Ik zeg *plop*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb mezelf de afgelopen 2 weken in het huis vvan Kaas en in het huis van Ex (die op dat moment op vakantie was) opgesloten en aan mn scriptie geschreven.
Dat bestand dat ik nog nodig had? Ik had m nog ergens staanIk heb dus gewoon weekend dit weekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo. Nu eerst een peuk en een biertje.
Ik zou NOOIT in een pak gaan eten als manquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi allemaal,
Mag ik heel even inbreken hier?Ik had een klein CUL vraagje: ik ga vanavond met mijn vriend eten bij las palmas in rotterdam, en we vroegen ons af hoe chique het is? Kan hij het beste een pak aan of is spijkerbroek+overhemd ook goed? We willen niet onwijs overdressed of underdressed zijn namelijk!
Alvast bedankt!
Hm, ja het is meer - als iedereen die daar komt echt op chique is zeg maar, dan valt hij nogal uit de toon als hij in spijkerbroek komt bijvoorbeeld. Voor mij is het dan makkelijker - met een lbd zit je altijd goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou NOOIT in een pak gaan eten als manEcht onzin. Overhemd, broek, klaar. Of een nette polo.
Die ken ik niet, ik ken alleen maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
Ik loop ook altijd het lekkerste vanaf eind september tot half april. Meestal haak ik daarna een tijdje af.
Ow en even jaloers maken hoor! Ik heb deze hier voor me staan:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het heel Gronings inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik ken alleen maar
[ afbeelding ]
Assendelft is het grooste dorp tussen Beverwijk/Heemskerk en De Zaanstreek. Het is wel een aardig dorp. Ze hebben er 'alles'. Het is een hele lange straat met een paar zijstraten eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Nauerna, Buitenhuizen, nooit van gehoord boris
Is dat Assendelt een leuk dorp?
Zou best kunnen ik drink zelden limonade. Hebben wel een fles Karvan Cevitam staan altijd mocht iemand limonade willen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel Gronings inderdaadJe hebt ook de oranje variant en het is echt de beste limonade ooit
Bluezz is natuurlijk ook maar een import Noord-Hollander en kent de buurt nog steeds niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:51 schreef borisz het volgende:
Assendelft is het grooste dorp tussen Beverwijk/Heemskerk en De Zaanstreek. Het is wel een aardig dorp. Ze hebben er 'alles'. Het is een hele lange straat met een paar zijstraten eigenlijk. Buitenhuizen is het pondje bij Zijkanaal C en het Noord-Zee kanaal
. Nauerna is een gehucht van een paar huizen boven het kanaal, eigenlijk heel dichtbij waar ik eerst ook nog nooit van gehoord had.
.
Klopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is natuurlijk ook maar een import Noord-Hollander en kent de buurt nog steeds niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |