Heb je je boobies geflasht?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
Whihi, ik zag een google streetview auto hier in de city.
Pannenkoeken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga even pannekoeken bakken.
Als ontbijt.
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jongens die vragen, worden overgeslagen.
Nee, d'r smart ass.quote:
Mensen die juicyhil heten, kun je beter vergeten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!
Ik heb maar 1 pan waar ik ze in bak.quote:
Dat doet er niet toe.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 pan waar ik ze in bak.
Ik heb geen zaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Meisjes die zagen, worden de tering in geslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een dag word ik admin, jullie heerser.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die juicyhil heten, kun je beter vergeten.
Hmpfffquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Tot hoe ver loopt een konijn het bos in?... die is wel erg flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Als die dag komt, gaat mijn account door de shredder.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op een dag word ik admin, jullie heerser.
Daarom zit je zovaak in PUBquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zie IQM te veel posten, derhalve een kankersc dus.
Het kan nog erger:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is de spelling toch weer anders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmpfff
Weet je wat, over een paar jaar gooi ik mijn scriptie online en dan heb ik een gratis spellingcheck.
Daar zullen geen twijfels over ontstaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als die dag komt, gaat mijn account door de shredder.
Ja, het arabisch...quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is de spelling toch weer anders.
Muziek lijkt wel een beetje, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:42 schreef Syb-rund. het volgende:
nummer drie uit de buup lijst deed me denken aan deze
![]()
oranje clip verheerlijking![]()
nummer 1 en die shanana (die blijkbaar afkomstig is van belgen =O)
Ontstaan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar zullen geen twijfels over ontstaan.
Ik zou het niet raar vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het arabisch...
http://instantrimshot.com/
Ik vrees met grote vreze... inshalla...quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
Tot hoe ver loopt een konijn het bos in?Die kutgrap maakte zo'n medewerker bij de splashbattle in walibi ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens beginnen we met onze waterpistooltjes op hem te schieten waarna hij die grote waterbom in de splashbattle laat afgaan (net als wij er langs varen)
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
*Visual krijgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
juicyhil kruipt gewoon even in remlofs reet.
Japsnars?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kutgrap maakte zo'n medewerker bij de splashbattle in walibi ook
Vervolgens beginnen we met onze waterpistooltjes op hem te schieten waarna hij die grote waterbom in de splashbattle laat afgaan (net als wij er langs varen)
Beter dan de gitarist van Oasisquote:
waarom over 5 jaar als het ook nu kanquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankjewel. Over vijf jaar haal ik wel een echte op.
Daar hou ik je ook echt aan. Ongeacht of je dan getrouwd bent of niet. Die deal gaat door.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankjewel. Over vijf jaar haal ik wel een echte op.
Jezus, wie ben jij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die kutgrap maakte zo'n medewerker bij de splashbattle in walibi ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Je vader, jongenquote:
Siniti approves de tweede youtube clipquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Muziek lijkt wel een beetje, ja.
Fixkes is tof.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waarom over 5 jaar als het ook nu kan
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar hou ik je ook echt aan. Ongeacht of je dan getrouwd bent of niet. Die deal gaat door.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:56 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die op hun 24e trouwen.sowieso trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaja, die kerel zie je daarna nooit meer terug hoor, die zit zo onder de plak (als hij er nog niet onder zit that is)fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:
Huis gekocht, trouwen, huwelijksreis en ook de hond staat al in de planning.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sowieso trouwen![]()
jaja, die kerel zie je daarna nooit meer terug hoor, die zit zo onder de plak (als hij er nog niet onder zit that is)
Ik zou ze twee Gaastra-jassen geven als huwelijkscadeau. Anders doen ze het zelf wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huis gekocht, trouwen, huwelijksreis en ook de hond staat al in de planning.
Ja. Noorsbloed bleek alles verzonnen te hebben over de coma van z'n vriendin.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:55 schreef Lakitu het volgende:
Is hier nog wat gebeurd in m'n afwezigheid? Inb4 "was je weg dan?"
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Noorsbloed bleek alles verzonnen te hebben over de coma van z'n vriendin.
Jessica Bielquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT? Ik heb verdomme nog wel een bosje bloemen gestuurdquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieusquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAT? Ik heb verdomme nog wel een bosje bloemen gestuurd
Dat was SHE toch?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?
Net als voor de reportage van pussydeluxe![]()
SHE.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Je MOET kiezen:
Je hebt gestemd op: Jessica Harmsen
Alba natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Poll: Je MOET kiezen:Jessica Harmsen Jessica Simpson Jessica Biel Jessica Alba
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Was dat niet SHE?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En geld gestort zeker?
Trui.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft iemand dat plaatje van Emimich die kritiek heeft op vrouwen?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Heeft iemand dat plaatje van Emimich die kritiek heeft op vrouwen?
Doet het nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\IQM\My Documents\My Pictures\Fok\Foto's\Pussydeluxe
Jij noemt jezelf IQM op je eigen computer?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\IQM\My Documents\My Pictures\Fok\Foto's\Pussydeluxe
Pussydeluxequote:
Jouw username is toch zeker ook gewoon Lakitu?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf IQM op je eigen computer?
Sorry, ik ben net nieuw. Ik weet nog niet zo goed hoe je moet linken.quote:
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
meuhschien heeft de naam iqm gekozen hiero door zijn computerquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohh, die ouwe tang die denkt dat ze nog 19 is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pussydeluxe
[..]
Jouw username is toch zeker ook gewoon Lakitu?
Hoi, ja bij mij doet ie het wel. Wat is het wachtwoord voor Danny.rar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net nieuw. Ik weet nog niet zo goed hoe je moet linken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Sorry, ik ben net nieuw. Ik weet nog niet zo goed hoe je moet linken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi, ja bij mij doet ie het wel. Wat is het wachtwoord voor Danny.rar?
Sinds wanneer ben ik een graadmeter voor de lolligheid van posts?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
HA! Jitzzzze gniffelde om mijn grapje en niet om die van Bobby!!!!!11!!_O _!!!1!
![]()
:!1!1
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |