moussy is een jullie???quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:19 schreef Lois het volgende:
[..]
OOOOO daarom waren jullie zo stil![]()
![]()
!!!!
Was jouw beurt ook helemaal nie!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Lois het volgende:
Deze is leuker, ik sluit de mijne wel
Dat had ik toch al gezegdquote:
yep allemaal warm etenquote:
Ik vind dat uiteindelijk serieus erg jammer, als ik bedenk hoeveel kleertjes er nu weggaan en dat ik in Haaksbergen zat mensen ken die er als vluchteling zitten en ze dolgraag zouden willen hebben en dat ik dat dus never meer zou durven te vragen vanwege een userquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Vicky het volgende:
Buuf, ik geloof niet dat er nog mensen zijn die over het Daanbanaanverhaal willen praten..
denk dat er dan weer wat mensen boos worden, ik incluis.
ik wil wel met je meedoen hoorquote:
Ik voor het "Spuuglokjedewijzevrouw-bankje"quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:22 schreef Ca.ra het volgende:
Rocka, ik zou voor 'het extreem rustige weekendbankje' zijn gegaan
Ow, okéquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Vicky het volgende:
Buuf, ik geloof niet dat er nog mensen zijn die over het Daanbanaanverhaal willen praten..
denk dat er dan weer wat mensen boos worden, ik incluis.
logisch..quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk serieus erg jammer, als ik bedenk hoeveel kleertjes er nu weggaan en dat ik in Haaksbergen zat mensen ken die er als vluchteling zitten en ze dolgraag zouden willen hebben en dat ik dat dus never meer zou durven te vragen vanwege een user
DaanBanaan ging spullen inzamelen voor iets/iemand. Uiteindelijk heeft half OUD vanalles gedoneerd, en kwam DaanBanaan nooit weerom en de spullen ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef MamsX het volgende:
Wil iemand die wel over het Daanbanaan wil praten dit aan mij in pm doen.. Ik snap er niets van!
OW!! is dát het Daanbanaanverhaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk serieus erg jammer, als ik bedenk hoeveel kleertjes er nu weggaan en dat ik in Haaksbergen zat mensen ken die er als vluchteling zitten en ze dolgraag zouden willen hebben en dat ik dat dus never meer zou durven te vragen vanwege een user
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OW!! is dát het Daanbanaanverhaal.
Krijg je dan geen ban wegens te groot ego?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voor het "Spuuglokjedewijzevrouw-bankje"
*bak ijs aangeeft en wat rennies erbij*quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Welja trek effe lekker alle ouwe zuurpruimen op het bankje en begin over historische zaken als 'die ouwe was mooier' te zaniken!
Dat dus inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
logisch..
zo had Sjak dat ook, niet zolang na die actie van Daanbanaan... Die durfde ook niet meer om rompers te vragen voor ik dacht een weeshuis op Curacao
Heb je die ooit uit dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus inderdaadDat is uiteindelijk wel goed gegaan, daar hebben ook veel mensen op gereageerd. Ach, misschien trek ik ooit nog wel de stoute schoenen aan
Ik loop het meest op blote voetenquote:
hey, ook al loop ik hier al langer mee, dat wil niet zeggen dat een avondje rellen meelurken zonder je er zelf mee te bemoeien, niet uiterst vermakelijk isquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
jeetje p_iglet, onder welke steen kom jij weggekropen?
Succes morgen hoor!
En nou hop je bed in!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:32 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hey, ook al loop ik hier al langer mee, dat wil niet zeggen dat een avondje rellen meelurken zonder je er zelf mee te bemoeien, niet uiterst vermakelijk is
ga jij ook zo lief dansen als je eten krijgt?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:45 schreef MamsX het volgende:
Ik heb honger.. is het heel raar als ik nu ga koken?
Nee, wil je het nog terugkopenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:47 schreef YPPY het volgende:
/msg Lois EI WOONT DOE WOT JOE TOLT MIE!!!
/msg Troel wat las ik nou, ga je dat bedje niet gebruiken?
* YPPY gaat zo naar bed, het is al weer veel te laat, maar de voortuin ziet er nu wel toonbaar uit en de traktaties zijn klaar))))))
/quit
Ik vond de tosti niet echt je van hetquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef MamsX het volgende:
Tosti heb ik al op vandaag! Dus daar geen trek meer in.
oh nu zie ik waar ik de afkorting RATM ook alweer van kendequote:Op zondag 9 augustus 2009 23:47 schreef YPPY het volgende:
/msg Lois EI WOONT DOE WOT JOE TOLT MIE!!!
/msg Troel wat las ik nou, ga je dat bedje niet gebruiken?
* YPPY gaat zo naar bed, het is al weer veel te laat, maar de voortuin ziet er nu wel toonbaar uit en de traktaties zijn klaar))))))
/quit
Had dat niets te maken met ons uitlaatgassengesprekje?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond de tosti niet echt je van hetHij smaakte naar een raar kaasje
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:54 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ga mijn bankje maar weer opzoeken![]()
Nee, ik ben altijd wel in voor smerige praatjes, dat zou je toch moeten wetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had dat niets te maken met ons uitlaatgassengesprekje?![]()
(arme Linda
)
ik ben niet zo'n afkortingenheld maar rage against the machine ken ik zeker welquote:
Ja, dat had ik gelezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:56 schreef Jelief het volgende:
wel potverdrie, nou ga ik dus wéér een half uur later naar mijn bed dan de bedoeling was![]()
Ik ben echt te verslaafd aan OUD, gelukkig OUD niet aan mij, iemand nog gelezen dat ik de toespraak mag houden bij de huwelijksvoltrekking van mijn dinnetje en zwager én dat ze in maart een baby krijgen? Leuk hè?
En dat is dus wél echt
jawel een heule grote, maar mjah.. ik slaap al zo;n 9 maanden op de bank, kan gewoon niet in dat bed slapen.. en centjes om een ander bed te kopen heb ik nietquote:
/join #fokquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, wil je het nog terugkopenAnders zet ik het op Marktplaats
Tja, schiet niet op als je meteen weer quit he
Ik heb alleen maar aardappeltjes en champignons in huisquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:56 schreef MamsX het volgende:
Ach de tosti was maar 1,20 dan is het niet zo heel erg wat kan je anders verwachten![]()
Maar het heeft wel mijn tosti zin verpest voor vandaag.
Ik ga aardappeltjes en champignons en spekjes in de wok gooien
Ja, ik heb het ook gelezen, zo lief hoe je aan het stuiteren was dat er een babietje aan komt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:56 schreef Jelief het volgende:
wel potverdrie, nou ga ik dus wéér een half uur later naar mijn bed dan de bedoeling was![]()
Ik ben echt te verslaafd aan OUD, gelukkig OUD niet aan mij, iemand nog gelezen dat ik de toespraak mag houden bij de huwelijksvoltrekking van mijn dinnetje en zwager én dat ze in maart een baby krijgen? Leuk hè?
En dat is dus wél echt
troost je ik heb nog lp'squote:Op zondag 9 augustus 2009 23:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n afkortingenheld maar rage against the machine ken ik zeker wel
Al zou ik het niet mogen kennen geloof ik (leeftijd)
i knowquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
troost je ik heb nog lp'sen heel veel Bob Dylan cd's
en zo oud ben ik niet
![]()
Liever oude muziek dan sommige meuk van tegen woordig.
Al ben ik erg benieuwd naar beelden van them crooked vultures ( dave grohl( foo fighters), josh homme ( queens of the stone age, en john paul jones (van led zepelin))
Buddleja davidii 'Black Knight'quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:59 schreef YPPY het volgende:
O ja, welke soort vlinderstruik werd er nou aangeraden tijdje terug door iemand hier? Ik zoek iets met rode/paarse/witte bloemen en niet te groot.
ik versierde mijn vriend met een zelfgemaakte videodinges met de everlybrothers eronderquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef Noli. het volgende:
Everly Brothers!
* Noli. neuriet.. "Ooohwhoowh Caudette" *
Hij smaakte daarvoor ook al raarquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had dat niets te maken met ons uitlaatgassengesprekje?![]()
(arme Linda
)
Yep ! Dat wordt een leuke dag, Stout !quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:26 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen,
Wat een geboom zeg gisteravond, hier heerlijk niks gedaan, geen gekloonzooi en gewoon lekker op tijd in bed.
Zometeen naar het archeon...iemand al eens geweest ?
Ha Acu ! WB !quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:32 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
Daar was ik weer na 2 weken afwezigheid!
Hier staat uitleg over het snoeien van een hortensia, maar moet eerlijk bekennen dat ik er weinig van snap. Ik kortwiek hem altijd rigoreus terug in het voorjaar. Geloof dat ik het deze keer wel goed gedaan heb, hij kwam mooi terugquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef YPPY het volgende:
Die heb ik Kim, maar geen vlinders erop. Hij heeft het ook wel heel moeilijk bij ons in de droge grond, maar dit is wel een andere versie dan die wij hebben, ga er meer over opzoeken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil Moussy ff een dikkegeven
Er belt net iemand dat ze op bezoek komtquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Lishe & Dutch, incl divajurken?
Freecell, ik ben al moe van het lezen van je lijstje
-Eveliene- - is inderdaad fictief. Haar personage is ontstaan vanuit het idee om een karakter voor een boek tot leven te laten komen. Eveliene is door twee schrijfsters bedacht, met hier en daar een eigen herinnering/levenssituatie/gebeurtenis uit het echte leven van de twee schrijfsters erdoorheen geweven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Lishe het volgende:
En Mous, het orakel, sprak! Ik dacht dat het een grapje was.... Floortje, ik ben eigenlijk wel bnieuwd. Als het al waar is. Wat beweegt iemand (En dat bedoel ik zonder oordeel, ik ben echt benieuwd) om een zelfbedacht leven te gebruiken op internet. Vind het wel cool eik, behalve geleende foto's en meelevende PM's naar Eveliene toe. Ikdachtdathetechtwas,
.. en niet orgineel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het iig heel jammer allemaal, eigenlijk..
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
Het zal allemaal wel, ík geloof er iig geen fluit van.
Wat bedoel je daarmee troel?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, maar dat het nou juist gisteren uit moest komen was ook niet geheel toevallig he
Dat eigen zeer misschien iets minder pijn doet als je een ander door het slijk haaltquote:
Ik hoop dat je dat weghaalt, als je verstandig bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat eigen zeer misschien iets minder pijn doet als je een ander door het slijk haalt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat eigen zeer misschien iets minder pijn doet als je een ander door het slijk haalt
Nee, sorry. Het is niet het eerste jaar dat het opvaltquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vind je het zelf ook niet een beetje grof om dat er bij te halen Troel?
Wat jij wil, dan heb jij weer een jaar om je vast te gaan voorbereidenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is niet het eerste jaar dat het opvalt
Heb je niks beters om op te letten? Kijken hoe het gras groeit ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is niet het eerste jaar dat het opvalt
knippen, plakken, verven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Weet je het is de aandacht niet eens waard![]()
iemand nog knutselideetjes voor een bijna kleuter van 3.5 ?
niet doen, doe ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Mibos2 het volgende:
En dan nog die achterlijke lach smiley erachter oeffffhhh. Ik ben hier plaatsvervangend witheet lichtelijk zeg maar...
misschien een papiermache maken? eerst kliederen met lijm en morgen vervenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Weet je het is de aandacht niet eens waard![]()
iemand nog knutselideetjes voor een bijna kleuter van 3.5 ?
Ik ben hem nu (na de reactie van Floortje) ook kwijt hoor.... Maar goed, ook geen zin om me er in te verdiepen, wij gaan genieten van het zonnetje! (lees: 2 wassen ophangen)quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef flowerbox het volgende:
(en nog steeds snap ik niet al die rellen hier...)
Maar ze eet het toch niet op?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Brooddeeg mag niet rockagltuen enzo
![]()
Ik ga eens kijken of we nog balonnen hebben dan kunenn we wel een dinohoofd papiermachee-enKleine dino gek.
En anders maar simpel knippen plakken![]()
dank u weer ^^
Nee, maar zoals TF zegt het komt toch aan haar handjes etc.quote:
Goed idee, Ireth! Dat gaan wij ook maar doen. Ik heb ook al 1 wasje hangen. Heerlijk als het dan zo droogt door de zon.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben hem nu (na de reactie van Floortje) ook kwijt hoor.... Maar goed, ook geen zin om me er in te verdiepen, wij gaan genieten van het zonnetje! (lees: 2 wassen ophangen)
ooooh het jeugdsentiment!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef k_i_m het volgende:
Je kan ook pompoenen maken. 2 rondjes van karton knippen, gat erin maken en dan omwikkelen met wol/draad. En als ie dik genoeg is knip je in het midden van de kartonnen de draadjes stuk en wikkel je tussen de kartonnen een draad om alles bij elkaar te houden. Hoe meer verschillende kleuren je gebruikt hoe leuker hij wordt!
[ afbeelding ]
hoe maak je ze dan aan elkaar? vind t een leuk ideequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef m@x het volgende:
Oeh, pompoenen. Die ga ik binnenkort ook eens met Kai knutselen. Kijken of we daar een rupsje nooitgenoeg of een vreselijke slang van kunnen maken. Bedankt voor de tip
Met een touwtje!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe maak je ze dan aan elkaar? vind t een leuk idee
Met naald en draad aan elkaar rijgen, door het midden van de pompoenen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Je zou er een soort van mobile van kunnen maken. Dat je aan alle pompoentjes een langer touwtje knoopt en die lange touwtjes weer allemaal aan een stok ofzo zodat je een beetje een marionet-idee krijgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
handig jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met naald en draad aan elkaar rijgen, door het midden van de pompoenen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Je kunt er ook zo leuk kuikentjes van maken <3
En het is glutenvrij, evenstar!!![]()
Als het allemaal echt om een boek ging zou je toch al met opgeheven hoofd rond kunnen lopen, ipv stilletjes verdwijnen, net zoals de (echte) boekenmevrouw doet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Floortje wat goed dat je reageert. Ik had echter wel gehoopt dat je vanaf nu met opgeheven hoofd verder zou posten. Jammer dat je jezelf nu overal uit wilt laten verwijderen. Met een schone lei beginnen moet toch mogelijk zijn?
hahaha het is te flauw voor woordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Floortje wat goed dat je reageert. Ik had echter wel gehoopt dat je vanaf nu met opgeheven hoofd verder zou posten. Jammer dat je jezelf nu overal uit wilt laten verwijderen. Met een schone lei beginnen moet toch mogelijk zijn?
Ik ben gék op een weerloos slachtoffer, zelfs de pitjes eten we op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh nee he, nu gaat iedereen zijn agressie botvieren met grote messen op fruit dat zich niet kan verweren!
2 maisbroodjes of andere lekkere broodjes;quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Bijna weer lunchtijd!
Zullen we het maar weer gewoon zoals altijd over eten gaan hebben?
Ja daarom. We hebben haar ook eerst zelf gewaarschuwd hoor, en de enige actie die ze daarop ondernam was haar ondertitel verwijderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef Jore het volgende:
Volgens mij wil Reinhilde overal verwijderd worden en post floortje gewoon door.
Ik krijg ondanks alles toch wel een beetje een nare smaak in mijn mond hiervan. Eerst een tijdlang iedereen voor de gek houden, vervolgens ontmaskerd worden (fijn, want er zijn genoeg mensen geweest hier die gereageerd hebben op Eveliene, tot en met het verkiezen tot leukste nieuwkomer!) en dan gebelgd reageren omdat je zogenaamd persoonlijk wordt afgebrand. Nah, ik dacht meer: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, niet zo piepen hoor.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ik ben zwanger... ik heb luchtoverschot
Begrijpelijk. Ik deed het, sóms, wel eens. Maar dan liever niet naar de winkels, die waren te ver weg. Ik deed dan ff een blokje om, stukje langs het meer.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
Nou is de groentenboer aan de overkant van de straat, maar ik durf dat toch niet aan.
Zou ik wel doen. Maar ik ga ook naar de brievenbus 100 meter verder. Als kind slaapt, dan slaapt zequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:37 schreef k_i_m het volgende:
Nou is de groentenboer aan de overkant van de straat, maar ik durf dat toch niet aan.
jep, 1:30 ongeveer. precies in t kwartiertje dat mn moeder nog ff met de was bezig wasquote:
overdag ook nog?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
jep, 13:30 ongeveer. precies in t kwartiertje dat mn moeder nog ff met de was bezig was
Ik ga nog niet eens beneden het vuil weggooien. Ik ben gewoon een bange poeperdsterquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. Maar ik ga ook naar de brievenbus 100 meter verder. Als kind slaapt, dan slaapt ze
Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten
Ping
Nja ik heb soms niet echt een keus, bij oudste deed ik het ook absoluut nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga nog niet eens beneden het vuil weggooien. Ik ben gewoon een bange poeperdster.
Ik heb er niks mee te maken!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:12 schreef moussy het volgende:
Geef mij die zwarte piet maar hoor, ...
verkeerde smilie te pakken?quote:
Ik geef wél aan zwervers, maar, geen geld, een peukie, of een broodje of wat ook kunnen ze krijgen. Maar das ook omdat ik weet aan wie ik iets geef, een aantal ken ik van werk wat ik ooit eens heb gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kalme blauwe zee, Lois
Pinq! Ik vind het toch altijd zo compleet brutaal en ongehoord om met je klauwen aan iemand anders' eigen verdiende centen te komen! Bah!
Ik heb trouwens op straat ook nooit de behoefte om bedelaars iets te geven, ook niet als ze straatnieuws verkopen. Op de lange termijn schieten ze er m.i. niets mee op.
Ik geef liever geld aan iets nuttigs. Zoals iets wat ik net tegenkwam in het engeltjestopic. Stichting Make a Memory. Hulde aan die fotografen! Geweldig
hier ook zo..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja ik heb soms niet echt een keus, bij oudste deed ik het ook absoluut niet
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
verkeerde smilie te pakken?
ik neem aan dat je deze:wilde posten?
leuk...quote:
vergeet alle secret-santa kloons niet!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh nee wacht..Sinterkloon s er ook nog!
excuus, kloon niet gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Troel het volgende:
Misschien moet je de eigenaar van de kloon erop aanspreken huup
Prima, dat is je goed recht en ik kan me daar ook in vinden. Maar wel grappig dat jullie zo reageren, want dat is uiteraard precies wat de eigenaar van de kloon wilquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
excuus, kloon niet gezien.
Maar ik blijf het te ver vinden gaan. Extra kloon erbij of nie
Ik heb iemand ook wel een een kopje thee aangeboden op het station, maar nee hoor: geld moest hij hebben, anders niet! Zijn geloofwaardigheid ging er toen heel hard op achteruit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik geef wél aan zwervers, maar, geen geld, een peukie, of een broodje of wat ook kunnen ze krijgen. Maar das ook omdat ik weet aan wie ik iets geef, een aantal ken ik van werk wat ik ooit eens heb gedaan.
Mijn peuter kan ook heel zielig kijken... Maarja, ik ken zijn achtergrond natuurlijk niet. Wellicht is die meneer wel écht zielig. Mja... hij zal er misschien wel alleen maar zieliger van worden, op deze manier.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:51 schreef Mibos2 het volgende:
PV ik geef ook al een jaar of vijf denk ik aan dezelfde persoon bij de supermarkt geld en dan hoef ik niet altijd zijn blaadje ook maar ik denk ook weleens van het schiet niet op maar hij kijkt altijd zo zielig.
Troel2? Speciaal geregistreerd voor deze post?quote:
natuurlijk hij schreeuwt dat ik mooi ben.. zelfs als ik geen make-up op hebquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:02 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Kleurdoosben je zo makkelijk ja?
![]()
Ik mag toch aannemen dat dat Troel1 is.quote:
Je weet nooit hierquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat dat Troel1 is.
ze zal wel niet over zichzelf zeggen dat ze achterbaks/stiekem is
oeh blijf gezellig!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:05 schreef Asyniur het volgende:
Gezellig thuiskomen met zo'n SC![]()
En van de helft snap ik de ballen niet![]()
Maar als het weer over eten gaat kom ik weer terug
wat ben jij een vals secreetquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, maar dat het nou juist gisteren uit moest komen was ook niet geheel toevallig he
fijn vicky!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:
Mag ik zeggen dat ik, ondanks een kind in her zh, nu even geniet!!
Op het strand, mooi weer en man en kind spelen in het water
wat heerlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:
Mag ik zeggen dat ik, ondanks een kind in her zh, nu even geniet!!
Op het strand, mooi weer en man en kind spelen in het water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |