Ssstquote:
Gewoon een keer doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef iamredleader het volgende:stoer! Heb altijd willen meedoen met zo'n show, nog niet het lef gehad me op te geven
Ik ben vaker op tv geweest, maar 1 tegen 100 is de eerste quiz waar ik in te zien ben. Als je het ook kijkt: ik ben de enige op de eerste rij met nog blauw lichtquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kijk geen spelletjes op tv dus weet ik ook niet of Hawaii Tim al vaker op tv is geweest..... sterker nog ik weet niet eens hoe Hawaii Tim eruit ziet.....
Wedden dat je het weet als we wat hints zouden geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kijk geen spelletjes op tv dus weet ik ook niet of Hawaii Tim al vaker op tv is geweest..... sterker nog ik weet niet eens hoe Hawaii Tim eruit ziet.....
Bij de laatste 15quote:
Zwarte shirtje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vaker op tv geweest, maar 1 tegen 100 is de eerste quiz waar ik in te zien ben. Als je het ook kijkt: ik ben de enige op de eerste rij met nog blauw licht
quote:
quote:
Jaja, bij die techniekvraag ging het hardquote:
Waarom had je geen Hawaii shirt aan?quote:
Omdat ik wel prijs stel op een beetje incognito blijvenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom had je geen Hawaii shirt aan?
En nu? Ben je er de volgende aflevering weer bij?quote:
Doe je volgende week weer mee?quote:
quote:
Ik zat er aan het eind van de aflevering nog in, dus ja, ik kom terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou Tim, volgende week ben je dus weer op tv?![]()
(Werd dat dan wel de zelfde middag nog opgenomen?)
Vond ik ook welquote:
Duuuuuuuuss.... jee wat kan dat nou zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat er aan het eind van de aflevering nog in, dus ja, ik kom terug. En deze week heb ik een paar dagen vrij van mijn werk omdat ik iets moet doen in Noord-Holland
Ik denk een prof contract bij AZ.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duuuuuuuuss.... jee wat kan dat nou zijn![]()
De derde van links op de voorste rij vind ik wel wat Soempie-achtige gezichtskenmerken hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Whoeiii, ik sta weer eens op Youtube
Concert van afgelopen december, beetje brakke geluidsopname opzich, maar we doen het best goed
Ben jij die middenvoor?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Concert van afgelopen december, beetje brakke geluidsopname opzich, maar we doen het best goed
Ben jij die mooie dame of die hele mooie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, die crunch dingen smakene cht naar chocopepernoten! Thanks voor de tip
Aan de linker- of rechterkant? Met zo'n lang persoon zien jullie er allebei niet echt groot uit. Is je vriend ook te spotten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben die kleine met dat blonde haar, naast het meisje dat minstens 1,90m isTweede rij.
Goddelijk hequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, die crunch dingen smakene cht naar chocopepernoten! Thanks voor de tip
Diegene die geen dreadlocks heeftquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan de linker- of rechterkant? Met zo'n lang persoon zien jullie er allebei niet echt groot uit. Is je vriend ook te spotten?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er staan een hoop foto's van je koor op het net zie ik
Die hele mooie dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Diegene die geen dreadlocks heeftOh, en mn vriendje is de jongen hélemaal links, maar die is niet vaak in beeld
Waarom moet ik nu aan American Pie: Band Camp denken.....quote:studentenkoor he, die doen leuke dingen en haast iedereen heeft een camera.
Ah, zou mooi zijn als ik een lading naar de us kan importerenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]PS
Voor gewone pepernoten kun je nu ook alweer terecht in de Nederlandsche Supermarkten..... ik zag ze vrijdag liggen bij de Jumbo![]()
Veel te vroeg
Een vreselijk slechte film uit de American Pie franchise die ik ooit heb gekeken op een vrijdagavond met wat vrienden en zelfs na een halve fles tequilla konden we er nog niet om lachen.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
American Pie: Band Camp..... ken ik niet![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah, zou mooi zijn als ik een lading naar de us kan importerenBij de fame staat alweer een kerstman, joh
Die kalende? Of staat er daarnaast iemand die nóg minder vaak in beeld is?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Diegene die geen dreadlocks heeftOh, en mn vriendje is de jongen hélemaal links, maar die is niet vaak in beeld
lekker subtiel Timquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kalende? Of staat er daarnaast iemand die nóg minder vaak in beeld is?
Ik heb me net bij vragen naar wie LB was ook al ingehouden, ging nu even niet meer. En duidelijk is het wel!quote:
Nee, dat is 'm hoorquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kalende? Of staat er daarnaast iemand die nóg minder vaak in beeld is?
Oh??? Wat wou je eigenlijk vragen dan???quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb me net bij vragen naar wie LB was ook al ingehouden, ging nu even niet meer. En duidelijk is het wel!
Sorry vriendje van LB!
Niet boos worden!quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh??? Wat wou je eigenlijk vragen dan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ach wat heeft die laptop er mee te maken? Die kan er toch niks aan doen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm hooren hij steekt nu zn middelvinger op naar de laptop
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet boos worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoi trouwens
ik heb heerlijk op een terras gezeten van 5 tot 10
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:
quote:
Helaas lukt het niet altijdquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De man die net zoveel talent heeft als ik in het pissed off krijgen van mensen met slechts 1 opmerking!
quote:
Hey Cobraquote:
Iedereen legitimatie tonen. Dit is een controle of iedereen wel in dit deel van Fok! mag komen.quote:
At ease soldier! Je bent off duty......quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen legitimatie tonen. Dit is een controle of iedereen wel in dit deel van Fok! mag komen.
[/werkmodus]
Ah, dan trek ik maar een biertje open.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
At ease soldier! Je bent off duty......
Goed plan! Ik doe gezellig mee!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dan trek ik maar een biertje open.
Al moet ik niet te veel drinken. Anders maak ik MaJo wakker als ik zo op mijn veldbedje kruip.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed plan! Ik doe gezellig mee!
Jij bent MaJo's nieuwe vriend?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al moet ik niet te veel drinken. Anders maak ik MaJo wakker als ik zo op mijn veldbedje kruip.![]()
MaJo heeft afgelopen nacht slecht geslapen dus nu moet ik (mede op aandringen van PS) op een veldbed slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij bent MaJo's nieuwe vriend?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
MaJo heeft afgelopen nacht slecht geslapen dus nu moet ik (mede op aandringen van PS) op een veldbed slapen.
Da's heul niet grappig. Ik lig liever met MaJo in één bed dan dat ik op een veldbed slaap.quote:
Ja dat kan ik me voorstellen maar dat PS zo invloedrijk is is wel grappig!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's heul niet grappig. Ik lig liever met MaJo in één bed dan dat ik op een veldbed slaap.
Echt niet. Ik moet maar eens met PS afspreken dat ze dit soort "adviesen" niet via Fok! speelt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen maar dat PS zo invloedrijk is is wel grappig!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt niet. Ik moet maar eens met PS afspreken dat ze dit soort "adviesen" niet via Fok! speelt.
Het zijn altijd de mannen die de dupe worden van dat soort advies.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Dr. Puntenslijpsel de vrouwelijke dr Phil.
Heb je al zin in Sziget C4?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's heul niet grappig. Ik lig liever met MaJo in één bed dan dat ik op een veldbed slaap.
Is het jouw bed of haar bed? Want als je in je eigen huis naar een veldbedje verbannen wordt is dat geen goed teken......quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zijn altijd de mannen die de dupe worden van dat soort advies.![]()
Maar geen nood. Het aluminium frame van het veldbed piept nog al. Morgen slaap ik dus gewoon weer in bed.
Cobra kennende heeft ie al meerdere sigaretten opgestoken vandaag......quote:
Dat maakt mij helegaar niks uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is het jouw bed of haar bed?
Nou gooi haar op dat veldbedje dan joh! Wel je eigen grenzen verdedigen hoor!quote:
quote:
Ja, daar was ik al bang voor!quote:
Veldbedje is te smal. Ik heb wel wat manouvre ruimte nodig voor dit soort tactische inzetten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou gooi haar op dat veldbedje dan joh! Wel je eigen grenzen verdedigen hoor!
Ah een goed getimed clusterbombardement?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Veldbedje is te smal. Ik heb wel wat manouvre ruimte nodig voor dit soort tactische inzetten.
Tuurlijkquote:
Nee, dat geeft zo'n troep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah een goed getimed clusterbombardement?
Dat is wel waar.quote:
Trustequote:Op maandag 10 augustus 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Ik ga maar eens naar mijn futon! Dat slaapt veel lekkerder dan zo'n veldbedje. Tot morgen
Wie? Ik?quote:
Mogguh Yuri, klaar voor je nachtdienst op Fok?quote:
En een minimumleeftijd vanaf 14 jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen legitimatie tonen. Dit is een controle of iedereen wel in dit deel van Fok! mag komen.
[/werkmodus]
Er komt hier toch niemand onder de 14 jaar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En een minimumleeftijd vanaf 14 jaar.
Eigenlijk moet er ook zo een competentietest komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt hier toch niemand onder de 14 jaar?
Of bedoel je geestelijk?
Dan mogen wij beide hier niet meer komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook zo een competentietest komen.
Om te voorkomen dat elke gek hier komt.
Hoi en doei danquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:06 schreef Nesle het volgende:
Ik moet over 6 uur weer werken, dus ik duik er in.
Laatste tijd zwaai ik wat aan en af hier
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh Yuri, klaar voor je nachtdienst op Fok?
Mooi, dan kan ik zo gaan slapen.quote:
Ik vrees het wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mogen wij beide hier niet meer komen.
ik zal stil zinquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik zo gaan slapen.![]()
Wel zachtjes natuurlijk anders is MaJo weer wakker.
Ik ook.quote:
Welkom terug van vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik loop net een rondje door het magazijn waar ik 3 weken niemand heb gezegd z'n troep op te ruimen![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
beter dan gisteren maar nog altijd zo slap als een twee weken oude vaatdoek
Ga weer onder de wol
ik wist niet dat je baan dat vereiste?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken en naar mn werk.....
Kloptquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MaJo, je bent er vroeg bij vandaag
Meuningquote:
Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen maar dat PS zo invloedrijk is is wel grappig!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Dr. Puntenslijpsel de vrouwelijke dr Phil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenslijpsel op 10-08-2009 10:21:10 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Succes!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh my, oh my... afrijden vanmiddag
as t goed is, nu alquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:08 schreef Neleos het volgende:
tvp voor de 1 tegen 100. ga zo ff uitzoeken wanneer die online staat.
Straks hoop ik!quote:
Ja daar kom ik nu pas achter......quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achterWelkom in mijn wereld, schatje
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Succes!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry hoor, ik heb ook een beetje de typtyfusquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pas achter......![]()
[..]
[..]
Dank, met een dagje goed uitrusten denk ik dat het morgen wel weer beter gaat. Was gisteren echt hondsberoerdquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:47 schreef LadyBlack het volgende:dat schiet niet op.... beterschap nogmaals!
Veel succes maar aangezien jij invloedrijk bent moet het geen probleem zijn....quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb ook een beetje de typtyfus
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik rij eerst nog in AmstelveenHou Jair binnen
half drie of drie uur ergens... heb eerst nog rijles sowiesoquote:
Ik zal voor je duimen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
half drie of drie uur ergens... heb eerst nog rijles sowieso
quote:Oh en red, ik sta reserve voor zaterdag!
Dat is waar, alleen is een winkelbaantje handig is omdat het flexibel is en ik per week mijn schema door kan geven. Maar het verdient bar slechtquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:05 schreef zebaz het volgende:
Werk zoeken dat beter betaalt? Je hebt een HBO-diploma op zak, dus je zou toch een redelijk inkomen moeten kunnen ritselen.
Wel eens aan callcenterwerk gedacht? Inbound dan, hoef je geen mensen te bellen. En bij callcenters zijn ze hartstikke blij met mensen die vooral in de avonduren willen werkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen is een winkelbaantje handig is omdat het flexibel is en ik per week mijn schema door kan geven. Maar het verdient bar slechtmisschien toch horeca proberen?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:21 schreef Neleos het volgende:
En ik heb hier nog wel een headset liggen die je mag lenen...
Ik verdien 8 euro per uurquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:10 schreef zebaz het volgende:
Als je bereid bent om voor de duur van een trimester ofzo je schema vast te leggen is daar soms wel over te praten (bv met uitzendwerk). Ik denk dat horeca niet veel beter verdient dan winkel (13 euro per uur vs 12 ofzo?)
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Heb je dat ding nooit ingeleverd?
Misschien toch maar weer aan geloven danquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel eens aan callcenterwerk gedacht? Inbound dan, hoef je geen mensen te bellen. En bij callcenters zijn ze hartstikke blij met mensen die vooral in de avonduren willen werken
Ah, ben jij misschien de stem van 008 waar dat liedje over is gemaakt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef MaJo het volgende:
Misschien toch maar weer aan geloven danheb een tijd bij 8008 gewerkt. Geestdodend werk maar ik verdiende er wel goed...
Bij mijn vorige callcenterbaantje kreeg ik ongeveer 6,50 euro per uur, nu zit ik tussen de 10 en 11. En dat vind ik niet verkeerd voor een studentenbijbaantjequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef zebaz het volgende:
Irien zat met d'r eerste uitzendbaantje (administratief werk) op pakweg 13 euro per uur, maar dat was dan wel fulltime. Mijn eerst helpdeskbaan was iets van 11 euro per uur, maar dat is wel 10 jaar geleden... geen idee wat callcenterwerk verdient tegenwoordig?
Ik ga het toch maar eens checkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef zebaz het volgende:
Irien zat met d'r eerste uitzendbaantje (administratief werk) op pakweg 13 euro per uur, maar dat was dan wel fulltime. Mijn eerst helpdeskbaan was iets van 11 euro per uur, maar dat is wel 10 jaar geleden... geen idee wat callcenterwerk verdient tegenwoordig?
Ken het niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:28 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ah, ben jij misschien de stem van 008 waar dat liedje over is gemaakt?
Niemand kent het, inclusief Youtube, toch ben ik er zeker van dat dat ergens in de vroege jaren '90 in de top 40 moet hebben gestaan. Als ik het ooit vind laat ik het je wel horenquote:
Je hebt natuurlijk wel 2 festivalkaarten gekocht.... da's minstens 300 euro samen, plus wat je daar nog uitgeeft, dat zijn flinke happen in je vermogen natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
Ik word helemaal gekik werk me te pletter maar ik verdien gewoon veel te weinig geld
sta nu weer dik in de min en moet voor de tweede keer deze maand bijlenen bij mijn ouders. Binnenkort ook stage dus dan wordt het helemaal moeilijk
weet even niet hoe ik het allemaal moet rooien
Ja dat mag zo'n examinator eigenlijk ook niet! het was gewoon raarquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:26 schreef zebaz het volgende:
Mja, als t eenmaal niet lekker gaat dan is t meestal een verloren zaak... het is al eng genoeg. IMHO moet de examinator geen opmerkingen maken tot het examen klaar is, tenzij je echt een gevaar op de weg bent.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb nog geen twintig minuten gereden, en géén van de opdrachten gedaan. Ik heb niet zelfstandig geredenDat is verplicht. En hij gaf commentaar op hoe ik de richtingaanwijzer gebruikte, terwijl ik dat echt correct deed, na afloop ook nog met mij lerares besproken. Je moet voor elke zijwaartse beweging opnieuw je knippertje aandoen, van hem moest ik hem aan laten staan en daardoor raakte ik helemaal in de war. En ik mocht niet van hem inhalen, maar hij zei niet waarom. En dat kwam vlak na dat knipperengedoe en vanaf toen ging het mis
te hard door de bocht enzo...
Mijn instructeur vond het ook heel raar... Ze gaat er achteraan... En heel snel nog een poging, nog voor ik wegga...quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef zebaz het volgende:
Maar wat zei je instructeur ervan? Anders gauw nog een poging doen?
Mijn examinator liet ook al voor het einde merken dat ie niet tevreden was, dat hing heel erg in de auto, ja dan wil het ook gewoon niet meer! Hij kwam ook niet uit Amsterdam, misschien dat ie me daarom niet zelfstandig liet rijden, maar het was gewoon rįįr! En je betaalt sowieso voor een examen van een half uur... En die opdrachten die ik niet gedaan heb, ik kan er gewoon niet over uit hoe raar het is!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Vervelend PS. Ik ken het in de war raken door de examinator, gebeurde mij ook de eerste keer. Moest ergens fileparkeren, ging goed maar examinator ging helemaal nerveus doen in verband met een paal die er stond (laat me dan niet daar inparkeren), ik kreeg de opmerking dat ik moest rijden zoals ik normaal doe (en daar heb je helemaal niets aan. Ik wist namelijk echt niet wat ik fout deed op dat moment). Op de snelweg werd ik nog zenuwachtiger doordat ik klem kwam achter een caravan. Bij het opgaan van een ander stuk snelweg reed de auto voor me langzamer dan ik en met een vrachtwagen achter me direct een extra rijbaan opgeschoven. Toen dacht ik dat ik gezakt was en werd het helemaal niks meer met het rijden. Te hard, te lang links enz.
Ik heb ook in Enschede examen gedaan, eerste keer had ik een oude vrouw die ik niet zo mocht, tweede keer wel een toffe ventquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef zebaz het volgende:
Grote regionale verschillen trouwens, al meerdere horrorverhalen gehoord over het CBR in Amsterdam. Heb zelf in Enschede afgereden en dat was ueberrelaxed (was ook met een dik kwartier klaar...). Magoed, daar heb je natuurlijk niks aan, want het is niet erg praktisch om met je instructeur het halve land door te karren
Ja, en hoe vaak je dat weggetje wel niet rijdt tijdens de lessen... wel op letten dat je er maar 60 magquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ook in Enschede examen gedaan, eerste keer had ik een oude vrouw die ik niet zo mocht, tweede keer wel een toffe vent. Dat bosweggetje langs het CBR is nog best leuk rijden overigens
Precies, bij mijn zakken vond ik het ook vervelender dat het me nogal wat extra geld ging kosten dan dat ik gezakt was. Heel veel mensen halen het de eerste keer nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mahja, het is niet raar om de eerste keer te zakken verder, alleen maar vervelend
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verdomme....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mja. Shit happens en als ik perfect verder gereden had was ik ook wle geslaagd,
nu ga ik een yoghurt-chocoladevla ijsje maken en heel hard meezingen met de Kaiser chiefs
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het boekje Groot lexicon van nog meer nutteloze feiten: Een beetje basbariton komt per week twee keer zo vaak klaar als een doorsnee tenor.
Het is maar dat jullie het weten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het boekje Groot lexicon van nog meer nutteloze feiten: Een beetje basbariton komt per week twee keer zo vaak klaar als een doorsnee tenor.
Het is maar dat jullie het weten
Dat weggetje, en dan vooral die bocht vlak voor het CBRquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:39 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ja, en hoe vaak je dat weggetje wel niet rijdt tijdens de lessen... wel op letten dat je er maar 60 mag
In Amsterdam heb je ook 'die bocht voor het CBR' waar ik normaal vlekkeloos doorheen glij, maar vandaag leek ik wel achtbaantje te spelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weggetje, en dan vooral die bocht vlak voor het CBRIk leste ook in Enschede
Had altijd de grootste moeite met onthouden waar ik nou 50/60 en waar 80 mocht rijden...Hengelo vond ik trouwens ook een ramp om te rijden, met die onlogische stoplichten
Nou joh, de volgende keer weet je wat je te wachten staat... dat scheelt toch wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je ook 'die bocht voor het CBR' waar ik normaal vlekkeloos doorheen glij, maar vandaag leek ik wel achtbaantje te spelen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
...... en vanaf toen ging het miste hard door de bocht enzo...
Ik ook, tijdens mijn tweede examen (die ik gehaald heb) was ik te vroeg 60 gaan rijden. Instructeur deelde mee dat ik 80 mocht en het was verder geen probleemquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat weggetje, en dan vooral die bocht vlak voor het CBRIk leste ook in Enschede
Had altijd de grootste moeite met onthouden waar ik nou 50/60 en waar 80 mocht rijden...![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, tijdens mijn tweede examen (die ik gehaald heb) was ik te vroeg 60 gaan rijden. Instructeur deelde mee dat ik 80 mocht en het was verder geen probleem. Beter zo dan andersom
Mijn moeder had een stuk of 8 pogingen nodig, ze kreeg steeds ruzie met de examinatorquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ha! Jullie verhalen zijn dus kansloos vergeleken bij mijn verhaal
Zesde keer, wie doet me dat na?
Ik niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn moeder had een stuk of 8 pogingen nodig, ze kreeg steeds ruzie met de examinator
Ja hou jij maar gewoon ff je mondquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik baalde ook dat ik maar 3 fout had voor m'n theorie examen, ik had dus teveel geleerd
Ik vind reds verhaal ook wel flink hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
* Proestquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:19 schreef iamredleader het volgende:
Tijdens m'n eerste examen ook te hard door de bocht, op de verkeerde weghelft belandt met een tegenligger: grote vrachtwagen. 1 ingreep en 5 minuten later waren we terug
Derde poging geslaagd
Ik waarschijnlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
Eerste 2 keer was ik veel te dromerig en miste alle bordjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk.![]()
Wat is er al die zes keer gebeurd? Grote dingen? Of allemaal klein gezeur?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:50 schreef Soempie het volgende:
Wiebel begint ook af en toe over rijles, maar ik heb totaal geen drang om eens te beginnen.![]()
Hij is na 8 lessen (en 2 lessen een jaar ervoor) geslaagd. Ik dacht dat dat normaal was, maar ik hoorde van anderen dat ze al aan de 15 ofzo zaten. Ik wil niet weten hoeveel me dat gaat kosten.En waarschijnlijk heb ik wel heel wat meer lessen nodig dus.
lees ik netquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:36 schreef tomtomaat het volgende:
Volendam AGOVV De Graafschap Telstar Eindhoven Fortuna Sittard FC DenBosch Go Ahaed Eagles FC Zwolle Emmen Cambuur Top OssFC OSS
Ik zie je zo zitten achter het stuur.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerste 2 keer was ik veel te dromerig en miste alle bordjes
3e en 4e keer was ik veel te zenuwachtig, inmiddels ook geswitcht van rijschool en in de war van de andere opmerkingen die ik daar kreeg (veeeeeeel preciezer)
5e keer reed ik echt als een bang vogeltje
quote:6e keer ging perfect, ik had eindelijk een relaxte instructeur (rijd maar gewoon lekker vlot, je kunt het allang), en een aardige examinator
Ik had m'n hoop op een les of 15.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]15 is al superweinig hoor! Zeker als je niet zo'n aangeboren drang hebt om te rijden en dus vast nog nooit geprobeerd hebt
Ah, wel goed om te weten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef zebaz het volgende:
Ik heb een snelcursus gedaan... ik denk ongeveer 35 uur les gehad. Volgens mij is rond de 30 wel een redelijk 'normaal' getal.
Ik had een pakket van 45 lessen... als ik 2 jaar ouder was geweest had ik het daar misschien ook wel mee geredquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had m'n hoop op een les of 15.![]()
![]()
![]()
Beter dus om m'n verwachtingen wat bij te stellen.Na hoeveel lessen mocht jij de eerste keer afrijden?
Da's lekker (fris)quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
maar in de winkel gaat het goedruim een kilo zeep verkocht aan iemand
dus we hebben target al bijna gehaald
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef Soempie het volgende:
Wat ik wel al weet: de pedalen.
Koppeling, Rem, Gas;
Keet Rijdt Goed.![]()
Anders kon ik het niet onthouden.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
ben trouwens lekker bezig vandaageerst gleed ik in de albert heijn uit over een plas ketchup om vervolgens op een bankje te gaan zitten met mijn hand in de vogelpoep
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef Soempie het volgende:
Wat ik wel al weet: de pedalen.
Koppeling, Rem, Gas;
Keet Rijdt Goed.![]()
Anders kon ik het niet onthouden.
Wiebel kwam er mee, na de tigste keer dat ik het weer niet wist.quote:
Iiiiieeuw.......quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
ben trouwens lekker bezig vandaageerst gleed ik in de albert heijn uit over een plas ketchup om vervolgens op een bankje te gaan zitten met mijn hand in de vogelpoep
![]()
Dat doe ik allemaal al. Ik ben echt een brave fietser.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Dat afleren om als een fietser te rijden kun je overigens wel alvast oefenen op de fiets
Over je schouder kijken als je in gaat halen, hand uitsteken, voorrang verlenen op zebrapaden, schakelen (als je versnellingen hebt)..... allemaal dingen die je als fietser gauw laat voor wat ze zijn, maar het hoort er in de auto allemaal wel bij
Neequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik al weer praten?
ik heb 28 uur les gehad
Kijk, vieze handen is niet erg waar jij werktquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
Ah PS dat is balenmaar bijna niemand slaagt in een keer. Ik heb er ook twee keer over gedaan
ik had de eerste keer de meest chagrijnige examintor
werd daar zo zenuwachtig van dat echt niets meer lukte
zijn woorden waren ook typerend: 'ja snapt natuurlijk wel dat je niet geslaagd bent hč?!'
![]()
![]()
maar in de winkel gaat het goedruim een kilo zeep verkocht aan iemand
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal al. Ik ben echt een brave fietser.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:59 schreef MaJo het volgende:
![]()
Netjes!quote:maar in de winkel gaat het goedruim een kilo zeep verkocht aan iemand
Eerst sparen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dan kun je nu lessen gaan nemen
Dan doe ik het wel.quote:
deed je dit altijd al, of pas na een bepaalde aanvaring?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe ik allemaal al. Ik ben echt een brave fietser.
Klopt, Tinuviel stelde een onschuldige vraag, 2 of 3 andere users krijgen ruzie over de antwoorden, en nu is er 1 volledig weg in OUD, 1 heeft nog niks gepost en de rel is behoorlijk groot!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef Soempie het volgende:
Oeh, IARL, ik las in OUD een topic waarbij er, na een vraag van Tinuviel, een relletje ontstond.![]()
Tsja, ze heeft dan ook niks met de rel zelf te doen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:13 schreef Soempie het volgende:
Tinuviel was toen trouwens al vertrokken, maar toch.
Zwangerschap, geboorte, post-natale depressies, jengelende kinderen, zeurende pubers, overgangsperikelen, hormonen, rammelende eierstokken... do I need to go on?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik dacht dat de mods op OUD het rustig hadden vergeleken met KLB, NWS en VBL...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Klopt, Tinuviel stelde een onschuldige vraag, 2 of 3 andere users krijgen ruzie over de antwoorden, en nu is er 1 volledig weg in OUD, 1 heeft nog niks gepost en de rel is behoorlijk groot!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:31 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, Soempie, wat deed jij eigenlijk in OUD???
Nee, maar de meeste users in OUD zijn zwanger of hebben (kleine) kinderen... en er ging bij mij ineens een belletje rinkelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:32 schreef Soempie het volgende:
Ik zie de PI nu pas. Zit je me in de maling te nemen?
Meer niet?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zwangerschap, geboorte, post-natale depressies, jengelende kinderen, zeurende pubers, overgangsperikelen, hormonen, rammelende eierstokken... do I need to go on?
Geen idee, kom er zelf niet zo vaak, maar wat ik van die rel heb gehoord (via Tinuviel) is het geen zachtzinnige bedoening... tenminste, vergeleken met het meestal tamme MENquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Meer niet?
Ik bedoel, zijn er soms ook van die TBS-patiėnten die met doodsverwensingen strooien?
Ik heb er vanochtend serieus over gedacht om er een te kopen, maar toch maar niet gedaan.... waarschijnlijk is het toch weer 13 euro (oid) weggegooid.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Zijn er hier nog SC'ers met een staatslot?
Ik heb het geld gewoon uit het raam gesmeten; mocht het vallen op mijn virtuele lotnummer AB 1234567 dan uuuh baal ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Ik doe automatisch mee, 1x per maand 15 EUR aftikken, en allicht dat er eens een prijs op m'n lot valt... althans, dat blijf ik hopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb er vanochtend serieus over gedacht om er een te kopen, maar toch maar niet gedaan.... waarschijnlijk is het toch weer 13 euro (oid) weggegooid.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:44 schreef iamredleader het volgende:
Ik hoop dat Diaan wel terug komt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste users in OUD zijn zwanger of hebben (kleine) kinderen... en er ging bij mij ineens een belletje rinkelen
Ik zat ook met open mond te lezen. Sommige opmerkingen zijn echt keihard.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, kom er zelf niet zo vaak, maar wat ik van die rel heb gehoord (via Tinuviel) is het geen zachtzinnige bedoening... tenminste, vergeleken met het meestal tamme MEN
Tof.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat ook met open mond te lezen. Sommige opmerkingen zijn echt keihard.
Ik kan het al niet meer terug vinden.quote:
Zo:quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Soempie het volgende:
Ik vraag me af hoe die moeders de ruzies tussen hun kindertjes later gaan oplossen.
Ik heb 'm al gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan het al niet meer terug vinden.![]()
Er begon een discussie over of je kindjes van 6 maanden nou wel of niet af en toe eens een toetje of diksap kan geven.
En zo'n discussie kan daar behoorlijk uit de hand lopen.![]()
Nu ik het hier tik lijkt het wel heel belachelijk.
Vol met kansloze figuren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb 'm al gevonden.![]()
Pfff.....vrouwen.
Maar OUD is dus net zo leuk als R&P.![]()
Naar de andere moeder, ja.quote:
quote:
quote:Jackpot Staatsloterij valt op eenvijfde lot
(Novum) - De jackpot van 27,5 miljoen euro is maandag gevallen op een zogeheten eenvijfde lot. Dit betekent dat de winnaar, die het winnende lot ergens in de provincie Utrecht kocht, 'slechts' 5,5 miljoen euro op de rekening mag bijschrijven.
ONZ kijk ik haast nooit. Alleen soms de topics van vroeger: TTT.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vol met kansloze figuren.
KLB en ONZ zijn mijn favorieten.
Ja maar je kan ze niet meer halenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:59 schreef zebaz het volgende:
"Je kan de actiecode invullen van 27 juni t/m 4 oktober 2009"?
http://www.kruidvat.nl/do(...)alibi-artikelen.aspx
Goed bezig.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |