Ssstquote:
Gewoon een keer doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:34 schreef iamredleader het volgende:stoer! Heb altijd willen meedoen met zo'n show, nog niet het lef gehad me op te geven
Ik ben vaker op tv geweest, maar 1 tegen 100 is de eerste quiz waar ik in te zien ben. Als je het ook kijkt: ik ben de enige op de eerste rij met nog blauw lichtquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kijk geen spelletjes op tv dus weet ik ook niet of Hawaii Tim al vaker op tv is geweest..... sterker nog ik weet niet eens hoe Hawaii Tim eruit ziet.....
Wedden dat je het weet als we wat hints zouden geven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik kijk geen spelletjes op tv dus weet ik ook niet of Hawaii Tim al vaker op tv is geweest..... sterker nog ik weet niet eens hoe Hawaii Tim eruit ziet.....
Bij de laatste 15quote:
Zwarte shirtje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vaker op tv geweest, maar 1 tegen 100 is de eerste quiz waar ik in te zien ben. Als je het ook kijkt: ik ben de enige op de eerste rij met nog blauw licht
quote:
quote:
Jaja, bij die techniekvraag ging het hardquote:
Waarom had je geen Hawaii shirt aan?quote:
Omdat ik wel prijs stel op een beetje incognito blijvenquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waarom had je geen Hawaii shirt aan?
En nu? Ben je er de volgende aflevering weer bij?quote:
Doe je volgende week weer mee?quote:
quote:
Ik zat er aan het eind van de aflevering nog in, dus ja, ik kom terugquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou Tim, volgende week ben je dus weer op tv?![]()
(Werd dat dan wel de zelfde middag nog opgenomen?)
Vond ik ook welquote:
Duuuuuuuuss.... jee wat kan dat nou zijnquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat er aan het eind van de aflevering nog in, dus ja, ik kom terug. En deze week heb ik een paar dagen vrij van mijn werk omdat ik iets moet doen in Noord-Holland
Ik denk een prof contract bij AZ.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Duuuuuuuuss.... jee wat kan dat nou zijn![]()
De derde van links op de voorste rij vind ik wel wat Soempie-achtige gezichtskenmerken hebbenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Whoeiii, ik sta weer eens op Youtube
Concert van afgelopen december, beetje brakke geluidsopname opzich, maar we doen het best goed
Ben jij die middenvoor?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Concert van afgelopen december, beetje brakke geluidsopname opzich, maar we doen het best goed
Ben jij die mooie dame of die hele mooie?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, die crunch dingen smakene cht naar chocopepernoten! Thanks voor de tip
Aan de linker- of rechterkant? Met zo'n lang persoon zien jullie er allebei niet echt groot uit. Is je vriend ook te spotten?quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben die kleine met dat blonde haar, naast het meisje dat minstens 1,90m isTweede rij.
Goddelijk hequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, die crunch dingen smakene cht naar chocopepernoten! Thanks voor de tip
Diegene die geen dreadlocks heeftquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aan de linker- of rechterkant? Met zo'n lang persoon zien jullie er allebei niet echt groot uit. Is je vriend ook te spotten?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er staan een hoop foto's van je koor op het net zie ik
Die hele mooie dus.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Diegene die geen dreadlocks heeftOh, en mn vriendje is de jongen hélemaal links, maar die is niet vaak in beeld
Waarom moet ik nu aan American Pie: Band Camp denken.....quote:studentenkoor he, die doen leuke dingen en haast iedereen heeft een camera.
Ah, zou mooi zijn als ik een lading naar de us kan importerenquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]PS
Voor gewone pepernoten kun je nu ook alweer terecht in de Nederlandsche Supermarkten..... ik zag ze vrijdag liggen bij de Jumbo![]()
Veel te vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |