ohh rijst met bruine bonen, aan die combi had ik nog niet gedachtquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef fokkerspy het volgende:
Zoals in het vorige topic al gezegd,gisteren wat voorbereidt zodat ik vandaag thuis gekomen het alleen maar uit de koeling hoefde te halen en op te warmen. Wat is het geweest? simpel: bruine bonen met rijst,zoutvlees en de altijd aanwezige Heineken.Vullend,zwaar maar geeft je een volle maag.
[ afbeelding ]
Morgen na het werk buiten de deur eten.
1 pot bruine bonen(zacht gekookte),250 gr. zoutvlees,2 tomaten,2 grote bouillontabletten,1 ui,1 verse peper,1 eetl. ketchup,wat zwarte peper,5 pimentkorrels (lontai),5 kruidnagels,beetje zout,olijfolie en totslot 2 takjes selderijquote:
Lieverd, wat eet jij dit ontzettend vaak! Komen die blikkies nou onderhand niet je neus uit?quote:
Wat voor fancy tent is dat, waar je je voor- en hoofdgerecht tegelijkertijd krijgt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:51 schreef fokkerspy het volgende:
Vandaag na het werk zoals gisteren gezegd het avondmaal buiten de deur genuttigd.
aardappelpuree met rode kool en vinken en vooraf een bloemkool soepje en biertje.
[ afbeelding ]
Morgen weer een lange werkdag en dus weer buiten de deur smikkelen.
Werk je soms bij Bonduellequote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:39 schreef Sylvana het volgende:
macédoine de legumes
Lijkt wel zo jaquote:
Niet schillen he want behalve in de schil zitten er in komkommer geen vitamninenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:26 schreef covie het volgende:
en daarbij een stuk komkommer voor de vitaminen.
Het was Nederland versus England en niet the UK.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef fokkerspy het volgende:
Net thuis van een avondje ArenA. (NL-vs UK) en onderweg wat gehaald bij de lokale Mc Drive.
2 quarterpounders,visburger,friet & cola + extra gratis colaglas.
[ afbeelding ]
het was echt smerigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:44 schreef -Mellow- het volgende:
Gegrilde zalm geglaceerd met een balsamicomengseltje, geroosterde zoete aardappelfrietjes en een salade van veldsla, kappertjes, komkommer en zongedroogde tomaat
En je hebt alles mooi uitgestald, er een foto van gemaakt, die naar de pc gehaald, geüploaded op internet, geplaatst op fok en toen lekker je koude hamburgers en frietjes opgegeten??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef fokkerspy het volgende:
Net thuis van een avondje ArenA. (NL-vs UK) en onderweg wat gehaald bij de lokale Mc Drive.
2 quarterpounders,visburger,friet & cola + extra gratis colaglas.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef Nr.11 het volgende:
[..]
En je hebt alles mooi uitgestald, er een foto van gemaakt, die naar de pc gehaald, geüploaded op internet, geplaatst op fok en toen lekker je koude hamburgers en frietjes opgegeten??:D
Het zijn geen diepvriesgroenten maar blikgroentenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef lighted het volgende:
Ook zo gezond, elke dag diepvriesgroenten.
Ontopic:quote:Het industriële proces van koken en afkoelen gaat zo snel dat er uiteindelijk ongeveer net zo veel vitamines in blikgroente zitten als in vers bereide groenten.
Ongeveer is niet evenveel. Heb gewoon wat tegen mensen die elke dag blikgroenten eten omdat ze te lui zijn om es iets te snijden/kokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het zijn geen diepvriesgroenten maar blikgroenten![]()
[..]
Ontopic:
Uientaart met rozijnen (klinkt niet lekker maar mmmmm)
Met daarbij vers brood met kruidenboterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:31 schreef Raissa het volgende:
Vanavond verse pasta met een tomaten/champignonsausje..
wat is er mis met diepvriesgroenten? net zoveel vitamines hoor..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef lighted het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook zo gezond, elke dag diepvriesgroenten. En dan zeggen "Ik hou van koken"
![]()
Lees terug.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er mis met diepvriesgroenten? net zoveel vitamines hoor..
Ontopic; lekker makkelijk voor het sporten; Chicken Tonight met noten/rozijnen rijst
Waar is dat restaurant te vinden? Lijkt mij ook wel eens een bezoek waard om ergens te eten waar je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht tegelijkertijd aan tafel geserveerd krijgt in dit soort porties.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef fokkerspy het volgende:
Na een lange dag wederom op weg naar huis buiten de deur gegeten. Rundvlees met aardappelpuree en snijbonen. Vooraf een gebonden championsoep en als nagerecht mokka vla. Drank? Biertje & Coke.
Het was errug lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef golfer het volgende:
Straks aardappelgratin uit de oven, een frisse Italiaanse salade erbij en entrecotes.
open een topic in klaagbaak erover ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef lighted het volgende:
[..]
Lees terug.
En ik kan me niet voorstellen dat ALLE voedingswaarden gelijk zijn.
Kan je gelijk hier aan meedoen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ga vanavond héééérlijk taco's en wraps maken, alla eigen recept!
Het ziet eruit als mensavoer, brrr. Jij liever dan ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar is dat restaurant te vinden? Lijkt mij ook wel eens een bezoek waard om ergens te eten waar je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht tegelijkertijd aan tafel geserveerd krijgt in dit soort porties.
ziet eruit als zo'n gaar truckersrestaurant, al snap ik niet waarom ze de term restaurant gebruikenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar is dat restaurant te vinden? Lijkt mij ook wel eens een bezoek waard om ergens te eten waar je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht tegelijkertijd aan tafel geserveerd krijgt in dit soort porties.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Morgen Straks een döner kebab van station Beverwijk
Dat valt niet tegen voor een truckershapquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:12 schreef fokkerspy het volgende:
Net thuis en onderweg naar huis wederom bij het 'truckers' restaurantmet de bikers
wat gegeten.
[ afbeelding ]
gebraden visfilet(2),aardappelpuree(altijd goed) ravigot saus en haricoverts. Drank? biertje.
oh ja, er was iets wat op een garnalen cocktail moest lijken maar heb het maar laten staan
en voor de liefhebbers een birds eye view van alles.
Broodje warm vlees met pindasausquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:10 schreef The_Hives het volgende:
mn stokbrood is in de oven, pindasaus pruttelt, nog even mn ham in de koekenpan opwarmen en
Speklapjes klinken lekker! Iquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:50 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij gaan zo barbecueen (eindelijk.. zit al twee uur op schoonpapa te wachten die "ietsje later" kwam...)
Ik heb gemaakt:
Karbonades in honing-mosterd-tijm-marinade
Speklapjes in pittige chili-marinade
En ik had nog wat standaard-spiesjes liggen.
je hebt dit nieuws ook al meegekregen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef fokkerspy het volgende:
Pff nu pas thuis en lange dag gehad. Heb vanavond maar onderweg een late Jap gepakt
zo een "all you can eat" zaak en moet zeggen: Heb wel zitten bunkeren daar voor 1 bedrag.
WTF.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:16 schreef fokkerspy het volgende:
[ afbeelding ]
Tjauw min schotel met kip-filet & ijsthee & bier.
Nou, behalve dat je daar dezelfde foto spamt en een verhaal over fotograferen van voedsel kan ik daar nergens lezen hoe je het hebt gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:36 schreef fokkerspy het volgende:
Hoe e.e.a tot stand is gekomen kun je hier nalezen.
waarom szit jij steeds tussen die 2 topics heen en weer te spammen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:36 schreef fokkerspy het volgende:
Vandaag lekker een vrije dag gehad en hedenmorgen e.e.a ingekocht voor de rest van de week.
Vandaag mezelf op iets lekkers getrakteerd dat heel simpel is te bereiden: Kreeft!
[ afbeelding ]
Hoe e.e.a tot stand is gekomen kun je hier nalezen.
Geen pannenkoeken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Tagliatelle met zalm, sjalotjes en roomkaassaus
Je hebt wel iedere keer wat mekkeren he.. Golfer. Plaats zelf eens wat.quote:
GEFELICITEERD!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in plakken in de oven, wat olie erover... prutje maken van griekse yoghurt met knoflook en tahin... pijnboompitjes roosteren... als de plakken goed zijn (30 minuutjes ofzo, 1 x draaien) ze insmeren met granaatappelmelasse en de prut erover en als laatste de pijnboompitjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
aubergineplakken? Wat doe je er mee? Ik heb nog een halve aubergine over
de mr gaat morgen hummus maken, de lekkerste!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:52 schreef ColdFeet het volgende:
Die griekse yoghurt met tahin, dat is zo verrukkelijk romig
Ik eet nu broodjes hummus
Meer kans dat de Turk het heeft!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
tahin heb ik nog nooit geprobeerd.. binnenkort 's bij de toko kijken dan maar
Kind tochquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:39 schreef fokkerspy het volgende:
Pfff,nu pas thuis maar vanavond heerlijk buiten de deur gegeten te weten:
inktvis met mie en housin saus, pancakes met pekingeend, wantansoepje en totslot als hoofdgerechten (l) verse pekingeend,chinese Choy Sum(duurdere groente=malser en beter dan het goedkope standaard pakchoi) en totslot(r) licht gefrituurde kingsize gamba's
ik denk dat ik straks in het centrum een waldkorn bolletje met brie ofzo ga halen, zal ik daar een foto van nemen en plaatsen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kind toch![]()
En op welk adres van de plaatselijke afhaalchinees kunnen we al die lekkernijen ook afhalen of nuttigen?
Trouwens waar is je blikje bier gebleven?
Yoghurt mix?quote:
noten en gedroogd fruit, omhuld met een laagje iets dat naar yoghurt smaaktquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Yoghurt mix?Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |