Mijn vorige echte vakantie was vorig jaar augustus-september. Ik was 2 weken op vakantie, de hele financiėle sector had een meltdownquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben je een paar dagen afwezig leiden zemeteen verlies. Volgens mij kan je wel concluderen dat je onmisbaar bent daar
Lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kopje thee doen dan maar, red?
ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:02 schreef wyccie het volgende:
Hee PS, er staat een apostrofje te veel in je sig.
Hoe is het met de kleine?quote:
Lekker, zit nu op het kinderdagverblijf de dames te entertainenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe is het met de kleine?
Fixed!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef iamredleader het volgende:
Komop, iedereen weet welk spel hij heeft ontworpen!
edit: dat was voor de AKQ bedoeld
Nog wat gemist hierzo?quote:
Neuh, niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nog wat gemist hierzo?
Misschien zijn ze allemaal naar de uitvaart waar PS koffie en cake moest serveren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, nikshet is hier heel stil
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was aan het bijlezen
We hebben weer een nieuwe SC'er zie ik? Welkom Diaan
En ze heeft altijd wel toetjes en diksap bijzich!quote:
Wow.... daar heb je nog geen big mac menu voor tegenwoordig!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en mijn triomf van vandaag: ik ging even bij de kringloopwinkel kijken, vond ik daar een mooi bruin ribfluwelen jasje, een grijs jurkje uit de H&M collectie van vorig jaar, en een mooi schattig roze vestje van de Mango, en dat alles bij elkaar kostte E 6,50![]()
![]()
![]()
Die is al een poosje niet langs geweest idd. Misschien is hij met vakantie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt Nem eigenlijk uit tegenwoordig??
Vroeg ik me laatst ook al af. Zijn meest recente post die ik zo snel zie is van 4 augustusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
Waar hangt Nem eigenlijk uit tegenwoordig??
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef iamredleader het volgende:
Nembrionic:
Laatste bezoek: 3 dagen, 20 uur geleden.
Aantal posts: 61.019 (gemiddeld 21 per dag)
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:39 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zat me net af te vragen waar Nem uit zou hangen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb net met campina gemaild om zijn foto op de melkpakken te zetten maar toen ze die enge clownskop zagen weigerde ze de foto te plaatsen.....
Ja, na een dag opruimen in het magazijn mag je wel wat eerder weg vond ikquote:
Wat beter, veel rusten en vocht tot me genomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
voel jij je trouwens al wat beter nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |