Dat er geen 64-bit versie van Photoshop CS4 is, is puur en alleen te wijten aan de traag- en starheid van Adobe. Apple wil vooruit en schrapt hun legacy frameworks. Adobe weigert vervolgens om over te stappen op een recenter systeem en dat is waarom dit soort problemen ontstaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En toch is het er nog niet en zal het er ook niet komen ook.
Pas met CS5.
Dus ook apple kan rare dingen doen.
Over virussen vond ik het volgendequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee hoor, ik zie alleen voornamelijk ongegronde kritiek voorbij komen. Virussen voor OSX, groeperen in de taskbar, geen applicaties beschikbaar. Tja.... prima dat mensen krtiek hebben maar zorgt dan wel dat die kritiek waar is. Veel verder dan "er zijn beperkingen" zonder die beperkingen te benoemen zijn we nog niet gekomen eigenlijk.
Dit gaat voor windows precies zo op, dus ik snap het verschil niet helemaal. Ik heb 5 jaar lang virusloos geinternet en daar hoef je écht geen moeite voor te doen hoor.quote:Zou het eindelijk zover zijn? Een echt virus voor Mac OS X? Ik moet je teleurstellen, het scriptje dat sinds gisteren de wereld van Apple onveilig maakt, is slechts een vreemde mix tussen een irritant script en een soort virus. En voor de meeste Maccers met een beetje verstand is het volledig ongevaarlijk.
Vreemd dat Ms dat dan wel kan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat er geen 64-bit versie van Photoshop CS4 is, is puur en alleen te wijten aan de traag- en starheid van Adobe. Apple wil vooruit en schrapt hun legacy frameworks. Adobe weigert vervolgens om over te stappen op een recenter systeem en dat is waarom dit soort problemen ontstaan.
Iets vergelijkbaars gebeurde toen Macs de switch van PowerPC naar Intel maakte, het heeft toen ook 2 jaar geduurd voordat Adobe met een Intel-versie van Photoshop kwam. Het is gewoon een belachelijk log bedrijf en dat kan eigenlijk niet in een dynamische en snel veranderde wereld wat de ICT is.
Ach kom, je bedoelt Office, het pakket dat elke mongool op z'n PC heeft staan en er 1 x per jaar een briefje mee tikt? Dát Office? iWork is misschien niet zo uitgebreid maar 10x productiever voor de gemiddelde consument.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef wallofdolls het volgende:
Een office suite die net zo rijk gevuld is als die van Microsoft
Waar heb je het over? MS heeft juist niks gedaan, behalve hun huidige systemen 64 bits te maken, waardoor je dus nog steeds tegen dezelfde oude shit aan zit te programmeren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vreemd dat Ms dat dan wel kan.
Ik heb in 5 minuten een veel beter vormgegeven brief document met een totaal uniek uiterlijk dan jij ooit in iWorks zult krijgenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach kom, je bedoelt Office, het pakket dat elke mongool op z'n PC heeft staan en er 1 x per jaar een briefje mee tikt? Dát Office? iWork is misschien niet zo uitgebreid maar 10x productiever voor de gemiddelde consument.
Beetje het Windows-syndroom toch wel: pletter er maar genoeg zinloze features, specs en megaspikkels in en de consument zal automatisch aannemen dat het een beter product is. Want zeg nou zelf, een Een schamele iMac met een Core 2 Duo kan toch nooit beter zijn dan de nieuwste Dell OptiQuatro9400FXTurbo?
Ah, features uitzetten om het productief te maken. How MS-like.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik heb in 5 minuten een veel beter vormgegeven brief met een totaal uniek uiterlijk dan jij ooit in iWorks zult krijgen.
Tip: je kunt die functies ook uitzetten
1400 euro voor betere service van Apple iCare, betere geheugenmanagement, kleurbeheer is mij veel meer waard! Ik heb in de afgelopen 3 jaar 3 laptops versleten, allemaal brak net na de garantie, voor mij noooit meeeeeer een Windhows bak, Hp, Sony, Compaq / HP allemaal de zelfde slechte baggerservice, opsturen, 3 weken kwijt en een briefje erbij met: "Geen problemen gevonden".quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef thedude0 het volgende:
[..]
TS moet gewoon de PC halen, anders zit ie over een paar weken met buyer's remorse. Het hele hardware verhaal is compleet overbodig omdat het apparaat alleen wat out of the box Apple meuk kan draaien en verder niks. 1400 pleuro over de balk gesmeten vanwege marketing en uitstraling.
Uh... de Office suite van Microsoft, wellicht?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef wallofdolls het volgende:
Een office suite die net zo rijk gevuld is als die van Microsoft (hoewel daar ook behoorlijk wat beperkingen aan kleven).
Dat lijkt me sterk. Word ondersteunt niet eens basale tekstfuncties als ligaturen en kerning.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik heb in 5 minuten een veel beter vormgegeven brief met een totaal uniek uiterlijk dan jij ooit in iWorks zult krijgen.
Apple heeft me nog nooit zo hard laten lachen als de mogelijkheid van Word om audiobestanden in je document te plakken. Het is niet de schuld van Microsoft dat vervolgens de printersupport achterblijft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:50 schreef Jarno het volgende:
Beetje het Windows-syndroom toch wel: pletter er maar genoeg zinloze features, specs en megaspikkels in en de consument zal automatisch aannemen dat het een beter product is.
Apple kon dat veel makkerlijk doen dat dat Ms dat kan doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar heb je het over? MS heeft juist niks gedaan, behalve hun huidige systemen 64 bits te maken, waardoor je dus nog steeds tegen dezelfde oude shit aan zit te programmeren.
Apple wil af van legacy systemen en schrapt die oude meuk. Dat Adobe niet flexibel genoeg is om daarop in te springen, zegt alleen maar iets over hunzelf.
Ten eerste heet het iWork, ten tweede is dat een compleet onzinverhaal als je het tenminste over MS Office hebt hier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb in 5 minuten een veel beter vormgegeven brief document met een totaal uniek uiterlijk dan jij ooit in iWorks zult krijgen.
Neenee. HEt is productief omdat t goede functies heeft. Maar i.t.t. iWorks kun je zelf kiezen wat je nodig hebt en wordt dat niet van te voren even voor jou bepaald, waardoor je dus n zwaar tekort hebt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, features uitzetten om het productief te maken. How MS-like..
En kudos voor jou omdat je wel met Office weet om te gaan, maar de meeste Sjanies-op-de-hoek gaan eerst 5 minuten verwonderd naar de ribbon interface zitten staren. (En ja, die kun je uitzetten.).
Je hebt minimaal 2 jaar garantie op een laptop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef rishi120 het volgende:
[..]
1400 euro voor betere service van Apple iCare, betere geheugenmanagement, kleurbeheer is mij veel meer waard! Ik heb in de afgelopen 3 jaar 3 laptops versleten, allemaal brak net na de garantie, voor mij noooit meeeeeer een Windhows bak, Hp, Sony, Compaq / HP allemaal de zelfde slechte baggerservice, opsturen, 3 weken kwijt en een briefje erbij met: "Geen problemen gevonden".
Mijn Apple stuk, (toetsenbord van de iBook was gaar). Naar de LJS in Den Haag, even naar gekeken, moest binnen 3 dagen terugkomen en binnen een half uur een nieuwe toetsenbord met gratis lekkere koffie.
Sinds ik ZZp-er ben kan ik mijn machine absoluut niet missen!
Voordelen Mac:
Zeer goede UI
Snelle machine
Stabiel
Goede looks
Geen kabels
Zeer goede service!
Gratis stickers
Goede OS ondersteuning
Voordele PC Algemeen:
- Zeer goede OS voor de eerste 2 weken
- Zeer slechte service vooral bij HP, scheurtje langs mijn beeldscherm heb ik 4 weken over gedaan om een afspraak te krijgen, ze waren elke keer mijn opdracht kwijt.
- Bij sony was mij moederbord brak, hebben ze net zo lang zien uit te stellen totdat de garantie verliep, elke keer maar weer "niet gevonden, bij ons doet alle het goed...". Constant maar blijvn uitvallen... etc... Ben 180 graden gedraaid door deze service... pfff elke keer maar weer voor 1000-1500 euro een nieuwe pc kopen....
- Altijd maar Windows onderhoud plegen, ik ben designer, geen administrator!
- Altijd maar Windows gezeik!
- Grote PSD bestanden kan de standaard PC over het algemeen niet aan, ik heb mij laten vertellen dat dit aan de L2 cache ligt en de windows filemapping.
PC is leuk als je hem hobbymatig koop om te tweaken, of als je voor een baas werkt en de sysproblemen gedeclareerd kunnen worden, maar ik heb zelf stabliliteit nodig, dus voor mij vanaf nu altijd een mac.
ben zwaar pissed, mijn reactie zit vol met taalfouten, maar ik hoop dat ik duidelijk ben en mijn mening overgebracht is.
groeten,
rishi
Je kunt het wel goed praten dat MS geen innovaties durft door te voeren, maar als Adobe in 2 jaar tijd (!!!) niet in staat is om hun software tegen een ander framework aan te programmeren, moeten ze zich toch eens afvragen waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Apple kon dat veel makkerlijk doen dat dat Ms dat kan doen.
Dat is een voordeel als je een relatief kleine vis bent in de vijver.
Adobe was al aardig ver toen Apple besloot om dingen te gaan veranderen.
Daar betalen ze nu de rekening voor, en terecht.
Ms moet zoiets eens flikken....
Dan worden ze gelynched.
Het verschil is dat je malware voor windows hebt die uitgevoerd wordt vanuit bv een preview pane van je mail applicatie. Bij OSX vraagt ie dan altijd nog om je wachtwoord. Je weet wel. UAC, maar dan zo dat het NIET irritant is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Over virussen vond ik het volgende
[..]
Dit gaat voor windows precies zo op, dus ik snap het verschil niet helemaal. Ik heb 5 jaar lang virusloos geinternet en daar hoef je écht geen moeite voor te doen hoor.
Vertel mij waar ik een equivalent van bijvoorbeeld Mediaportal vind die net zo briljant is. Mooie software engineering-tools. Een office suite die net zo rijk gevuld is als die van Microsoft (hoewel daar ook behoorlijk wat beperkingen aan kleven).
Jij vindt dat alles voor Mac beschikbaar is, maar in de verfijning mist er gewoon heel erg veel. Prima. In de verfijning van windows mist er ook wel eens wat, maar dat zegt niet dat het troep is
Het is altijd dubbel. Enerzijds is het goed voor applicaties, anderzijds is het niet zo goed voor je systeem an sich. Programmeren in C voor Windows is redelijk ellendig bijvoorbeeld, vandaar dat veel mensen graag .NET gebruiken, maar zo krijg je wel twee frameworks (Apple is daar ook niet helemaal vies van trouwens).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vreemd dat Ms dat dan wel kan.
Toe maar, nog een editie erbij. MS zal blij met je zijn. En draaien ze dat dan op Windows 7 Basic Home Starter Ultimate Pro edition of op Windows 7 Basic Home Pro Basic Plus edition?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wallofdolls het volgende:
Misschien wordt t tijd voor een MS Office Sjanies-op-de-hoek edition naast de Home/Student-edition
Als je een 24 inch Samsung scherm vergelijkt met een 24 inch LED Cinema Display, dan heb je eigenlijk niets te zoeken in dit topic. Want kwa beeldkwaliteit zijn die 2 niet vergelijkbaar. Bron: mijn ogen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:40 schreef Bowlingbal het volgende:
@ TS: Een 24inch scherm (Samsung Syncmaster bijvoorbeeld) heb je al voor 200 euro. Om daarvoor nu die 1400 euro neer te leggen vind ik ook weer zo wat. Wat voor bak kun je halen voor 1200 euro? Heb je daarmee betere specs?
En kun je kabels niet wegwerken? Mijn PC-kast staat ook uit het zicht, voor het geval de Hoe Staat de PC in de Huiskamer SchoonheidsCommissie langskomt.
Jij gelooft dat Adobe dat nieuws pas op de WWDC in 2007 hoorde?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
Adobe was al aardig ver toen Apple besloot om dingen te gaan veranderen.
Het feit dat je de naam van het pakket verkeerd blijft spellen en niet echt op de hoogte lijkt van de opmaakfunctionaliteit doet mij vermoeden dat je echt 0.0 ervaring hebt met (een recente versie van) Pagesquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wallofdolls het volgende:
Maar i.t.t. iWorks kun je zelf kiezen wat je nodig hebt en wordt dat niet van te voren even voor jou bepaald, waardoor je dus n zwaar tekort hebt.
Speakin' of which, kun je Windows al per gebruiker, live en on-the-fly van taal veranderen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:58 schreef Iblis het volgende:
Liefst zou je willen dat applicaties gemakkelijk internationaliseerbaar waren
Euh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt het wel goed praten dat MS geen innovaties durft door te voeren, maar als Adobe in 2 jaar tijd (!!!) niet in staat is om hun software tegen een ander framework aan te programmeren, moeten ze zich toch eens afvragen waar ze mee bezig zijn.
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Speakin' of which, kun je Windows al per gebruiker, live en on-the-fly van taal veranderen?
Deze is zooooo mooi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
Wanneer ze dingen radicaal gaan omgooien stappen mensen over naar linux/mac
En dat noem je goede service?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:54 schreef rishi120 het volgende:
Mijn Apple stuk, (toetsenbord van de iBook was gaar). Naar de LJS in Den Haag, even naar gekeken, moest binnen 3 dagen terugkomen en binnen een half uur een nieuwe toetsenbord met gratis lekkere koffie.
Ok, hurray for MS, welkom in 2003!quote:
Je kunt hoog en laag springen met je Word, maar pas in Office 2010 komt fatsoenlijke ondersteuning voor OpenType lettertypen en features zoals ligaturen. Het mocht even duren. Office kent ontzettend veel nodeloze features, maar mist een groot aantal essentiële als het gaat om typografische verzorging of gestructureerde opbouw van documenten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Neenee. HEt is productief omdat t goede functies heeft. Maar i.t.t. iWorks kun je zelf kiezen wat je nodig hebt en wordt dat niet van te voren even voor jou bepaald, waardoor je dus n zwaar tekort hebt.
Misschien wordt t tijd voor een MS Office Sjanies-op-de-hoek edition naast de Home/Student-edition
Bovendien hebben we het hier over Carbon he. Dat framework was bij de introductie van OS X in 2001 al obsolete. Apple heeft het alleen maar bijgevoegd om developers langer de tijd te geven om hun applicaties echt compatible met OS X te maken door ze tegen Cocoa aan te schrijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij gelooft dat Adobe dat nieuws pas op de WWDC in 2007 hoorde?.
Je gebruikt woorden als 'lekker groot'. Hiervoor heb je een laptop gebruikt. Natuurlijk is een LED Cinema vast wel beter dan een normale Samsung, maar die eis komt niet sterk in je verhaal naar voren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Als je een 24 inch Samsung scherm vergelijkt met een 24 inch LED Cinema Display, dan heb je eigenlijk niets te zoeken in dit topic. Want kwa beeldkwaliteit zijn die 2 niet vergelijkbaar. Bron: mijn ogen.
Das pas sinds dit jaar zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je hebt minimaal 2 jaar garantie op een laptop.
Dat jij dat niet weet zegt meer over jou dan over die laptops.
En al helemaal niets over WIndows.
ja en wij hebben een service contract met een bedrijf die het dezelfde dag nog komt doen...... nutteloze informatie van je... het ging over de service van Apple, Dell HP en Sony zelf...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dat noem je goede service?![]()
Dell komt bij mij de volgende werkdag langs en vervangt ter plekke wat nodig is, de koffie is dan wel niet gratis en ik moet het zelf zetten en dan ook nog een keer voor de service-monteur maar dat heb ik er wel voor over.
En dat systeem kost me geen 1400 ¤ en heeft geen enkele van de door jouw genoemde nadelen.
Het is duidelijk waarom jij voor een Mac kiest maar gebruik dan terechte argumenten over de Apple service zijn ook genoeg klachten te vinden en hetzelfde geldt voor Dell, HP, Sony enz.
Of gewoon even een PDF-je maken vanuit Pages. Zo dóm dat dat met Office geeneens kan zonder Acrobat te kopen of genoegen nemen met een ander, net niet formaat wat geen hond kan openen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Iblis het volgende:
[..]
Je kunt hoog en laag springen met je Word, maar pas in Office 2010 komt fatsoenlijke ondersteuning voor OpenType lettertypen en features zoals ligaturen.
Ow ja, Draait Crysis al goed op een Mac??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Speakin' of which, kun je Windows al per gebruiker, live en on-the-fly van taal veranderen?
Zelfs als je gelijk hebt: dan zit je als gebruiker toch beter bij de fabrikant die wél een beetje aan innovatie kan doen?? Het maakt mij verder niet echt uit wat de redenen zijn dat een mammoettanker geen snelle bochtjes kan maken, als slalommen in het voordeel is van de gebruiker heb ik liever een jacht of speedboot.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:00 schreef Netsplitter het volgende:
Daarbij willen ze een hoop, maar kunnen ze niet omdat 90% van de wereld Windows gebruikt.
Wanneer ze dingen radicaal gaan omgooien stappen mensen over naar linux/mac/what ever en dat willen ze ook niet.
Neelie Kroes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of gewoon even een PDF-je maken vanuit Pages. Zo dóm dat dat met Office geeneens kan zonder Acrobat te kopen of genoegen nemen met een ander, net niet formaat wat geen hond kan openen.
Bij mijn oude werkgever hadden we ook Dell, daar moest net zo makkelijk een RMA door de monteur ingevuld worden die binnen een paar dagen terugkwam met de onderdelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
En dat noem je goede service?![]()
Dell komt bij mij de volgende werkdag langs en vervangt ter plekke wat nodig is, de koffie is dan wel niet gratis en ik moet het zelf zetten en dan ook nog een keer voor de service-monteur maar dat heb ik er wel voor over.
En dat systeem kost me geen 1400 ¤ en heeft geen enkele van de door jouw genoemde nadelen.
Het is duidelijk waarom jij voor een Mac kiest maar gebruik dan terechte argumenten over de Apple service zijn ook genoeg klachten te vinden en hetzelfde geldt voor Dell, HP, Sony enz.
En ik noem Dell, wat is daar dan precies nutteloos aan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ja en wij hebben een service contract met een bedrijf die het dezelfde dag nog komt doen...... nutteloze informatie van je... het ging over de service van Apple, Dell HP en Sony zelf...
Even de OP lezen hoor, spellen spelen was geen eis van TS. Terwijl iets basaals als de taal van het OS aanpassen dat zomaar zou kunnen zijn. Mijn vrouw en ik hebben aparte user accounts, zij werkt graag op een Nederlands OS, ik op een Engels. Geen probleem, icm fast user switching (MS term, kweet ff niet hoe dat bij Apple precies heet) hebben we elke keer onze eigen taal en ik kan de hare zo even aanpassen als ik onder dat account even iets moet doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow ja, Draait Crysis al goed op een Mac??
dat klopt niet geheel... de powerPC chips an sich waren niet het probleem. wel dat Photoshop een aantal diep ingrijpende grafische code bevat die op een redelijk diep niveau gebruik maken van de rekenmogelijkheden van de processor (vooral floating puntberekeningen) ...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat advies hebben ze gegeven in 2003 omdat de PowerPC chips die IBM maakte en op dat moment in de Macs van Apple werden geleverd zich niet qua prestaties konden meten met de chips van Intel en AMD die je in veel PC's terugvindt.
Apple heeft dit probleem aangepakt door PowerPC te dumpen en over te stappen op Intel, dus het advies van Adobe van destijds is compleet niet relevant meer.
Kan je even een bron er bij doen dat Neelie zich bemoeid heeft met de functionaliteit van Word?quote:
Het is geen kwaliteit van een platform of er een specifieke applicatie wel of niet op draait. Je kunt ook geen OmniGraffle (om maar wat te noemen) in Windows draaien, maar dat is natuurlijk geen reden dat Windows een slecht platform is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow ja, Draait Crysis al goed op een Mac??
Dat kan dat hangt geheel van de gemaakte afspraken af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Bij mijn oude werkgever hadden we ook Dell, daar moest net zo makkelijk een RMA door de monteur ingevuld worden die binnen een paar dagen terugkwam met de onderdelen.
Dus dat MS eigen, gesloten en bizarre formaten gaat verzinnen is de schuld van Kroes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neelie Kroes.
Daar heeft Apple nog geen last van en gaan ze ook nooit krijgen.
Neelie Kroes schiet niet in de stress als Microsoft open standaarden als PDF zou omarmen hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neelie Kroes.
Daar heeft Apple nog geen last van en gaan ze ook nooit krijgen.
OpenOffice.org hier heeft ook Kerning. Geen idee wat het is, ik ben geen tekstschrijver, maar ik heb het wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of gewoon even een PDF-je maken vanuit Pages. Zo dóm dat dat met Office geeneens kan zonder Acrobat te kopen of genoegen nemen met een ander, net niet formaat wat geen hond kan openen.
Niet met Word.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan je even een bron er bij doen dat Neelie zich bemoeid heeft met de functionaliteit van Word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |