verkeerde smilie te pakken?quote:
Ik geef wél aan zwervers, maar, geen geld, een peukie, of een broodje of wat ook kunnen ze krijgen. Maar das ook omdat ik weet aan wie ik iets geef, een aantal ken ik van werk wat ik ooit eens heb gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kalme blauwe zee, Lois
Pinq! Ik vind het toch altijd zo compleet brutaal en ongehoord om met je klauwen aan iemand anders' eigen verdiende centen te komen! Bah!
Ik heb trouwens op straat ook nooit de behoefte om bedelaars iets te geven, ook niet als ze straatnieuws verkopen. Op de lange termijn schieten ze er m.i. niets mee op.
Ik geef liever geld aan iets nuttigs. Zoals iets wat ik net tegenkwam in het engeltjestopic. Stichting Make a Memory. Hulde aan die fotografen! Geweldig
hier ook zo..quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nja ik heb soms niet echt een keus, bij oudste deed ik het ook absoluut niet
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
verkeerde smilie te pakken?
ik neem aan dat je deze:wilde posten?
leuk...quote:
vergeet alle secret-santa kloons niet!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh nee wacht..Sinterkloon s er ook nog!
excuus, kloon niet gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Troel het volgende:
Misschien moet je de eigenaar van de kloon erop aanspreken huup
Prima, dat is je goed recht en ik kan me daar ook in vinden. Maar wel grappig dat jullie zo reageren, want dat is uiteraard precies wat de eigenaar van de kloon wilquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
excuus, kloon niet gezien.
Maar ik blijf het te ver vinden gaan. Extra kloon erbij of nie
Ik heb iemand ook wel een een kopje thee aangeboden op het station, maar nee hoor: geld moest hij hebben, anders niet! Zijn geloofwaardigheid ging er toen heel hard op achteruit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik geef wél aan zwervers, maar, geen geld, een peukie, of een broodje of wat ook kunnen ze krijgen. Maar das ook omdat ik weet aan wie ik iets geef, een aantal ken ik van werk wat ik ooit eens heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |