Dat is voor ons meestal de grens waar de beschaafde wereld ophoudt en het boerenvolk begint.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef borisz het volgende:
Boven het kanaal heb je nog lekker de ruimte. Leuk om zo nu en dan te fietsen.
Het kanaal als in Noordzeekanaal
Je moet er ook niet te vaak komen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is voor ons meestal de grens waar de beschaafde wereld ophoudt en het boerenvolk begint.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef golfer het volgende:
We gaan maar eens onderweg ons jaarlijkse culinaire hoogtepunt: met de hele familie van Bluezz bij Van der Valk in Vianen de (89ste) verjaardag van haar moeder vieren.![]()
Of het aan het eten van die massale vreettent lag weet ik niet zeker, maar intussen ben ik al 3x met diarree naar het toilet geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef Vork het volgende:
Over 2 weken zit ik daar ook voor een verjaardag, maar dan die van m'n opa (88),
Sterkte
Waar haal je die nou weer vandaan?quote:
Staat op de FPquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?
Oh jee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Staat op de FP
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
Gefeliciteerd! Hoeveel neefjes en nichtjes heb je nu?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
Gezellig
Ik ben weer tanteMijn jongste broer is papa geworden vannacht
Van een jochie!
Dit is de 18equote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoeveel neefjes en nichtjes heb je nu?
Gefeliquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ben weer tanteMijn jongste broer is papa geworden vannacht
Van een jochie!
We hebben ze allemaal weggemikt, allemaal kleine peertjes en de meeste al aangevretenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:09 schreef Vork het volgende:
Maar nu hebben jullie wel lekkere verse peren de komende tijd, toch?
La Route Touristique du Champagnequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!
De mr en ik hebben echt heerlijke dagen gehad. Op de 13de (onze trouwdag, de zevende alweer) hadden we lunch en diner 'au gastronome' waren echt super, eten was zo ontzettend lekker. We hebben wat chamapgneroutes gereden, wijnboeren bezocht (je kan gewoon het erf oprijden en op je beste frans vragen of je mag proeven) , lekkere champagnes geproefd, gekocht
en geslapen in een heel leuke b&b in een dorpje midden tussen de wijngaarden
. de omgeving is echt heel mooi en het was natuurlijk stralend weer én rustig (nauwelijks toeristen) dus we hebben echt genoten
. Nog in Reims geweest ( 36 graden pff
) wat een hele mooie stad is trouwens . Gisteren nog even Spaans gegeten vlakbij huis en toen weer naar huis.
Supertijd gehad dus samen (zo lekker om even samen helemaal weg te zijn) en echt een aanrader voor mensen die van wijn houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als diner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom; superzalig, leuke bediening (maitre d'sprake Engels en was een hele leuke man die goed aanvoelde wanneer hij gewenst was en niet) en poepsjiek allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 16-08-2009 13:13:41 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
5 grote broers en helemaal bovenaan een zusquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Gefeli
Hoeveel broers en zussen heb je eigenlijk als je voor de 18de keer tante wordt? :
Nee, we komen niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef MissHobje het volgende:
Psssssssssssssst : Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
allemaal al aangemeld >?
Komt vanzelf wel een keer hoor Freecellquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef freecell het volgende:
Groetings!
Allemaal reizigers jullieIk wil ook dingen zien!
Ik kan er niet echt over meepraten helaas, wel eens een weekendje Londen of Parijs geweest, maar verder niet echt buitenland. Nog nooit een berg gezien zelfs....
Elf, wat super zeg! Klinkt echt fantastisch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!
De mr en ik hebben echt heerlijke dagen gehad. Op de 13de (onze trouwdag, de zevende alweer) hadden we lunch en diner 'au gastronome' waren echt super, eten was zo ontzettend lekker. We hebben wat chamapgneroutes gereden, wijnboeren bezocht (je kan gewoon het erf oprijden en op je beste frans vragen of je mag proeven) , lekkere champagnes geproefd, gekocht
en geslapen in een heel leuke b&b in een dorpje midden tussen de wijngaarden
. de omgeving is echt heel mooi en het was natuurlijk stralend weer én rustig (nauwelijks toeristen) dus we hebben echt genoten
. Nog in Reims geweest ( 36 graden pff
) wat een hele mooie stad is trouwens . Gisteren nog even Spaans gegeten vlakbij huis en toen weer naar huis.
Supertijd gehad dus samen (zo lekker om even samen helemaal weg te zijn) en echt een aanrader voor mensen die van wijn houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |