Sorry..... zullen we samen somber doen dan? Ik heb kassameisje weer niet gezien vandaag.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh mijn humeur word met de minuut slechter
Ik heb net de wiki aangevuld van deel 675 t/m 688quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
De linkjes in de OP worden steeds minder.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net de wiki aangevuld van deel 675 t/m 688
Het grote kleine babietjes topic #208! Veel plezier.quote:
Als je maar niet denkt dat ik nu altijd op dat veldbed blijf slapen.quote:heb als een roos geslapen cobraalleen veel te kort omdat
om 7 uur al op moest
Und, heb je een update?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry! Dat wist ik niet.....
Omdat ik voetbaltraining moest geven aan een stel dames was ik vrij laat in de supermarkt en was ze er niet.... Morgen maar vroeg dan...... Het lijkt wel of het niet mag.....quote:
Beter plannen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ik voetbaltraining moest geven aan een stel dames was ik vrij laat in de supermarkt en was ze er niet.... Morgen maar vroeg dan...... Het lijkt wel of het niet mag.....
Het amateurseizoen begint weer. Herkenbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat ik voetbaltraining moest geven aan een stel dames was ik vrij laat in de supermarkt en was ze er niet.... Morgen maar vroeg dan...... Het lijkt wel of het niet mag.....
Nou ja 14 leuke meiden trainen voor een toernooi vind ik ook wel erg leuk..... behalve als ik 3 keer gepoort wordt......quote:
Nee, dit zijn dames die niet weer laatste willen worden op een toernooi.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het amateurseizoen begint weer. Herkenbaar.
in 1x geslaagd, 26 lessen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik al weer praten?
ik heb 28 uur les gehad
3 keer gewat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ja 14 leuke meiden trainen voor een toernooi vind ik ook wel erg leuk..... behalve als ik 3 keer gepoort wordt......
Balletje door mijn benen getikt.....quote:
Je bent dus gewoon weer op je plek gezet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Balletje door mijn benen getikt.....Ultieme vernedering......
Nee, op mijn tekortkomingen gewezen.... ik bezit geen techniek of trucendoos...... Ik ben een harde en gemene verdediger...... Deze dame was ook wel zeer goed..... Maar dan nog ben ik gewoon vernederd....quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon weer op je plek gezet.
Thanksquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het grote kleine babietjes topic #208! Veel plezier.![]()
[..]
Als je maar niet denkt dat ik nu altijd op dat veldbed blijf slapen.
Tot nu toe een beetje saai. Maar dat komt vanaf de 12de wel goed als de optredens op het mainstage beginnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksik ga lezen
![]()
![]()
hoe bevalt Sziget trouwens?
nu kan ik een saffie doen, ben uit de trein
Door een dame nog wel...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, op mijn tekortkomingen gewezen.... ik bezit geen techniek of trucendoos...... Ik ben een harde en gemene verdediger...... Deze dame was ook wel zeer goed..... Maar dan nog ben ik gewoon vernederd....
Dat was ook wel een beetje lomp.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ik doe niet moeilijk over het zakken, maar ik ben t wel een beetje zat dat iedereen gaat vertellen hoe goed hij of zij het wel niet heeft gedaan...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil je mijn tijd voor veterstrikken nog weten dan?
Mijn examintor tijdens mijn C examen zat te slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was ook wel een beetje lomp.![]()
Maar de rest heeft vast ook niet zoooo'n moeilijk geval van een examinator gehad. Volgende keer haal je het gewoon.
Sorry.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee, ik doe niet moeilijk over het zakken, maar ik ben t wel een beetje zat dat iedereen gaat vertellen hoe goed hij of zij het wel niet heeft gedaan...
Dat bedoel ik. Sommigen zijn er gewoon doorheen gemazzeld!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn examintor tijdens mijn C examen zat te slapen.
Ik ben een geëmancipeerde kerel. Ik train met Free Fight ook wel eens met dames. Ik durf van een dame te verliezen! Maar een dame moet op haar beurt niet zeuren wanneer ik haar aanpak.quote:
Heb je ook een tractorrijbewijs?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn examintor tijdens mijn C examen zat te slapen.
Nee, maar ik kan er wel op rijden.quote:
Maar dan voel je je wel vernederd?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een geëmancipeerde kerel. Ik train met Free Fight ook wel eens met dames. Ik durf van een dame te verliezen!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan voel je je wel vernederd?
Ik voel me vernederd omdat ik na de derde keer iets te fel een duel met haar aanging..... Ik ben met voetbal vreselijk fanatiek en als het op poorten aankomt reageer ik altijd zo. Maar ik vind het niet netjes van mij zelf dat ik zo een dame aanpak die minstens 20 kilo lichter is en 1,58 groot is....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dan voel je je wel vernederd?
Is het voor je gevoel erger om van een dame te verliezen? Of maakt het niet uit?
Denk niet dat ze het erg vindt. Tenminste, als mannen denken voorzichtiger te moeten zijn of aangeven dat ik voorzichtig moet zijn, omdat ik een vrouw ben, voel ik me eerder beledigd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik voel me vernederd omdat ik na de derde keer iets te fel een duel met haar aanging..... Ik ben met voetbal vreselijk fanatiek en als het op poorten aankomt reageer ik altijd zo. Maar ik vind het niet netjes van mij zelf dat ik zo een dame aanpak die minstens 20 kilo lichter is en 1,58 groot is....
De meeste vrouwen vinden het niet leuk als je net doet of ze zwak zijn. Dat kan ik me goed voorstellen want ik zou dat ook niet leuk vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het erg vindt. Tenminste, als mannen denken voorzichtiger te moeten zijn of aangeven dat ik voorzichtig moet zijn, omdat ik een vrouw ben, voel ik me eerder beledigd.Denk dat meer vrouwen dat wel hebben.
Net als mannen die vinden dat je 's avonds niet alleen over straat moet gaan en je op komen halen of wegbrengen. Heel lief, maar ook een beetje een belediging.
Vrouwen.
Foei!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De meeste vrouwen vinden het niet leuk als je net doet of ze zwak zijn. Dat kan ik me goed voorstellen want ik zou dat ook niet leuk vinden.
De meeste meiden die ik ken kunnen ook wel tegen een stootje. En vinden het ook niet erg dat het soms wat hard er aan toe gaat met sparren of voetballen. Maar ik vind het niet netjes van mij dat ik nu heb na getrapt.... (ze was me al voorbij....) Dat is iets waar ik fel op tegen ben.....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ik vind het niet netjes van mij dat ik nu heb na getrapt.... (ze was me al voorbij....) Dat is iets waar ik fel op tegen ben.....
Kennen die dames Rinus Michels?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, dit zijn dames die niet weer laatste willen worden op een toernooi.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foei!![]()
Is ook niet netjes, maar ook bij een jongen zou het niet netjes zijn.![]()
Weet je wat me tof lijkt: een voetbal-softhonkbal-blikkietrap-meet
Ja daarom kreeg ik ook een grote mond van enkele andere heren.... Iedereen schrok van mijn reactie omdat ik meestal een gentleman ben.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Foei!![]()
Is ook niet netjes, maar ook bij een jongen zou het niet netjes zijn.![]()
Weet je wat me tof lijkt: een voetbal-softbal-blikkietrap-meet
Softbal is voor vrouwen en senioren. Honkbal voor mannen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef Soempie het volgende:
Ik weet niet wat het verschil tussen soft- en honkbal is.![]()
Nee, maar wel Cristiano Ronaldo, Beckham, Kaka en van Persie..... Aan hun shirtjes te lezen....quote:
Doen jullie aan shirts ruilen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar wel Cristiano Ronaldo, Beckham, Kaka en van Persie..... Aan hun shirtjes te lezen....
quote:
Pics?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en gemengd douchen! Heel belangrijk voor de teamspirit!
mixedshowerfestival.netquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh my... zo'n chick op tv flipt omdat ze 54 kilo weegt
Stuk van het rellen in OUD?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef iamredleader het volgende:
5 euro gewonnen
ben helemaal stuk, zo vroeg naar bed
Wat een mazzelaar ben jij zeg. Op de meeste foto's ben je echt de enige man tussen al die vrouwen.quote:
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar ben jij zeg. Op de meeste foto's ben je echt de enige man tussen al die vrouwen.![]()
Wel allemaal chickies.
Oeh dat kan behoorlijk rot zijn idd! Beterschap!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, van 6 meter darm die nog niet is bijgekomen van een voedselvergiftiging
Ziet er meer naar uit dat jij bij de vrouwen iets goed te maken had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....
Neuh ze was lang en dun...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef iamredleader het volgende:
was het verder een normaal gebouwd meisje, PS?
Ach ja Ik had eigenlijk meer zin in een biertje but I do so hate to disappoint a cute girl....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er meer naar uit dat jij bij de vrouwen iets goed te maken had.
Doet het kassameisje ook aan voetbal!?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ja Ik had eigenlijk meer zin in een biertje but I do so hate to disappoint a cute girl....
Was het maar waar....dan zou Ik haar wel wat extra training geven....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet het kassameisje ook aan voetbal!?![]()
ringloos? dan ben je wel ultiem te kakken gezet, door een vrouwquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Balletje door mijn benen getikt.....Ultieme vernedering......
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
over twee uur komen mijn papa en broertje thuis na vier weken
Klopt...maar toch was ik de grote winnaar! Kijk de fotos maar....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ringloos? dan ben je wel ultiem te kakken gezet, door een vrouw
En een echte kerel neemt z'n verlies natuurlijk als een heer (nee, deze opmerking niet te letterlijk nemenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt...maar toch was ik de grote winnaar! Kijk de fotos maar....
Hee relnichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:12 schreef MaJo het volgende:
![]()
linkje naar OUD? Ik hou van relletjes![]()
heb als een roos geslapen cobraalleen veel te kort omdat
om 7 uur al op moest
Daarom ben ik er ook voor dat pagina's die anorexia aanbevelen stuk voor stuk uit de lucht te halen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh my... zo'n chick op tv flipt omdat ze 54 kilo weegt
Ik vond dit een erg leuke postquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Diaan wel terug komt.![]()
Bij nader inzien ga ik later toch maar niet daar posten. Ik zal me er groen en geel ergeren.
Betweters.
Als je het dan maar niet teveel over kinderen gaat hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik werd door mr_A erop gewezen dat jullie het ook hebben over de rel in OUD, ben daardoor ook gaan teruglezen in dit topic en zag deze post:
[..]
Ik vond dit een erg leuke post![]()
Maarre, het ging natuurlijk niet om 1 vraag/post, maar het speelde al iets langer. En de manier waarop ik werd aangesproken en dat er zomaar posts werden geëdit door een mod, was voor mij de druppel. Daarna volgde de hele discussie/rel in het feedbacktopic.
En ach nu ik daar niet meer post, ga ik jullie hier maar vervelen.![]()
![]()
Het gaat heel goed hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Blijkbaar heeft MaJo mijn advies wel letterlijk opgevolgd...![]()
![]()
BTW, Diaan73, wie geht's?
Hey laat mij er buiten zeg......quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik werd door mr_A erop gewezen dat jullie het ook hebben over de rel in OUD, ben daardoor ook gaan teruglezen in dit topic en zag deze post:
Over voedingsadviezen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat heel goed hoorWel vreemd om niet meer in OUD te posten, daar deed ik mn eerste posts en heb daar jarenlang lief en leed gedeeld. Maar ja, het is even beter voor mezelf. Het irritatiegehalte was de laatste tijd hoog.
Nou toch kijk ik dankzij jou ik hier hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey laat mij er buiten zeg......
Weest welkom dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond dit een erg leuke post![]()
Maarre, het ging natuurlijk niet om 1 vraag/post, maar het speelde al iets langer. En de manier waarop ik werd aangesproken en dat er zomaar posts werden geëdit door een mod, was voor mij de druppel. Daarna volgde de hele discussie/rel in het feedbacktopic.
En ach nu ik daar niet meer post, ga ik jullie hier maar vervelen.![]()
![]()
Misschien iets voor een nieuwe Scary Movie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoef geen afgesneden knuffelkop in mijn bed vannacht hoor!![]()
Een beetje de SC geheimen verklappen in C&H!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net wat mooie foto's van mn kinderen gaan plaatsen. Kunnen jullie zien hoe slecht vooral de jongste van 6 maanden eruit ziet omdat hij wat diksap en een toetje krijgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het dan maar niet teveel over kinderen gaat hebben
Ik zal nog eens wat zeggen....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou toch kijk ik dankzij jou ik hier hoor
Hier worden alleen maar babyfluitjes afgestoken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik pak vast cola en popcorn en installeer me langs de lijn
Dat is een forum waar ik steeds minder ga komen omdat ik het er niet meer zo leuk vind.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een beetje de SC geheimen verklappen in C&H!!
Ja dat kan toch ook niet bij een kind van 6 maanden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net wat mooie foto's van mn kinderen gaan plaatsen. Kunnen jullie zien hoe slecht vooral de jongste van 6 maanden eruit ziet omdat hij wat diksap en een toetje krijgt.
Mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het dan maar niet teveel over kinderen gaat hebben
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net wat mooie foto's van mn kinderen gaan plaatsen. Kunnen jullie zien hoe slecht vooral de jongste van 6 maanden eruit ziet omdat hij wat diksap en een toetje krijgt.
Alleen om over ons (SC) te ouwehoeren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een forum waar ik steeds minder ga komen omdat ik het er niet meer zo leuk vind.....
Geschiedkundigen die met elkaar bekvechten als ze het niet eens zijn over een gebeurtenis zeker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een forum waar ik steeds minder ga komen omdat ik het er niet meer zo leuk vind.....
Ook, maar ook de manier waarop alles zo vreselijk verantwoord volgens de richtlijnen, die trouwens elkaar weer heel vaak tegenspreken, gaat. Ik ben zelf niet zo'n moedermoedertje, ik vind het ook leuk om te werken, concerten/festvials te bezoeken, een aantal users daar zijn heel anders en dat "botst" af en toe.quote:
Nee, ik was vroeger wel een vaste RJPvD bezoeker maar ik merk dat ik er niet meer zo thuis hoor de laatste tijd....hoe het komt en waar het aan ligt? Ik kan er niet echt een sluitend antwoord voor vinden.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen om over ons (SC) te ouwehoeren?
Dus een beetje volgens Belgisch gebruik: alles letter per letter opvolgen en nog meer van die kleine regeltjes die tot perfectie zouden moeten leiden...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook, maar ook de manier waarop alles zo vreselijk verantwoord volgens de richtlijnen, die trouwens elkaar weer heel vaak tegenspreken, gaat. Ik ben zelf niet zo'n moedermoedertje, ik vind het ook leuk om te werken, concerten/festvials te bezoeken, een aantal users daar zijn heel anders en dat "botst" af en toe.
Is dat echt zo? Ik heb dat idee niet hoor, Andyquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik was vroeger wel een vaste RJPvD bezoeker maar ik merk dat ik er niet meer zo thuis hoor de laatste tijd....hoe het komt en waar het aan ligt? Ik kan er niet echt een sluitend antwoord voor vinden.....
Yeps, en als ze dat voor hun eigen baby volgen, vind ik dat prima en moeten ze vooral zelf weten, maar om het steeds te horen en zelfs op aangesproken te worden als je het toch anders doe op een belerende manierquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus een beetje volgens Belgisch gebruik: alles letter per letter opvolgen en nog meer van die kleine regeltjes die tot perfectie zouden moeten leiden...
Ik neem niemand daar iets kwalijk maar ik merk gewoon dat ik me er niet meer zo thuis voel.... en waar dat aan ligt? Ik denk aan mij!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik heb dat idee niet hoor, Andy
En daar is de eerste.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
babyfoto's zijn hier immer gewenst hoor![]()
pakt zijn stoel op en rent snel naar de afdeling OUD.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier worden alleen maar babyfluitjes afgestoken.
In OUD strijkers, duizendklappers en Chinese rollen.
Als je ook een kaartje voor R&P hebt is het gratis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
pakt zijn stoel op en rent snel naar de afdeling OUD.
Kan dat met hetzelfde kaartje of moet je bijbetalen?
Bijbetalen kan alleen met Walibi actiecodes, Te voldoen bij PS.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kut, had ik toch voor het combi ticket moeten gaan. Ik dacht het vandaag wel te redden met het MEJN. Nu moet ik bijbetalen.
Dat zal ik de jury even voorleggen; PS?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan Douwe Egberts koffiepunten ook? Ik heb er nog zo'n 7.000.000 liggen en anders krijg er alleen een zwaar verzilverd theelepeltje voor
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
Je krijgt nog best veel voor die DE-punten hoor![]()
Stuur ze dan maar naar mij toequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorry, dat vind ik het meest kansloze spaar porgramma wat er is
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet je hoeveel punten 1 postzegel kost ;?
Dank jequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
Tim, ik zag je op tv. Hartstikke goed gedaan! Hopelijk kan ik volgende week ook kijken (hoe je miljonair wordt).
kon het toch niet laten even te spiekenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal ik de jury even voorleggen; PS?
1 tegen 100quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Iedereen geschrokken van de foto's??![]()
Tim, met welk programma doe je mee?
Ugh, ik heb mijn dag niet...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
Het loopt trouwens niet echt storm in je V&A topic PS.
Wat een schatjequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Speciaal voor Puntenslijpsel:"
Lennon, 6,5 maanden jong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hmmm... je kan hele fijne theekoppen krijgen met die puntenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan Douwe Egberts koffiepunten ook? Ik heb er nog zo'n 7.000.000 liggen en anders krijg er alleen een zwaar verzilverd theelepeltje voor
ja vind ik ook... En anders ga ik t idd daar halenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
Hee PS, balen van je examen.Het wtf-gehalte is wel hoog. En hopelijk kan je instructrice nog snel iets voor je regelen. Anders kun je in Amerika gewoon alvast oefenen voor je Nederlandse rijbewijs.
Moest ook wel heel erg lachen om Red's eerste examen. Zit je daar van tevoren al zenuwachtig te wezen voor je rij-examen en je te verheugen op je rijbewijs, ben je er met 5 minuten al vanaf.![]()
Tim, ik zag je op tv. Hartstikke goed gedaan! Hopelijk kan ik volgende week ook kijken (hoe je miljonair wordt).
Ow dat heb ik gisterenavond vaag gezien. Ik zag die man winnen met heul veul geld. Volgende week moet je weer?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Geachte dames en heren,
Het was me weer een waar genoegen, maar nu ben ik ben er toch echt weer weg van.
Joris heet hij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gisterenavond vaag gezien. Ik zag die man winnen met heul veul geld.
Wat een leuke jongensquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gisterenavond vaag gezien. Ik zag die man winnen met heul veul geld. Volgende week moet je weer?
Thnx PS! Ik heb er ook nog eentje van 7, Twan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ook nog even showen hè?
Die man ben ik nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat heb ik gisterenavond vaag gezien. Ik zag die man winnen met heul veul geld. Volgende week moet je weer?
Die laatste foto:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx PS! Ik heb er ook nog eentje van 7, Twan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ook nog even showen hè?
Die ene muts met die vele hobby's. Gelukkig dat ze met niets naar huis is gegaan, algemene kennis, vernuft en durf ontbrak.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die man ben ik niet. Ik zat in de zaal, ik heb zelfs de laatste 11 bereikt. Toen had de kandidaat het fout en mocht iedereen weer meedoen
quote:
Okay. Ik kijk niet zoveel quizzen, maar hij had echt een leuk bedrag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Joris heet hij.
Die gast zie je aan elke quiz meedoen en hij verdient er ook grof mee. Ik zag hem voor het eerst in actie in Lucky Letters.
Twan is fanatiek voetballer, hij heeft vorig jaar in F8 gevoetbald en komend seizoen speelt hij in F2. Hij doet het heel goed en dat zeg ik niet alleen omdat ik zn moeder ben, maar hoor het van meer mensen en zelfs van de scout van de voetbalclub. Verder is hij fervent FC Twente supporterquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die laatste foto:![]()
Zit Twan op voetbal of houdt hij het alleen bij het kijken?
Recordbedrag denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Ik kijk niet zoveel quizzen, maar hij had echt een leuk bedrag.
Goed van je dat tot de laatste 11 bent gekomenVolgende week weer opnieuw dus.
Werkelijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Recordbedrag denk ik.
Ik kijk bijna elke quiz die op mij afkomt en af en toe zie je dezelfde kandidaten opduiken. En ik ken die vaste quizzers ook bijna allemaal bij naam.
Dankje Soempiequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:53 schreef Soempie het volgende:
Wat een leuke foto's!![]()
Enneh, Spock gaf al aan dat strikte regelmaat niet nodig is en af en toe verwennen niet erg, dat je moet doen wat goed voelt!Ik studeer orthopedagogiek en ik kan er maar niet over uit dat sommige ouders anderen zo afvallen en denken alle wijsheid in pacht te hebben.
![]()
Maar genoeg daarover in OUD. Welkom hier Diaan!
Dat was vast frustrerend.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die man ben ik niet. Ik zat in de zaal, ik heb zelfs de laatste 11 bereikt. Toen had de kandidaat het fout en mocht iedereen weer meedoen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ofyles is onze 'speciale' SC'er
En inderdaad, de dag duurt nog maar héél even en het zou wel gemeen zijn van karma als ik morgen nog zo'n dag zou hebben. Al moet ik morgen wel werken. Op Zorgvlied
De opnamedag verschilt. Kan de ene keer op maandag zijn en de andere keer op vrijdagquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wanneer wordt het eigenlijk opgenomen, tim?
Tegen de tijd dat Twan in de A-selectie van FC Twente ziet, kan Enschede Eindhoven bijna aflossen als voetbalhoofdstad of heeft het al plaatsgevonden. Geweldig werk wat Joop Munsterman doet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan is fanatiek voetballer, hij heeft vorig jaar in F8 gevoetbald en komend seizoen speelt hij in F2. Hij doet het heel goed en dat zeg ik niet alleen omdat ik zn moeder ben, maar hoor het van meer mensen en zelfs van de scout van de voetbalclub. Verder is hij fervent FC Twente supporterLang leven eredivisie live
![]()
PS, wat een rotdag dan. Nog ruim een uurtje en dan is deze dag voorbij....
Ik vind Lingo ook een heel leuk spelletje, maar in KLB moeten ze maar niets van dat '65+'-spelletje hebben...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Werkelijkdat is ook niet gezond
Ik kijk af en toe Lingo omdat Twan dat leuk vindt en ik vind het ook wel leerzaam voor hem. Ow en Deal or No Deal hebben we heel veel gekeken. Miljoenenjacht vind ik ook wel leuk.
Klopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
speciale mensen maken het leven leuk.
Dat is toch een begraafplaats? Wat een omgeving om te werken zeg. Ik heb morgen nog 1 dag vakantie en woensdag weer werken...
Twan wil ook profvoetballer worden, maar alleen in FC Twente en ook niet in het Nederlands elftal want dan moet hij steeds te ver weg van huis. Wij hebben er geen problemen mee hoor, wij gaan wel mee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Twan in de A-selectie van FC Twente ziet, kan Enschede Eindhoven bijna aflossen als voetbalhoofdstad of heeft het al plaatsgevonden. Geweldig werk wat Joop Munsterman doet.
[..]
Ja, is heel goed voor kinderen die aan het leren zijn te lezen/schrijven. Al kijken we er niet naar als Twan er niet is hoor.quote:Ik vind Lingo ook een heel leuk spelletje, maar in KLB moeten ze maar niets van dat '65+'-spelletje hebben...Lingo is echter een voorbeeldfunctie.
Bedienen op een receptie daar... Is voor mij ook voor het eerst daar, maar het is een fijn korte shiftquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
speciale mensen maken het leven leuk.
Dat is toch een begraafplaats? Wat een omgeving om te werken zeg. Ik heb morgen nog 1 dag vakantie en woensdag weer werken...
Gelukkig maar. Heel veel succes!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bedienen op een receptie daar... Is voor mij ook voor het eerst daar, maar het is een fijn korte shift
wanneer mag je weer?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De opnamedag verschilt. Kan de ene keer op maandag zijn en de andere keer op vrijdag
Is niet mijn eerste werkdag verder, maar mijn werk houdt in dat ik op veel verschillende plekken bedien, zoals bijvoorbeeld bij de hermitage, het hilton of het okuraquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Heel veel succes!!
Zoiets vermoedde ik al. Dat succes was meer voor het feit dat je op een begraafplaats moet bedienen. De sfeer zal niet echt gezellig zijn, al zijn het vaak wel net een reünies.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is niet mijn eerste werkdag verder, maar mijn werk houdt in dat ik op veel verschillende plekken bedien, zoals bijvoorbeeld bij de hermitage, het hilton of het okura
Binnenkort. Ik heb woensdag een tripje gepland staan naar een voormalige bloemenveilingquote:
Kom je ook hoogwaardigheidsbekleders tegen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is niet mijn eerste werkdag verder, maar mijn werk houdt in dat ik op veel verschillende plekken bedien, zoals bijvoorbeeld bij de hermitage, het hilton of het okura
Kan idd heel gezellig zijn. Na de uitvaart dan bedoel ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Dat succes was meer voor het feit dat je op een begraafplaats moet bedienen. De sfeer zal niet echt gezellig zijn, al zijn het vaak wel net een reünies.
Doe Joop de groeten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnenkort. Ik heb woensdag een tripje gepland staan naar een voormalige bloemenveiling
Ja, dat bedoel ik ook hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan idd heel gezellig zijn. Na de uitvaart dan bedoel ik.
Als ik hem zie zal ik dat zeker doenquote:
Ah okeequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik al. Dat succes was meer voor het feit dat je op een begraafplaats moet bedienen. De sfeer zal niet echt gezellig zijn, al zijn het vaak wel net een reünies.
Geheimhoudingsplichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kom je ook hoogwaardigheidsbekleders tegen?
Een CdK wil zijn afscheid in de Hermitage vieren of heeft dat al gedaan.
Je kunt de geheimen zo vertellen PS. Andy gaat slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
The Bad Boy van Fok! gaat slapen.
Weet PS geheimen over mij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt de geheimen zo vertellen PS. Andy gaat slapen.![]()
Truste Andy
Welk programma, dan wil ik mijn oordeel er nog wel even over ventilerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh ze was lang en dun...
.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
babyfoto's zijn hier immer gewenst hoor![]()
Misschien?quote:
door mij wel. en dat wint het van je onwens. kijk je maar de andere kant opquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Welk programma, dan wil ik mijn oordeel er nog wel even over ventileren
[..]
.
Nadeel aan de zomer, het stikt van de vliegende en kruipende beesten die je liever niet zietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef MaJo het volgende:ik ging net het vuilnis buiten zetten dus ik doe de bak buiten open om de twee vuilniszakken eruit te halen. Zitten er overal maden
![]()
![]()
heb de bak naar beneden gesjouwd en de zakken er zo uitgekeeperd
Stoerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef MaJo het volgende:
ik ging net het vuilnis buiten zetten dus ik doe de bak buiten open om de twee vuilniszakken eruit te halen. Zitten er overal maden
![]()
![]()
Relativeer dit:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/115714/-[Sitenieuws]-PC-tong80-doet-het-niet-meer.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/115714/-[Sitenieuws]-PC-tong80-doet-het-niet-meer.html[/url]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef MaJo het volgende:ik ging net het vuilnis buiten zetten dus ik doe de bak buiten open om de twee vuilniszakken eruit te halen. Zitten er overal maden
![]()
![]()
Ik welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef wyccie het volgende:
Hee PS, balen van je examen.Het wtf-gehalte is wel hoog. En hopelijk kan je instructrice nog snel iets voor je regelen. Anders kun je in Amerika gewoon alvast oefenen voor je Nederlandse rijbewijs.
Moest ook wel heel erg lachen om Red's eerste examen. Zit je daar van tevoren al zenuwachtig te wezen voor je rij-examen en je te verheugen op je rijbewijs, ben je er met 5 minuten al vanaf.![]()
Dank, fruit is welkomquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
beterschap red. Het wil nog niet echt opschieten zo te zien.
[ afbeelding ]
Gibt es auch kaffee?quote:
Klein maar, en de berichten heb ik alleen kort voorbij zien komen, moet er zelf nog even naar kijken wanneer ik weer op kantoor benquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He iarl,
je werkgever heeft een klein financieel verlies geleden zie ik?
Mijn vorige echte vakantie was vorig jaar augustus-september. Ik was 2 weken op vakantie, de hele financiële sector had een meltdownquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben je een paar dagen afwezig leiden zemeteen verlies. Volgens mij kan je wel concluderen dat je onmisbaar bent daar
Lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kopje thee doen dan maar, red?
ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:02 schreef wyccie het volgende:
Hee PS, er staat een apostrofje te veel in je sig.
Hoe is het met de kleine?quote:
Lekker, zit nu op het kinderdagverblijf de dames te entertainenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het met de kleine?
Fixed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Komop, iedereen weet welk spel hij heeft ontworpen!
edit: dat was voor de AKQ bedoeld
Nog wat gemist hierzo?quote:
Neuh, niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist hierzo?
Misschien zijn ze allemaal naar de uitvaart waar PS koffie en cake moest serveren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, nikshet is hier heel stil
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was aan het bijlezen
We hebben weer een nieuwe SC'er zie ik? Welkom Diaan
En ze heeft altijd wel toetjes en diksap bijzich!quote:
Wow.... daar heb je nog geen big mac menu voor tegenwoordig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en mijn triomf van vandaag: ik ging even bij de kringloopwinkel kijken, vond ik daar een mooi bruin ribfluwelen jasje, een grijs jurkje uit de H&M collectie van vorig jaar, en een mooi schattig roze vestje van de Mango, en dat alles bij elkaar kostte E 6,50![]()
![]()
![]()
Die is al een poosje niet langs geweest idd. Misschien is hij met vakantie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt Nem eigenlijk uit tegenwoordig??
Vroeg ik me laatst ook al af. Zijn meest recente post die ik zo snel zie is van 4 augustusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt Nem eigenlijk uit tegenwoordig??
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef iamredleader het volgende:
Nembrionic:
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur geleden.
Aantal posts: 61.019 (gemiddeld 21 per dag)
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zat me net af te vragen waar Nem uit zou hangen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb net met campina gemaild om zijn foto op de melkpakken te zetten maar toen ze die enge clownskop zagen weigerde ze de foto te plaatsen.....
Ja, na een dag opruimen in het magazijn mag je wel wat eerder weg vond ikquote:
Wat beter, veel rusten en vocht tot me genomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
voel jij je trouwens al wat beter nu?
I love these quiet moments before the storm. They remind me of Beethoven.quote:
Hannibal!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
I love it when a plan comes together![]()
![]()
![]()
quote:Waterpijp steeds populairder
Door ANP Video
AMSTERDAM - De waterpijp lijkt in Amsterdam bezig aan een opmars. Vooral onder jongeren wordt de waterpijp steeds populairder. Kon je vroeger alleen appeltabak roken, tegenwoordig zijn er volop nieuwe smaken als druiven, cola en Red Bull. ANP Video © AT5
IARL heeft wel voor een nieuwe trend gezorgd zeg!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/video/3419226/Waterpijp_steeds_populairder.html
voor het bijbehorende filmpje
[..]
vanavond niet. Kom morgen maar terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:12 schreef peaceman het volgende:
Hier zou het gezellig zijn Andy. Klopt da?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanavond niet. Kom morgen maar terug
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanavond niet. Kom morgen maar terug
maar lekker geen sigaretten en bier voor jou..quote:
Wel diksap en een toetje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar lekker geen sigaretten en bier voor jou..
Ah Jojo is van de zwaardere middelen.....quote:
Ik vermoed dat ze op vakantie is......quote:
Tong80 heeft ook al aan jullie pc gezeten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Even lastig vanavond, onze pc is naar de "dokter" en alleen de laptop in huis. Dat wordt "vechten" wie mag gaan internetten.
Dit is geloof ik zondag al begonnen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong80 heeft ook al aan jullie pc gezeten?![]()
Jullie hebben wel pech zeg de laatste tijd. Dat verdienen jullie niet. Je moet je zelf even kietelen Diaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is geloof ik zondag al begonnen..en het zou niet erg veel zijn, waarschijnlijk vuil en/of ventilator kapot. Hopelijk blijft het daarbij. Vorige week al nieuwe tv en 4 nieuwe banden moeten kopen.
Vandaag deed mn autootje het ook niet, deed niets. Net even overgestart, gewoon accu, ook logisch. hij heeft bijna 4 weken stil gestaan en daar kunnen die oudjes niet zo goed tegen.
Biertje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
mag het woord diksap op deze pagina verder ontbreken?
eerst koffie, misschien straks nog een biertje, maar eigenlijk drink ik niet tijdens m'n werkweekquote:
Ik ook niet maar ik werk deze week ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
eerst koffie, misschien straks nog een biertje, maar eigenlijk drink in niet tijdens m'n werkweek
Ik dus welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik werk deze week ook niet
Ik gok op de periode september/oktober.... augustus is een slechte maand...iedereen is met vakantie of net terug of gaat binnen kort....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dus wel
hoe zit het trouwens met jouw zoektocht naar werk? al wat opgeschoten?
quote:
Ja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik gok op de periode september/oktober.... augustus is een slechte maand...iedereen is met vakantie of net terug of gaat binnen kort....
Ik solliciteer wel maar ik heb nog geen bericht gehad.... Misschien dat het over 2 weken al meer op gang komt... Maar ik maak me niet druk. Het komt wel goed.quote:
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Olvarit Diksap is een verzamelnaam voor 100% ingedikt vruchtensap. De inhoud van 1 fles Diksap wordt gemaakt van 3,5 kg vers fruit. Olvarit Diksap heeft een milde smaak en is daarom geschikt voor baby's en peuters vanaf 4 maanden.
Voor jong én oud is deze gezonde dorstlesser een aanvulling op de dagelijkse vochtbehoefte en het levert de nodige voedingsstoffen. Diksap bevat alleen natuurlijke vruchtensuikers en is rijk aan vitamine C.
Misschien het bij defensie introduceren om bij die veldrantsoenen te stoppen?quote:
Dus jij wilt dat ik de militairen laat kiezen tussen bf en diksap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien het bij defensie introduceren om bij die veldrantsoenen te stoppen?
B? Bier en Frituur?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat ik de militairen laat kiezen tussen bf en diksap.
Ik vind het vies. Het is, omdat het zuivere sappen zijn, erg zurig. Ik hou daar niet van, doe mij maar zoetig. Maar Lennon vindt het lekker.quote:
De keuze lijkt mij dus snel gemaakt.quote:
Ja ik zou ook voor Bier en Frituur gaan....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De keuze lijkt mij dus snel gemaakt.
Daarom ga ik ook zo graag op cursus of oefening naar België.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik zou ook voor Bier en Frituur gaan....
ah daarom ga je dus steeds op 'vakantie'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo graag op cursus of oefening naar België.
Om 10.00 is het frietkot al open en er hoort bier bij de lunch.
Werk Yuri, werk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah daarom ga je dus steeds op 'vakantie'
Daarom ben ik maar gaan voetballen.... zit je om 11 uur ook al aan de patat en is er 2 keer een meter rond gegaan....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo graag op cursus of oefening naar België.
Om 10.00 is het frietkot al open en er hoort bier bij de lunch.
Voordeel is dat, als ik in België ben, het rijk betaald.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar gaan voetballen.... zit je om 11 uur ook al aan de patat en is er 2 keer een meter rond gegaan....
Dat is een groot pluspunt idd....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voordeel is dat, als ik in België ben, het rijk betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |