Doen jullie aan shirts ruilen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar wel Cristiano Ronaldo, Beckham, Kaka en van Persie..... Aan hun shirtjes te lezen....
quote:
Pics?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en gemengd douchen! Heel belangrijk voor de teamspirit!
mixedshowerfestival.netquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh my... zo'n chick op tv flipt omdat ze 54 kilo weegt
Stuk van het rellen in OUD?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef iamredleader het volgende:
5 euro gewonnen
ben helemaal stuk, zo vroeg naar bed
Wat een mazzelaar ben jij zeg. Op de meeste foto's ben je echt de enige man tussen al die vrouwen.quote:
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar ben jij zeg. Op de meeste foto's ben je echt de enige man tussen al die vrouwen.![]()
Wel allemaal chickies.
Oeh dat kan behoorlijk rot zijn idd! Beterschap!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, van 6 meter darm die nog niet is bijgekomen van een voedselvergiftiging
Ziet er meer naar uit dat jij bij de vrouwen iets goed te maken had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja na die vuile overtreding van mij moest ik goed schoongemaakt worden.....
Neuh ze was lang en dun...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef iamredleader het volgende:
was het verder een normaal gebouwd meisje, PS?
Ach ja Ik had eigenlijk meer zin in een biertje but I do so hate to disappoint a cute girl....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er meer naar uit dat jij bij de vrouwen iets goed te maken had.
Doet het kassameisje ook aan voetbal!?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ja Ik had eigenlijk meer zin in een biertje but I do so hate to disappoint a cute girl....
Was het maar waar....dan zou Ik haar wel wat extra training geven....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet het kassameisje ook aan voetbal!?![]()
ringloos? dan ben je wel ultiem te kakken gezet, door een vrouwquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Balletje door mijn benen getikt.....Ultieme vernedering......
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
over twee uur komen mijn papa en broertje thuis na vier weken
Klopt...maar toch was ik de grote winnaar! Kijk de fotos maar....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ringloos? dan ben je wel ultiem te kakken gezet, door een vrouw
En een echte kerel neemt z'n verlies natuurlijk als een heer (nee, deze opmerking niet te letterlijk nemenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt...maar toch was ik de grote winnaar! Kijk de fotos maar....
Hee relnichtquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:12 schreef MaJo het volgende:
![]()
linkje naar OUD? Ik hou van relletjes![]()
heb als een roos geslapen cobraalleen veel te kort omdat
om 7 uur al op moest
Daarom ben ik er ook voor dat pagina's die anorexia aanbevelen stuk voor stuk uit de lucht te halen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh my... zo'n chick op tv flipt omdat ze 54 kilo weegt
Ik vond dit een erg leuke postquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Diaan wel terug komt.![]()
Bij nader inzien ga ik later toch maar niet daar posten. Ik zal me er groen en geel ergeren.
Betweters.
Als je het dan maar niet teveel over kinderen gaat hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik werd door mr_A erop gewezen dat jullie het ook hebben over de rel in OUD, ben daardoor ook gaan teruglezen in dit topic en zag deze post:
[..]
Ik vond dit een erg leuke post![]()
Maarre, het ging natuurlijk niet om 1 vraag/post, maar het speelde al iets langer. En de manier waarop ik werd aangesproken en dat er zomaar posts werden geëdit door een mod, was voor mij de druppel. Daarna volgde de hele discussie/rel in het feedbacktopic.
En ach nu ik daar niet meer post, ga ik jullie hier maar vervelen.![]()
![]()
Het gaat heel goed hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Blijkbaar heeft MaJo mijn advies wel letterlijk opgevolgd...![]()
![]()
BTW, Diaan73, wie geht's?
Hey laat mij er buiten zeg......quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik werd door mr_A erop gewezen dat jullie het ook hebben over de rel in OUD, ben daardoor ook gaan teruglezen in dit topic en zag deze post:
Over voedingsadviezen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat heel goed hoorWel vreemd om niet meer in OUD te posten, daar deed ik mn eerste posts en heb daar jarenlang lief en leed gedeeld. Maar ja, het is even beter voor mezelf. Het irritatiegehalte was de laatste tijd hoog.
Nou toch kijk ik dankzij jou ik hier hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey laat mij er buiten zeg......
Weest welkom dan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond dit een erg leuke post![]()
Maarre, het ging natuurlijk niet om 1 vraag/post, maar het speelde al iets langer. En de manier waarop ik werd aangesproken en dat er zomaar posts werden geëdit door een mod, was voor mij de druppel. Daarna volgde de hele discussie/rel in het feedbacktopic.
En ach nu ik daar niet meer post, ga ik jullie hier maar vervelen.![]()
![]()
Misschien iets voor een nieuwe Scary Movie?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoef geen afgesneden knuffelkop in mijn bed vannacht hoor!![]()
Een beetje de SC geheimen verklappen in C&H!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net wat mooie foto's van mn kinderen gaan plaatsen. Kunnen jullie zien hoe slecht vooral de jongste van 6 maanden eruit ziet omdat hij wat diksap en een toetje krijgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het dan maar niet teveel over kinderen gaat hebben
Ik zal nog eens wat zeggen....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou toch kijk ik dankzij jou ik hier hoor
Hier worden alleen maar babyfluitjes afgestoken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik pak vast cola en popcorn en installeer me langs de lijn
Dat is een forum waar ik steeds minder ga komen omdat ik het er niet meer zo leuk vind.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een beetje de SC geheimen verklappen in C&H!!
Ja dat kan toch ook niet bij een kind van 6 maanden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net wat mooie foto's van mn kinderen gaan plaatsen. Kunnen jullie zien hoe slecht vooral de jongste van 6 maanden eruit ziet omdat hij wat diksap en een toetje krijgt.
Mij maakt het niet zoveel uit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je het dan maar niet teveel over kinderen gaat hebben
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hè, ik wilde net wat mooie foto's van mn kinderen gaan plaatsen. Kunnen jullie zien hoe slecht vooral de jongste van 6 maanden eruit ziet omdat hij wat diksap en een toetje krijgt.
Alleen om over ons (SC) te ouwehoeren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een forum waar ik steeds minder ga komen omdat ik het er niet meer zo leuk vind.....
Geschiedkundigen die met elkaar bekvechten als ze het niet eens zijn over een gebeurtenis zeker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een forum waar ik steeds minder ga komen omdat ik het er niet meer zo leuk vind.....
Ook, maar ook de manier waarop alles zo vreselijk verantwoord volgens de richtlijnen, die trouwens elkaar weer heel vaak tegenspreken, gaat. Ik ben zelf niet zo'n moedermoedertje, ik vind het ook leuk om te werken, concerten/festvials te bezoeken, een aantal users daar zijn heel anders en dat "botst" af en toe.quote:
Nee, ik was vroeger wel een vaste RJPvD bezoeker maar ik merk dat ik er niet meer zo thuis hoor de laatste tijd....hoe het komt en waar het aan ligt? Ik kan er niet echt een sluitend antwoord voor vinden.....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen om over ons (SC) te ouwehoeren?
Dus een beetje volgens Belgisch gebruik: alles letter per letter opvolgen en nog meer van die kleine regeltjes die tot perfectie zouden moeten leiden...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook, maar ook de manier waarop alles zo vreselijk verantwoord volgens de richtlijnen, die trouwens elkaar weer heel vaak tegenspreken, gaat. Ik ben zelf niet zo'n moedermoedertje, ik vind het ook leuk om te werken, concerten/festvials te bezoeken, een aantal users daar zijn heel anders en dat "botst" af en toe.
Is dat echt zo? Ik heb dat idee niet hoor, Andyquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, ik was vroeger wel een vaste RJPvD bezoeker maar ik merk dat ik er niet meer zo thuis hoor de laatste tijd....hoe het komt en waar het aan ligt? Ik kan er niet echt een sluitend antwoord voor vinden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |