quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:vanuit Italie!
Dat is mijn kaartje voor jullie![]()
Het is gewoonweg zo erg fanfuckingtastic!
Eerst waren we in Z-Frankrijk en toen opeens in Italie![]()
Samenvatting:
Frankrijk:supergaaf
Auto meegenomen door pechdienst van Cannes was wat minder![]()
Het verblijf op kosten in een hotel middenin in centrum van Cannes vergoed door Interpolis....glashelder helemaal niet verkeerd.
Shoppen in het mondaine Cannes![]()
Dag erna auto gemaakt en door naar Italie om 6 uur in de avond, auto parkeren voor hotel om een uur of 10, uitlaat flikkert eronder vandaan![]()
Auto meegenomen door pechdienst van Savona was nog wat minder![]()
Het verblijf op kosten in een hotel middenin het centrum van Savona door interpolis![]()
Savona was prachtig, gister Genua bezocht, dat was overweldigend!!!! Damzz wat een wereldstad is dat!!!!
Nu in Como, heerlijk getjild aant meer, morgen Milano![]()
En dan naar huis, ik zal Italie missen![]()
En we zouden eigenlijk Spanje als laatste bestemming hebben
Ja. Nou heb ik weer trek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:29 schreef minilot het volgende:
Ik kan nog steeds volschieten als ik denk aan de truffelpizza die ik in Florence at. Ooo, Italië!
Eensch, versch voerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Minilotje wat leuk dat je in de SC bent![]()
Nuecken?quote:
Het is allebei heel leuk! Spanje is stoerder, Italië is lekkerder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en ik ben dus zo blij dat we uiteindelijk in Italie zijn beland, Spanje had ook super geweest hoor, maar Italie...![]()
![]()
![]()
kan me er dus erg weinig bij voorstellen, ik wilde heel erg graag naar Italie, vriendlief naar Frankrijk en Spanje, uiteindelijk hebben we dus allebei wat we graag wilden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is allebei heel leuk! Spanje is stoerder, Italië is lekkerder.
Vroeger gingen ze er ook de Alpen mee in en uit. Dus waarom nu niet. Deze komt trouwens uit Zwitserland dus is wel wat bergen gewend.quote:
Nu heb je een auto, toch? Wat let je? The world is your oyster (nou ja, met de auto zou ik het maar bij Europa houdenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef freecell het volgende:
Groetings!
Allemaal reizigers jullieIk wil ook dingen zien!
Ik kan er niet echt over meepraten helaas, wel eens een weekendje Londen of Parijs geweest, maar verder niet echt buitenland. Nog nooit een berg gezien zelfs....
Is de planning ook hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu heb je een auto, toch? Wat let je? The world is your oyster (nou ja, met de auto zou ik het maar bij Europa houden).
Joh ik heb pas op mijn 41e of zo voor het eerst gevlogenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef freecell het volgende:
Ik kan er niet echt over meepraten helaas, wel eens een weekendje Londen of Parijs geweest, maar verder niet echt buitenland. Nog nooit een berg gezien zelfs....
Dat kan ik me wel voorstellen, lijkt me best spannend om dat voor het eerst te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Is de planning ook hoor
Alleen voor deze vakantie had ik net iets te kort mijn rijbewijs om in de bergen te gaan rijden ed. Misschien in het najaar een weekje aan de hobbel
Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst gevlogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joh ik heb pas op mijn 41e of zo voor het eerst gevlogen
Dat is niet erg interessantquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef borisz het volgende:
Ik heb ´pas´ twee keer gevlogen. Maar ik heb nergens last van.![]()
Vliegangst nooit gehad. Simpele reden dat er jaarlijks meer doden vallen in het verkeer dan in de lucht
.
Amsterdam --> Londen precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
DE, weet je wat ook leuk is: van Amsterdam naar Brussel vliegenOpstijgen, stewardessen razendsnel rond met nootjes en drinken, daling inzetten
En ja, normaalgesproken neem ik heus de trein voor zo'n stukkie
Oef, jij bent decadentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef DarkElf het volgende:
ja dat zal wel idd(lachen met t vliegtuig voor zo'n stukje
)
Naar Parijs (hoewel iéts verder) was toen ook leuk, business class met ontbijt (t was 8 uur) en champagne...*riemen los *krantje *kauw *slurp *riemen vast!!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef DarkElf het volgende:
ja dat zal wel idd(lachen met t vliegtuig voor zo'n stukje
)
Naar Parijs (hoewel iéts verder) was toen ook leuk, business class met ontbijt (t was 8 uur) en champagne...*riemen los *krantje *kauw *slurp *riemen vast!!
dat was in sept '99 met de mr, die toen nog mijn scharrel was en niet mijn mrquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, jij bent decadentBusiness class vliegen zit er met mijn baan niet in
Enkele reis: 5.450 euro.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Wat kost dat nou golfer, business class op zo'n afstand?
Holy shitequote:
met Singapore airlines, first class. kost wat maar het schijnt wel een belevenis te zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef golfer het volgende:
Naar Australië zou ik de volgende keer wel businessclass willen vliegen. Beetje behoorlijke stoelen/bedden daar i.p.v. het 24 uur gehannes in de economy-class.
5 jaar jongerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ai nooo, die gast is net zou oud als ik
*zichzelf een kneusje voelt
Net zo oud als mijn zoon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ai nooo, die gast is net zou oud als ik
iets verder doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Den_Haag het volgende:
welke kant? kan ik gaan zwaaien als ik naar mijn studie rij?
kun je trouwens een al gefrituurd lekkerbekje nog een beetje fatsoenlijk bewaren/
Knappe spin wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Huuu. Toen ik net wakker werd, en mn ogen open deed, keek ik uit op een HELE grote spinIN de klamboe
Hello ochtendhumeur
Nou dat is inderdaad typisch ja! Ben benieuwd wat t is. Misschien moeten jullie ook een klamboe nemen haha!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
Knappe spin wel!
Hier stonk gisteravond de hele kamer ineens verschrikkelijk naar 'aangebrand' dus wij in de keuken kijken, in het portiek ruiken, uit het raam ruiken.... Nee, het is echt de kamer!
Mot in de halogeenlamp
En nu ga ik de dokter bellen want TARA heeft ineens puntbloedingen om zijn muggebulten heen. Het ziet er nogal allergisch uit en normaal zou dat niet zo erg zijn, maar vanwege zijn hooikoorts is hij momenteel als vrij hoog gedoseerd op anti-histamine. Dan hoor je volgens mij geen reacties meer te krijgen van zoiets
Ze wist precies wat ik bedoelde, ik was al de zoveelste sinds dit voorjaar, daarvoor had ze het nog nooit gezien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad typisch ja! Ben benieuwd wat t is. Misschien moeten jullie ook een klamboe nemen haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel somsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is echt al bijna jarig he Freecell? Ik moet nog grinniken als ik denk aan hoe je de geboorte toen aankondigde
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven paardenbiefstuk gegeten. Lekker! Eten jullie 't weleens?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef borisz het volgende:
Wel vroegah altijd als er een paar paarden langs kwamen heel hard brullen hee lekker paardenbiefstuk en paardenworst etc.
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat je met een nieuw topic een stuk verder komt, in deze SC komen niet zo heel veel mensen
Maar leuk dat je even binnenvaltHou je van koken?
Ja, ik vind het wel lekker en heb er geen moeite mee. Hebben in Haarlem een prijswinnende paardenslager en paardenworstenmaker. Zag vorige week nog een aflevering van het RVU-programma Eet Smakelijk waarbij BNers zelf hun eten moeten slachten en klaarmaken. Die ging toevallig ook over paard.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven paardenbiefstuk gegeten. Lekker! Eten jullie 't weleens?
Ik heb wel eens paardebiefsuk gegeten. Ik vond het heerlijk mals, maar ik miste de smaak van rundvlees.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is echt al bijna jarig he Freecell? Ik moet nog grinniken als ik denk aan hoe je de geboorte toen aankondigde
Jij ook!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:12 schreef MissHobje het volgende:
golfer proost!
Op een goede nachtrust![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Morning allemaal
Ik kom er net achter dat m'n pa mijn tandenborstel gebruiktIk denk dat ik maar weer een roze ga kopen, hopelijk heeft ie dan niet meer de neiging de mijne te pakken
Het ligt niet aan mij dus, dat ik het vies vind dat iemand anders mijn tandenborstel gebruikt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:28 schreef freecell het volgende:Geweldige ontdekking weer!
Wij hadden vroeger één grote pot met de tandenborstels van de hele familie. Af en toe moesten er een paar vervangen en dan vroeg mijn moeder: 'van wie is deze' ? Dan riepen er regelmatig 2 tegelijk 'ik!' en dan was het weer ruzie
Maar een roze kopen helpt vast inderdaadTARA en ik hebben ook een roze en een blauwe
Weet je, met je echtgenoot of long time partner, dat snap ik nog als je dat in nood doet. Maar je váderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
GetsieIk vind mijn meneer zeer lief en ik zoen hem graag, maar tandenborstels delen doe ik alleen als het echt echt echt niet anders kan. Brrr.
Ik wil echt álles delen met mn familie. Maar tandenborstels, NEE.quote:
Dat klinkt wel een beetje incestueus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil echt álles delen met mn familie.
Haha! Nee zo zit het niet hoor. Overal zitten grenzen aan. Maar kleding, schoenen, ondergoed (ja, ook ondergoed) wil ik best (in overleg) delen. Fietsen, computers. Alleen vriendjes, sextoys en tandenborstels niet geloof ikquote:
Is daar dan nog twijfel over?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Alleen vriendjes, sextoys en tandenborstels niet geloof ik
half, alleen dat kwam door de spierpijn. leuk zo'n begin van het seizoenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil echt álles delen met mn familie. Maar tandenborstels, NEE.
Overigens, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Ego's rouleren Lein, post alsjeblieft wat je wil posten, en laat iedereen gewoon dequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het weer stil hier zeg! Maar toch kom ik even blij doen.![]()
![]()
Ik heb héél erg bijna mijn afstudeer-ding af
![]()
![]()
Nu nog hopen dat Isa een bepaald document op haar laptop heeft staan, dan kan ik alles maandag inleveren
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is vast de queen der egoposts, maar ik mot t ff kwijt. En het is teveel tekst voor op Twitter
Ik zeg *plop*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb mezelf de afgelopen 2 weken in het huis vvan Kaas en in het huis van Ex (die op dat moment op vakantie was) opgesloten en aan mn scriptie geschreven.
Dat bestand dat ik nog nodig had? Ik had m nog ergens staanIk heb dus gewoon weekend dit weekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo. Nu eerst een peuk en een biertje.
Ik zou NOOIT in een pak gaan eten als manquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi allemaal,
Mag ik heel even inbreken hier?Ik had een klein CUL vraagje: ik ga vanavond met mijn vriend eten bij las palmas in rotterdam, en we vroegen ons af hoe chique het is? Kan hij het beste een pak aan of is spijkerbroek+overhemd ook goed? We willen niet onwijs overdressed of underdressed zijn namelijk!
Alvast bedankt!
Hm, ja het is meer - als iedereen die daar komt echt op chique is zeg maar, dan valt hij nogal uit de toon als hij in spijkerbroek komt bijvoorbeeld. Voor mij is het dan makkelijker - met een lbd zit je altijd goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou NOOIT in een pak gaan eten als manEcht onzin. Overhemd, broek, klaar. Of een nette polo.
Die ken ik niet, ik ken alleen maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
Ik loop ook altijd het lekkerste vanaf eind september tot half april. Meestal haak ik daarna een tijdje af.
Ow en even jaloers maken hoor! Ik heb deze hier voor me staan:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het heel Gronings inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik ken alleen maar
[ afbeelding ]
Assendelft is het grooste dorp tussen Beverwijk/Heemskerk en De Zaanstreek. Het is wel een aardig dorp. Ze hebben er 'alles'. Het is een hele lange straat met een paar zijstraten eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Nauerna, Buitenhuizen, nooit van gehoord boris
Is dat Assendelt een leuk dorp?
Zou best kunnen ik drink zelden limonade. Hebben wel een fles Karvan Cevitam staan altijd mocht iemand limonade willen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel Gronings inderdaadJe hebt ook de oranje variant en het is echt de beste limonade ooit
Bluezz is natuurlijk ook maar een import Noord-Hollander en kent de buurt nog steeds niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:51 schreef borisz het volgende:
Assendelft is het grooste dorp tussen Beverwijk/Heemskerk en De Zaanstreek. Het is wel een aardig dorp. Ze hebben er 'alles'. Het is een hele lange straat met een paar zijstraten eigenlijk. Buitenhuizen is het pondje bij Zijkanaal C en het Noord-Zee kanaal
. Nauerna is een gehucht van een paar huizen boven het kanaal, eigenlijk heel dichtbij waar ik eerst ook nog nooit van gehoord had.
.
Klopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is natuurlijk ook maar een import Noord-Hollander en kent de buurt nog steeds niet zo goed.
Dat is voor ons meestal de grens waar de beschaafde wereld ophoudt en het boerenvolk begint.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef borisz het volgende:
Boven het kanaal heb je nog lekker de ruimte. Leuk om zo nu en dan te fietsen.
Het kanaal als in Noordzeekanaal
Je moet er ook niet te vaak komen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is voor ons meestal de grens waar de beschaafde wereld ophoudt en het boerenvolk begint.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef golfer het volgende:
We gaan maar eens onderweg ons jaarlijkse culinaire hoogtepunt: met de hele familie van Bluezz bij Van der Valk in Vianen de (89ste) verjaardag van haar moeder vieren.![]()
Of het aan het eten van die massale vreettent lag weet ik niet zeker, maar intussen ben ik al 3x met diarree naar het toilet geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef Vork het volgende:
Over 2 weken zit ik daar ook voor een verjaardag, maar dan die van m'n opa (88),
Sterkte
Waar haal je die nou weer vandaan?quote:
Staat op de FPquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?
Oh jee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Staat op de FP
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
Gefeliciteerd! Hoeveel neefjes en nichtjes heb je nu?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
Gezellig
Ik ben weer tanteMijn jongste broer is papa geworden vannacht
Van een jochie!
Dit is de 18equote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoeveel neefjes en nichtjes heb je nu?
Gefeliquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ben weer tanteMijn jongste broer is papa geworden vannacht
Van een jochie!
We hebben ze allemaal weggemikt, allemaal kleine peertjes en de meeste al aangevretenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:09 schreef Vork het volgende:
Maar nu hebben jullie wel lekkere verse peren de komende tijd, toch?
La Route Touristique du Champagnequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!
De mr en ik hebben echt heerlijke dagen gehad. Op de 13de (onze trouwdag, de zevende alweer) hadden we lunch en diner 'au gastronome' waren echt super, eten was zo ontzettend lekker. We hebben wat chamapgneroutes gereden, wijnboeren bezocht (je kan gewoon het erf oprijden en op je beste frans vragen of je mag proeven) , lekkere champagnes geproefd, gekocht
en geslapen in een heel leuke b&b in een dorpje midden tussen de wijngaarden
. de omgeving is echt heel mooi en het was natuurlijk stralend weer én rustig (nauwelijks toeristen) dus we hebben echt genoten
. Nog in Reims geweest ( 36 graden pff
) wat een hele mooie stad is trouwens . Gisteren nog even Spaans gegeten vlakbij huis en toen weer naar huis.
Supertijd gehad dus samen (zo lekker om even samen helemaal weg te zijn) en echt een aanrader voor mensen die van wijn houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als diner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom; superzalig, leuke bediening (maitre d'sprake Engels en was een hele leuke man die goed aanvoelde wanneer hij gewenst was en niet) en poepsjiek allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 16-08-2009 13:13:41 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
5 grote broers en helemaal bovenaan een zusquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Gefeli
Hoeveel broers en zussen heb je eigenlijk als je voor de 18de keer tante wordt? :
Nee, we komen niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef MissHobje het volgende:
Psssssssssssssst : Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
allemaal al aangemeld >?
Komt vanzelf wel een keer hoor Freecellquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef freecell het volgende:
Groetings!
Elf, wat super zeg! Klinkt echt fantastisch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!
De mr en ik hebben echt heerlijke dagen gehad. Op de 13de (onze trouwdag, de zevende alweer) hadden we lunch en diner 'au gastronome' waren echt super, eten was zo ontzettend lekker. We hebben wat chamapgneroutes gereden, wijnboeren bezocht (je kan gewoon het erf oprijden en op je beste frans vragen of je mag proeven) , lekkere champagnes geproefd, gekocht
en geslapen in een heel leuke b&b in een dorpje midden tussen de wijngaarden
. de omgeving is echt heel mooi en het was natuurlijk stralend weer én rustig (nauwelijks toeristen) dus we hebben echt genoten
. Nog in Reims geweest ( 36 graden pff
) wat een hele mooie stad is trouwens . Gisteren nog even Spaans gegeten vlakbij huis en toen weer naar huis.
Supertijd gehad dus samen (zo lekker om even samen helemaal weg te zijn) en echt een aanrader voor mensen die van wijn houden
Tnxquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:43 schreef MissHobje het volgende:
M_Kheerlijk hoor
Mooi het zwitserse bergen![]()
enne welkom terug
`quote:
Goedemorgen! Prima weekend gehad, vandaag drukke dag, veel bezek want ons gozertje is alweer een jaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Morguh!iedereen een leuk weekend gehad?
Hij wordt echt al GROOOOOOT heh?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen! Prima weekend gehad, vandaag drukke dag, veel bezek want ons gozertje is alweer een jaar
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Goedemorgen! Prima weekend gehad, vandaag drukke dag, veel bezek want ons gozertje is alweer een jaar
Heb jij een nieuw WR gelopen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:48 schreef borisz het volgende:
Gefeli FC![]()
Mijn moment van het weekend is de 9.58 op de 100 meter.
Jammie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
Oh we hebben maar 12 flessen meegenomen maar wel lekkere...
Ja wie weetquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
My oh my, da's een beste voorraadWe kunnen hier weer heel wat 'vrijdagmiddag, in bad met een glaasje bubbels en de Mr' verwachten? Doe je goed
foto's van de bubbels?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
Oh we hebben maar 12 flessen meegenomen maar wel lekkere...
Geen blikken couscous voor me meegenomen?quote:e bij de hypermarche nog thee, maple sirop (scheelde nogal met hier kopen), mosterd met kaneel/kardemon en peper meegenomen. Oh en zout met kruiden, le puy linzen
cosmeticaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Puy-linzen zijn lekker! Wat heb je gekocht bij Lafayette, kleding of cosmetica?
luiwammesquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef DarkElf het volgende:
had je dat gevraagd dan?
(en de bubbels zijn in Rotterdamhadden geen zin om t zaterdagavond laat uit de auto te halen )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat maakt niets uit hoor dus als je zo kind wilt zijn om het over te tikken voor me?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
2 september is al snel, zegInderdaad, spannende tijden!
Rachel Allen heeft trouwens een super recept voor salade met kip, puy-linzen en koriander. Maar dat lijkt wat futiel bij die operatie
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Benieuwd met hoeveel flessen whisky we uit schotland vertrekken
quote:IJmuiden- De Queen of Scandinavia is gezonken omdat het overbeladen is met whisky. Van de vermoedelijke daders ontbreekt nog elk spoor. De vermoedelijke daders is een stel uit Bloemendaal dat voor vakantie in Schotland was.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:45 schreef DarkElf het volgende:
Nou, de spannende tijden breken binnenkort weer aan; 2 september (is de planning natuurlijk) gaat mijn schoonzusje geopereerd worden. Een je geweldig grote mega-operatie gaat het worden.
Ik ben niet zo van de toneel, hooguit scriptschrijverquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
Als, ik zeg als, in het onwaarschijnlijke geval Borisz geen werk vindt, of zijn werk niet bevalt.......
Ga aan het toneel!
Ik vind het als stiefOpa ook wel erg leuk, vooral omdat ik het heel erg met de schoondochter kan vinden en zij het ook met mij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk moet dat zijn om te zien Bluezz hoe je kleinkindje 'gebakken' wordt
Klinkt toch allemaal wel redelijk positief. Hoop dat het zich ook verder zo blijft ontwikkelen.quote:Over schone zus, die is in hele goeie conditie nog. Tis dat ze kaal is en heel erg afgevallen maar verder is ze gewoon zichzelf, heeft totaal geen pijn ook (allemaal best raar als je zo doodziek bent) ... dus dat vatten wij allemaal heel positief op; goeie conditie dan kan je lijf ook meer hebben denk je dan
Oh voor jou natuurlijk ook hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het als stiefOpa ook wel erg leuk, vooral omdat ik het heel erg met de schoondochter kan vinden en zij het ook met mij.
[..]
Klinkt toch allemaal wel redelijk positief. Hoop dat het zich ook verder zo blijft ontwikkelen.
Goede conditie helpt wel mee natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk moet dat zijn om te zien Bluezz hoe je kleinkindje 'gebakken' wordt
Over schone zus, die is in hele goeie conditie nog. Tis dat ze kaal is en heel erg afgevallen maar verder is ze gewoon zichzelf, heeft totaal geen pijn ook (allemaal best raar als je zo doodziek bent) ... dus dat vatten wij allemaal heel positief op; goeie conditie dan kan je lijf ook meer hebben denk je dan
Leuk dingetjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef golfer het volgende:
Werd er net aangebeld door een postmeneer met een pakketje.
Maar we hadden toch niets besteld?
Nee. U heeft een prijs gewonnen bij de postcodeloterij: een I Pod touch van Apple.
Geen idee wat ik daarmee moet, maar Bluezz is er nu leuk mee aan het spelen.
Checkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:55 schreef DarkElf het volgende:
ja dat snap ikdas erg fijn in deze tijd en met nog een kindje op komst.
Mwa, gaat wel, we hebben niet heel veel punten, maar wel goed contact met de woningbouwvereniging en die kent onze situatie en dat is hier ongeveer 80%quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:04 schreef ColdFeet het volgende:
Staan jullie hoog op de lijst om door te verhuizen?
Wij eten echt altijd rond half 6quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
*burp. Zo, ik geloof dat we vandaag ons vroeg-etenrecord hebben gebroken! Maar dat is omdat ik zo naar pilates ga.
Burgerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij eten echt altijd rond half 6
nee niet eens, gewoon... leuk dorp, ff rondkijken, champagnehuis dus ff proevenquote:
L. eet tegenwoordig met de pot mee en die heeft om half 6 écht wel hongerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Burger
Meneer is meestal rond zessen thuis en ik ook zoiets. En dan moeten we nog boodschappen doen en koken.
Bij meestal door de weeks ook, omdat ik, broertje of moeders wel vaak s'avonds weg moet. Maar in de vakantie wordt het soms makkelijk zeven uur voordat we gaan eten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij eten echt altijd rond half 6
Ja, dat heb ik nu dus ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:44 schreef DarkElf het volgende:
oh dat geloof ikNet als dat als ik ineens om half zes eet, ik nog geen trek heb en ś avonds laat ineens trek krijg omdat het eten al zolang geleden is
lastig he?quote:
goed bericht krijgen, ja daar moet een mens op drinken idd en uit kristal is helemaal goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Tara en Freecell!Zeker in deze tijd heel fijn!
Ik had vandaag ook bubbels als aperitief, geen champagne maar Clairette de Die. Ik vind het net zo lekker en het komt uit de buurt van de Provence.
Ik had wat te vieren wegens een goed bericht. Dinsdag eet ik altijd bij mijn moeder, dus met fles en kristallen glazen naar moeders. (Ja, geld heb ik niet, maar spullen!)
Ik probeer iets minder calvinistisch te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:04 schreef DarkElf het volgende:
goed bericht krijgen, ja daar moet een mens op drinken idd en uit kristal is helemaal goed
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had die fles gekocht voor oud en nieuw. .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |