moussy is een jullie???quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:19 schreef Lois het volgende:
[..]
OOOOO daarom waren jullie zo stil![]()
![]()
!!!!
Was jouw beurt ook helemaal nie!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Lois het volgende:
Deze is leuker, ik sluit de mijne wel
Dat had ik toch al gezegdquote:
yep allemaal warm etenquote:
Ik vind dat uiteindelijk serieus erg jammer, als ik bedenk hoeveel kleertjes er nu weggaan en dat ik in Haaksbergen zat mensen ken die er als vluchteling zitten en ze dolgraag zouden willen hebben en dat ik dat dus never meer zou durven te vragen vanwege een userquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Vicky het volgende:
Buuf, ik geloof niet dat er nog mensen zijn die over het Daanbanaanverhaal willen praten..
denk dat er dan weer wat mensen boos worden, ik incluis.
ik wil wel met je meedoen hoorquote:
Ik voor het "Spuuglokjedewijzevrouw-bankje"quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:22 schreef Ca.ra het volgende:
Rocka, ik zou voor 'het extreem rustige weekendbankje' zijn gegaan
Ow, okéquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:21 schreef Vicky het volgende:
Buuf, ik geloof niet dat er nog mensen zijn die over het Daanbanaanverhaal willen praten..
denk dat er dan weer wat mensen boos worden, ik incluis.
logisch..quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk serieus erg jammer, als ik bedenk hoeveel kleertjes er nu weggaan en dat ik in Haaksbergen zat mensen ken die er als vluchteling zitten en ze dolgraag zouden willen hebben en dat ik dat dus never meer zou durven te vragen vanwege een user
DaanBanaan ging spullen inzamelen voor iets/iemand. Uiteindelijk heeft half OUD vanalles gedoneerd, en kwam DaanBanaan nooit weerom en de spullen ook niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef MamsX het volgende:
Wil iemand die wel over het Daanbanaan wil praten dit aan mij in pm doen.. Ik snap er niets van!
OW!! is dát het Daanbanaanverhaal.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dat uiteindelijk serieus erg jammer, als ik bedenk hoeveel kleertjes er nu weggaan en dat ik in Haaksbergen zat mensen ken die er als vluchteling zitten en ze dolgraag zouden willen hebben en dat ik dat dus never meer zou durven te vragen vanwege een user
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
OW!! is dát het Daanbanaanverhaal.
Krijg je dan geen ban wegens te groot ego?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik voor het "Spuuglokjedewijzevrouw-bankje"
*bak ijs aangeeft en wat rennies erbij*quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Welja trek effe lekker alle ouwe zuurpruimen op het bankje en begin over historische zaken als 'die ouwe was mooier' te zaniken!
Dat dus inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:24 schreef Vicky het volgende:
[..]
logisch..
zo had Sjak dat ook, niet zolang na die actie van Daanbanaan... Die durfde ook niet meer om rompers te vragen voor ik dacht een weeshuis op Curacao
Heb je die ooit uit dan?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus inderdaadDat is uiteindelijk wel goed gegaan, daar hebben ook veel mensen op gereageerd. Ach, misschien trek ik ooit nog wel de stoute schoenen aan
Ik loop het meest op blote voetenquote:
hey, ook al loop ik hier al langer mee, dat wil niet zeggen dat een avondje rellen meelurken zonder je er zelf mee te bemoeien, niet uiterst vermakelijk isquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:29 schreef RockabeIIa het volgende:
jeetje p_iglet, onder welke steen kom jij weggekropen?
Succes morgen hoor!
En nou hop je bed in!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:32 schreef p_iglet het volgende:
[..]
hey, ook al loop ik hier al langer mee, dat wil niet zeggen dat een avondje rellen meelurken zonder je er zelf mee te bemoeien, niet uiterst vermakelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |