grijs archiefquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis een stinkhok
Ben helemaal stoffig
[..]
die snap ik niet
hij staat er nog steeds niet dus lijkt me een goed ideequote:
Ga lekker op de FP postopkrikkutten of zoquote:
O... Aha!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zit een dekseltje ook tussen, dus je kunt het bakje vullen, deksel erop, volgend bakje. deksel.
In Japan doen ze niet anders. Deze komen ook uit Japan, dus er is over nagedacht
Niet dat kutte tupperwarebakjes gedoe.
Daar hou ik wel van. * OA noteert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan waar je van houdt, maar ik vind van welleuke restaurantjes, leuk centrum met grachtjes, dingen te zien en te doen..
Ik heb het al gedaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij staat er nog steeds niet dus lijkt me een goed idee
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga lekker op de FP postopkrikkutten of zo
Maar ik zie nog geen OP...quote:
nou moet LL hem alleen nog plaatsenquote:
nee... aan het afstoffen denk ikquote:
ik post nooit op FPquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga lekker op de FP postopkrikkutten of zo
ze zal weer in het archief zittenquote:
ze heeft king tut's broer gevondenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... aan het afstoffen denk ik
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom bij het Koffie & Thee topic. Vertel hier over je geweldige ervaringen met koffie en thee, je ochtendbakkie op kantoor, je uber-sterke bakkie om 2 uur 's nachts om je wakker te houden voor wat dan ook. Hoe het verlichting brengt op donkere momenten, hoe het je weer op de been helpt als je er doorheen zit of gewoon over de geur van een vers gezet bakkie die je tegemoet komt, als je net uit je bed bent
gestapt en de krant doorploegt op een gezapige zondagochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Topic 1 t/m 1400 kun je hier op een aparte pagina vinden.
1401 | 1402 | 1403 | 1404 | 1405 | 1406 | 1407 | 1408 | 1409 | 1410 |
1411 | 1412 | 1413 | 1414 | 1415 | 1416 | 1417 | 1418 | 1419 | 1420 |
1421 | 1422 | 1423 | 1424 | 1425 | 1426 | 1427 | 1428 | 1429 | 1430 |
1431 | 1432 | 1433 | 1434 | 1435 | 1436 | 1437 | 1438 | 1439 | 1440 |
1441 |
[ afbeelding ]
Deze reeks is een vervolg op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks op zeer nadrukkelijke aanvraag van Sander170!
28 februari bestond KSC twee jaar. Hiervoor is het door OA & MPG gemaakte jubileumtopic omhoog geschopt, met daarin alles over KSC. Pak dus een kop koffie en lees mee: [KSC JUBILEUM] 1 jaar KSC . Zie ook: KSC-wiki .
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' stats
Disclaimer:Bericht van de GC-mods (BrandX, Klonk en Heatwave): Dit is een koffiechat die veelal gekoffiëd wordt vanaf de werkplek. Gelieve hier rekening mee te houden. NSFW-pics kan je natuurlijk altijd achter linkjes plaatsen, dan kan men zelf beslissen of men ze wil zien.
Voor alle duidelijkheid, we hebben niets tegen tieten, integendeel wat zouden vrouwen zijn zonder tieten (en mannen zonder manboobs) maar ze horen niet thuis in deze gezellige SC.overmatige koffieconsumptie, alsmede het plaatsen van "kwartet-reacties" geschiedt uitsluitend op eigen risico! OP staat hier | Degene met de 300e post opent het nieuwe topic. zo niet, PM even iemand.
[ afbeelding ]
Maar MD, je post hier net!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
Maar Pheno... mijn UI staat er helemaal niet in
Omhoog... hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ze moet eens stoppen met haarzelf om hoog te neucken.
dan is het wel een heel oud archiefquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ze heeft king tut's broer gevonden
Cowgirl.quote:
Das waar.. maar in de 1100 serie heb ik ook al eens gepost... en heb nu ook alweer meer dan 10 topics meegedaan...quote:
via een trapquote:
laat maar dan... graag of niet hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
En alleen Buzzer kan er uit, maar daar zijn ze het niet over eens
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan is het wel een heel oud archief![]()
john
Ik post ook wel eens in BeF, Lounge, CUL en R&P, dus wat is je puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar.. maar in de 1100 serie heb ik ook al eens gepost... en heb nu ook alweer meer dan 10 topics meegedaan...
why not?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
Blame the k-oldies. Die het verleden niet los kunnen latenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat maar dan... graag of niet hoor![]()
Dat jij echt te veel slowchatquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik post ook wel eens in BeF, Lounge, CUL en R&P, dus wat is je punt
Een Forumadmin. ZIjn vrouw is overleden en hij wilde een nieuw leven opbouwen, waaronder geen fok. Hij postte al niet veel in de KSC, maar omdat hij het een kans heeft gegeven vind men dat hij er nog steeds in hoort. Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocrietquote:
Jij kent de snelheden van die slowchats overduidelijk nietquote:
de mijnes ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
Maar Pheno... mijn UI staat er helemaal niet in
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
Ik wilde hem aanpassen enzo
Ik moest ff wat doen en de wiki was slow dus de OP liet op zich wachten...
stelletje ongeduldigenHet topic was er toch?
Moet je het vanaf 1450 doen, is wel een leuke mijlpaal...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef Pheno het volgende:
Al wil ik wel eens een nieuwe in elkaar knopen, ik heb eigenlijk best wel een leuk idee.
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een Forumadmin. ZIjn vrouw is overleden en hij wilde een nieuw leven opbouwen, waaronder geen fok. Hij postte al niet veel in de KSC, maar omdat hij het een kans heeft gegeven vind men dat hij er nog steeds in hoort. Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocriet
Nah, nu is MPg er niet, dan krijg je tenminste een kans , anders gaat ie sputteren en komt er koffie uit zijn orenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je het vanaf 1450 doen, is wel een leuke mijlpaal...
Wat een eerbetoon aan die manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..
Mja, dat is mij ook wat overdreven. Er zijn ook fokspecials van btw, dan zie je buzzer na het gebeuren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zielig (van het overlijden) maar om zn UI er nou in te houden..
Of aan die vrouw...quote:
Het is z'n Usericonquote:
ow... misschien eens bekijken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat is mij ook wat overdreven. Er zijn ook fokspecials van btw, dan zie je buzzer na het gebeuren.
Wat houdt je tegen om de deur uit te gaan?quote:
Maar de reden dat ie erin staat heeft met zn vrouw te makenquote:
Dus jullie kunnen weer nieuwe meubels gaan kopen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef john-frusciante het volgende:
zo kleine naar bed, hij d8 dat ie meubelmaker/sloper was
Niet helemaal, dat is meer omdat hij deze SC gesteund heeft in de beginperiode als mod / FA zijndequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar de reden dat ie erin staat heeft met zn vrouw te maken
Niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de deur uit te gaan?
Wie is 'ze'?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:45 schreef Pheno het volgende:
Schandalig!quote:
Nee, ik heb een ieniemieniebalkonnetje...quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om de deur uit te gaan?
het zal er wel regenenquote:
Geen idee... dan had ik het verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Niet helemaal, dat is meer omdat hij deze SC gesteund heeft in de beginperiode als mod / FA zijnde
volgens mij
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
Maar wel Sander er uit gooien, dat is dan zo hypocriet
Zou hij dood zijn?quote:laatste bezoek: 340 dagen, 12 uur geneled.
bijna wel, als het stil is dan klopt er iets niet duzzz ff gaan kijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jullie kunnen weer nieuwe meubels gaan kopen?
Klinkt bekend... maar ja... dan ga je idd wel makkelijker bij vrienden langs...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Aarti het volgende:
[..]
Nee, ik heb een ieniemieniebalkonnetje...
ja dat is altijd gevaarlijk ja.. soms ben ik ook geneigd als dochterlief heel rustig ligt te slapen om te luistern of ze nog wel ademt...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
bijna wel, als het stil is dan klopt er iets niet duzzz ff gaan kijken
Koffievergiftiging?quote:
wie weet...quote:
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.quote:
We kunnen van hun afwezigheid natuurlijk misbruik of gebruik maken om......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.
CGM eruit te gooien? Prima hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
We kunnen van hun afwezigheid natuurlijk misbruik of gebruik maken om......
whehehehequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn.
Ennuh ik zag bij de stats van MPG een duidelijk dalende lijn in aanwezigheid hier...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.
En als er iemand bij moet: CGM en Cali zien we hier ook nooit meer, dus dan kan CGM er toch uit?.
Sissyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn.
De OP moet geen antiscrollposts uitlokkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Of je maakt gewoon een grotere OP- afbeelding met nog meer UI´s?
Of denk ik nou te simpel?
pffff nog ruim een uur, heb echt geen zin meer
Nog groter? Ja opzich wel een goed ideequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg weer een compliment![]()
volgens mij wil mn baas iets van me
Wil jij buzzer er ook in houden...? Dat je nu maar iemand anders erbij haaltquote:
hij wil dat je nog meer gaat werkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg weer een compliment![]()
volgens mij wil mn baas iets van me
gelukkig werkt ie zelf niet int weekend, dus dat zal wel loslopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog groter? Ja opzich wel een goed idee
Kijk maar uit... straks werk je ook nog voor hem in het weekend
als ik meer verdien....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil dat je nog meer gaat werken
Ik denk aan het hart van MPGquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wil jij buzzer er ook in houden...? Dat je nu maar iemand anders erbij haalt?
Het zal me roesten. Dat gezeur over die OP en de daarbijbehorende icoontjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
Er zijn toch genoeg mensen in de OP die hier nauwelijks meer komen?
idd.. maar ik zou zeggen kom met een voorstel dan kunnen we een petitie opstellen, met zn allen ondertekenen en toestemming krijgen van MGP, Muck, Buzzer en Sander...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
Er zijn toch genoeg mensen in de OP die hier nauwelijks meer komen?
Hij moet niet zeuren. Hij werkt de wiki al tijden niet meer bijquote:
Geef eens antwoord op de vraag! Zit jij in de politiek of zo.....quote:
het is toch blijkbaar belangrijk voor mensen... want iedereen gaat erop doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me roesten. Dat gezeur over die OP en de daarbijbehorende icoontjes.
Maar hoeveel wil je erbij zetten dan? Anders dan haal je Cali toch eruit? Die is hier al in geen maanden meer geweest. Probleem ook opgelost toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
O, ik ga hem even een sms sturenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Heb ik ook al gedaan... gezegd dat hij straks de enige Lowlandsganger is die na 3 dagen nog steeds naar bloemetjes ruiktquote:
Wil jij eruit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of de mensen hem al vreemd aankijken, nu hij naar bloemetjes ruiktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan... gezegd dat hij straks de enige Lowlandsganger is die na 3 dagen nog steeds naar bloemetjes ruikt![]()
.
Je moet wat op een dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is toch blijkbaar belangrijk voor mensen... want iedereen gaat erop door![]()
Ik ga er niet bij zetten. Ik heb een ander ideetje, maar ik zal eens een schets maken vanavond of morgen of zo. Heb eens geduldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoeveel wil je erbij zetten dan? Anders dan haal je Cali toch eruit? Die is hier al in geen maanden meer geweest. Probleem ook opgelost toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |