Lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kopje thee doen dan maar, red?
ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:02 schreef wyccie het volgende:
Hee PS, er staat een apostrofje te veel in je sig.
Hoe is het met de kleine?quote:
Lekker, zit nu op het kinderdagverblijf de dames te entertainenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het met de kleine?
Fixed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Komop, iedereen weet welk spel hij heeft ontworpen!
edit: dat was voor de AKQ bedoeld
Nog wat gemist hierzo?quote:
Neuh, niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist hierzo?
Misschien zijn ze allemaal naar de uitvaart waar PS koffie en cake moest serveren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, nikshet is hier heel stil
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was aan het bijlezen
We hebben weer een nieuwe SC'er zie ik? Welkom Diaan
En ze heeft altijd wel toetjes en diksap bijzich!quote:
Wow.... daar heb je nog geen big mac menu voor tegenwoordig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en mijn triomf van vandaag: ik ging even bij de kringloopwinkel kijken, vond ik daar een mooi bruin ribfluwelen jasje, een grijs jurkje uit de H&M collectie van vorig jaar, en een mooi schattig roze vestje van de Mango, en dat alles bij elkaar kostte E 6,50![]()
![]()
![]()
Die is al een poosje niet langs geweest idd. Misschien is hij met vakantie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt Nem eigenlijk uit tegenwoordig??
Vroeg ik me laatst ook al af. Zijn meest recente post die ik zo snel zie is van 4 augustusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt Nem eigenlijk uit tegenwoordig??
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef iamredleader het volgende:
Nembrionic:
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur geleden.
Aantal posts: 61.019 (gemiddeld 21 per dag)
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zat me net af te vragen waar Nem uit zou hangen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb net met campina gemaild om zijn foto op de melkpakken te zetten maar toen ze die enge clownskop zagen weigerde ze de foto te plaatsen.....
Ja, na een dag opruimen in het magazijn mag je wel wat eerder weg vond ikquote:
Wat beter, veel rusten en vocht tot me genomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
voel jij je trouwens al wat beter nu?
I love these quiet moments before the storm. They remind me of Beethoven.quote:
Hannibal!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
I love it when a plan comes together![]()
![]()
![]()
quote:Waterpijp steeds populairder
Door ANP Video
AMSTERDAM - De waterpijp lijkt in Amsterdam bezig aan een opmars. Vooral onder jongeren wordt de waterpijp steeds populairder. Kon je vroeger alleen appeltabak roken, tegenwoordig zijn er volop nieuwe smaken als druiven, cola en Red Bull. ANP Video © AT5
IARL heeft wel voor een nieuwe trend gezorgd zeg!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:06 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/video/3419226/Waterpijp_steeds_populairder.html
voor het bijbehorende filmpje
[..]
vanavond niet. Kom morgen maar terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:12 schreef peaceman het volgende:
Hier zou het gezellig zijn Andy. Klopt da?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanavond niet. Kom morgen maar terug
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
vanavond niet. Kom morgen maar terug
maar lekker geen sigaretten en bier voor jou..quote:
Wel diksap en een toetje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar lekker geen sigaretten en bier voor jou..
Ah Jojo is van de zwaardere middelen.....quote:
Ik vermoed dat ze op vakantie is......quote:
Tong80 heeft ook al aan jullie pc gezeten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Even lastig vanavond, onze pc is naar de "dokter" en alleen de laptop in huis. Dat wordt "vechten" wie mag gaan internetten.
Dit is geloof ik zondag al begonnen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tong80 heeft ook al aan jullie pc gezeten?![]()
Jullie hebben wel pech zeg de laatste tijd. Dat verdienen jullie niet. Je moet je zelf even kietelen Diaan!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is geloof ik zondag al begonnen..en het zou niet erg veel zijn, waarschijnlijk vuil en/of ventilator kapot. Hopelijk blijft het daarbij. Vorige week al nieuwe tv en 4 nieuwe banden moeten kopen.
Vandaag deed mn autootje het ook niet, deed niets. Net even overgestart, gewoon accu, ook logisch. hij heeft bijna 4 weken stil gestaan en daar kunnen die oudjes niet zo goed tegen.
Biertje?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
mag het woord diksap op deze pagina verder ontbreken?
eerst koffie, misschien straks nog een biertje, maar eigenlijk drink ik niet tijdens m'n werkweekquote:
Ik ook niet maar ik werk deze week ook nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
eerst koffie, misschien straks nog een biertje, maar eigenlijk drink in niet tijdens m'n werkweek
Ik dus welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik werk deze week ook niet
Ik gok op de periode september/oktober.... augustus is een slechte maand...iedereen is met vakantie of net terug of gaat binnen kort....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dus wel
hoe zit het trouwens met jouw zoektocht naar werk? al wat opgeschoten?
quote:
Ja, daar heb je een puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik gok op de periode september/oktober.... augustus is een slechte maand...iedereen is met vakantie of net terug of gaat binnen kort....
Ik solliciteer wel maar ik heb nog geen bericht gehad.... Misschien dat het over 2 weken al meer op gang komt... Maar ik maak me niet druk. Het komt wel goed.quote:
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Olvarit Diksap is een verzamelnaam voor 100% ingedikt vruchtensap. De inhoud van 1 fles Diksap wordt gemaakt van 3,5 kg vers fruit. Olvarit Diksap heeft een milde smaak en is daarom geschikt voor baby's en peuters vanaf 4 maanden.
Voor jong én oud is deze gezonde dorstlesser een aanvulling op de dagelijkse vochtbehoefte en het levert de nodige voedingsstoffen. Diksap bevat alleen natuurlijke vruchtensuikers en is rijk aan vitamine C.
Misschien het bij defensie introduceren om bij die veldrantsoenen te stoppen?quote:
Dus jij wilt dat ik de militairen laat kiezen tussen bf en diksap.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien het bij defensie introduceren om bij die veldrantsoenen te stoppen?
B? Bier en Frituur?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij wilt dat ik de militairen laat kiezen tussen bf en diksap.
Ik vind het vies. Het is, omdat het zuivere sappen zijn, erg zurig. Ik hou daar niet van, doe mij maar zoetig. Maar Lennon vindt het lekker.quote:
De keuze lijkt mij dus snel gemaakt.quote:
Ja ik zou ook voor Bier en Frituur gaan....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De keuze lijkt mij dus snel gemaakt.
Daarom ga ik ook zo graag op cursus of oefening naar België.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik zou ook voor Bier en Frituur gaan....
ah daarom ga je dus steeds op 'vakantie'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo graag op cursus of oefening naar België.
Om 10.00 is het frietkot al open en er hoort bier bij de lunch.
Werk Yuri, werk!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah daarom ga je dus steeds op 'vakantie'
Daarom ben ik maar gaan voetballen.... zit je om 11 uur ook al aan de patat en is er 2 keer een meter rond gegaan....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook zo graag op cursus of oefening naar België.
Om 10.00 is het frietkot al open en er hoort bier bij de lunch.
Voordeel is dat, als ik in België ben, het rijk betaald.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar gaan voetballen.... zit je om 11 uur ook al aan de patat en is er 2 keer een meter rond gegaan....
Dat is een groot pluspunt idd....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voordeel is dat, als ik in België ben, het rijk betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |