niet doen, doe ik ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:21 schreef Mibos2 het volgende:
En dan nog die achterlijke lach smiley erachter oeffffhhh. Ik ben hier plaatsvervangend witheet lichtelijk zeg maar...
misschien een papiermache maken? eerst kliederen met lijm en morgen vervenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Weet je het is de aandacht niet eens waard![]()
iemand nog knutselideetjes voor een bijna kleuter van 3.5 ?
Ik ben hem nu (na de reactie van Floortje) ook kwijt hoor.... Maar goed, ook geen zin om me er in te verdiepen, wij gaan genieten van het zonnetje! (lees: 2 wassen ophangen)quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:24 schreef flowerbox het volgende:
(en nog steeds snap ik niet al die rellen hier...)
Maar ze eet het toch niet op?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:28 schreef _evenstar_ het volgende:
Brooddeeg mag niet rockagltuen enzo
![]()
Ik ga eens kijken of we nog balonnen hebben dan kunenn we wel een dinohoofd papiermachee-enKleine dino gek.
En anders maar simpel knippen plakken![]()
dank u weer ^^
Nee, maar zoals TF zegt het komt toch aan haar handjes etc.quote:
Goed idee, Ireth! Dat gaan wij ook maar doen. Ik heb ook al 1 wasje hangen. Heerlijk als het dan zo droogt door de zon.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben hem nu (na de reactie van Floortje) ook kwijt hoor.... Maar goed, ook geen zin om me er in te verdiepen, wij gaan genieten van het zonnetje! (lees: 2 wassen ophangen)
ooooh het jeugdsentiment!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:33 schreef k_i_m het volgende:
Je kan ook pompoenen maken. 2 rondjes van karton knippen, gat erin maken en dan omwikkelen met wol/draad. En als ie dik genoeg is knip je in het midden van de kartonnen de draadjes stuk en wikkel je tussen de kartonnen een draad om alles bij elkaar te houden. Hoe meer verschillende kleuren je gebruikt hoe leuker hij wordt!
[ afbeelding ]
hoe maak je ze dan aan elkaar? vind t een leuk ideequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef m@x het volgende:
Oeh, pompoenen. Die ga ik binnenkort ook eens met Kai knutselen. Kijken of we daar een rupsje nooitgenoeg of een vreselijke slang van kunnen maken. Bedankt voor de tip
Met een touwtje!quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe maak je ze dan aan elkaar? vind t een leuk idee
Met naald en draad aan elkaar rijgen, door het midden van de pompoenen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Je zou er een soort van mobile van kunnen maken. Dat je aan alle pompoentjes een langer touwtje knoopt en die lange touwtjes weer allemaal aan een stok ofzo zodat je een beetje een marionet-idee krijgt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |