Iiiiieeuw.......quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
ben trouwens lekker bezig vandaageerst gleed ik in de albert heijn uit over een plas ketchup om vervolgens op een bankje te gaan zitten met mijn hand in de vogelpoep
![]()
Dat doe ik allemaal al. Ik ben echt een brave fietser.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Dat afleren om als een fietser te rijden kun je overigens wel alvast oefenen op de fiets
Over je schouder kijken als je in gaat halen, hand uitsteken, voorrang verlenen op zebrapaden, schakelen (als je versnellingen hebt)..... allemaal dingen die je als fietser gauw laat voor wat ze zijn, maar het hoort er in de auto allemaal wel bij
Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik al weer praten?
ik heb 28 uur les gehad
Kijk, vieze handen is niet erg waar jij werktquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ah PS dat is balenmaar bijna niemand slaagt in een keer. Ik heb er ook twee keer over gedaan
ik had de eerste keer de meest chagrijnige examintor
werd daar zo zenuwachtig van dat echt niets meer lukte
zijn woorden waren ook typerend: 'ja snapt natuurlijk wel dat je niet geslaagd bent hè?!'
![]()
ben trouwens lekker bezig vandaageerst gleed ik in de albert heijn uit over een plas ketchup om vervolgens op een bankje te gaan zitten met mijn hand in de vogelpoep
![]()
maar in de winkel gaat het goedruim een kilo zeep verkocht aan iemand
dus we hebben target al bijna gehaald
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal al. Ik ben echt een brave fietser.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
![]()
Netjes!quote:maar in de winkel gaat het goedruim een kilo zeep verkocht aan iemand
dus we hebben target al bijna gehaald
Eerst sparen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dan kun je nu lessen gaan nemen
Dan doe ik het wel.quote:
deed je dit altijd al, of pas na een bepaalde aanvaring?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal al. Ik ben echt een brave fietser.
Klopt, Tinuviel stelde een onschuldige vraag, 2 of 3 andere users krijgen ruzie over de antwoorden, en nu is er 1 volledig weg in OUD, 1 heeft nog niks gepost en de rel is behoorlijk groot!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef Soempie het volgende:
Oeh, IARL, ik las in OUD een topic waarbij er, na een vraag van Tinuviel, een relletje ontstond.![]()
Tsja, ze heeft dan ook niks met de rel zelf te doen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef Soempie het volgende:
Tinuviel was toen trouwens al vertrokken, maar toch.
Zwangerschap, geboorte, post-natale depressies, jengelende kinderen, zeurende pubers, overgangsperikelen, hormonen, rammelende eierstokken... do I need to go on?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht dat de mods op OUD het rustig hadden vergeleken met KLB, NWS en VBL...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, Tinuviel stelde een onschuldige vraag, 2 of 3 andere users krijgen ruzie over de antwoorden, en nu is er 1 volledig weg in OUD, 1 heeft nog niks gepost en de rel is behoorlijk groot!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, Soempie, wat deed jij eigenlijk in OUD???
Nee, maar de meeste users in OUD zijn zwanger of hebben (kleine) kinderen... en er ging bij mij ineens een belletje rinkelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Soempie het volgende:
Ik zie de PI nu pas. Zit je me in de maling te nemen?
Meer niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zwangerschap, geboorte, post-natale depressies, jengelende kinderen, zeurende pubers, overgangsperikelen, hormonen, rammelende eierstokken... do I need to go on?
Geen idee, kom er zelf niet zo vaak, maar wat ik van die rel heb gehoord (via Tinuviel) is het geen zachtzinnige bedoening... tenminste, vergeleken met het meestal tamme MENquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Meer niet?
Ik bedoel, zijn er soms ook van die TBS-patiënten die met doodsverwensingen strooien?
Ik heb er vanochtend serieus over gedacht om er een te kopen, maar toch maar niet gedaan.... waarschijnlijk is het toch weer 13 euro (oid) weggegooid.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er hier nog SC'ers met een staatslot?
Ik heb het geld gewoon uit het raam gesmeten; mocht het vallen op mijn virtuele lotnummer AB 1234567 dan uuuh baal ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Ik doe automatisch mee, 1x per maand 15 EUR aftikken, en allicht dat er eens een prijs op m'n lot valt... althans, dat blijf ik hopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb er vanochtend serieus over gedacht om er een te kopen, maar toch maar niet gedaan.... waarschijnlijk is het toch weer 13 euro (oid) weggegooid.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat Diaan wel terug komt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste users in OUD zijn zwanger of hebben (kleine) kinderen... en er ging bij mij ineens een belletje rinkelen
Ik zat ook met open mond te lezen. Sommige opmerkingen zijn echt keihard.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, kom er zelf niet zo vaak, maar wat ik van die rel heb gehoord (via Tinuviel) is het geen zachtzinnige bedoening... tenminste, vergeleken met het meestal tamme MEN
Tof.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat ook met open mond te lezen. Sommige opmerkingen zijn echt keihard.
Ik kan het al niet meer terug vinden.quote:
Zo:quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me af hoe die moeders de ruzies tussen hun kindertjes later gaan oplossen.
Ik heb 'm al gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan het al niet meer terug vinden.![]()
Er begon een discussie over of je kindjes van 6 maanden nou wel of niet af en toe eens een toetje of diksap kan geven.
En zo'n discussie kan daar behoorlijk uit de hand lopen.![]()
Nu ik het hier tik lijkt het wel heel belachelijk.
Vol met kansloze figuren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gevonden.![]()
Pfff.....vrouwen.
Maar OUD is dus net zo leuk als R&P.![]()
Naar de andere moeder, ja.quote:
quote:
quote:Jackpot Staatsloterij valt op eenvijfde lot
(Novum) - De jackpot van 27,5 miljoen euro is maandag gevallen op een zogeheten eenvijfde lot. Dit betekent dat de winnaar, die het winnende lot ergens in de provincie Utrecht kocht, 'slechts' 5,5 miljoen euro op de rekening mag bijschrijven.
ONZ kijk ik haast nooit. Alleen soms de topics van vroeger: TTT.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vol met kansloze figuren.
KLB en ONZ zijn mijn favorieten.
Ja maar je kan ze niet meer halenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef zebaz het volgende:
"Je kan de actiecode invullen van 27 juni t/m 4 oktober 2009"?
http://www.kruidvat.nl/do(...)alibi-artikelen.aspx
Goed bezig.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |