Omdat ik wel genoeg post, maar niet voor de schermenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je OA, waarom sta je er zelf niet tussen?
Mogguh LL
Iemand moet het doen als MPG er niet is...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:55 schreef Nijns het volgende:
Doet DaMart voortaan aan mosterd-maaltijd situaties?
Een weekje naar Parijs.quote:
Hoezo? Had iemand anders al goedemorgen gezegd dan?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:55 schreef Nijns het volgende:
Doet DaMart voortaan aan mosterd-maaltijd situaties?
Heb jij nog antwoord van hem gehad? Ik niet...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de Starbucks naast het hotel verkennen.
Ik ook niet... maar ik heb sowieso het idee dat die Fransen traag zijn met de afwikkeling van smsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:18 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij nog antwoord van hem gehad? Ik niet...
Dat sowieso en ook al de stats gepostquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Had iemand anders al goedemorgen gezegd dan?
Om de vrede te bewaren zal ik daar maar niet meer postenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
grappig om een quote uit GRTDOJW hier te zien
Hoi Nijnsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat sowieso en ook al de stats gepost
(hi DaMart)
Het concept is bijna klaar, vanavond een updatequote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat me trouwens bij de vraag brengt of Pheno nog een ontwerp heeft gepost gisteren, of dat daarvoor teruglezen weinig zin heeft?.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:46 schreef Pheno het volgende:
Zo, opzetje is morgen denk ik wel klaar, ik moest flink wat zoeken. Het photosoepen is tot het minimum gebleven, maar hopelijk morgenavond meer te zien voor jullie.
Ik bedenk me net dat dat natuurlijk komt doordat sms geen Frans woord is en die Fransen dat weigeren te vertalen en dus niet begrijpen wat voor berichtjes er gestuurd worden! En Franstalige berichten hebben ongetwijfeld ook voorrang bij de telecomproviders daarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar ik heb sowieso het idee dat die Fransen traag zijn met de afwikkeling van sms.
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het concept is bijna klaar, vanavond een update
Ik ookquote:
Ahzoquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi Nijns.
Die stats zijn bij mij gewoon routine... ik open mijn browser 's ochtends, ga naar FOK! en open tegelijk in een nieuw tabblad die stats. Terwijl die laden, typ ik alvast goedemorgen en bedenk ik weer een nieuwe inleiding voor de stats... vervolgens kopieer ik ze in de post en druk op 'invoeren'.
En daarna lees ik eventueel nog terug.
Wat me trouwens bij de vraag brengt of Pheno nog een ontwerp heeft gepost gisteren, of dat daarvoor teruglezen weinig zin heeft?.
Het ontwerp voor een nieuwe OPquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:27 schreef Nijns het volgende:
Wat LL erover zegt, vanavond meer. Het is mij nou alleen nog niet duidelijk om wat voor ontwerp het gaat
quote:Eerder eiste een gedetineerde van de Rikers Island-gevangenis een schadevergoeding voor ''mentale angstgevoelens'' ten gevolge van de epidemie.
Oeh nu ben ik wel nieuwsgierigquote:
Ik weet niet hoequote:
dierentuin, picknick (mits geen regen) of zwemmenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe
hij weet niet hoe hij weet niet hoe hij weet niet hoe
hoe heet dat liedje ook alweer?
Iemand een leuk idee wat ik vanmiddag kan doen met een moeder, een tante, nichtje van 16 en nichtje van 5?
vanavond pasquote:
en dat is dus ook leukquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:57 schreef kuchan het volgende:
terasje met speeltuin ernaast pakken iedereen blij
Het is echt rotweer, anders ging ik idd picknicken of zwemmenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dierentuin, picknick (mits geen regen) of zwemmen
Niet standaard: kijk of er ergens een tentje is waar je bijvoorbeeld je eigen pizza mag makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het is echt rotweer, anders ging ik idd picknicken of zwemmen
Dierentuin kan... ik dacht ook aan high teaen.
maar het is allemaal zo standaard... lastig ben ik
ik kan alweer niet kiezen
DAT is leuk!!!! ik ga even googlenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet standaard: kijk of er ergens een tentje is waar je bijvoorbeeld je eigen pizza mag maken
Soms heb ik best goede ideenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
DAT is leuk!!!! ik ga even googlen
Veel plezierquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef Aarti het volgende:
Oh, de rest van dames heeft ook een mening
dus het is toch high tea geworden!
Ja, zou leuk zijn voor een bbqquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer terug uit het dorp. Voor een maand vlees ingeslagen.
Alleen jammer van de regen nu.
Leuk, veel plezier!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:18 schreef Aarti het volgende:
Oh, de rest van dames heeft ook een mening
dus het is toch high tea geworden!
Mogguhquote:
Vrijdag weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |