quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:21 schreef mascara-klodder het volgende:vanuit Italie!
Dat is mijn kaartje voor jullie![]()
Het is gewoonweg zo erg fanfuckingtastic!
Eerst waren we in Z-Frankrijk en toen opeens in Italie![]()
Samenvatting:
Frankrijk:supergaaf
Auto meegenomen door pechdienst van Cannes was wat minder![]()
Het verblijf op kosten in een hotel middenin in centrum van Cannes vergoed door Interpolis....glashelder helemaal niet verkeerd.
Shoppen in het mondaine Cannes![]()
Dag erna auto gemaakt en door naar Italie om 6 uur in de avond, auto parkeren voor hotel om een uur of 10, uitlaat flikkert eronder vandaan![]()
Auto meegenomen door pechdienst van Savona was nog wat minder![]()
Het verblijf op kosten in een hotel middenin het centrum van Savona door interpolis![]()
Savona was prachtig, gister Genua bezocht, dat was overweldigend!!!! Damzz wat een wereldstad is dat!!!!
Nu in Como, heerlijk getjild aant meer, morgen Milano![]()
En dan naar huis, ik zal Italie missen![]()
En we zouden eigenlijk Spanje als laatste bestemming hebben
Ja. Nou heb ik weer trek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:29 schreef minilot het volgende:
Ik kan nog steeds volschieten als ik denk aan de truffelpizza die ik in Florence at. Ooo, Italië!
Eensch, versch voerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:40 schreef mascara-klodder het volgende:
Minilotje wat leuk dat je in de SC bent![]()
Nuecken?quote:
Het is allebei heel leuk! Spanje is stoerder, Italië is lekkerder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh en ik ben dus zo blij dat we uiteindelijk in Italie zijn beland, Spanje had ook super geweest hoor, maar Italie...![]()
![]()
![]()
kan me er dus erg weinig bij voorstellen, ik wilde heel erg graag naar Italie, vriendlief naar Frankrijk en Spanje, uiteindelijk hebben we dus allebei wat we graag wilden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is allebei heel leuk! Spanje is stoerder, Italië is lekkerder.
Vroeger gingen ze er ook de Alpen mee in en uit. Dus waarom nu niet. Deze komt trouwens uit Zwitserland dus is wel wat bergen gewend.quote:
Nu heb je een auto, toch? Wat let je? The world is your oyster (nou ja, met de auto zou ik het maar bij Europa houdenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef freecell het volgende:
Groetings!
Allemaal reizigers jullieIk wil ook dingen zien!
Ik kan er niet echt over meepraten helaas, wel eens een weekendje Londen of Parijs geweest, maar verder niet echt buitenland. Nog nooit een berg gezien zelfs....
Is de planning ook hoorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nu heb je een auto, toch? Wat let je? The world is your oyster (nou ja, met de auto zou ik het maar bij Europa houden).
Joh ik heb pas op mijn 41e of zo voor het eerst gevlogenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:32 schreef freecell het volgende:
Allemaal reizigers jullieIk wil ook dingen zien!
Ik kan er niet echt over meepraten helaas, wel eens een weekendje Londen of Parijs geweest, maar verder niet echt buitenland. Nog nooit een berg gezien zelfs....
Dat kan ik me wel voorstellen, lijkt me best spannend om dat voor het eerst te doenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Is de planning ook hoor
Alleen voor deze vakantie had ik net iets te kort mijn rijbewijs om in de bergen te gaan rijden ed. Misschien in het najaar een weekje aan de hobbel
Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst gevlogen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joh ik heb pas op mijn 41e of zo voor het eerst gevlogen
Dat is niet erg interessantquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:38 schreef borisz het volgende:
Ik heb ´pas´ twee keer gevlogen. Maar ik heb nergens last van.![]()
Vliegangst nooit gehad. Simpele reden dat er jaarlijks meer doden vallen in het verkeer dan in de lucht
.
Amsterdam --> Londen precies hetzelfdequote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
DE, weet je wat ook leuk is: van Amsterdam naar Brussel vliegenOpstijgen, stewardessen razendsnel rond met nootjes en drinken, daling inzetten
En ja, normaalgesproken neem ik heus de trein voor zo'n stukkie
Oef, jij bent decadentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef DarkElf het volgende:
ja dat zal wel idd(lachen met t vliegtuig voor zo'n stukje
)
Naar Parijs (hoewel iéts verder) was toen ook leuk, business class met ontbijt (t was 8 uur) en champagne...*riemen los *krantje *kauw *slurp *riemen vast!!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:37 schreef DarkElf het volgende:
ja dat zal wel idd(lachen met t vliegtuig voor zo'n stukje
)
Naar Parijs (hoewel iéts verder) was toen ook leuk, business class met ontbijt (t was 8 uur) en champagne...*riemen los *krantje *kauw *slurp *riemen vast!!
dat was in sept '99 met de mr, die toen nog mijn scharrel was en niet mijn mrquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oef, jij bent decadentBusiness class vliegen zit er met mijn baan niet in
Enkele reis: 5.450 euro.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Wat kost dat nou golfer, business class op zo'n afstand?
Holy shitequote:
met Singapore airlines, first class. kost wat maar het schijnt wel een belevenis te zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:55 schreef golfer het volgende:
Naar Australië zou ik de volgende keer wel businessclass willen vliegen. Beetje behoorlijke stoelen/bedden daar i.p.v. het 24 uur gehannes in de economy-class.
5 jaar jongerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ai nooo, die gast is net zou oud als ik
*zichzelf een kneusje voelt
Net zo oud als mijn zoon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ai nooo, die gast is net zou oud als ik
iets verder doorquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:52 schreef Den_Haag het volgende:
welke kant? kan ik gaan zwaaien als ik naar mijn studie rij?
kun je trouwens een al gefrituurd lekkerbekje nog een beetje fatsoenlijk bewaren/
Knappe spin wel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 07:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Huuu. Toen ik net wakker werd, en mn ogen open deed, keek ik uit op een HELE grote spinIN de klamboe
Hello ochtendhumeur
Nou dat is inderdaad typisch ja! Ben benieuwd wat t is. Misschien moeten jullie ook een klamboe nemen haha!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:52 schreef freecell het volgende:
Knappe spin wel!
Hier stonk gisteravond de hele kamer ineens verschrikkelijk naar 'aangebrand' dus wij in de keuken kijken, in het portiek ruiken, uit het raam ruiken.... Nee, het is echt de kamer!
Mot in de halogeenlamp
En nu ga ik de dokter bellen want TARA heeft ineens puntbloedingen om zijn muggebulten heen. Het ziet er nogal allergisch uit en normaal zou dat niet zo erg zijn, maar vanwege zijn hooikoorts is hij momenteel als vrij hoog gedoseerd op anti-histamine. Dan hoor je volgens mij geen reacties meer te krijgen van zoiets
Ze wist precies wat ik bedoelde, ik was al de zoveelste sinds dit voorjaar, daarvoor had ze het nog nooit gezien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou dat is inderdaad typisch ja! Ben benieuwd wat t is. Misschien moeten jullie ook een klamboe nemen haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel somsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is echt al bijna jarig he Freecell? Ik moet nog grinniken als ik denk aan hoe je de geboorte toen aankondigde
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven paardenbiefstuk gegeten. Lekker! Eten jullie 't weleens?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:02 schreef borisz het volgende:
Wel vroegah altijd als er een paar paarden langs kwamen heel hard brullen hee lekker paardenbiefstuk en paardenworst etc.
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk dat je met een nieuw topic een stuk verder komt, in deze SC komen niet zo heel veel mensen
Maar leuk dat je even binnenvaltHou je van koken?
Ja, ik vind het wel lekker en heb er geen moeite mee. Hebben in Haarlem een prijswinnende paardenslager en paardenworstenmaker. Zag vorige week nog een aflevering van het RVU-programma Eet Smakelijk waarbij BNers zelf hun eten moeten slachten en klaarmaken. Die ging toevallig ook over paard.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst in mijn leven paardenbiefstuk gegeten. Lekker! Eten jullie 't weleens?
Ik heb wel eens paardebiefsuk gegeten. Ik vond het heerlijk mals, maar ik miste de smaak van rundvlees.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hij is echt al bijna jarig he Freecell? Ik moet nog grinniken als ik denk aan hoe je de geboorte toen aankondigde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |