Maak jij er ook even geen drama van. Totaal onbelangrijk. Gevoel is gevoel. Tegenargumenten helpen denk ik wat meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oh wat een typisch mannetje ben jijDe slachtofferrol zit je als gegoten of niet. Als je overigens in Nederland bent geboren en getogen ben je geen tuurk maar een Nederlander.
-edit- zo 1998
Ik weet dit omdat ik het zelf heb meegemaakt bij een vriend van me.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:41 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verwisseld met 'the golden hour', het eerste uur nadat je gewond bent geraakt, in dat uur is de kans het grootst dat je een zwaargewonde kan helpen ..
Of ze ook lijken in een ambulance naar het ziekenhuis brengen weet ik eigenlijk niet, maar dat je eerst ter plaatse behandelt/gestabiliseerd wordt voor vervoer, dat weet ik dus wel .. het zou me wat moois wezen als ze iedereen meteen maar in die auto laden en afvoeren ..
en zowaar, het staat nog in de wiki ook
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambulance
En nu is haar man, die in Turkije verbleef, plotseling eigenaar? Die zal wel hoofdverdachte zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
Misdrijf in de relationele sfeer? Het zou me niet verbazen.
Waar haal je die info vandaan, de linker of rechter duim?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
En nu is haar man, die in Turkije verbleef, plotseling eigenaar? Die zal wel hoofdverdachte zijn.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:47 schreef TitusPullo het volgende:
De dader schijnt de moord met volkomen kalmte te hebben gepleegd.
Ja het zaakje stinkt. Daarom wordt er ook gelijk een heel mediacircus van gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Er schijnen 2 personen op een motor te zijn weggereden, of dat getuigen of daders waren is nog onbekend...
Zover ik weet is dat geen usance, dat doen ze alleen als ze denken dat er in het ziekenhuis nog wel middelen zijn om je terug te halen ..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik weet dit omdat ik het zelf heb meegemaakt bij een vriend van me.
Die was ook meteen dood, hebben ze nog gereanimeerd en de hele mikmak (van de ambulance) en die hebben ze daarna alsnog meegenomen naar het ziekenhuis en daar hebben ze ook nog vanalles geprobeerd.
Zo wordt naar de familie verantwoord dat alles is geprobeerd iemand nog het leven te redden.
In dit geval wordt er gezegd dat ze in het ziekenhuis is overleden ..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:59 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Dit vond ik met google. Ik heb er weleens vaker over gehoord, het vervoeren van doden met een ambulance, maar wettelijk mag dit dus niet en moet er een lijkwagen komen om de overledene te vervoeren. Maar dat laatste neemt doorgaans veel tijd in beslag en daarom wordt er ook weleens gekozen voor de ambulance.
Nou, naar mijn ervaring is dat dus niet zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Zover ik weet is dat geen usance, dat doen ze alleen als ze denken dat er in het ziekenhuis nog wel middelen zijn om je terug te halen ..
Bron?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb gehoord dat het om eerwraak ging.
quote:
Een kennis van m'n neef en daar de vriend van de zus van, bla, bla, bla.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:03 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Een kennis van mijn vriendin woont daar in de buurt en dat zijn de geruchten die momenteel de ronde gaan.
Klinkt overigens aannemelijk.
Ik meld alleen dat er in de nabije omgeving sterke geruchten zijn dat het om eerwraak gaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een kennis van m'n neef en daar de vriend van de zus van, bla, bla, bla.
Zullen we maar even wachten tot er officieel iets naar buiten is gebracht en de dader uberhaupt gepakt is?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik meld alleen dat er in de nabije omgeving sterke geruchten zijn dat het om eerwraak gaat.
Gezien de achtergrond van het slachtoffer zeg ik alleen dat het aannemelijk is.
Meer zeg ik niet
Ik ben helemaal geen fan van de islam maar eerwraak zie ik toch meer als een cultuur verschijnsel hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb gehoord dat het om eerwraak ging.
jaja ISLAM = VREDE!!!!!![]()
nah we vervelen ons en er is geen nieuws. Het was na een uur al de meest besproken steekpartij van 2009quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:21 schreef Ghazi het volgende:
Jezus, wat een roddels en verdachtmakingen.
Deze topic geeft wel een aardige inkijk van de gemiddelde Nederlandse gewoonten.
Maar het was niet haar man want die zat in Turkije.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:41 schreef IkBenOzan het volgende:
En inderdaad zoals ik zei, het blijkt echt een Turkse man te zijn. Ze heeft eerst een aantal steekwonden in haar rug gehad waarna ze omdraaide en eentje in het hart kreeg.Er zijn meerdere filmpjes gemaakt door buurtbewoners en één van de getuigen, een moeder die haar kind ophaalde heeft heel dichtbij de dader gestaan. Daarna is de man van deze vrouw nog achter de dader aan gerend, zonder succes.
Nee, dat zeg ik ook niet. De man die achter de dader ging rennen was de man van een moeder die haar kind kwam ophalen. En de man van het slachtoffer is een man die nogal problemen heeft met zijn gezondheid.. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom haar man haar iets zou aandoen. Wij Turken zijn geen Nederlanders trouwens. Geld wat wij verdienen is ook van ons partner.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar het was niet haar man want die zat in Turkije.
Misschien vond haar familie haar te 'modern'.
Zoals ze op die foto staat lijkt het me een zelfverzekerd type.
Maar goed, eerst afwachten hoe het zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |