In de magnetron wil misschien wel helpen.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Net de kat in bad gedaan, omdat ie zichzelf amper nog kan wassen, maar dat willen die beesten niet zo graag
Nou had hij ff niks te willen, dus gewassen is ie, maar nu loopt meneer een beetje verloren en verzopen door huis, hij mag van mij pas naar buiten als ie goed droog is en föhnen lijkt me niet zo'n goed idee
Liever nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de magnetron wil misschien wel helpen.....
Prima hoor!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de magnetron wil misschien wel helpen.....
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....quote:
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpersquote:
Heb je geen verfafbrander?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpers
Jawel hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....
Zo'n vergietachtig netje om je sla in uit te lekken is ook wel handig.... Moest je de sla in doen en dan hard rondslingeren.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpers
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n vergietachtig netje om je sla in uit te lekken is ook wel handig....
Je was te snel met reageren Andy!! Zie mijn toevoeging. Ik ben wel een beetje grove en platte humor gewend hoor. No problem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....
Weet ik ook wel hoor Diaan. Ik was gewoon aan het grappen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was te snel met reageren Andy!! Zie mijn toevoeging. Ik ben wel een beetje grove en platte humor gewend hoor. No problem.
Kort lontje
je kent het ook nog van vroeger? Dat mensen op de camping met van die dingen aan het rondslingeren waren om de sla te drogen?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
je kent het ook nog van vroeger? Dat mensen op de camping met van die dingen aan het rondslingeren waren om de sla te drogen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik zie het al helemaal voor als je dat doet met een kat er in.
o all stars is op tvquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
had niemand even kunnen zeggen dat allstars op tv was?
Mijn all stars staan helemaal niet op de tv...maar er voor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
had niemand even kunnen zeggen dat allstars op tv was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |