handig jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met naald en draad aan elkaar rijgen, door het midden van de pompoenen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Je kunt er ook zo leuk kuikentjes van maken <3
En het is glutenvrij, evenstar!!![]()
Als het allemaal echt om een boek ging zou je toch al met opgeheven hoofd rond kunnen lopen, ipv stilletjes verdwijnen, net zoals de (echte) boekenmevrouw doet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Floortje wat goed dat je reageert. Ik had echter wel gehoopt dat je vanaf nu met opgeheven hoofd verder zou posten. Jammer dat je jezelf nu overal uit wilt laten verwijderen. Met een schone lei beginnen moet toch mogelijk zijn?
hahaha het is te flauw voor woordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Floortje wat goed dat je reageert. Ik had echter wel gehoopt dat je vanaf nu met opgeheven hoofd verder zou posten. Jammer dat je jezelf nu overal uit wilt laten verwijderen. Met een schone lei beginnen moet toch mogelijk zijn?
Ik ben gék op een weerloos slachtoffer, zelfs de pitjes eten we op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh nee he, nu gaat iedereen zijn agressie botvieren met grote messen op fruit dat zich niet kan verweren!
2 maisbroodjes of andere lekkere broodjes;quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Bijna weer lunchtijd!
Zullen we het maar weer gewoon zoals altijd over eten gaan hebben?
Ja daarom. We hebben haar ook eerst zelf gewaarschuwd hoor, en de enige actie die ze daarop ondernam was haar ondertitel verwijderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:17 schreef Jore het volgende:
Volgens mij wil Reinhilde overal verwijderd worden en post floortje gewoon door.
Ik krijg ondanks alles toch wel een beetje een nare smaak in mijn mond hiervan. Eerst een tijdlang iedereen voor de gek houden, vervolgens ontmaskerd worden (fijn, want er zijn genoeg mensen geweest hier die gereageerd hebben op Eveliene, tot en met het verkiezen tot leukste nieuwkomer!) en dan gebelgd reageren omdat je zogenaamd persoonlijk wordt afgebrand. Nah, ik dacht meer: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, niet zo piepen hoor.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar ik ben zwanger... ik heb luchtoverschot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |