Het was Nederland versus England en niet the UK.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef fokkerspy het volgende:
Net thuis van een avondje ArenA. (NL-vs UK) en onderweg wat gehaald bij de lokale Mc Drive.
2 quarterpounders,visburger,friet & cola + extra gratis colaglas.
[ afbeelding ]
het was echt smerigquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:44 schreef -Mellow- het volgende:
Gegrilde zalm geglaceerd met een balsamicomengseltje, geroosterde zoete aardappelfrietjes en een salade van veldsla, kappertjes, komkommer en zongedroogde tomaat
En je hebt alles mooi uitgestald, er een foto van gemaakt, die naar de pc gehaald, geüploaded op internet, geplaatst op fok en toen lekker je koude hamburgers en frietjes opgegeten??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:19 schreef fokkerspy het volgende:
Net thuis van een avondje ArenA. (NL-vs UK) en onderweg wat gehaald bij de lokale Mc Drive.
2 quarterpounders,visburger,friet & cola + extra gratis colaglas.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:26 schreef Nr.11 het volgende:
[..]
En je hebt alles mooi uitgestald, er een foto van gemaakt, die naar de pc gehaald, geüploaded op internet, geplaatst op fok en toen lekker je koude hamburgers en frietjes opgegeten??:D
Het zijn geen diepvriesgroenten maar blikgroentenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef lighted het volgende:
Ook zo gezond, elke dag diepvriesgroenten.
Ontopic:quote:Het industriële proces van koken en afkoelen gaat zo snel dat er uiteindelijk ongeveer net zo veel vitamines in blikgroente zitten als in vers bereide groenten.
Ongeveer is niet evenveel. Heb gewoon wat tegen mensen die elke dag blikgroenten eten omdat ze te lui zijn om es iets te snijden/kokenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Trusten het volgende:
[..]
Het zijn geen diepvriesgroenten maar blikgroenten![]()
[..]
Ontopic:
Uientaart met rozijnen (klinkt niet lekker maar mmmmm)
Met daarbij vers brood met kruidenboterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:31 schreef Raissa het volgende:
Vanavond verse pasta met een tomaten/champignonsausje..
wat is er mis met diepvriesgroenten? net zoveel vitamines hoor..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:23 schreef lighted het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook zo gezond, elke dag diepvriesgroenten. En dan zeggen "Ik hou van koken"
![]()
Lees terug.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er mis met diepvriesgroenten? net zoveel vitamines hoor..
Ontopic; lekker makkelijk voor het sporten; Chicken Tonight met noten/rozijnen rijst
Waar is dat restaurant te vinden? Lijkt mij ook wel eens een bezoek waard om ergens te eten waar je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht tegelijkertijd aan tafel geserveerd krijgt in dit soort porties.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef fokkerspy het volgende:
Na een lange dag wederom op weg naar huis buiten de deur gegeten. Rundvlees met aardappelpuree en snijbonen. Vooraf een gebonden championsoep en als nagerecht mokka vla. Drank? Biertje & Coke.
Het was errug lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef golfer het volgende:
Straks aardappelgratin uit de oven, een frisse Italiaanse salade erbij en entrecotes.
open een topic in klaagbaak erover ofzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:40 schreef lighted het volgende:
[..]
Lees terug.
En ik kan me niet voorstellen dat ALLE voedingswaarden gelijk zijn.
Kan je gelijk hier aan meedoen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:06 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ga vanavond héééérlijk taco's en wraps maken, alla eigen recept!
Het ziet eruit als mensavoer, brrr. Jij liever dan ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar is dat restaurant te vinden? Lijkt mij ook wel eens een bezoek waard om ergens te eten waar je voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht tegelijkertijd aan tafel geserveerd krijgt in dit soort porties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |