Mogguh Yuri, klaar voor je nachtdienst op Fok?quote:
En een minimumleeftijd vanaf 14 jaar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iedereen legitimatie tonen. Dit is een controle of iedereen wel in dit deel van Fok! mag komen.
[/werkmodus]
Er komt hier toch niemand onder de 14 jaar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En een minimumleeftijd vanaf 14 jaar.
Eigenlijk moet er ook zo een competentietest komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er komt hier toch niemand onder de 14 jaar?
Of bedoel je geestelijk?
Dan mogen wij beide hier niet meer komen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er ook zo een competentietest komen.
Om te voorkomen dat elke gek hier komt.
Hoi en doei danquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:06 schreef Nesle het volgende:
Ik moet over 6 uur weer werken, dus ik duik er in.
Laatste tijd zwaai ik wat aan en af hier
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh Yuri, klaar voor je nachtdienst op Fok?
Mooi, dan kan ik zo gaan slapen.quote:
Ik vrees het wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mogen wij beide hier niet meer komen.
ik zal stil zinquote:Op maandag 10 augustus 2009 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik zo gaan slapen.![]()
Wel zachtjes natuurlijk anders is MaJo weer wakker.
Ik ook.quote:
Welkom terug van vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik loop net een rondje door het magazijn waar ik 3 weken niemand heb gezegd z'n troep op te ruimen![]()
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:41 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
beter dan gisteren maar nog altijd zo slap als een twee weken oude vaatdoek
Ga weer onder de wol
ik wist niet dat je baan dat vereiste?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga me maar eens opmaken en naar mn werk.....
Kloptquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MaJo, je bent er vroeg bij vandaag
Meuningquote:
Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen maar dat PS zo invloedrijk is is wel grappig!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Dr. Puntenslijpsel de vrouwelijke dr Phil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenslijpsel op 10-08-2009 10:21:10 ]Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Succes!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh my, oh my... afrijden vanmiddag
as t goed is, nu alquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:08 schreef Neleos het volgende:
tvp voor de 1 tegen 100. ga zo ff uitzoeken wanneer die online staat.
Straks hoop ik!quote:
Ja daar kom ik nu pas achter......quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achterWelkom in mijn wereld, schatje
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Succes!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry hoor, ik heb ook een beetje de typtyfusquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daar kom ik nu pas achter......![]()
[..]
[..]
Dank, met een dagje goed uitrusten denk ik dat het morgen wel weer beter gaat. Was gisteren echt hondsberoerdquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:47 schreef LadyBlack het volgende:dat schiet niet op.... beterschap nogmaals!
Veel succes maar aangezien jij invloedrijk bent moet het geen probleem zijn....quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik heb ook een beetje de typtyfus
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik rij eerst nog in AmstelveenHou Jair binnen
half drie of drie uur ergens... heb eerst nog rijles sowiesoquote:
Ik zal voor je duimen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
half drie of drie uur ergens... heb eerst nog rijles sowieso
quote:Oh en red, ik sta reserve voor zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |