`quote:
Goedemorgen! Prima weekend gehad, vandaag drukke dag, veel bezek want ons gozertje is alweer een jaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 07:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
![]()
Morguh!iedereen een leuk weekend gehad?
Hij wordt echt al GROOOOOOT heh?quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen! Prima weekend gehad, vandaag drukke dag, veel bezek want ons gozertje is alweer een jaar
quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Goedemorgen! Prima weekend gehad, vandaag drukke dag, veel bezek want ons gozertje is alweer een jaar
Heb jij een nieuw WR gelopen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:48 schreef borisz het volgende:
Gefeli FC![]()
Mijn moment van het weekend is de 9.58 op de 100 meter.
Jammie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
Oh we hebben maar 12 flessen meegenomen maar wel lekkere...
Ja wie weetquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
My oh my, da's een beste voorraadWe kunnen hier weer heel wat 'vrijdagmiddag, in bad met een glaasje bubbels en de Mr' verwachten? Doe je goed
foto's van de bubbels?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:49 schreef DarkElf het volgende:
Oh we hebben maar 12 flessen meegenomen maar wel lekkere...
Geen blikken couscous voor me meegenomen?quote:e bij de hypermarche nog thee, maple sirop (scheelde nogal met hier kopen), mosterd met kaneel/kardemon en peper meegenomen. Oh en zout met kruiden, le puy linzen
cosmeticaquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
Puy-linzen zijn lekker! Wat heb je gekocht bij Lafayette, kleding of cosmetica?
luiwammesquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:20 schreef DarkElf het volgende:
had je dat gevraagd dan?
(en de bubbels zijn in Rotterdamhadden geen zin om t zaterdagavond laat uit de auto te halen )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar dat maakt niets uit hoor dus als je zo kind wilt zijn om het over te tikken voor me?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:18 schreef ColdFeet het volgende:
2 september is al snel, zegInderdaad, spannende tijden!
Rachel Allen heeft trouwens een super recept voor salade met kip, puy-linzen en koriander. Maar dat lijkt wat futiel bij die operatie
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Benieuwd met hoeveel flessen whisky we uit schotland vertrekken
quote:IJmuiden- De Queen of Scandinavia is gezonken omdat het overbeladen is met whisky. Van de vermoedelijke daders ontbreekt nog elk spoor. De vermoedelijke daders is een stel uit Bloemendaal dat voor vakantie in Schotland was.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:45 schreef DarkElf het volgende:
Nou, de spannende tijden breken binnenkort weer aan; 2 september (is de planning natuurlijk) gaat mijn schoonzusje geopereerd worden. Een je geweldig grote mega-operatie gaat het worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo van de toneel, hooguit scriptschrijverquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
Als, ik zeg als, in het onwaarschijnlijke geval Borisz geen werk vindt, of zijn werk niet bevalt.......
Ga aan het toneel!
Ik vind het als stiefOpa ook wel erg leuk, vooral omdat ik het heel erg met de schoondochter kan vinden en zij het ook met mij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:21 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk moet dat zijn om te zien Bluezz hoe je kleinkindje 'gebakken' wordt
Klinkt toch allemaal wel redelijk positief. Hoop dat het zich ook verder zo blijft ontwikkelen.quote:Over schone zus, die is in hele goeie conditie nog. Tis dat ze kaal is en heel erg afgevallen maar verder is ze gewoon zichzelf, heeft totaal geen pijn ook (allemaal best raar als je zo doodziek bent) ... dus dat vatten wij allemaal heel positief op; goeie conditie dan kan je lijf ook meer hebben denk je dan
Oh voor jou natuurlijk ook hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het als stiefOpa ook wel erg leuk, vooral omdat ik het heel erg met de schoondochter kan vinden en zij het ook met mij.
[..]
Klinkt toch allemaal wel redelijk positief. Hoop dat het zich ook verder zo blijft ontwikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |