Heb je de groentes wel netjes opgegeten dit keer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef fokkerspy het volgende:
Zo! nu pas thuis,vanwege het werk.Zoals gisteren al gezegd,ook vandaag wederom buiten de deur gegeten en simpel gehouden: heekfilet met puree,koolspinazie,vissalade (dat nergens op leek) en een pilsje op een vrij leeg terras.
[ afbeelding ]
Morgen lekker zelf wat bereiden in het eigen keukentje.
En er was zat lekkers te eten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef Bluezz het volgende:
wij gaan over een uurtje lekker op de fiets naar de Grote Markt in Haarlem, voor 'Haarlem Culinair", er zal vast wel wat te eten zijn
niet echt een horeca gerechtje neequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef fokkerspy het volgende:
Zo! nu pas thuis,vanwege het werk.Zoals gisteren al gezegd,ook vandaag wederom buiten de deur gegeten en simpel gehouden: heekfilet met puree,koolspinazie,vissalade (dat nergens op leek) en een pilsje op een vrij leeg terras.
[ afbeelding ]
Morgen lekker zelf wat bereiden in het eigen keukentje.
Ziet er goed uit, en best veel ook nog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En er was zat lekkers te eten.
Zie de foto's
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:22 schreef Niara het volgende:
oude kaasvlinders? o.o
Op een van die menuaartfoto's
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:25 schreef Mikkie het volgende:
Kipshoarma met tzatziki en sla, denk ik.
Ik wist gewoon dat je reply over mij zou gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |