Ik meld alleen dat er in de nabije omgeving sterke geruchten zijn dat het om eerwraak gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een kennis van m'n neef en daar de vriend van de zus van, bla, bla, bla.
Zullen we maar even wachten tot er officieel iets naar buiten is gebracht en de dader uberhaupt gepakt is?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik meld alleen dat er in de nabije omgeving sterke geruchten zijn dat het om eerwraak gaat.
Gezien de achtergrond van het slachtoffer zeg ik alleen dat het aannemelijk is.
Meer zeg ik niet
Ik ben helemaal geen fan van de islam maar eerwraak zie ik toch meer als een cultuur verschijnsel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb gehoord dat het om eerwraak ging.
jaja ISLAM = VREDE!!!!!![]()
nah we vervelen ons en er is geen nieuws. Het was na een uur al de meest besproken steekpartij van 2009quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef Ghazi het volgende:
Jezus, wat een roddels en verdachtmakingen.
Deze topic geeft wel een aardige inkijk van de gemiddelde Nederlandse gewoonten.
Maar het was niet haar man want die zat in Turkije.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:41 schreef IkBenOzan het volgende:
En inderdaad zoals ik zei, het blijkt echt een Turkse man te zijn. Ze heeft eerst een aantal steekwonden in haar rug gehad waarna ze omdraaide en eentje in het hart kreeg.Er zijn meerdere filmpjes gemaakt door buurtbewoners en één van de getuigen, een moeder die haar kind ophaalde heeft heel dichtbij de dader gestaan. Daarna is de man van deze vrouw nog achter de dader aan gerend, zonder succes.
Nee, dat zeg ik ook niet. De man die achter de dader ging rennen was de man van een moeder die haar kind kwam ophalen. En de man van het slachtoffer is een man die nogal problemen heeft met zijn gezondheid.. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom haar man haar iets zou aandoen. Wij Turken zijn geen Nederlanders trouwens. Geld wat wij verdienen is ook van ons partner.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar het was niet haar man want die zat in Turkije.
Misschien vond haar familie haar te 'modern'.
Zoals ze op die foto staat lijkt het me een zelfverzekerd type.
Maar goed, eerst afwachten hoe het zit.
Wat bedoel je hier nu mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef IkBenOzan het volgende:
. Wij Turken zijn geen Nederlanders trouwens. Geld wat wij verdienen is ook van ons partner.Wij delen graag, dus het is onzin dat haar man haar iets zou aandoen voor geld.
Eerwraak heeft niks met geloof te maken bij Turken, dat kan ik je verzekeren. Het is cultuurquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat 'geloof' is echt verziekend, als het echt om eerwraak gaat dan is dat een nieuw dieptepunt...
Eerwraak komt niet alleen voor bij moslims.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat 'geloof' is echt verziekend, als het echt om eerwraak gaat dan is dat een nieuw dieptepunt...
Nou, er zijn een aantal reacties geweest hier dat haar man haar heeft laten vermoorden voor haar geld.quote:
dat zou sneu zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:49 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nou, er zijn een aantal reacties geweest hier dat haar man haar heeft laten vermoorden voor haar geld.
Ja, net of Nederlanders zo zijn. Kom op zeg.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:49 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Nou, er zijn een aantal reacties geweest hier dat haar man haar heeft laten vermoorden voor haar geld.
Meeste welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, net of Nederlanders zo zijn. Kom op zeg.
En daarmee bedoel ik niet dat Nederlanders hun partner zouden vermoorden hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, net of Nederlanders zo zijn. Kom op zeg.
Nee. Doorgaans maken Nederlanders elkaar niet af voor geld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:52 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Meeste welHet kan zijn dat jij niet zo bent, maar merendeels toch echt wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |