abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71795071
Dat 'geloof' is echt verziekend, als het echt om eerwraak gaat dan is dat een nieuw dieptepunt...
pi_71795094
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef IkBenOzan het volgende:

. Wij Turken zijn geen Nederlanders trouwens. Geld wat wij verdienen is ook van ons partner. Wij delen graag, dus het is onzin dat haar man haar iets zou aandoen voor geld.
Wat bedoel je hier nu mee?
pi_71795097
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat 'geloof' is echt verziekend, als het echt om eerwraak gaat dan is dat een nieuw dieptepunt...
Eerwraak heeft niks met geloof te maken bij Turken, dat kan ik je verzekeren. Het is cultuur
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71795105
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Eerwraak komt niet alleen voor bij moslims.
pi_71795110
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:48 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier nu mee?
Nou, er zijn een aantal reacties geweest hier dat haar man haar heeft laten vermoorden voor haar geld.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:50:31 #156
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71795126
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:49 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Nou, er zijn een aantal reacties geweest hier dat haar man haar heeft laten vermoorden voor haar geld.
dat zou sneu zijn
pi_71795149
quote:

[..]

Ja, net of Nederlanders zo zijn. Kom op zeg.
pi_71795180
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Meeste wel Het kan zijn dat jij niet zo bent, maar merendeels toch echt wel
pi_71795195
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En daarmee bedoel ik niet dat Nederlanders hun partner zouden vermoorden he
pi_71795208
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:52 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Meeste wel Het kan zijn dat jij niet zo bent, maar merendeels toch echt wel
Nee. Doorgaans maken Nederlanders elkaar niet af voor geld.
En Turken zijn echt niet allemaal dat ze zo graag delen. Ken er een paar die echt wel gierig zijn en op de centen.
pi_71795225
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En Turken zijn echt niet allemaal dat ze zo graag delen. Ken er een paar die echt wel gierig zijn en op de centen.
Turkse bruiloft

Wow het generaliseren gaat lekker hier, damn
pi_71795233
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Lees één post boven jouw post. En delen met wie?
pi_71795265
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:41 schreef IkBenOzan het volgende:
En inderdaad zoals ik zei, het blijkt echt een Turkse man te zijn. Ze heeft eerst een aantal steekwonden in haar rug gehad waarna ze omdraaide en eentje in het hart kreeg. Er zijn meerdere filmpjes gemaakt door buurtbewoners en één van de getuigen, een moeder die haar kind ophaalde heeft heel dichtbij de dader gestaan. Daarna is de man van deze vrouw nog achter de dader aan gerend, zonder succes.
Ach had bijna iedereen het goed ingeschat.
Turks iemand dus
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71795627
quote:

[..]

Eerwraak heeft niks met geloof te maken bij Turken, dat kan ik je verzekeren. Het is cultuur
Eerwraak komt toch ook voort uit dat 'geloof'
pi_71795722
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:13 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Nee. En ik ben zelf geen moslim dus heb geen reden om moslims te verdedigen Het is serieus cultuur.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:24:41 #166
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_71795924
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:17 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Nee. En ik ben zelf geen moslim dus heb geen reden om moslims te verdedigen Het is serieus cultuur.
Maar waarom moet eerwraak altijd dodelijk zijn? Door Re:eerwraak?

Ik snap dat er situaties zijn waarin emotie en ratio samensmelten tot de conclusie dat iemand dood moet, maar dan moet er wel héél wat gebeurd zijn. Gekrenkte eer alleen lijkt me wat magertjes.

Ik verneem via de media dan vaak dat er zeer veel druk op zit. Of je wil of niet, je moet wel - voor jezelf, door druk uit de (familiaire) omgeving. Maar waarom dan die druk? Wie begint daar mee?

Wellicht is het jou ook een raadsel, maar ik dacht ik vraag het maar.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:24:59 #167
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71795932
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:13 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Waar heb je dit geleerd? Kun je me anders een passage uit de Koran of de Hadith voorschotelen waarin "eerwraak" wordt gepropageerd?

Oh ja, alvast bedankt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71796041
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Maar waarom moet eerwraak altijd dodelijk zijn? Door Re:eerwraak?

Ik snap dat er situaties zijn waarin emotie en ratio samensmelten tot de conclusie dat iemand dood moet, maar dan moet er wel héél wat gebeurd zijn. Gekrenkte eer alleen lijkt me wat magertjes.

Ik verneem via de media dan vaak dat er zeer veel druk op zit. Of je wil of niet, je moet wel - voor jezelf, door druk uit de (familiaire) omgeving. Maar waarom dan die druk? Wie begint daar mee?

Wellicht is het jou ook een raadsel, maar ik dacht ik vraag het maar.
Eer is alles voor Turken. Voor heel veel Turken staat hun eer zelfs hoger dan hun geloof. Een ziekelijke zwakte die ik afkeur.
pi_71796088
Mensen, mensen, denk allemaal 's drie seconden na voordat jullie iets roepen.

Eerwraak heeft niets met geloof te maken, het is een cultuurbepaald iets wat in Turkije, maar bijv. ook in Afrika voorkomt. Zelfde geldt voor vrouwenbesnijdenissen, heeft niets met de Islam te maken, is een Afrikaanse gewoonte. Mochten mensen het zich afvragen.

Volgende punt; als een Turkse vrouw het voor het elkaar heeft gekregen om te studeren en twéé zaken te openen, kan je er vanuit gaan dat haar familie haar wel steunt. Niemand komt zo ver zonder steun.

Het komt helaas voor dat sommige Turkse groepen uit pure stupiditeit dingen gaan doen om hun eer te sparen, maar er zijn hónderden andere redenen warom ze zo vermoord kan zijn.
pi_71796375
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:17 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Oké, komt de hoofddoek ook voort uit de cultuur?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:45:05 #171
13462 BansheeBoy
pi_71796426
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:29 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Eer is alles voor Turken. Voor heel veel Turken staat hun eer zelfs hoger dan hun geloof. Een ziekelijke zwakte die ik afkeur.
Klopt, deze volgorde hanteren ze vaak:

- Eer/trots
- Land
- Moeder
-
-
-
- Geloof

Als je in debat gaat met ze over één van de 1ste 3 onderwerpen verdwijnt alle redelijkheid en zijn er velen tot alles in staat.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:45:39 #172
13462 BansheeBoy
pi_71796436
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:42 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Oké, komt de hoofddoek ook voort uit de cultuur?
Neen, dit is echt een geloofs entourage.

²
pi_71796437
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar heb je dit geleerd? Kun je me anders een passage uit de Koran of de Hadith voorschotelen waarin "eerwraak" wordt gepropageerd?

Oh ja, alvast bedankt.

²
Chill, ik dacht dat eerwraak voortkwam uit dat verzonnen geloof maar dat is dus iets cultureels...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:46:42 #174
13462 BansheeBoy
pi_71796456
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:45 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Chill, ik dacht dat eerwraak voortkwam uit dat verzonnen geloof maar dat is dus iets cultureels...
Ja, dank je, je hebt gelijk, het is echt iets cultureels (joule).

²
pi_71796486
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Oké, het is dus een uiting van geloof & schoonheid...
pi_71796529
quote:
Er zijn meerdere filmpjes gemaakt door buurtbewoners en één van de getuigen, een moeder die haar kind ophaalde heeft heel dichtbij de dader gestaan. Daarna is de man van deze vrouw nog achter de dader aan gerend, zonder succes.
Link?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71796543
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Link?
Ik bedoel niet achter de dader aanrennen, dat zal hendig link zijn, maar ik bedoelde of die filmpjes al online staan?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:50:45 #178
13462 BansheeBoy
pi_71796547
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:48 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Oké, het is dus een uiting van geloof & schoonheid...
Dat druk je meer dan perfect uit, geloof vanwege de religieuze grondslag en schoonheid in de zin van de "schone Islam".

²
pi_71796593
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat druk je meer dan perfect uit, geloof vanwege de religieuze grondslag en schoonheid in de zin van de "schone Islam".

²
Is onderdrukking ook een factor in dit culturele- en geloofsproces?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:55:21 #180
13462 BansheeBoy
pi_71796678
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:52 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Is onderdrukking ook een factor in dit culturele- en geloofsproces?
Vrouwen dragen de hoofddoek graag, omdat ze de Schepper willen welbehagen. De invloed van cultuur op het dragen van de hoofddoek is zeer marginaal en dus te verwaarlozen.

Nogmaals dank.

²
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:59:19 #181
3542 Gia
User under construction
pi_71796776
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:45 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Nee, eerwraak is een cultureel iets.

De onderliggende reden voor de eerwraak kan wel religieus zijn, is het vaak ook. Meisje dat wil trouwen met jongen met andere religie, meisje dat voor het huwelijk sex heeft, enz..... In sommige landen gaat het zover, zowel bij Christenen als bij andere geloven, dat een meisje dat verkracht is, uit eerwraak wordt vermoord. Zij is niet meer rein.
pi_71796833
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vrouwen dragen de hoofddoek graag, omdat ze de Schepper willen welbehagen. De invloed van cultuur op het dragen van de hoofddoek is zeer marginaal en dus te verwaarlozen.

Nogmaals dank.

²
Begrijpelijk, toch zie ik de hoofddoek als een vorm van onderdrukking
Mannen & vrouwen zijn gelijk, ik heb een Marokkaanse vriendin die binnenkort wordt uitgehuwelijkt naar België dus ik hoop dat je je kan inleven in m'n verbijstering over het geloof & de cultuur
Ik ga weer ontopic, respect...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:01:35 #183
3542 Gia
User under construction
pi_71796837
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:41 schreef IkBenOzan het volgende:
Er zijn meerdere filmpjes gemaakt door buurtbewoners en één van de getuigen, een moeder die haar kind ophaalde heeft heel dichtbij de dader gestaan. Daarna is de man van deze vrouw nog achter de dader aan gerend, zonder succes.
Was al niet eerder gezegd dat men twee mannen weg zag rennen?
Dat kan dan kloppen: De dader en daarachter de man van deze vrouw.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:08:34 #184
154880 Bolter
Awesomeness
pi_71798712
Is Cohen op vakantie? Zie net het NOS journaal dat de loco-Burgemeester bij een bijeenkomst bij het kinderdagverblijf was.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:59:28 #185
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71800420
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Bedoel je niet geloofs decoratie i.p.v entourage?
pi_71800725
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

pi_71801115
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:01 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Begrijpelijk, toch zie ik de hoofddoek als een vorm van onderdrukking
Mannen & vrouwen zijn gelijk, ik heb een Marokkaanse vriendin die binnenkort wordt uitgehuwelijkt naar België dus ik hoop dat je je kan inleven in m'n verbijstering over het geloof & de cultuur
Ik ga weer ontopic, respect...
En laat die vriendin dat zomaar gebeuren?
pi_71801191
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:19 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

En laat die vriendin dat zomaar gebeuren?
Ik denk dat ze vaak weinig keuze hebben.
pi_71801963
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

pleased to meet you
pi_71802055
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vaak weinig keuze hebben.
Het komt toch gauw neer op 'alle schepen achter je verbranden', en dat is best moeilijk als je bent opgegroeid in een cultuur met veel hechtere familiebanden als de onze ..
pleased to meet you
pi_71802105
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:45 schreef moussie het volgende:

[..]

Het komt toch gauw neer op 'alle schepen achter je verbranden', en dat is best moeilijk als je bent opgegroeid in een cultuur met veel hechtere familiebanden als de onze ..
Ja, je hebt dan ineens geen familie meer.
pi_71802163
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Was al niet eerder gezegd dat men twee mannen weg zag rennen?
Dat kan dan kloppen: De dader en daarachter de man van deze vrouw.
Dat was de dag ervoor, 2 personen op een scooter .. en ja, die zouden er evtl mee te maken kunnen hebben, omgeving checken oid, maar voor hetzelfde geld waren het 2 jeugdige criminelen op zoek naar buit, maw, nog meer speculaasies
pleased to meet you
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 12:11:00 #193
8781 crew  Frutsel
pi_71814747
quote:
Belangrijke getuigen steekpartij melden zich

AMSTERDAM - Drie belangrijke getuigen van de moord op de eigenaresse van een kinderdagverblijf in Amsterdam hebben zich dinsdagavond gemeld bij de politie.

Het zijn twee jongens en een meisje die op het moment van het misdrijf in een nabijgelegen parkje waren. Zij hebben de dader mogelijk gezien, voordat hij de vrouw neerstak of toen hij erna vluchtte. De drie meldden zich, nadat de politie hen daar in de media toe had opgeroepen.

Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt. Een nog onbekende persoon stak de 32-jarige Arzu Ebras maandagavond neer op de parkeerplaats voor kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West.

Ze had het gebouw net op slot gedaan. Het slachtoffer overleed in het ziekenhuis.

Getuigen

Naast de twee jongens en het meisje hebben zich nog enkele personen gemeld die mogelijk iets hebben gezien. Ook heeft de politie het vermoedelijke steekwapen gevonden. Zij gaat dat onderzoeken op sporen. Een woordvoerder weigerde te zeggen wat voor wapen het precies is.

Een woordvoerster van het Amsterdamse stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer, waar Moeders Schoot ligt, laat weten dat er woensdagavond een bijeenkomst is voor ouders en werknemers op het stadsdeelkantoor.

Zij kunnen daar informatie krijgen over wat er is gebeurd. Er zijn vertegenwoordigers van het stadsdeel, de politie en Slachtofferhulp bij.

Turkije

Ebras was van Turkse afkomst en wordt dus binnenkort in Turkije begraven. Er zijn plannen voor een herdenkingsbijeenkomst in Amsterdam, maar het is nog onduidelijk of en wanneer die zal plaatshebben
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:27:52 #194
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_71820626
Het schijnt dus te gaan om een gescheiden man, die zijn kind niet mocht zien.

Tot zover de roddels en geruchten over eerwraak, jaloezie en geld.
What lies in the shadow of the statue?
pi_71820707
quote:
'Vermoorde eigenares crèche werd al bedreigd'
Uitgegeven: 12 augustus 2009 15:26
Laatst gewijzigd: 12 augustus 2009 15:26

AMSTERDAM - De eigenares van het kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West is eerder al bedreigd door een boze vader die zijn kind niet meer mocht zien.

Dit meldt het Parool op basis van verklaringen van medewerkers van kinderdagverblijven in de buurt en vrienden van het 33-jarige slachtoffer.

De boze vader zou mogelijk de dader kunnen zijn van de moord, die maandag gepleegd werd op een parkeerplaats op de Dr. H. Colijnstraat in Geuzenveld.

''Het was een Turkse man die van de rechter te horen had gekregen dat hij zijn kind niet meer mocht zien", stellen de bronnen in de krant. "Hij was gescheiden van zijn vrouw en het kind verbleef overdag bij het kinderdagverblijf."

De man zou al een paar keer zijn langsgekomen op de crèche, maar had zijn kind niet meegekregen. Volgens de betrokkenen zou hij de vrouw hebben doodgestoken, zo schrijft het Parool.

Moordwapen

Het moordwapen is inmiddels gevonden, meldde de politie woensdagochtend. Ook de drie ooggetuigen van de moord, naar wie de politie op zoek was, hebben zich gemeld, net als andere getuigen. Het onderzoek is nog bezig.
http://www.nu.nl/algemeen(...)erd-al-bedreigd.html
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 15:33:10 #196
8781 crew  Frutsel
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:52:00 #197
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71821359
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:33 schreef Frutsel het volgende:
Getverdemme
Inderdaad wat je zegt, afgelopen maanden was de mode dat de gescheiden man in kwestie zijn kinderen (+ evt de vrouw) en zichzelf van het leven beroofde.....het houdt niet op.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71823179
Ik woonde ook naast een chreche, men vooral in de zomer gekrijs de hele dag, En dan kom je uit de nachtdienst en dan is slapen er niet bij. Ik moest van ellende bij mijn broer gaan slapen daar was het rustig .. De nachtmerrie.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_71823386
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef AndreaW het volgende:
Ik woonde ook naast een chreche, men vooral in de zomer gekrijs de hele dag, En dan kom je uit de nachtdienst en dan is slapen er niet bij. Ik moest van ellende bij mijn broer gaan slapen daar was het rustig .. De nachtmerrie.
Ja, vervelend. En wat heeft dat te maken met deze doodgestoken vrouw?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:29:47 #200
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71823980
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niks, gewoon lekker zeiken om te zeiken
pi_71824228
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Yo dawg, we heard you like to zeik so we put a zeik in your zeik so you can zeik while you zeik
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:59:27 #202
3542 Gia
User under construction
pi_71824827
quote:
Wat was eerder? Die creche of dat jij daar woonde? Als je namelijk naast een creche gaat wonen, dan moet je niet zeiken.

Wordt daar overigens ook schijtziek van, maar dat dan offtopic, dat kinderen op sommige scholen niet meer buiten mogen spelen, omdat de buurt er last van heeft.
pi_71825176
Het was idd een nieuwbouwwijk en die creche kwam later, niets mis mee.. Maar pvd dat gebler is niet om te harden. vooral in de zomer. Mensen hebben som nachtdienst en moeten toch ook echt slapen.
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 00:09:43 #204
137949 Disana
pi_71836373
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:23:48 #205
262650 kitao
prikplaatje
pi_71836749
Als ik iedere keer iemand zou vermoorden die mij wakker maakt met zijn herrie dan had ik nu meer doden op mijn naam staan als Pol Pot. En was ik weer vrijgezel. Gelukkig heb ik oordopjes en een slaapkamer aan de achterzijde.
Kinderlawaai ......... wat gaan ze nog meer verbieden?
Creches in de koeienstal is misschien een optie of gewoon de verantwoording nemen dat je een kind door vader of moeder zelf dient op te voeden.
megalomaniac
pi_71838150
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:23 schreef kitao het volgende:
Als ik iedere keer iemand zou vermoorden die mij wakker maakt met zijn herrie dan had ik nu meer doden op mijn naam staan als Pol Pot. En was ik weer vrijgezel. Gelukkig heb ik oordopjes en een slaapkamer aan de achterzijde.
Kinderlawaai ......... wat gaan ze nog meer verbieden?
Creches in de koeienstal is misschien een optie of gewoon de verantwoording nemen dat je een kind door vader of moeder zelf dient op te voeden.
Dan nog komen kinderen bij elkaar in een speeltuin, de zandbak en zo, en tja, die staan toch ook midden in een woonwijk, die zet je niet aan de rand van de stad waar niemand het hoort of zo .. en daar is het zelfs nog erger, ipv op gezette tijden (de strakke dagindeling van een kinderdagverblijf, bij goed weer van 10 to ½12 buiten spelen) heb je het de hele dag door want iedere ouder komt uiteraard op zijn eigen tijd ..
pleased to meet you
pi_71838159
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef blankensteyn het volgende:
ELKE DAG wel weer lees je een moord in deze krant en dat in zo'n KLEIN landje met nog geen 17 miljoen mensen. Waar is het Nederland van de jaren '60/70 gebleven?
Ja idem, dit was in die tijd niet, sinds bakellende aan de macht is is het hele land verkloot...verdomme!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71838190
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:27 schreef Ghazi het volgende:
Het schijnt dus te gaan om een gescheiden man, die zijn kind niet mocht zien.

Tot zover de roddels en geruchten over eerwraak, jaloezie en geld.
Nou hij heeft nu wel bewezen waarom hij zijn kind dus niet mocht zien!
Hij was gewoonweg agressief en achterlijk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71838206
Mogen moslims scheiden?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:54:14 #210
262650 kitao
prikplaatje
pi_71838309
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou hij heeft nu wel bewezen waarom hij zijn kind dus niet mocht zien!
Hij was gewoonweg agressief en achterlijk!
Precies , dan had hij beter de rechter of zijn eigen vrouw kunnen aanvallen.
Of zijn kind ontvoeren naar Libanon of Syrië bijvoorbeeld.
Maar waarom dan de kleuterleidster?
megalomaniac
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 01:59:15 #211
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71838370
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:54 schreef kitao het volgende:

[..]

Precies , dan had hij beter de rechter of zijn eigen vrouw kunnen aanvallen.
Of zijn kind ontvoeren naar Libanon of Syrië bijvoorbeeld.
Maar waarom dan de kleuterleidster?
Dat de Westerse rechter hem aanvalt is niet er,g echter, als een Turkse vrouw hem ook nog eens verteld dat hij zijn kind niet mag zien en vervolgens de deur op slot draait dan knapt er iets in dat hoofd, denk ik.

Tussen aanvallen en afvallen zit gevoelsmatig een groot verschil.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:13:19 #212
262650 kitao
prikplaatje
pi_71838504
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat de Westerse rechter hem aanvalt is niet er,g echter, als een Turkse vrouw hem ook nog eens verteld dat hij zijn kind niet mag zien en vervolgens de deur op slot draait dan knapt er iets in dat hoofd, denk ik.

ik had geen zin om 9 pagina's terug te lezen , ik hoor later de achtergronden wel. Maar voor eerwraak is in Nederland geen plaats. Indien dat zo is, dan gelijk opsluiten in een Franse cel. Grote kans dat hij zich dan zelf afmaakt.
megalomaniac
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:14:18 #213
3542 Gia
User under construction
pi_71838517
Las dat het ging om een man wiens kind op dat dagverblijf zat en die hij niet mee mocht nemen. Opdracht van moeders.

Als dat zo is, dan kunnen we wel voortaan bewaking bij de scholen gaan zetten, niet?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:19:04 #214
262650 kitao
prikplaatje
pi_71838569
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:14 schreef Gia het volgende:
Las dat het ging om een man wiens kind op dat dagverblijf zat en die hij niet mee mocht nemen. Opdracht van moeders.

Als dat zo is, dan kunnen we wel voortaan bewaking bij de scholen gaan zetten, niet?
Ja , in feite wel . Ook in België bleek dat peuters even vogelvrij zijn als in apen- of leeuwenland.

Je kunt er ook voor kiezen om je kind niet onder de zorg te stellen bij een vreemde waarna je geen zicht meer hebt op de gebeurtenissen.
megalomaniac
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 02:24:52 #215
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71838642
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:14 schreef Gia het volgende:

Dit is echt niet de eerste keer dat een ouder verhaal komt halen op een school.
quote:
AMSTERDAM - De vader van een leerlinge van een basisschool in de Watergraafsmeer in Amsterdam heeft vorige week een medeleerling van zijn dochter op school met een pistool bedreigd. Hij heeft de jongen ook geschopt en meerdere keren in het gezicht geslagen en daarna andere leerlingen belaagd.

Als je googeld kom je meer incidenten tegen.
pi_71839774
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 01:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Mwah, of dat daar mee te maken heeft weet ik niet.
Zij heeft hem natuurlijk de toegang tot de creche geweigerd omdat hij z'n kind wilde zien en daar kon deze man niet tegen. Als ze van Nederlandse afkomst was geweest had ie het misschien ook gedaan.

Mijn zoontje gaat nu ook naar de creche en daar vroegen ze de eerste keer ook of er mensen zijn die hem niet mogen ophalen en de toegang mogen worden geweigerd.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:48:54 #217
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71840409
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Lijkt me niet.
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:07 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Precies, lijkt me dus wél. Maar het was net zo mooi weer on topic hier, dus ik laat het hier verder bij
pi_71840529
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:48 schreef Marrije het volgende:

[..]

[..]

Precies, lijkt me dus wél. Maar het was net zo mooi weer on topic hier, dus ik laat het hier verder bij
Wat bedoel je?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:06:26 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71840623
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 08:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Het was net zo mooi on topic hier. . . Ik bedoel dat ik gemopper over de herrie van een kdv / creche hier off topic vind. Die vrouw is toevallig op een crèche doodgestoken dus dat een crèche lawaai geeft heeft er verder niks mee te maken. Als die vrouw op een kermis was doodgestoken en iemand was begonnen over het lawaai van een kermis dan zou ik ook vinden dat het er niets mee te maken heeft. Het gaat om die vrouw die is dood gestoken en het hoe en wat. En dat een crèche lawaai geeft, mee eens, maar die discussie hoort hier niet.

Vind ik dan.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:14:45 #220
262650 kitao
prikplaatje
pi_71840717
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:06 schreef Marrije het volgende:

[..]

Het was net zo mooi on topic hier. . . Ik bedoel dat ik gemopper over de herrie van een kdv / creche hier off topic vind. Die vrouw is toevallig op een crèche doodgestoken dus dat een crèche lawaai geeft heeft er verder niks mee te maken. Als die vrouw op een kermis was doodgestoken en iemand was begonnen over het lawaai van een kermis dan zou ik ook vinden dat het er niets mee te maken heeft. Het gaat om die vrouw die is dood gestoken en het hoe en wat. En dat een crèche lawaai geeft, mee eens, maar die discussie hoort hier niet.

Vind ik dan.
Hangt er vanaf.
Indien iemand zich al jaren loopt op te vreten over het lawaai , diverse malen heeft geklaagd en niet in staat of willens is om te verhuizen dan kan iemand totaal flippen of doordraaien met dit als mogelijk gevolg.
Dus in dat geval is dat zijn/haar motivatie , hoe krom ook in andere ogen.
megalomaniac
  donderdag 13 augustus 2009 @ 09:23:29 #221
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71840836
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 09:14 schreef kitao het volgende:

[..]

Hangt er vanaf.
Indien iemand zich al jaren loopt op te vreten over het lawaai , diverse malen heeft geklaagd en niet in staat of willens is om te verhuizen dan kan iemand totaal flippen of doordraaien met dit als mogelijk gevolg.
Dus in dat geval is dat zijn/haar motivatie , hoe krom ook in andere ogen.
Ja, in het begin van het topic vond ik het dan ook nog een optie. Maar inmiddels is die kans nihiel.
pi_71852021
- knip -

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 13-08-2009 19:33:45 ]
pi_71857954
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 13-08-2009 20:48:47 ]
pi_71859145
quote:
Ik wil wel reageren maar ik word steeds gecensureerd
  donderdag 13 augustus 2009 @ 21:22:09 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71859509
Reageer dan zonder naam/adres/woonplaats gegevens van derden te noemen.
pi_71859957
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:22 schreef Marrije het volgende:
Reageer dan zonder naam/adres/woonplaats gegevens van derden te noemen.
-weg, en user ook-

[ Bericht 50% gewijzigd door shmoopy op 13-08-2009 21:43:47 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:22:32 #227
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_72112656
schijnt dat ze een dadersignalement hebben!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_72112698
Politie en justitie hopen dat het tonen op televisie van een foto van de verdachte van de moord op Arzu Erbas leidt tot zijn aanhouding.
De 32-jarige Erbas werd maandagavond 10 augustus 2009, omstreeks 18.40 uur, neergestoken op een parkeerplaats aan de Dr. H. Colijnstraat in Geuzenveld-Slotermeer, vlakbij kinderdagverblijf Moeders Schoot. De politie werkt met meer dan 20 rechercheurs aan deze zaak. Maandagavond na het AT5-nieuws zal er een speciaal opsporingsbericht te zien zijn. Daarin wordt behalve de foto ook de identiteit van de voortvluchtige verdachte bekendgemaakt.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:27:39 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72112755
En die dader zit nu in Turkije?
pi_72117797
Een illegaal ook nog ..als ze gewoon die illegaal eens hadden uitgezet, was dit dus niet gebeurd
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:02:33 #231
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_72118571
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik meld alleen dat er in de nabije omgeving sterke geruchten zijn dat het om eerwraak gaat.
Gezien de achtergrond van het slachtoffer zeg ik alleen dat het aannemelijk is.

Meer zeg ik niet
Ah gut... had ik toch gelijk. Alle linkse fokkertjes stonden weer op hun achterste beentje toen ik vermoedens uiten.

Voor de zoveelste keer had ik toch gelijk. Heerlijk he die multiculturele vruchten, een verrijking voor onze samenleving.
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:24:04 #232
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72119204
Ja, want ze plegen ook állemaal eerwraak
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:26:17 #233
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_72119283
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:24 schreef Marrije het volgende:
Ja, want ze plegen ook állemaal eerwraak
Lekker he alles weg bagataliseren, dat kunnen jullie verdomt goed.
Maar idd je hebt gelijk er zijn geen structurele problemen met Moslims in Nederland / Europa.

Slaap zacht
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:29:29 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72119386
Niet alles, maar ik hang niet de hele multiculturele samenleving op aan een incidenteel geval van eerwraak.
pi_72119557
Politie kent verdachte steekpartij crèche

AMSTERDAM - De politie weet wie de man is die twee weken geleden de 32-jarige eigenares van kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West zou hebben doodgestoken. Het is de 41-jarige Nevzat Koyak.
© ANP

De politie heeft zijn identiteit maandag bekendgemaakt in een opsporingsbericht. Dat verscheen op meerdere nationale en lokale tv-zenders. Ook toonde zij een foto van de man.
Door het opsporingsbericht hoopt de politie tips te krijgen over waar de verdachte zich schuilhoudt. Hij is namelijk nog voortvluchtig. Justitie heeft 5000 euro uitgeloofd voor de gouden tip.
Kovak werd geboren in Turkije en is illegaal in Nederland. Hij is volgens de politie verslaafd aan alcohol en drugs en heeft geen vaste verblijfplaats.
Hij zou gevaarlijk zijn en al eerder betroken zijn geweest bij ernstige geweldsmisdrijven.

Motief

De politie zei in het opsporingsbericht niets over het motief van de verdachte. Een woordvoerder wilde daar verder ook niets over zeggen.
De moord zou in elk geval niets te maken hebben met het kinderdagverblijf of met ouders van de kinderen daar. Volgens de zegsman was er ook geen relatie tussen de dader en het slachtoffer.

Parkeerplaats

Arzu Çakmakçi-Erbas werd twee weken geleden neergestoken op de parkeerplaats voor het dagverblijf, vlak nadat ze dat had afgesloten.
Zij overleed later in het ziekenhuis. De politie werkt met meer dan twintig rechercheurs aan de zaak.

http://www.nu.nl/algemeen(...)ekpartij-creche.html

Misschien dat ze de illegale crimineel nu eindelijk uitzetten, als ie zijn strafje heeft uitgezeten.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:04:35 #236
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72128640
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:34 schreef qonmann het volgende:

Hij zou gevaarlijk zijn en al eerder betroken zijn geweest bij ernstige geweldsmisdrijven.

En toch liep hij vrij rond, geweldig weer
pi_72131099
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ah gut... had ik toch gelijk. Alle linkse fokkertjes stonden weer op hun achterste beentje toen ik vermoedens uiten.

Voor de zoveelste keer had ik toch gelijk. Heerlijk he die multiculturele vruchten, een verrijking voor onze samenleving.
Vooralsnog speculeer je alleen maar. De waarschijnlijke dader is bekend, maar het motief nog steeds niet. Gezien de liefde van deze verdachte voor drank en drugs zou het ook om een ordinaire straatroof kunnen gaan.
pi_72131752
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Denk eerder dat het probleem van deze kerel de alcohol en drugs is. Ik zie het verband niet met eerwraak. Sowieso is het een beetje vreemd he, een aan de alcohol verslaafde moslim die eerwraak pleegt.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:46:04 #239
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72131797
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niet gelijk. De media berichten allang dat de dader z'n zoontje, die op het kinderdagverblijf zat, niet meer mocht zien van de rechter. Want pa is o.a drank-en drugsverslaafd.
En op een kinderdagverblijf geven ze het kindje dan niet aan hem mee.
Het is wraak van hem ja, maar heeft niks met eerwraak te maken. Zulke agressieve debielen kom je in alle lagen van de bevolking tegen. Je weet wel, vaders die hun kind niet mogen zien en daar niet mee kunnen omgaan.
Gisteren zei oom agent dat het helemaal niets met het kinderdagverblijf te maken heeft, dat de eerdere speculaties in de media over een vader die zijn kind niet mocht ophalen van het kdv niet waar zijn. Wat het wél was zei hij niet.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:47:36 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72131817
Oh ik zie dat je je post hebt aangepast.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:55:14 #241
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72131905
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 08:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk eerder dat het probleem van deze kerel de alcohol en drugs is.
Ja, vast, want als je aan de alcohol en de drugs bent ga je spontaan kleuterleidsters neersteken.
pi_72131985
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 08:55 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Ja, vast, want als je aan de alcohol en de drugs bent ga je spontaan kleuterleidsters neersteken.
Nee hoor, zeg ik dat?
Wel is het zo dat mensen die een keihard verslavingsprobleem hebben vaker in de zware criminaliteit zitten. En vaker gewelddadig zijn.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:17:06 #243
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72132181
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee hoor, zeg ik dat?
Ja dat zeg je.
quote:
Wel is het zo dat mensen die een keihard verslavingsprobleem hebben vaker in de zware criminaliteit zitten. En vaker gewelddadig zijn.
Ja, maar niet zonder een motief. Het gebruik van alcohol en drugs is geen motief maar hooguit een katalysator. Wat is hier het motief? Eerwraak lijkt me een prima verklaring, het zou niet voor het eerst zijn.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:27:05 #244
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72132319
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:17 schreef JodyBernal het volgende:
Eerwraak lijkt me een prima verklaring, het zou niet voor het eerst zijn.
Dan moet het eerwraak zijn via een huurmoordenaar want er is geen relatie tussen de dader en het slachtoffer (volgens de zegsman).
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:31:59 #245
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72132390
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan moet het eerwraak zijn via een huurmoordenaar want er is geen relatie tussen de dader en het slachtoffer (volgens de zegsman).
Dat doet er niet toe. Het zijn immers moslims, die doen wel vaker dingen die voor normale stervelingen volkomen onbegrijpelijk zijn.

Het is eerwraak, kan haast niet missen.
pi_72132438
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:27 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hoe kom jij er bij dat er geen relatie is tussen het s.o. en de dader?
quote:
De politie zei in het opsporingsbericht niets over het motief van de verdachte. Een woordvoerder wilde daar verder ook geen toelichting op geven. De moord zou in elk geval niets te maken hebben met het kinderdagverblijf of met ouders van de kinderen daar. „Dit had overal kunnen gebeuren”, aldus de zegsman. Of er een relatie tussen dader en slachtoffer was, is ook onduidelijk.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_72132519
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:17 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Ja dat zeg je.
[..]

Ja, maar niet zonder een motief. Het gebruik van alcohol en drugs is geen motief maar hooguit een katalysator. Wat is hier het motief? Eerwraak lijkt me een prima verklaring, het zou niet voor het eerst zijn.
Waarom? De vrouw was getrouwd en had zover bekend geen problemen met familieleden.

Weet je wat ik triest vind? Dat het voor jou schijnbaar niet mogelijk kan zijn dat een moslim ook slachtoffer kan zijn van zinloos geweld of een roofoverval of iets dergelijks.
En ben eens benieuwd wiens kloon jij bent.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:43:56 #248
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72132558
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waarom? De vrouw was getrouwd en had zover bekend geen problemen met familieleden.
Vraag dat ajb aan die vent, niet aan mij. Die moslims verzinnen de debielste redenen om elkaar af te maken.

Maar dat het eerwraak is, is gewoon duidelijk.
pi_72132588
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:43 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Vraag dat ajb aan die vent, niet aan mij. Die moslims verzinnen de debielste redenen om elkaar af te maken.
En in een ander topic over jongeren en hooligans neem je opeens een begrijpelijke houding aan als ze elkaar tijdens het feesten afmaken.

dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:47:13 #250
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72132625
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
En ben eens benieuwd wiens kloon jij bent.
Ik ben juist benieuwd wiens kloon jij bent!

nummer_zoveel is echt zo'n typische naam voor een kloon. En dan ook nog jonge meisjesplaatjes in je feauteauboek! Hmmm... erg verdacht...
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:48:20 #251
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72132639
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En in een ander topic over jongeren en hooligans neem je opeens een begrijpelijke houding aan als ze elkaar tijdens het feesten afmaken.
Waar lees je dat? Volgens mij zuig je dit uit je duim. Je bent een soort Pinokkio. Een kloon en een leugenaar.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:50:38 #252
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72132675
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:35 schreef badwurm het volgende:

[..]

Hoe kom jij er bij dat er geen relatie is tussen het s.o. en de dader?
[..]

Onder het kopje motief, laatste regel.
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:34 schreef qonmann het volgende:
Politie kent verdachte steekpartij crèche

AMSTERDAM - De politie weet wie de man is die twee weken geleden de 32-jarige eigenares van kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West zou hebben doodgestoken. Het is de 41-jarige Nevzat Koyak.
© ANP

De politie heeft zijn identiteit maandag bekendgemaakt in een opsporingsbericht. Dat verscheen op meerdere nationale en lokale tv-zenders. Ook toonde zij een foto van de man.
Door het opsporingsbericht hoopt de politie tips te krijgen over waar de verdachte zich schuilhoudt. Hij is namelijk nog voortvluchtig. Justitie heeft 5000 euro uitgeloofd voor de gouden tip.
Kovak werd geboren in Turkije en is illegaal in Nederland. Hij is volgens de politie verslaafd aan alcohol en drugs en heeft geen vaste verblijfplaats.

Motief

De politie zei in het opsporingsbericht niets over het motief van de verdachte. Een woordvoerder wilde daar verder ook niets over zeggen.
De moord zou in elk geval niets te maken hebben met het kinderdagverblijf of met ouders van de kinderen daar. Volgens de zegsman was er ook geen relatie tussen de dader en het slachtoffer.

Parkeerplaats

Arzu Çakmakçi-Erbas werd twee weken geleden neergestoken op de parkeerplaats voor het dagverblijf, vlak nadat ze dat had afgesloten.
Zij overleed later in het ziekenhuis. De politie werkt met meer dan twintig rechercheurs aan de zaak.

http://www.nu.nl/algemeen(...)ekpartij-creche.html

Misschien dat ze de illegale crimineel nu eindelijk uitzetten, als ie zijn strafje heeft uitgezeten.
pi_72132729
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:48 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Waar lees je dat? Volgens mij zuig je dit uit je duim. Je bent een soort Pinokkio. Een kloon en een leugenaar.
Nee hoor. Even gokken hoor.... Dag Lemmeb?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:54:15 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72132742
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:31 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Het zijn immers moslims, die doen wel vaker dingen die voor normale stervelingen volkomen onbegrijpelijk zijn.

Het is eerwraak, kan haast niet missen.
En als het geen moslims waren geweest dan werd het 'oorzaak in de relationele sfeer' genoemd.

Als het hier al om eerwraak gaat.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:54:44 #255
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72132754
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee hoor. Even gokken hoor.... Dag Lemmeb?

Wie of wat is Lemmeb?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:57:27 #256
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72132809
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

Tsja, de verschillende stukken spreken elkaar tegen. Maar ik vermoed dat de zegsman gezegd heeft dat "het onduidelijk is of er een relatie tussen dader en slachtoffer was", zoals het stuk van badwurm beweert. Een domme journalist (een veel voorkomend fenomeen) heeft daarvan gemaakt dat "er geen relatie was tussen de dader en het slachtoffer".
pi_72172880
Ze hebben hem inmiddels opgepakt

Verdachte crèchemoord opgepakt

AMSTERDAM - De gezochte verdachte in de zaak van de doodgestoken eigenares van kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West is aangehouden.

Politiesurveillanten troffen de 41-jarige Nevzat K. aan in het Erasmuspark, nadat zij een tip hadden gekregen van een omstander in de buurt, die hem kort daarvoor zag lopen.

Tijdens zijn aanhouding vertelde de man onmiddellijk dat hij werd gezocht en dat hij zijn eigen foto op internet had gezien.

De 41-jarige verdachte is na zijn aanhouding overgebracht naar een politiebureau waar het onderzoek zal worden voortgezet.

K. is volgens de politie verslaafd aan drank en drugs. Hij zou al eerder betrokken zijn geweest bij ernstige geweldsmisdrijven. Het is nog onduidelijk wat zijn motief is geweest. De moord had in ieder geval niets met de crèche te maken. Ook was er geen relatie tussen hem en het slachtoffer, de 32-jarige Arzu Çakmakçi-Erbas.

Erbas werd twee weken geleden neergestoken op de parkeerplaats voor het dagverblijf, vlak nadat ze dat had afgesloten. Zij overleed later in het ziekenhuis.

telegraaf
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 15:41:34 #258
8781 crew  Frutsel
pi_72173258
Goeie zaak
Hopelijk is het ook daadwerkelijk de dader en kan ie mooi lang (voor altijd) worden weggestopt
pi_72173341
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef Frutsel het volgende:
Goeie zaak
Hopelijk is het ook daadwerkelijk de dader en kan ie mooi lang (voor altijd) worden weggestopt
Voor altijd zal het wel niet gaan worden.
pi_72175292
Ik ben benieuwd naar z'n motief.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:59:22 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72175765
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:57 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Tsja, de verschillende stukken spreken elkaar tegen. Maar ik vermoed dat de zegsman gezegd heeft dat "het onduidelijk is of er een relatie tussen dader en slachtoffer was", zoals het stuk van badwurm beweert. Een domme journalist (een veel voorkomend fenomeen) heeft daarvan gemaakt dat "er geen relatie was tussen de dader en het slachtoffer".
Niet dus.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:29:42 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72236666
..en de gewetenloze moordenaar, en Koerd geloof ik ,weigert opening van zaken te geven.
Wat een genadeloos en berekend iemand.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:01:42 #264
270332 Sjaakmat
Stukje lopen?
pi_73459728
quote:
Tweede verdachte crèchemoord gepakt
ANP
Gepubliceerd op 07 oktober 2009 14:36, bijgewerkt op 7 oktober 2009 15:00

AMSTERDAM - De politie heeft eerder deze week een tweede verdachte aangehouden in verband met de moord op de 32-jarige crèchehoudster Arzu Çakmakçi-Erbas in augustus in Amsterdam.

Politie-onderzoek bij kinderdagverblijf Moeders Schoot (ANP) Het gaat om een 31-jarige vrouw uit de hoofdstad. Een politiewoordvoerder bevestigde woensdag een bericht daarover in Het Parool.

Eind augustus hield de politie in het Erasmuspark in Amsterdam de 41-jarige Nevzat K. aan als verdachte in de zaak, nadat de politie in meerdere opsporingsprogramma's op televisie zijn volledige identiteit bekend had gemaakt. Tot nu toe zei de politie ervan uit te gaan dat K. alleen had gehandeld.

Wat de betrokkenheid van de 31-jarige vrouw bij de moord precies is, wilde een politiewoordvoerder niet zeggen. ‘We zeggen verder helemaal niets over deze zaak.’

De eerder aangehouden Nevzat K. is volgens de politie verslaafd aan drank en drugs. Hij zou verscheidene geweldsmisdrijven op zijn kerfstok hebben. Volgens justitie is er geen enkele relatie tussen K. en het slachtoffer. Wat de relatie tussen de tweede verdachte en Erbas is, blijft vooralsnog onduidelijk.

Arzu Çakmakçi-Erbas werd op 10 augustus op de parkeerplaats bij haar kinderdagverblijf Moeders Schoot in de wijk Geuzenveld doodgestoken. Tijdens een eerdere zitting in de rechtszaak tegen K. bleek dat justitie hem ervan verdenkt Erbas daar te hebben opgewacht. Vervolgens zou hij haar meerdere keren met een mes hebben gestoken.
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 16:25:57 #265
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73460494
gewoon een huurmoordenaar dus?
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 18:59:55 #266
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_73464821
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 16:25 schreef Marrije het volgende:
gewoon een huurmoordenaar dus?
Spannend.
Nu nog de vraag waarom een vrouw iemand inhuurt om een soort- en leeftijdgenote te vermoorden. Afgunst? Jaloers type? Je moet iemand wel heel erg haten als je zover gaat lijkt mij.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:29:37 #267
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73468092
Ja, dat vroeg ik me ook al af. Zat ook meteen te denken aan jaloezie.
  † In Memoriam † vrijdag 9 oktober 2009 @ 13:25:08 #268
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_73518243
quote:
AMSTERDAM - De Amsterdamse recherche ziet een liefdesdrama als motief voor de moord op eigenares Arzu Erbas van kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West.

Dit meldt Het Parool vandaag.

De Turks-Amsterdamse vrouw (31) die deze week is gearresteerd, zou de moordopdracht hebben gegeven, omdat haar man een verhouding zou hebben gehad met de crècheleidster. Ze zou Nevzat K., een verre neef van haar man, tot de moord hebben aangezet.

Haar advocaat ziet nog 'geen enkel direct bewijs' dat zijn cliënt schuldig is. ''De verdenking wordt onderbouwd met een stroom geruchten. Veel meer is er niet,'' zegt raadsman Michiel Balemans. De verdachte zwijgt vooralsnog.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 15:03:29 #269
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73521240
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Spannend.
Nu nog de vraag waarom een vrouw iemand inhuurt om een soort- en leeftijdgenote te vermoorden.
Misschien om zelf schone handen te houden.... Al is dit wel heel erg amateuristisch. De verhalen die ik ken van gelijksoortige zaken waren dat "de junk" uit de weg werd geruimd.

Motief ?
Ach ja, geld macht of liefde
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:37:34 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73524162
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 13:25 schreef Loedertje het volgende:

[..]

tja.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 18:56:45 #271
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_73527764
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Spannend.
Nu nog de vraag waarom een vrouw iemand inhuurt om een soort- en leeftijdgenote te vermoorden. Afgunst? Jaloers type? Je moet iemand wel heel erg haten als je zover gaat lijkt mij.
Tja, eerwraak is niet geheel onbekend bij mensen uit dat soort contreien. Heetbloedige types.
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_73529033
Ik vind het opeens niet meer zielig voor haar
pi_73532187
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik vind het opeens niet meer zielig voor haar
Verklaar dat eens. Waarom zou zij dood moeten en de bedriegende man niet? Er zijn nog altijd twee nodig.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73532283
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 21:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Verklaar dat eens. Waarom zou zij dood moeten en de bedriegende man niet? Er zijn nog altijd twee nodig.
Als het al waar is natuurlijk. Ze zou de eerste niet zijn die om een vermeende affaire afgeknald werd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_73535793
Lekker gestoord weer dit, wie doet dit nou?
Spoor je toch niet, hoe jaloers moet je wel niet zijn dat je dat op je geweten wilt hebben?
Ok diegene heeft geen geweten dat is zo
pi_73535950
quote:

[..]

Ik zou het ook niet zielig vinden voor die man als hij ook omgebracht zou worden. Ze was getrouwd en had kinderen. Ga dan eerst scheiden ofzo als je zo graag wil neuken met anderen Ik heb een hekel aan vreemdgaande mensen.
pi_73535990
Begrijp me niet verkeerd, ik keur het niet goed dat ze vermoord is. Ik heb er gewoon geen medelijden voor.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:15:08 #278
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73536020
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:12 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet zielig vinden voor die man als hij ook omgebracht zou worden. Ze was getrouwd en had kinderen. Ga dan eerst scheiden ofzo als je zo graag wil neuken met anderen Ik heb een hekel aan vreemdgaande mensen.
Maar dat mensen vreemdgaan heeft vaak een reden dat het niet goed gaat in de eigen relatie. Lijkt me een beetje drastisch om dan gelijk iemand te laten vermoorden. Steek de hand eens in eigen boezem.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_73536088
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:15 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Maar dat mensen vreemdgaan heeft vaak een reden dat het niet goed gaat in de eigen relatie. Lijkt me een beetje drastisch om dan gelijk iemand te laten vermoorden. Steek de hand eens in eigen boezem.
Tuurlijk. Maar dan ga je toch niet gelijk ballen met iemand anders? Probeer er wat aan te doen, als het echt niet lukt ga je gewoon uit elkaar en ben je vrij. Ik vind het gewoon diep triest als je gaat neuken terwijl je een relatie hebt of getrouwd bent.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 23:20:29 #280
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73536173
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:17 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar dan ga je toch niet gelijk ballen met iemand anders? Probeer er wat aan te doen, als het echt niet lukt ga je gewoon uit elkaar en ben je vrij. Ik vind het gewoon diep triest als je gaat neuken terwijl je een relatie hebt of getrouwd bent.
Zeker en mee eens, maar het lijkt me nog triester dat je dan iemand anders gaat om laten brengen, omdat je zelf je eigen relatie niet meer in de hand hebt. Even onder voorbehoud dat de motivatie is.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_73536307
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:20 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Zeker en mee eens, maar het lijkt me nog triester dat je dan iemand anders gaat om laten brengen, omdat je zelf je eigen relatie niet meer in de hand hebt. Even onder voorbehoud dat de motivatie is.
Mee eens. Maar het is toch zo gegaan. Ik vond het eerst wel klote voor haar door verhalen zoals "hij kreeg zijn kind niet mee en daarom heeft hij haar vermoord" enz. Heb er gewoon geen medelijden meer voor.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 07:46:47 #282
3542 Gia
User under construction
pi_73541022
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 23:24 schreef IkBenOzan het volgende:

Heb er gewoon geen medelijden meer voor.
Heb je wel medelijden met de bedrogen vrouw, die aangezet heeft tot deze moord? Of heb je daar het volste begrip voor?
pi_73541024
Hoe heet zoiets? Crime passionele?
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:13:26 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73541128
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 07:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe heet zoiets? Crime passionele?
ja

en ik moet zeggen dat ik ook minder medelijden kreeg met die vrouw, natuurlijk is het achterlijk dat ze is vermoord, dat slaat helemaal nergens op. Maar vond ik het eerst nog superzielig dat ze was vermoord, denk ik nu, je wist wel wat voor risico je liep (ja, aangenomen dat het waar is dat ze een affaire had met een getrouwde man). En het aanleggen met getrouwde mannen Al verdient het natuurlijk geen moord.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:14:01 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73541130
Dus ik ben het eigenlijk eens met IkBenOzan.
pi_73541148
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 08:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja

en ik moet zeggen dat ik ook minder medelijden kreeg met die vrouw, natuurlijk is het achterlijk dat ze is vermoord, dat slaat helemaal nergens op. Maar vond ik het eerst nog superzielig dat ze was vermoord, denk ik nu, je wist wel wat voor risico je liep (ja, aangenomen dat het waar is dat ze een affaire had met een getrouwde man). En het aanleggen met getrouwde mannen Al verdient het natuurlijk geen moord.
Je loopt 'risico' als je iets met een getrouwde man aanlegt?
Wat klinkt dat weer belachelijk. Het is fout, het is moreel niet goed, je loopt het risico altijd als minnares op de tweede plaats te komen, maar risico op moord? Nee.
Een groot deel van de Nederlanders gaat een of meerdere keren in hun leven vreemd. En het risico om dan maar vermoord te worden is wel heeeel klein hoor.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 08:26:04 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73541167
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 08:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je loopt 'risico' als je iets met een getrouwde man aanlegt?
Wat klinkt dat weer belachelijk. Het is fout, het is moreel niet goed, je loopt het risico altijd als minnares op de tweede plaats te komen, maar risico op moord? Nee.
Een groot deel van de Nederlanders gaat een of meerdere keren in hun leven vreemd. En het risico om dan maar vermoord te worden is wel heeeel klein hoor.
Als je Turkse bent en je begeeft je in die gemeenschap dan weet je dat je dat er niet altijd levend vanaf brengt.

-edit- bovenstaande in combinatie met het aanleggen met een getrouwde man / vrouw
pi_73541174
quote:

[..]

Omdat men in zo'n situatie bijna altijd kwaad wordt op de persoon die het met de getrouwde man of vrouw deed Naar de man/vrouw die getrouwd was kraait weer niemand...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73541325
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 18:56 schreef Demophon het volgende:

[..]

Tja, eerwraak is niet geheel onbekend bij mensen uit dat soort contreien. Heetbloedige types.
Niet alles dat met Turken te maken heeft, heet meteen eerwraak.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:21:49 #290
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_73542813
Ze was dus best wel geassimileerd. Zelfs de Westerse lifestyle van vreemdgaan e.d had ze overgenomen.
What lies in the shadow of the statue?
pi_73552186
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:21 schreef Ghaazi het volgende:
Ze was dus best wel geassimileerd. Zelfs de Westerse lifestyle van vreemdgaan e.d had ze overgenomen.
Ja want buiten de westerse wereld komt vreemdgaan noooooit voor. En als het al voorkomt, dan knallen we de vrouw af en...
Hee...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:41:32 #292
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_73844275
quote:
Verdachte crèchemoord komt op vrije voeten
Uitgegeven: 19 oktober 2009 14:16
Laatst gewijzigd: 19 oktober 2009 14:17

AMSTERDAM - De 31-jarige vrouw die wordt verdacht van betrokkenheid bij de moord op de 32-jarige Arzu Çakmakçi-Erbas, eigenaresse van de Amsterdamse crèche Moeders Schoot, komt dinsdag op vrije voeten. Ze blijft nog wel verdachte in de zaak, liet een woordvoerster van het Openbaar Ministerie (OM) maandag weten.

De officier van justitie heeft het verzoek tot gevangenhouding ingetrokken. De zegsvrouw kon niet zeggen wat de reden hiervan is.

Doodgestoken

Çakmakçi-Erbas werd op 10 augustus doodgestoken op de parkeerplaats voor het kinderdagverblijf in Amsterdam-West. De politie arresteerde eind augustus de 41-jarige Nevzat K. op verdenking van het plegen van de fatale steekpartij.

Affaire

Begin deze maand bleek echter dat de toedracht van de moord vermoedelijk in de relationele sfeer ligt. De 31-jarige vrouw zou K. hebben aangezet tot het misdrijf omdat de crèchehoudster een affaire zou hebben gehad met haar man.
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:45:58 #293
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73844461
quote:
De zegsvrouw kon niet zeggen wat de reden hiervan is.
te weinig bewijs?
  Moderator dinsdag 24 november 2009 @ 14:06:34 #294
8781 crew  Frutsel
pi_74965942
quote:
Nevzat K. pleegde eerder moord

AMSTERDAM - Nevzat K., de man die wordt verdacht van de moord op crèchehoudster Arzu Çakmakçi-Erbas, is eerder veroordeeld wegens moord. Hij zou in zijn thuisland Turkije iemand hebben neergeschoten.
Tijdens een zogeheten pro-formazitting bij de rechtbank in Amsterdam bleek dinsdag dat K. is gevlucht uit een gevangenenkamp.

Volgens het Openbaar Ministerie had hij nog twee jaar straf moeten uitzitten, zo hebben de Turkse autoriteiten bevestigd. Hij verbleef illegaal in Nederland.

Bezwaar

De rechtbank bepaalde dinsdag dat de verdachte langer in de cel moet blijven. Zijn advocaat vroeg om vrijlating van K wegens onvoldoende bewijs. Het OM tekende hier bezwaar tegen aan. Volgens de officier van justitie roepen K's verklaringen nog veel vragen op.

De 32-jarige Çakmakçi-Erbas werd op 10 augustus neergestoken voor de deur van haar kinderdagverblijf Moeders Schoot in Amsterdam-West. Volgens justitie heeft de verdachte het slachtoffer zeker twintig keer gestoken in romp en armen.

Snor

De 41-jarige K. zou volgens het OM op de bewuste dag in de buurt van de plek van de moord zijn geweest. Dat heeft hij ook zelf verklaard. Hij had zijn snor en zijn haar kort geschoren en zou zijn gelaat donkerder hebben gemaakt, volgens justitie om herkenning te voorkomen.

Ook zou de verdachte die avond door getuigen in meerdere cafés in de buurt zijn gezien, volgens een verklaring zelfs met bebloede handen. Hij zou hebben verteld dat hij een vrouw had vermoord en om hulp hebben gevraagd.

Zelf ontkent hij alles en zegt dat hij in een koffiehuis hoorde dat de crèchehoudster was vermoord. Daarna zou hij naar eigen zeggen enkele dagen thuis hebben getreurd.

Verklaringen

De politie arresteerde K. op 26 augustus. Volgens zijn advocaat hebben de getuigen de man herkend aan de hand van slechts een foto, die al eerder in de media was verschenen. Hij meende dat deze verklaringen dan ook niet als bewijs mogen worden gebruikt.

Volgens justitie waren niet voldoende recente foto's voor handen. De officier zei dat met terughoudendheid wordt gekeken naar de herkenning.

Affaire

K. is niet de enige verdachte in deze zaak. Het OM verdenkt een 31-jarige vrouw ervan dat zij K. zou hebben aangezet tot het misdrijf omdat de crèchehoudster een affaire zou hebben gehad met haar man.

De vrouw, die alle betrokkenheid ontkent, is inmiddels weer op vrije voeten. Ze blijft wel verdachte. Overigens benadrukte de officier van justitie dat ze alle motieven nog openhoudt.
  dinsdag 24 november 2009 @ 14:12:58 #295
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_74966110
lekker ventje . zal ook wel weer advokaat worden of zo .
uitleveren aan turkijen na zijn straf in nederland .die uiteraard in nederland 4 maanden is
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_74967206
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef telavivnick het volgende:
uitleveren aan turkijen na zijn straf in nederland .die uiteraard in nederland 4 maanden is
4 Maanden?
Een straf moet wel menselijk blijven.
pi_75075433
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 14:12 schreef telavivnick het volgende:
Tuurlijk...4 maanden voor moord
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  zaterdag 28 november 2009 @ 00:14:04 #298
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75075504
ok eh twee dan
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: