In de magnetron wil misschien wel helpen.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Net de kat in bad gedaan, omdat ie zichzelf amper nog kan wassen, maar dat willen die beesten niet zo graag
Nou had hij ff niks te willen, dus gewassen is ie, maar nu loopt meneer een beetje verloren en verzopen door huis, hij mag van mij pas naar buiten als ie goed droog is en föhnen lijkt me niet zo'n goed idee
Liever nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de magnetron wil misschien wel helpen.....
Prima hoor!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In de magnetron wil misschien wel helpen.....
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....quote:
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpersquote:
Heb je geen verfafbrander?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpers
Jawel hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....
Zo'n vergietachtig netje om je sla in uit te lekken is ook wel handig.... Moest je de sla in doen en dan hard rondslingeren.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik hang hem buiten wel aan de droogmolen met een paar knijpers
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n vergietachtig netje om je sla in uit te lekken is ook wel handig....
Je was te snel met reageren Andy!! Zie mijn toevoeging. Ik ben wel een beetje grove en platte humor gewend hoor. No problem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh jee.... hier is mijn grove en platte humor ook al niet gewenst.....
Weet ik ook wel hoor Diaan. Ik was gewoon aan het grappen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je was te snel met reageren Andy!! Zie mijn toevoeging. Ik ben wel een beetje grove en platte humor gewend hoor. No problem.
Kort lontje
je kent het ook nog van vroeger? Dat mensen op de camping met van die dingen aan het rondslingeren waren om de sla te drogen?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
je kent het ook nog van vroeger? Dat mensen op de camping met van die dingen aan het rondslingeren waren om de sla te drogen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik zie het al helemaal voor als je dat doet met een kat er in.
o all stars is op tvquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
had niemand even kunnen zeggen dat allstars op tv was?
Mijn all stars staan helemaal niet op de tv...maar er voor!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:31 schreef TradeMarkie het volgende:
had niemand even kunnen zeggen dat allstars op tv was?
Hoi PSquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
Voor ik het vergeet; Allstars was op tv.
Dank herenquote:
Hoi PS. Al iets minder sip?quote:
Jawel. De koffiezetter doet het weer...quote:
Ik hoorde net al een föhn, dus het probleem is wel opgelost denk ikquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jawel. De koffiezetter doet het weer...
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh TradeMarkie kijk eens in dit topic:
All Stars, ned 3, 20.30- 22.30
Wel een van de beste Nederlandse films vind ik. Heel herkenbaar en ook leuk verteld.quote:
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel een van de beste Nederlandse films vind ik. Heel herkenbaar en ook leuk verteld.
Ook voor mensen die niet voetballen is het herkenbaar denk ik. Gewoon een groep vrienden die elkaar door dik en dun steunen.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook voor mensen die niet voetballen is het herkenbaar denk ik. Gewoon een groep vrienden die elkaar door dik en dun steunen.
Dan kijk ik liever naar die amstel reclames over 3 vrienden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ook voor mensen die niet voetballen is het herkenbaar denk ik. Gewoon een groep vrienden die elkaar door dik en dun steunen.
en de uitersten in de groep zijn er ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:
sterkte met werken danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga het internetstokje even overgeven aan Peaceman. Zo nog even lekker op de bank, morgen weer werken na 3,5 week vakantie.
Ja idd maar het gekke is dat ze in elke groep wel voorkomen..... Ik ben wel een type Sjonnie..... beetje dom en kort lontje maar gaat wel door het vuur voor zijn vrienden. Op wie lijk jij het meest?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en de uitersten in de groep zijn er ook.
Oh ja dat waren ook leuke reclames.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar die amstel reclames over 3 vrienden.
Goeie vraagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja idd maar het gekke is dat ze in elke groep wel voorkomen..... Ik ben wel een type Sjonnie..... beetje dom en kort lontje maar gaat wel door het vuur voor zijn vrienden. Op wie lijk jij het meest?
Duidelijk Mark dan....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Goeie vraag
Grote bek, altijd over iedereen een mening, eerlijk, middenmoter qua voetballen, geen idee op wie ik het meeste lijk eigenlijk.
Mark, what's in a namequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Duidelijk Mark dan....Ben je ook zo'n versierder?
Je bent verantwoordelijk en loopt daar ook niet voor weg. Jij bent dus Bram (alleen geen homo)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kijk niet naar Allstars. Dus jullie zullen moeten bepalen op wie ik lijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |