MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.quote:
We kunnen van hun afwezigheid natuurlijk misbruik of gebruik maken om......quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.
CGM eruit te gooien? Prima hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:11 schreef dndiek het volgende:
[..]
We kunnen van hun afwezigheid natuurlijk misbruik of gebruik maken om......
whehehehequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn.
Ennuh ik zag bij de stats van MPG een duidelijk dalende lijn in aanwezigheid hier...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en Muck blijven vasthouden aan de aanwezigheid van Buzzer in de OP.
En als er iemand bij moet: CGM en Cali zien we hier ook nooit meer, dus dan kan CGM er toch uit?.
Sissyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Als MPG weer terug is van vakantie moeten we allemaal even zeggen dat de KSC ineens naar bloemetjes ruikt, trouwens. Hij schijnt een Lush in gesleept te zijn.
De OP moet geen antiscrollposts uitlokkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Of je maakt gewoon een grotere OP- afbeelding met nog meer UI´s?
Of denk ik nou te simpel?
pffff nog ruim een uur, heb echt geen zin meer
Nog groter? Ja opzich wel een goed ideequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg weer een compliment![]()
volgens mij wil mn baas iets van me
Wil jij buzzer er ook in houden...? Dat je nu maar iemand anders erbij haaltquote:
hij wil dat je nog meer gaat werkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik krijg weer een compliment![]()
volgens mij wil mn baas iets van me
gelukkig werkt ie zelf niet int weekend, dus dat zal wel loslopenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nog groter? Ja opzich wel een goed idee
Kijk maar uit... straks werk je ook nog voor hem in het weekend
als ik meer verdien....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil dat je nog meer gaat werken
Ik denk aan het hart van MPGquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wil jij buzzer er ook in houden...? Dat je nu maar iemand anders erbij haalt?
Het zal me roesten. Dat gezeur over die OP en de daarbijbehorende icoontjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
Er zijn toch genoeg mensen in de OP die hier nauwelijks meer komen?
idd.. maar ik zou zeggen kom met een voorstel dan kunnen we een petitie opstellen, met zn allen ondertekenen en toestemming krijgen van MGP, Muck, Buzzer en Sander...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:21 schreef Nijns het volgende:
Er zijn toch genoeg mensen in de OP die hier nauwelijks meer komen?
Hij moet niet zeuren. Hij werkt de wiki al tijden niet meer bijquote:
Geef eens antwoord op de vraag! Zit jij in de politiek of zo.....quote:
het is toch blijkbaar belangrijk voor mensen... want iedereen gaat erop doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me roesten. Dat gezeur over die OP en de daarbijbehorende icoontjes.
Maar hoeveel wil je erbij zetten dan? Anders dan haal je Cali toch eruit? Die is hier al in geen maanden meer geweest. Probleem ook opgelost toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
O, ik ga hem even een sms sturenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:13 schreef DaMart het volgende:
Heb ik ook al gedaan... gezegd dat hij straks de enige Lowlandsganger is die na 3 dagen nog steeds naar bloemetjes ruiktquote:
Wil jij eruit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of de mensen hem al vreemd aankijken, nu hij naar bloemetjes ruiktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik ook al gedaan... gezegd dat hij straks de enige Lowlandsganger is die na 3 dagen nog steeds naar bloemetjes ruikt![]()
.
Je moet wat op een dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
het is toch blijkbaar belangrijk voor mensen... want iedereen gaat erop door![]()
Ik ga er niet bij zetten. Ik heb een ander ideetje, maar ik zal eens een schets maken vanavond of morgen of zo. Heb eens geduldquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoeveel wil je erbij zetten dan? Anders dan haal je Cali toch eruit? Die is hier al in geen maanden meer geweest. Probleem ook opgelost toch?
Dan donder je mij eruit.quote:
Die mannelijke pekingeend. En Aarti.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
Vraag is: wie wil er in dan?
doe jij nou maar je idee eerstquote:
Dan vragen ze Ralf toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
Schumacher keert toch niet terug
![]()
![]()
Ik heb niet echt een goede lay-out geloof ik want maar een paar KSC-ers hebben bij mij een UIquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die mannelijke pekingeend. En Aarti.
Of een van je opties staat verkeerd (bij weergave)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:50 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een goede lay-out geloof ik want maar een paar KSC-ers hebben bij mij een UIals ik thuis op FOK! zit gaat er een UI-wereld voor me open
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo, ff foto in mn vent zn fobo gezet
Ik ben goed bezig
Ja, dat heb ik al een keer aangepast maar op mijn werk wil hij daar niet aan ofzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of een van je opties staat verkeerd (bij weergave)
Zo, ff foto in mn vent zn fobo gezet
Ik ben goed bezig
Dikke knuf!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:11 schreef Fha het volgende:
Allemaal zwaaien![]()
![]()
Wat een rotdag heb ik vandaag zeg. Bah
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dikke knuf!
(de emoticon moet je maar ff aan fles vragen)
Als je iets kwijt wilt, mag dat altijd hequote:
Weet ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je iets kwijt wilt, mag dat altijd he
Als je een lieve tattoo-artist hebt dan werkt ie dat (bijna) gratis bij als je het uitlegtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ikMaar het is niet echt iets, gewoon een baaldag vandaag. En mijn eczeem is compleet uit de hand aan het lopen en daar word ik knetter gek van. Toen zag ik net tot mijn grote schrik dat ik een hapje uit een van de tattoo's heb gekrabt in mijn slaap ofzo (want normaal krab ik daar omheen, veel te bang dat het stuk gaat) dus die is nu beschadigd en dat was wel even de druppel
Donderdag huisarts gelukkig, hopelijk gooit ze me weer dood met ontstekingsremmers![]()
Dus nu ga ik gewoon lekker macaroni van gister opwarmen en dan komt het weer goed
Ik was er gister nog om een ander stukje bij te werken en hij zei het al inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je een lieve tattoo-artist hebt dan werkt ie dat (bijna) gratis bij als je het uitlegt
Opgewarmde macaroni is echt lekker
Ik ben naar huis
Whut?quote:
Ach vast welquote:
Lief van jequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach vast welEn anders mag je wel wat van mijn opgewarmde macaroni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |