quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:26 schreef moussy het volgende:[..]
Ik geef wél aan zwervers, maar, geen geld, een peukie, of een broodje of wat ook kunnen ze krijgen. Maar das ook omdat ik weet aan wie ik iets geef, een aantal ken ik van werk wat ik ooit eens heb gedaan.
Ik heb iemand ook wel een een kopje thee aangeboden op het station, maar nee hoor: geld moest hij hebben, anders niet! Zijn geloofwaardigheid ging er toen heel hard op achteruit.
En ik heb ook ooit eens ruzie gehad met zo'n zwerfdoos op het station. Nadat ik gewoon had gezegd: 'nee, ik heb er niets voor over', liep ze weg naar iemand anders en maakte ze me stilletjes uit voor egoïst. Vervolgens wierp ik één van de andere reizigers een blik toe van: 'duss...' Zag ze en zegt ze: 'doe dat maar in mijn gezicht.' Ik kaatste de opmerking terug en ik hád al een pokkenhumeur die avond (trein vertraging en bus missen en uur wachten enzo). Ja, dan moet je niet beginnen hé?
Op de één of andere manier moeten ze het toch beter voor mekaar kunnen zien te krijgen?? Mijn moeder geeft al járen aan dezelfde meneer bij de buurtsuper geld voor dat krantje. Kennelijk schiet hij daar dus geen ene f*ck mee op...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.