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Kun je via je school niet allerhande bijnagratisse abo's krijgen op vakinhoudelijke tijdschriften?
Succes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:17 schreef Nijns het volgende:
ik ga maar eens slapen. morgen een kennismakingsgesprek
ligt eraan waar je naar toe wiltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Doei Ph![]()
Weet iemand of het morgen aardig weer wordt? Ik heb wel zin om weer ff wat baantjes te gaan trekken
Domme kaffersquote:Gemiddeld spenderen vrouwen in Groot-Brittannië 285 miljoen pond per zomer aan badkleding, waarvan bijna de helft onaangeroerd in de kast blijft liggen.
Holy shit. Ik heb in de winter een nieuwe bikini gekocht voor het eerst in 4 jaar en alleen omdat ik niet meer in de ouwe pasquote:
ja. Maar deze heb je ook nooit aan hmmquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Holy shit. Ik heb in de winter een nieuwe bikini gekocht voor het eerst in 4 jaar en alleen omdat ik niet meer in de ouwe pas![]()
Neuh weinig, ik zwem nauwelijks hahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maar deze heb je ook nooit aan hmm
Daag, geen tijd voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:07 schreef Fha het volgende:
Het is een optie jaIk denk dat je net als Pinguin maar gewoon moet blijven hopen
quote:
EN zwemmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik ga ook maar eens pittenmorgen weer 6:weinig op
quote:Top 100 van woensdag 5 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 143 Pheno
20. 087 Nijns
24. 080 Ladylike
29. 077 goldfinger1963
44. 061 marcb1974
49. 058 DaMart
55. 055 Dr_Flash
88. 044 Bengeltje
quote:Top 100 van donderdag 6 augustus 2009
16. 111 Pheno
94. 051 Papierversnipperaar
quote:Top 100 van vrijdag 7 augustus 2009
15. 115 Pheno
81. 060 goldfinger1963
88. 058 Nijns
quote:Top 100 van zaterdag 8 augustus 2009
061. 049 Dr_Flash
quote:Top 100 van zondag 9 augustus 2009
016. 131 Pheno
080. 060 BrandX
quote:Top 100 van maandag 10 augustus 2009
22. 094 Pheno
43. 075 goldfinger1963
72. 057 Ladylike
Dank je OA, waarom sta je er zelf niet tussen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:10 schreef OA het volgende:
Zo, het duurde even, maar hier volgen wat algemene dagstats![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus een druk dagje was het gister..quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-08-2009
![]()
01. 102 Pheno
02. 101 MaleDuck
03. 057 Ladylike
04. 052 goldfinger1963
05. 047 Fha
06. 038 OA
07. 036 Nijns
08. 033 Aarti
09. 030 Dr_Flash
10. 011 dndiek
11. 010 es70
12. 008 DaMart
13. 007 john-frusciante
14. 007 indahnesia.com
15. 006 marcb1974
16. 005 Frutsel
17. 001 Hoofdcommissaris
18. 001 Sjowhan
19. 001 Miljonair
Reeks-statistieken!
Dat heb ik in die 3,5 jaar nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:34 schreef MaleDuck in GRTDOJW het volgende:
[..]
... trouwens vanmorgen niet want toen was de kleine al om 5 uur wakker
grappig om een quote uit GRTDOJW hier te zienquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat heb ik in die 3,5 jaar nog nooit meegemaakt
Onze kleine is echt een slaapkopje
Vanaf de eerste 2 dagen sliep ie al de hele nacht door
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-08-2009
![]()
01. 102 Pheno
02. 101 MaleDuck
03. 057 Ladylike
04. 052 goldfinger1963
05. 047 Fha
06. 038 OA
07. 036 Nijns
08. 033 Aarti
09. 030 Dr_Flash
10. 011 dndiek
11. 010 es70
12. 008 DaMart
13. 007 indahnesia.com
14. 007 john-frusciante
15. 006 marcb1974
16. 005 Frutsel
17. 001 Sjowhan
18. 001 Miljonair
19. 001 Hoofdcommissaris
Reeks-statistieken!
Omdat ik wel genoeg post, maar niet voor de schermenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je OA, waarom sta je er zelf niet tussen?
Mogguh LL
Iemand moet het doen als MPG er niet is...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:55 schreef Nijns het volgende:
Doet DaMart voortaan aan mosterd-maaltijd situaties?
Een weekje naar Parijs.quote:
Hoezo? Had iemand anders al goedemorgen gezegd dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:55 schreef Nijns het volgende:
Doet DaMart voortaan aan mosterd-maaltijd situaties?
Heb jij nog antwoord van hem gehad? Ik niet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de Starbucks naast het hotel verkennen.
Ik ook niet... maar ik heb sowieso het idee dat die Fransen traag zijn met de afwikkeling van smsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij nog antwoord van hem gehad? Ik niet...
Dat sowieso en ook al de stats gepostquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Had iemand anders al goedemorgen gezegd dan?
Om de vrede te bewaren zal ik daar maar niet meer postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
grappig om een quote uit GRTDOJW hier te zien
Hoi Nijnsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat sowieso en ook al de stats gepost
(hi DaMart)
Het concept is bijna klaar, vanavond een updatequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat me trouwens bij de vraag brengt of Pheno nog een ontwerp heeft gepost gisteren, of dat daarvoor teruglezen weinig zin heeft?.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:46 schreef Pheno het volgende:
Zo, opzetje is morgen denk ik wel klaar, ik moest flink wat zoeken. Het photosoepen is tot het minimum gebleven, maar hopelijk morgenavond meer te zien voor jullie.
Ik bedenk me net dat dat natuurlijk komt doordat sms geen Frans woord is en die Fransen dat weigeren te vertalen en dus niet begrijpen wat voor berichtjes er gestuurd worden! En Franstalige berichten hebben ongetwijfeld ook voorrang bij de telecomproviders daarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ik heb sowieso het idee dat die Fransen traag zijn met de afwikkeling van sms.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het concept is bijna klaar, vanavond een update
Ik ookquote:
Ahzoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns.
Die stats zijn bij mij gewoon routine... ik open mijn browser 's ochtends, ga naar FOK! en open tegelijk in een nieuw tabblad die stats. Terwijl die laden, typ ik alvast goedemorgen en bedenk ik weer een nieuwe inleiding voor de stats... vervolgens kopieer ik ze in de post en druk op 'invoeren'.
En daarna lees ik eventueel nog terug.
Wat me trouwens bij de vraag brengt of Pheno nog een ontwerp heeft gepost gisteren, of dat daarvoor teruglezen weinig zin heeft?.
Het ontwerp voor een nieuwe OPquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Nijns het volgende:
Wat LL erover zegt, vanavond meer. Het is mij nou alleen nog niet duidelijk om wat voor ontwerp het gaat
quote:Eerder eiste een gedetineerde van de Rikers Island-gevangenis een schadevergoeding voor ''mentale angstgevoelens'' ten gevolge van de epidemie.
Oeh nu ben ik wel nieuwsgierigquote:
Ik weet niet hoequote:
dierentuin, picknick (mits geen regen) of zwemmenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe
hij weet niet hoe hij weet niet hoe hij weet niet hoe
hoe heet dat liedje ook alweer?
Iemand een leuk idee wat ik vanmiddag kan doen met een moeder, een tante, nichtje van 16 en nichtje van 5?
vanavond pasquote:
en dat is dus ook leukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:57 schreef kuchan het volgende:
terasje met speeltuin ernaast pakken iedereen blij
Het is echt rotweer, anders ging ik idd picknicken of zwemmenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dierentuin, picknick (mits geen regen) of zwemmen
Niet standaard: kijk of er ergens een tentje is waar je bijvoorbeeld je eigen pizza mag makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is echt rotweer, anders ging ik idd picknicken of zwemmen
Dierentuin kan... ik dacht ook aan high teaen.
maar het is allemaal zo standaard... lastig ben ik
ik kan alweer niet kiezen
DAT is leuk!!!! ik ga even googlenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet standaard: kijk of er ergens een tentje is waar je bijvoorbeeld je eigen pizza mag maken
Soms heb ik best goede ideenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
DAT is leuk!!!! ik ga even googlen
Veel plezierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef Aarti het volgende:
Oh, de rest van dames heeft ook een mening
dus het is toch high tea geworden!
Ja, zou leuk zijn voor een bbqquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit het dorp. Voor een maand vlees ingeslagen.
Alleen jammer van de regen nu.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef Aarti het volgende:
Oh, de rest van dames heeft ook een mening
dus het is toch high tea geworden!
Mogguhquote:
Vrijdag weerquote:
Sjonge, het houdt niet op bij jou! Naja, ik zit vrijdag in het vliegtuig, ook niet slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |