Heb je je boobies geflasht?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi, ik zag een google streetview auto hier in de city.
Pannenkoeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even pannekoeken bakken.
Als ontbijt.
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens die vragen, worden overgeslagen.
Nee, d'r smart ass.quote:
Mensen die juicyhil heten, kun je beter vergeten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!
Ik heb maar 1 pan waar ik ze in bak.quote:
Dat doet er niet toe.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 pan waar ik ze in bak.
Ik heb geen zaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een dag word ik admin, jullie heerser.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die juicyhil heten, kun je beter vergeten.
Hmpfffquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Tot hoe ver loopt een konijn het bos in?... die is wel erg flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als die dag komt, gaat mijn account door de shredder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op een dag word ik admin, jullie heerser.
Daarom zit je zovaak in PUBquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie IQM te veel posten, derhalve een kankersc dus.
Het kan nog erger:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is de spelling toch weer anders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmpfff
Weet je wat, over een paar jaar gooi ik mijn scriptie online en dan heb ik een gratis spellingcheck.
Daar zullen geen twijfels over ontstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die dag komt, gaat mijn account door de shredder.
Ja, het arabisch...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is de spelling toch weer anders.
Muziek lijkt wel een beetje, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Syb-rund. het volgende:
nummer drie uit de buup lijst deed me denken aan deze
![]()
oranje clip verheerlijking![]()
nummer 1 en die shanana (die blijkbaar afkomstig is van belgen =O)
Ontstaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar zullen geen twijfels over ontstaan.
Ik zou het niet raar vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het arabisch...
http://instantrimshot.com/
Ik vrees met grote vreze... inshalla...quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Tot hoe ver loopt een konijn het bos in?Die kutgrap maakte zo'n medewerker bij de splashbattle in walibi ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens beginnen we met onze waterpistooltjes op hem te schieten waarna hij die grote waterbom in de splashbattle laat afgaan (net als wij er langs varen)
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
*Visual krijgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
juicyhil kruipt gewoon even in remlofs reet.
Japsnars?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kutgrap maakte zo'n medewerker bij de splashbattle in walibi ook
Vervolgens beginnen we met onze waterpistooltjes op hem te schieten waarna hij die grote waterbom in de splashbattle laat afgaan (net als wij er langs varen)
Beter dan de gitarist van Oasisquote:
waarom over 5 jaar als het ook nu kanquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankjewel. Over vijf jaar haal ik wel een echte op.
Daar hou ik je ook echt aan. Ongeacht of je dan getrouwd bent of niet. Die deal gaat door.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankjewel. Over vijf jaar haal ik wel een echte op.
Jezus, wie ben jij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kutgrap maakte zo'n medewerker bij de splashbattle in walibi ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Je vader, jongenquote:
Siniti approves de tweede youtube clipquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Muziek lijkt wel een beetje, ja.
Fixkes is tof.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom over 5 jaar als het ook nu kan
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar hou ik je ook echt aan. Ongeacht of je dan getrouwd bent of niet. Die deal gaat door.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die op hun 24e trouwen.sowieso trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaja, die kerel zie je daarna nooit meer terug hoor, die zit zo onder de plak (als hij er nog niet onder zit that is)fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:
Huis gekocht, trouwen, huwelijksreis en ook de hond staat al in de planning.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sowieso trouwen![]()
jaja, die kerel zie je daarna nooit meer terug hoor, die zit zo onder de plak (als hij er nog niet onder zit that is)
Ik zou ze twee Gaastra-jassen geven als huwelijkscadeau. Anders doen ze het zelf wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huis gekocht, trouwen, huwelijksreis en ook de hond staat al in de planning.
Ja. Noorsbloed bleek alles verzonnen te hebben over de coma van z'n vriendin.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
Is hier nog wat gebeurd in m'n afwezigheid? Inb4 "was je weg dan?"
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Noorsbloed bleek alles verzonnen te hebben over de coma van z'n vriendin.
Jessica Bielquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT? Ik heb verdomme nog wel een bosje bloemen gestuurdquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieusquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT? Ik heb verdomme nog wel een bosje bloemen gestuurd
Dat was SHE toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?
Net als voor de reportage van pussydeluxe![]()
SHE.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Je MOET kiezen:
Je hebt gestemd op: Jessica Harmsen
Alba natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Poll: Je MOET kiezen:Jessica Harmsen Jessica Simpson Jessica Biel Jessica Alba
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Was dat niet SHE?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?
Trui.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft iemand dat plaatje van Emimich die kritiek heeft op vrouwen?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft iemand dat plaatje van Emimich die kritiek heeft op vrouwen?
Doet het nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\IQM\My Documents\My Pictures\Fok\Foto's\Pussydeluxe
Jij noemt jezelf IQM op je eigen computer?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\IQM\My Documents\My Pictures\Fok\Foto's\Pussydeluxe
Pussydeluxequote:
Jouw username is toch zeker ook gewoon Lakitu?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf IQM op je eigen computer?
Sorry, ik ben net nieuw. Ik weet nog niet zo goed hoe je moet linken.quote:
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
meuhschien heeft de naam iqm gekozen hiero door zijn computerquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, die ouwe tang die denkt dat ze nog 19 is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pussydeluxe
[..]
Jouw username is toch zeker ook gewoon Lakitu?
Hoi, ja bij mij doet ie het wel. Wat is het wachtwoord voor Danny.rar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net nieuw. Ik weet nog niet zo goed hoe je moet linken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net nieuw. Ik weet nog niet zo goed hoe je moet linken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi, ja bij mij doet ie het wel. Wat is het wachtwoord voor Danny.rar?
Sinds wanneer ben ik een graadmeter voor de lolligheid van posts?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
HA! Jitzzzze gniffelde om mijn grapje en niet om die van Bobby!!!!!11!!_O _!!!1!
![]()
:!1!1
quote:
Sinds nooit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik een graadmeter voor de lolligheid van posts?
Waarom zou je zulke foto's in godsnaam in je photobucket zetten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
De foto's van Megan Fox waar ze van die plakkertjes op d'r tepels heeft zijn uit mijn photobucket gehaald maar de naaktfoto's van Vanessa Hudgens staan er nog wel in.
Om ze hier te posten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke foto's in godsnaam in je photobucket zetten?
Ik zie nu pas de fout in de post van remlof.quote:
Welke dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de fout in de post van remlof.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
[..]
IN DE SIG VAN NOELGALLAGHER, LELIJKE, MONGLOÏDE KUTAUTIST!~
quote:
Dat is toch echt wel de meest irritante nieuwe artiest samen met Esmee Dentist.quote:
quote:
http://www.lastfm.es/user/Bupatih/tracks?page=5quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef IQM het volgende:
[..]
IN DE SIG VAN NOELGALLAGHER, LELIJKE, MONGOLOÏDE KUTAUTIST!~
Oh ja, nu zie ik het.quote:
Dat is veel beter inderdaad.quote:Volgende keer eens wordt het shredder
Lik m'n tolli, buler.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel de meest irritante nieuwe artiest samen met Esmee Dentist.
Hoezo in het Spaans?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://www.lastfm.es/user/Bupatih/tracks?page=5
Ja...?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nee. Maar daarom is het nog wel een jankzak.quote:
Je moeder is een jankzak met tieten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar daarom is het nog wel een jankzak.
M'n moeder is er niet meer, dus dat kan niet.quote:
xBreathtaking escribió:quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:47 schreef IQM het volgende:
Ahora, Bupatih y Nictalopen son amigos. Miércoles por la mañana
Wat voor een autist zit daar achter dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wat weet jij over het hiernamaals?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n moeder is er niet meer, dus dat kan niet.
Alles. Was er gister nog.quote:
Volgens mij deze sukkel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat voor een autist zit daar achter dan?
ik weet het niet, maar die viespeuk probeert te chanteren met iqm's bt!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat voor een autist zit daar achter dan?
Je had hem op repeat staan toen je wegging?quote:
Het erge is: ik was er nog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je had hem op repeat staan toen je wegging?
quote:
Dan kan ik eindelijk samen met Bt, want die doet ook regelmatig autistisch @ last.fmquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd met jouw eigen autipas, nu kan je lekker voordringen bij achtbanen en attractieparken onderkwijlen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die op hun 24e trouwen.Alsof dat zo jong is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Verdomme zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Het erge is: ik was er nog. [ afbeelding ]
Wat is dan een goede leeftijd om te trouwen, volgens jou?quote:
26-28.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dan een goede leeftijd om te trouwen, volgens jou?
Dan moet ik opschieten ..quote:
Nog steeds dezelfde pagina hier. Opbokken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
Nieuwe celebkont op deze pagina:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol hebben doe je maar in ONZquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat legoland niet meer mocht in dat landen adoratie-topic. Ik had wel weer eventjes lol
Ach kom op. na 5 posts is het ook wel leuk geweest hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat legoland niet meer mocht in dat landen adoratie-topic. Ik had wel weer eventjes lol
Ik zeg toch ook, eventjes. Leer lezen mafketelquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op. na 5 posts is het ook wel leuk geweest hoor.
Waarom zeg je dan "Flauw hoor"?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, eventjes. Leer lezen mafketel
Is dat IQM in die foto?quote:
Ik ben veel lekkerder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat IQM in die foto?Wat een leuke gozert! Ik zou er spontaan homo van worden.
Dus je bent het niet? Jammer.quote:
Dit is dus niet geil hè!quote:
Op z'n Pools, in oude kleren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit is dus niet geil hè!
Mijn vriendin en ik
We wilde eens wat nieuws proberen
we besloten het op zijn Pools te doen
Dat ik in oude kleren.
Ik had hem er speciaal voor jou bijgezetquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit is dus niet geil hè!
Mijn vriendin en ik
Dat ik in oude kleren.
Is in oude kleren natuurlijk.quote:
Oh jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is in oude kleren natuurlijk.
quote:
Hier maakte je nog geen domme fouten:quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit is dus niet geil hè!
Mijn vriendin en ik
Dat ik in oude kleren.
quote:Op maandag 11 mei 2009 01:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik,
we wilden eens wat nieuws proberen.
We deden het op zijn Pools,
dat is in oude kleren.
Hij zit in mijn geheugen gegrift.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier maakte je nog geen domme fouten:
[..]
Goede seriequote:
Eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Welletjes is ook een raar woord.
Oneens. Dat klinkt na twintig keer zeggen nog steeds 'herkenbaar'. 'Strompelen' wordt dan gewoon een raar woord.quote:Evenals: kreupelhout.
Nostalgisch zeg.quote:
Mary-Louise Parkerquote:
Ik heb ooit een keer aan het koekje van de juffrouw uit groep 1 geknabbeld.quote:
quote:
Hmhmquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goede serie![]()
Vanavond weer een nieuwe aflevering
Ja, maar waarom die combinatie, dat is toch raar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:35 schreef IQM het volgende:
Oneens. Dat klinkt na twintig keer zeggen nog steeds 'herkenbaar'. 'Strompelen' wordt dan gewoon een raar woord.
Juist ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
Knaap, de knappe kapper, kapt en knipt knap maar de knecht van Knaap, de knappe kapper, kapt en knipt knapper.
Deze dus:quote:
Recalcitrante vlegel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer aan het koekje van de juffrouw uit groep 1 geknabbeld.
Zo die randjes eraf gegeten...
Toen ze vroeg: wie heeft er aan mijn koek gezeten, heb ik niets gezegt.
ZO!
Weet je wel wat beknibbelen betekend?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer aan het koekje van de juffrouw uit groep 1 geknabbeld.
Zo die randjes eraf gegeten...
Toen ze vroeg: wie heeft er aan mijn koek gezeten, heb ik niets gezegt.
ZO!
Kontloos.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, het heeft geen reet te maken met het verhaaltje wat ik gequote had.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wel wat beknibbelen betekend?
Volgens mij niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet je wel wat beknibbelen betekend?
Ik zou d'r alsnog doen.quote:
J.Ho. Die doet ook niet echt veel meer de laatste tijd, of wel?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef IQM het volgende:
Een nieuwe celebkont op deze pagina:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
WELquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het heeft geen reet te maken met het verhaaltje wat ik gequote had.
Ik citeer:quote:
quote:U hebt gezocht op het woord: beknibbelen.
RESULTAAT
be·knib·be·len -knibbelde, h -knibbeld kleingeestig op iets bezuinigen: ~ op het eten
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar het is denk ik wel wat voor jou, is echt een vette serie
[..]
Hmhm
Kijk nu 508
Straks nog 509 en dan weer morgen de nieuwste kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 16 uur tot 510
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Ik neem mensen die: " ik wordt" schrijven, niet serieusquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Janine en Ludo in het echt ook een stel waren...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]Dat weet je ook alleen maar als je SBS Shownieuws of RTL Boulevard kijkt. Ik heb ze trouwens ooit eens bij een concert op de Dam zien zitten saampjes
Prima, like I carequote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem mensen die: " ik wordt" schrijven, niet serieus
Ik vond haar in deze clip zo onwijs geil:quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef IQM het volgende:
OMG, ik was zo verliefd op J. Lo in deze clip.
48.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag me af hoe oud Ludo is.
Dat is werkelijk zo'n man die 'alle' leeftijden kan hebben.
Je quote me, dus: ja.quote:
En mensen die "gezegt" schrijven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem mensen die: " ik wordt" schrijven, niet serieus
quote:
Te veel kleren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond haar in deze clip zo onwijs geil:
Inderdaad. Het is gezoggen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En mensen die "gezegt" schrijven?
Die neem je al helemaal niet serieus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En mensen die "gezegt" schrijven?
Hoho! Dat is bijna 2 keer de daadwerkelijke helft.quote:
Sinds dinsdag.quote:
quote:
Tenenkrommende haarkleur -reclame.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef IQM het volgende:
Ik zou Janine wel doen trouwens.
Sinds jij altijd zo lekker blijft happen.quote:
Ik heb hongerquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds jij altijd zo lekker blijft happen.
Of niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, maar dan geld het dus vanaf morgen pas
True.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenenkrommende haarkleur -reclame.
Dat dan weer wel.
soggen hoor.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]Gast, spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog maar 16 uur tot 510
Die te zien is bij het quoten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Studie Ontwijkende Activiteiten.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gast, spoiler
Die te zien is bij het quoten
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem je die baan nu niet omdat je dan niet meer de gehele dag kunt FOK!en?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Neem je die baan nu niet omdat je dan niet meer de gehele dag kunt FOK!en?
Goede reden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
Omdat ik dan niet de hele dag meer naar hetzelfde nummer kan luisteren.
Gaat eens delen dan!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
Allure's kusjes zijn alleen voor mij.
Lips to Nippsquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
![]()
't is toch niks ernstigs![]()
Deze is ook wel ehm apart:
[ afbeelding ]
Je doet me gewoon na, eerst zat je me er nog op af te kattenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan kan ik eindelijk samen met Bt, want die doet ook regelmatig autistisch @ last.fm
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Hoogstaande het volgende:
+ You swallowed!!
- Yeah well.. I didn't want to be a hypocrite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Welnee. Ik bedoelde het nooit gemeen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je doet me gewoon na, eerst zat je me er nog op af te katten!
Zou ik ook zeggen ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Welnee. Ik bedoelde het nooit gemeen.Eerder plagerig.
Als het gratis is: doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Oke over een half uur kan ik eten bij mijn KEIleider en mijn KEIgroep ontmoeten. Zal ik het doen of niet?
De meesten zullen gaan, dus misschien dat het een beetje raar wordt als jij niet gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Oke over een half uur kan ik eten bij mijn KEIleider en mijn KEIgroep ontmoeten. Zal ik het doen of niet?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]Dude het einde van die afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu helemaal niet wachten op de volgende!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Het lijkt mij raar als iedereen daar heen gaat. Bovendien ken ik de weg er niet heen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:35 schreef IQM het volgende:
[..]
De meesten zullen gaan, dus misschien dat het een beetje raar wordt als jij niet gaat.Maar ja, je moet het zelf weten. Wat jou het leukst/fijnst/handigst lijkt.
Kan wel maar het is toch een gewone griep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:36 schreef Lakitu het volgende:
Kun je nou ook varkensgriep hebben zonder te hoeven hoesten? Zoja, dan bel ik de huisarts
Nog maar een paar uur, misschien kan ik ergens een HBO livestream vindenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dude het einde van die aflevering
Kan nu helemaal niet wachten op de volgende!
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
FOK!kenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?
Dat is best hoog.quote:
Hier blijven en slapen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je daar heen, heb je wat beters te doen dan?
Schatje toch, dat is wel heel hoogquote:
Mexicaanse griep?quote:
Ooh dat is wel mooi, want raar was ik toch al.quote:
Juist de bejaarden zullen niet zo snel overlijden aan de Mexicaanse griep.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
Wat een gejank over al die griepjes. We zijn toch niet van suiker man. Oké dat het een paar bejaarden vloert maar die gingen anders ook wel dood.
Ik ook.quote:
Waarom nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Juist de bejaarden zullen niet zo snel overlijden aan de Mexicaanse griep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |