Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
gisteren zouden we vleesfondu doen, maar er kwamen onverwacht en zooitje vrienden langs en hebben we veel hapjes en zo gegeten. voor we het wisten was er een doos wijn door en was het laat, dus hebben we vandaag gegeten wat gisteren de bedoeling was. ook goed.
Vandaag heeft 't vrouwtje met mij wat lopen kokkerellen in de keuken waarbij zij onderstaande gerechten heeft voorbereidt nl. een klassiek aziatisch gerecht uit Thailand genaamd: green curry en speciaal voor mij ook maar gelijk een garnalensalade erbij voor de broodnodige vitaminen (ging mij meer om de garnalen eigenlijk)
Wat ik bereid heb voor morgen zie je morgen wel maar i.i.g hoef ik mijn gerecht alleen maar uit de koeling te halen en op te warmen en dan smaakt het zelfs lekkerder dan de dag van gisteren. ( en nee het heeft geen groenten )
Begrip: iets wat je krijgt als je het gegeven hebt.
Gegrilde duitse biefstuk, gekookte sperziebonen, eigengemaakte rabarber, gegrilde courgette, ui en paprika. Voor vriend nog aardappelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla