Jij ook!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:12 schreef MissHobje het volgende:
golfer proost!
Op een goede nachtrust![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Morning allemaal
Ik kom er net achter dat m'n pa mijn tandenborstel gebruiktIk denk dat ik maar weer een roze ga kopen, hopelijk heeft ie dan niet meer de neiging de mijne te pakken
Het ligt niet aan mij dus, dat ik het vies vind dat iemand anders mijn tandenborstel gebruikt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:28 schreef freecell het volgende:Geweldige ontdekking weer!
Wij hadden vroeger één grote pot met de tandenborstels van de hele familie. Af en toe moesten er een paar vervangen en dan vroeg mijn moeder: 'van wie is deze' ? Dan riepen er regelmatig 2 tegelijk 'ik!' en dan was het weer ruzie
Maar een roze kopen helpt vast inderdaadTARA en ik hebben ook een roze en een blauwe
Weet je, met je echtgenoot of long time partner, dat snap ik nog als je dat in nood doet. Maar je váderquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
GetsieIk vind mijn meneer zeer lief en ik zoen hem graag, maar tandenborstels delen doe ik alleen als het echt echt echt niet anders kan. Brrr.
Ik wil echt álles delen met mn familie. Maar tandenborstels, NEE.quote:
Dat klinkt wel een beetje incestueus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil echt álles delen met mn familie.
Haha! Nee zo zit het niet hoor. Overal zitten grenzen aan. Maar kleding, schoenen, ondergoed (ja, ook ondergoed) wil ik best (in overleg) delen. Fietsen, computers. Alleen vriendjes, sextoys en tandenborstels niet geloof ikquote:
Is daar dan nog twijfel over?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Alleen vriendjes, sextoys en tandenborstels niet geloof ik
half, alleen dat kwam door de spierpijn. leuk zo'n begin van het seizoenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik wil echt álles delen met mn familie. Maar tandenborstels, NEE.
Overigens, heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Ego's rouleren Lein, post alsjeblieft wat je wil posten, en laat iedereen gewoon dequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is het weer stil hier zeg! Maar toch kom ik even blij doen.![]()
![]()
Ik heb héél erg bijna mijn afstudeer-ding af
![]()
![]()
Nu nog hopen dat Isa een bepaald document op haar laptop heeft staan, dan kan ik alles maandag inleveren
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is vast de queen der egoposts, maar ik mot t ff kwijt. En het is teveel tekst voor op Twitter
Ik zeg *plop*quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb mezelf de afgelopen 2 weken in het huis vvan Kaas en in het huis van Ex (die op dat moment op vakantie was) opgesloten en aan mn scriptie geschreven.
Dat bestand dat ik nog nodig had? Ik had m nog ergens staanIk heb dus gewoon weekend dit weekend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo. Nu eerst een peuk en een biertje.
Ik zou NOOIT in een pak gaan eten als manquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hoi allemaal,
Mag ik heel even inbreken hier?Ik had een klein CUL vraagje: ik ga vanavond met mijn vriend eten bij las palmas in rotterdam, en we vroegen ons af hoe chique het is? Kan hij het beste een pak aan of is spijkerbroek+overhemd ook goed? We willen niet onwijs overdressed of underdressed zijn namelijk!
Alvast bedankt!
Hm, ja het is meer - als iedereen die daar komt echt op chique is zeg maar, dan valt hij nogal uit de toon als hij in spijkerbroek komt bijvoorbeeld. Voor mij is het dan makkelijker - met een lbd zit je altijd goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou NOOIT in een pak gaan eten als manEcht onzin. Overhemd, broek, klaar. Of een nette polo.
Die ken ik niet, ik ken alleen maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
Ik loop ook altijd het lekkerste vanaf eind september tot half april. Meestal haak ik daarna een tijdje af.
Ow en even jaloers maken hoor! Ik heb deze hier voor me staan:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het heel Gronings inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Die ken ik niet, ik ken alleen maar
[ afbeelding ]
Assendelft is het grooste dorp tussen Beverwijk/Heemskerk en De Zaanstreek. Het is wel een aardig dorp. Ze hebben er 'alles'. Het is een hele lange straat met een paar zijstraten eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Nauerna, Buitenhuizen, nooit van gehoord boris
Is dat Assendelt een leuk dorp?
Zou best kunnen ik drink zelden limonade. Hebben wel een fles Karvan Cevitam staan altijd mocht iemand limonade willen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel Gronings inderdaadJe hebt ook de oranje variant en het is echt de beste limonade ooit
Bluezz is natuurlijk ook maar een import Noord-Hollander en kent de buurt nog steeds niet zo goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:51 schreef borisz het volgende:
Assendelft is het grooste dorp tussen Beverwijk/Heemskerk en De Zaanstreek. Het is wel een aardig dorp. Ze hebben er 'alles'. Het is een hele lange straat met een paar zijstraten eigenlijk. Buitenhuizen is het pondje bij Zijkanaal C en het Noord-Zee kanaal
. Nauerna is een gehucht van een paar huizen boven het kanaal, eigenlijk heel dichtbij waar ik eerst ook nog nooit van gehoord had.
.
Klopt natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is natuurlijk ook maar een import Noord-Hollander en kent de buurt nog steeds niet zo goed.
Dat is voor ons meestal de grens waar de beschaafde wereld ophoudt en het boerenvolk begint.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:22 schreef borisz het volgende:
Boven het kanaal heb je nog lekker de ruimte. Leuk om zo nu en dan te fietsen.
Het kanaal als in Noordzeekanaal
Je moet er ook niet te vaak komen natuurlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is voor ons meestal de grens waar de beschaafde wereld ophoudt en het boerenvolk begint.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:50 schreef golfer het volgende:
We gaan maar eens onderweg ons jaarlijkse culinaire hoogtepunt: met de hele familie van Bluezz bij Van der Valk in Vianen de (89ste) verjaardag van haar moeder vieren.![]()
Of het aan het eten van die massale vreettent lag weet ik niet zeker, maar intussen ben ik al 3x met diarree naar het toilet geweest.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:32 schreef Vork het volgende:
Over 2 weken zit ik daar ook voor een verjaardag, maar dan die van m'n opa (88),
Sterkte
Waar haal je die nou weer vandaan?quote:
Staat op de FPquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar haal je die nou weer vandaan?
Oh jee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:20 schreef borisz het volgende:
Staat op de FP
Kom ook zuipen, eten, kletsen, neuken
Gefeliciteerd! Hoeveel neefjes en nichtjes heb je nu?quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
Gezellig
Ik ben weer tanteMijn jongste broer is papa geworden vannacht
Van een jochie!
Dit is de 18equote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoeveel neefjes en nichtjes heb je nu?
Gefeliquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ben weer tanteMijn jongste broer is papa geworden vannacht
Van een jochie!
We hebben ze allemaal weggemikt, allemaal kleine peertjes en de meeste al aangevretenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:09 schreef Vork het volgende:
Maar nu hebben jullie wel lekkere verse peren de komende tijd, toch?
La Route Touristique du Champagnequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!
De mr en ik hebben echt heerlijke dagen gehad. Op de 13de (onze trouwdag, de zevende alweer) hadden we lunch en diner 'au gastronome' waren echt super, eten was zo ontzettend lekker. We hebben wat chamapgneroutes gereden, wijnboeren bezocht (je kan gewoon het erf oprijden en op je beste frans vragen of je mag proeven) , lekkere champagnes geproefd, gekocht
en geslapen in een heel leuke b&b in een dorpje midden tussen de wijngaarden
. de omgeving is echt heel mooi en het was natuurlijk stralend weer én rustig (nauwelijks toeristen) dus we hebben echt genoten
. Nog in Reims geweest ( 36 graden pff
) wat een hele mooie stad is trouwens . Gisteren nog even Spaans gegeten vlakbij huis en toen weer naar huis.
Supertijd gehad dus samen (zo lekker om even samen helemaal weg te zijn) en echt een aanrader voor mensen die van wijn houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als diner:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom; superzalig, leuke bediening (maitre d'sprake Engels en was een hele leuke man die goed aanvoelde wanneer hij gewenst was en niet) en poepsjiek allemaal
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 16-08-2009 13:13:41 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
5 grote broers en helemaal bovenaan een zusquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Gefeli
Hoeveel broers en zussen heb je eigenlijk als je voor de 18de keer tante wordt? :
Nee, we komen niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:34 schreef MissHobje het volgende:
Psssssssssssssst : Het definitieve FOK! 10 jaarsmeet aanmeldtopic *O*
allemaal al aangemeld >?
Komt vanzelf wel een keer hoor Freecellquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef freecell het volgende:
Groetings!
Allemaal reizigers jullieIk wil ook dingen zien!
Ik kan er niet echt over meepraten helaas, wel eens een weekendje Londen of Parijs geweest, maar verder niet echt buitenland. Nog nooit een berg gezien zelfs....
Elf, wat super zeg! Klinkt echt fantastisch.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:17 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen!
De mr en ik hebben echt heerlijke dagen gehad. Op de 13de (onze trouwdag, de zevende alweer) hadden we lunch en diner 'au gastronome' waren echt super, eten was zo ontzettend lekker. We hebben wat chamapgneroutes gereden, wijnboeren bezocht (je kan gewoon het erf oprijden en op je beste frans vragen of je mag proeven) , lekkere champagnes geproefd, gekocht
en geslapen in een heel leuke b&b in een dorpje midden tussen de wijngaarden
. de omgeving is echt heel mooi en het was natuurlijk stralend weer én rustig (nauwelijks toeristen) dus we hebben echt genoten
. Nog in Reims geweest ( 36 graden pff
) wat een hele mooie stad is trouwens . Gisteren nog even Spaans gegeten vlakbij huis en toen weer naar huis.
Supertijd gehad dus samen (zo lekker om even samen helemaal weg te zijn) en echt een aanrader voor mensen die van wijn houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |