quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dikke knuf!
(de emoticon moet je maar ff aan fles vragen)
Als je iets kwijt wilt, mag dat altijd hequote:
Weet ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je iets kwijt wilt, mag dat altijd he
Als je een lieve tattoo-artist hebt dan werkt ie dat (bijna) gratis bij als je het uitlegtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ikMaar het is niet echt iets, gewoon een baaldag vandaag. En mijn eczeem is compleet uit de hand aan het lopen en daar word ik knetter gek van. Toen zag ik net tot mijn grote schrik dat ik een hapje uit een van de tattoo's heb gekrabt in mijn slaap ofzo (want normaal krab ik daar omheen, veel te bang dat het stuk gaat) dus die is nu beschadigd en dat was wel even de druppel
Donderdag huisarts gelukkig, hopelijk gooit ze me weer dood met ontstekingsremmers![]()
Dus nu ga ik gewoon lekker macaroni van gister opwarmen en dan komt het weer goed
Ik was er gister nog om een ander stukje bij te werken en hij zei het al inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je een lieve tattoo-artist hebt dan werkt ie dat (bijna) gratis bij als je het uitlegt
Opgewarmde macaroni is echt lekker
Ik ben naar huis
Whut?quote:
Ach vast welquote:
Lief van jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach vast welEn anders mag je wel wat van mijn opgewarmde macaroni
Dat niet alleenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:33 schreef Fha het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat multi tasken onzin is
Present! En nee ik ga ze niet posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |