ik versierde mijn vriend met een zelfgemaakte videodinges met de everlybrothers eronderquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:12 schreef Noli. het volgende:
Everly Brothers!
* Noli. neuriet.. "Ooohwhoowh Caudette" *
Hij smaakte daarvoor ook al raarquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had dat niets te maken met ons uitlaatgassengesprekje?![]()
(arme Linda
)
Yep ! Dat wordt een leuke dag, Stout !quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:26 schreef Stout het volgende:
Goedemorgen,
Wat een geboom zeg gisteravond, hier heerlijk niks gedaan, geen gekloonzooi en gewoon lekker op tijd in bed.
Zometeen naar het archeon...iemand al eens geweest ?
Ha Acu ! WB !quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:32 schreef aeque het volgende:
Goedemorgen!
Daar was ik weer na 2 weken afwezigheid!
Hier staat uitleg over het snoeien van een hortensia, maar moet eerlijk bekennen dat ik er weinig van snap. Ik kortwiek hem altijd rigoreus terug in het voorjaar. Geloof dat ik het deze keer wel goed gedaan heb, hij kwam mooi terugquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:34 schreef YPPY het volgende:
Die heb ik Kim, maar geen vlinders erop. Hij heeft het ook wel heel moeilijk bij ons in de droge grond, maar dit is wel een andere versie dan die wij hebben, ga er meer over opzoeken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil Moussy ff een dikkegeven
Er belt net iemand dat ze op bezoek komtquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Lishe & Dutch, incl divajurken?
Freecell, ik ben al moe van het lezen van je lijstje
-Eveliene- - is inderdaad fictief. Haar personage is ontstaan vanuit het idee om een karakter voor een boek tot leven te laten komen. Eveliene is door twee schrijfsters bedacht, met hier en daar een eigen herinnering/levenssituatie/gebeurtenis uit het echte leven van de twee schrijfsters erdoorheen geweven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Lishe het volgende:
En Mous, het orakel, sprak! Ik dacht dat het een grapje was.... Floortje, ik ben eigenlijk wel bnieuwd. Als het al waar is. Wat beweegt iemand (En dat bedoel ik zonder oordeel, ik ben echt benieuwd) om een zelfbedacht leven te gebruiken op internet. Vind het wel cool eik, behalve geleende foto's en meelevende PM's naar Eveliene toe. Ikdachtdathetechtwas,
.. en niet orgineel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind het iig heel jammer allemaal, eigenlijk..
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:55 schreef moussy het volgende:
Het zal allemaal wel, ík geloof er iig geen fluit van.
Wat bedoel je daarmee troel?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Neuh, maar dat het nou juist gisteren uit moest komen was ook niet geheel toevallig he
Dat eigen zeer misschien iets minder pijn doet als je een ander door het slijk haaltquote:
Ik hoop dat je dat weghaalt, als je verstandig bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat eigen zeer misschien iets minder pijn doet als je een ander door het slijk haalt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat eigen zeer misschien iets minder pijn doet als je een ander door het slijk haalt
Nee, sorry. Het is niet het eerste jaar dat het opvaltquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vind je het zelf ook niet een beetje grof om dat er bij te halen Troel?
Wat jij wil, dan heb jij weer een jaar om je vast te gaan voorbereidenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is niet het eerste jaar dat het opvalt
Heb je niks beters om op te letten? Kijken hoe het gras groeit ofzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, sorry. Het is niet het eerste jaar dat het opvalt
knippen, plakken, verven?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Weet je het is de aandacht niet eens waard![]()
iemand nog knutselideetjes voor een bijna kleuter van 3.5 ?
niet doen, doe ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Mibos2 het volgende:
En dan nog die achterlijke lach smiley erachter oeffffhhh. Ik ben hier plaatsvervangend witheet lichtelijk zeg maar...
misschien een papiermache maken? eerst kliederen met lijm en morgen vervenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Weet je het is de aandacht niet eens waard![]()
iemand nog knutselideetjes voor een bijna kleuter van 3.5 ?
Ik ben hem nu (na de reactie van Floortje) ook kwijt hoor.... Maar goed, ook geen zin om me er in te verdiepen, wij gaan genieten van het zonnetje! (lees: 2 wassen ophangen)quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef flowerbox het volgende:
(en nog steeds snap ik niet al die rellen hier...)
Maar ze eet het toch niet op?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Brooddeeg mag niet rockagltuen enzo
![]()
Ik ga eens kijken of we nog balonnen hebben dan kunenn we wel een dinohoofd papiermachee-enKleine dino gek.
En anders maar simpel knippen plakken![]()
dank u weer ^^
Nee, maar zoals TF zegt het komt toch aan haar handjes etc.quote:
Goed idee, Ireth! Dat gaan wij ook maar doen. Ik heb ook al 1 wasje hangen. Heerlijk als het dan zo droogt door de zon.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben hem nu (na de reactie van Floortje) ook kwijt hoor.... Maar goed, ook geen zin om me er in te verdiepen, wij gaan genieten van het zonnetje! (lees: 2 wassen ophangen)
ooooh het jeugdsentiment!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef k_i_m het volgende:
Je kan ook pompoenen maken. 2 rondjes van karton knippen, gat erin maken en dan omwikkelen met wol/draad. En als ie dik genoeg is knip je in het midden van de kartonnen de draadjes stuk en wikkel je tussen de kartonnen een draad om alles bij elkaar te houden. Hoe meer verschillende kleuren je gebruikt hoe leuker hij wordt!
[ afbeelding ]
hoe maak je ze dan aan elkaar? vind t een leuk ideequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef m@x het volgende:
Oeh, pompoenen. Die ga ik binnenkort ook eens met Kai knutselen. Kijken of we daar een rupsje nooitgenoeg of een vreselijke slang van kunnen maken. Bedankt voor de tip
Met een touwtje!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe maak je ze dan aan elkaar? vind t een leuk idee
Met naald en draad aan elkaar rijgen, door het midden van de pompoenen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Je zou er een soort van mobile van kunnen maken. Dat je aan alle pompoentjes een langer touwtje knoopt en die lange touwtjes weer allemaal aan een stok ofzo zodat je een beetje een marionet-idee krijgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |