abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:01:27 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71744424

Clubgegevens
Naam: FC Twente '65
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Clubkleuren: Rood
Stadion: De Grolsch Veste
Capaciteit: 24.000
Begroting: 32,7 miljoen

Trainer/coach
Steve McClaren

Assistenten
Kees van Wonderen
Alfred Schreuder

Voorzitter
Joop Munsterman

Tenues seizoen '08/'09

Vorig Deel
FC Twente #42 Time to make history

Links
http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

Rood hart

Openingspost

Blaise

[ Bericht 46% gewijzigd door Dos37 op 10-08-2009 14:30:41 ]
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:32:04 #2
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_71745565
D'r had toch meer ingezeten vanmiddag.

En tja, die spandoeken...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_71748121
Die spandoeken hadden van mij niet gehoeven.

En Bosschker, heeft een aantal goede reddingen verricht, maar maakt, in mijn ogen, toch weer een fout waardoor psv terug in de wedstrijd komt
Цой жив
pi_71749176
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:45 schreef Zwoerd het volgende:
Die spandoeken hadden van mij niet gehoeven.

En Bosschker, heeft een aantal goede reddingen verricht, maar maakt, in mijn ogen, toch weer een fout waardoor psv terug in de wedstrijd komt
Vond ze nog redelijk netjes. Rutten heeft in de hele organisatie en het team aan spelers lopen trekken, in de meeste gevallen achter de rug van Munsterman om. Brama is een van de spelers die er direct melding van heeft gemaakt. Maar d'r zijn waarschijnlijk nog gevallen niet eens aan het licht gekomen. Douglas, Elia, Braafheid(hij wel op de gebruikelijke manier) en Brama zijn sowieso gecontacteerd. Uit de organisatie is er o.a. ook aangeklopt bij Jan van Staa, Erik ten Hag en Rene Eijkelkamp. Waarbij die laatste 2 dus ook daadwerkelijk met hem mee zijn getrokken naar PSV. De fundering die hij samen met Munsterman en co. onder de club had gelegd probeerde hij er zelf steen voor steen onder weg te trekken. Het krediet dat hij had opgebouwd is hierdoor dus in een klap verdwenen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:44:57 #5
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71749518
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vond ze nog redelijk netjes. Rutten heeft in de hele organisatie en het team aan spelers lopen trekken, in de meeste gevallen achter de rug van Munsterman om. Brama is een van de spelers die er direct melding van heeft gemaakt. Maar d'r zijn waarschijnlijk nog gevallen niet eens aan het licht gekomen. Douglas, Elia, Braafheid(hij wel op de gebruikelijke manier) en Brama zijn sowieso gecontacteerd. Uit de organisatie is er o.a. ook aangeklopt bij Jan van Staa, Erik ten Hag en Rene Eijkelkamp. Waarbij die laatste 2 dus ook daadwerkelijk met hem mee zijn getrokken naar PSV. De fundering die hij samen met Munsterman en co. onder de club had gelegd probeerde hij er zelf steen voor steen onder weg te trekken. Het krediet dat hij had opgebouwd is hierdoor dus in een klap verdwenen.
mooi verwoord
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71753365
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Vond ze nog redelijk netjes. Rutten heeft in de hele organisatie en het team aan spelers lopen trekken, in de meeste gevallen achter de rug van Munsterman om. Brama is een van de spelers die er direct melding van heeft gemaakt. Maar d'r zijn waarschijnlijk nog gevallen niet eens aan het licht gekomen. Douglas, Elia, Braafheid(hij wel op de gebruikelijke manier) en Brama zijn sowieso gecontacteerd. Uit de organisatie is er o.a. ook aangeklopt bij Jan van Staa, Erik ten Hag en Rene Eijkelkamp. Waarbij die laatste 2 dus ook daadwerkelijk met hem mee zijn getrokken naar PSV.
Over de gehele wereld komt het regelmatig voor de een Trainer kiest voor een staf en spelers die hij goed kent. Dan weet je namelijk precies wat je binnenhaalt, is de kans op een miskoop een stuk kleiner.

En dat achter de rug om polsen van spelers, wat moet ik me daarbij voorstellen? Vergeet niet dat Rutten al de door jouw genoemde spelers een stuk beter heeft gemaakt. Het zou best goed kunnen dat hij regelmatig contact heeft gehouden met bepaalde spelers, dan is het natuurlijk niet vreemd dat hij gewoon even polst of spelers eventueel interesse hebben. Als het smeriger gespeeld zou zijn dan had Joop ook vast en zeker anders gereageerd en misschien wel contact opgenomen met bepaalde instanties, zeker als je ziet hoe hij al handelde in de zaak Ten Hag en andere 'soaps'. Die blijft dan echt niet zo kalm als er echt smerig spel gespeeld wordt.
quote:
De fundering die hij samen met Munsterman en co. onder de club had gelegd probeerde hij er zelf steen voor steen onder weg te trekken. Het krediet dat hij had opgebouwd is hierdoor dus in een klap verdwenen.
Sowieso kun je bij FC Twente niet zo heel veel krediet opbouwen heb ik het idee, je wordt daar al redelijk snel als Judas afgeschilderd.

Bij andere clubs zou je krediet niet zo snel verspeeld zijn als je 12 jaar (en meer dan 300 wedstrijden) in het eerste hebt gespeeld, de beker wint als trainer, in 2 jaar tijd je club van de 14e plek naar de voorronde CL loodst en de basis legt voor enkele miljoenentransfers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 10-08-2009 10:50:38 ]
pi_71754120
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:11 schreef Blawh het volgende:

Sowieso kun je bij FC Twente niet zo heel veel krediet opbouwen heb ik het idee, je wordt daar al redelijk snel als Judas afgeschilderd.
Dat dus. Die spandoeken zijn gewoon zo kansloos.
pi_71755517
quote:
Over de gehele wereld komt het regelmatig voor de een Trainer kiest voor een staf en spelers die hij goed kent. Dan weet je namelijk precies wat je binnenhaalt, is de kans op een miskoop een stuk kleiner.
Dat zal mij voor wat de spelers betreft eerlijk gezegd ook een zorg zijn, d'r moet toch voor betaald worden. En weg gaan ze toch. Dat het over de hele wereld gebeurt zegt overigens nog niet dat iets goed is of niet. Of dat ik het er mee eens moet zijn.
quote:
En dat achter de rug om polsen van spelers, wat moet ik me daarbij voorstellen? Vergeet niet dat Rutten al de door jouw genoemde spelers een stuk beter heeft gemaakt. Het zou best goed kunnen dat hij regelmatig contact heeft gehouden met bepaalde spelers, dan is het natuurlijk niet vreemd dat hij gewoon even polst of spelers eventueel interesse hebben. Als het smeriger gespeeld zou zijn dan had Joop ook vast en zeker anders gereageerd en misschien wel contact opgenomen met bepaalde instanties, zeker als je ziet hoe hij al handelde in de zaak Ten Hag en andere 'soaps'. Die blijft dan echt niet zo kalm als er echt smerig spel gespeeld wordt.
Rutten heeft het werk waar hij erg goed voor betaald kreeg idd goed gedaan. Met achter de rug om polsen bedoel ik constant lopen te bedelen bij ex-spelers om toch met hem mee te gaan. Van Gaal pakt het wat dat betreft een stuk chiquer aan, en dan is dat nog geen eens een zogenaamde clubman. Joop praat trouwens helemaal niet veel over interne zaken. Het was in het geval Ten Hag dan ook Aldo van der Laan die dit naar buiten bracht, waarna Joop zelfs nog heeft geprobeerd Ten Hag's imagoschade beperkt te houden door het af te doen als iets zakelijks. Iets wat hij bij Elia bijv. ook deed. Over het algemeen brengt hij alleen naar buiten of iets rond is of niet, geen details.
quote:

Bij andere clubs zou je krediet niet zo snel verspeeld zijn als je 12 jaar (en meer dan 300 wedstrijden) in het eerste hebt gespeeld, de beker wint als trainer, in 2 jaar tijd je club van de 14e plek naar de voorronde CL loodst en de basis legt voor enkele miljoenentransfers.
En dat heb je mis. Vennegoor gaat naar PSV en wordt 3 jaar later nog toegezongen. Culina gaat naar PSV en wordt ook toegezongen, maar dan anders. Heeft allemaal met de manier van weggaan te maken. Zelfs Elia wordt na z'n uitspraken nog het beste gegund, omdat hij in ieder geval altijd eerlijk is geweest. Het is gewoon zo dat iemand die op wat voor manier dan ook aan de club komt daarop aangesproken wordt.Zou het zelf niet anders willen zien.

Wat er bij andere clubs gebeurd zal mij verder een zorg zijn trouwens. Je in de bek laten schijten puur omdat iemand een bepaalde status heeft, of denkt te hebben pas ik voor. Juist als zolang in het eerste gespeeld hebt, getraind hebt en je eigenlijk je hele carriëre aan de club te danken hebt, zou je van zo iemand wat meer clubgevoel verwachten.
pi_71755860
quote:
Nah, wat een bullshit... Ik heb Kennedy Bakircioglü na zijn vertrek richting Ajax een staande ovatie zien krijgen van het gehele stadion toen Ajax in Enschede speelde.
En dan heb ik het nog niet eens over de eerbetonen toen Boschker en van Halst hetzelfde gebeurde.

En dat ging notabene over een overstap naar Ajax . .

Dat Rutten hier iets steviger aangepakt wordt, is dan ook puur vanwege zijn handelswijze na zijn vertrek.
I was an atheist until I realized I was God
pi_71756452
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:39 schreef Solstice1 het volgende:
Dat zal mij voor wat de spelers betreft eerlijk gezegd ook een zorg zijn, d'r moet toch voor betaald worden. En weg gaan ze toch. Dat het over de hele wereld gebeurt zegt overigens nog niet dat iets goed is of niet. Of dat ik het er mee eens moet zijn.
Nee, maar het is wel verklaarbaar dat je voor het materiaal dat je kent.
quote:
Rutten heeft het werk waar hij erg goed voor betaald kreeg idd goed gedaan. Met achter de rug om polsen bedoel ik constant lopen te bedelen bij ex-spelers om toch met hem mee te gaan.
Heb je hier ook voorbeelden van?

Bovendien staat dit toch niet in verhouding met z'n verdiensten voor de club. 12 seizoenen en meer dan 300 wedstrijden in Twene 1, de Amstel Cup in 2001 en Twente in 2 jaar van de 14e naar de 2e plek loodsen. Om het nog niet eens te hebben over zijn aandeel in miljoenendeals van Twente.
quote:
Van Gaal pakt het wat dat betreft een stuk chiquer aan, en dan is dat nog geen eens een zogenaamde clubman.
Dat vind ik niet te vergelijken. Voordat van Gaal naar Bayern ging had de club al o.a. Gomez (30 miljoen) en Tymoschuk gekocht, laat nu net op die posities de meest interessante spelers van AZ rondlopen. Die waren daardoor al geen optie meer. Bovendien is Bayern een absolute topclub, niet te vergelijken met de clubs waar Rutten heeft gewerkt.
quote:
Joop praat trouwens helemaal niet veel over interne zaken. Het was in het geval Ten Hag dan ook Aldo van der Laan die dit naar buiten bracht, waarna Joop zelfs nog heeft geprobeerd Ten Hag's imagoschade beperkt te houden door het af te doen als iets zakelijks. Iets wat hij bij Elia bijv. ook deed. Over het algemeen brengt hij alleen naar buiten of iets rond is of niet, geen details.
Robbie Wielaert, Ten Hag, Cisse, etc. Allemaal zaken waarover Joop echt wel een woordje heeft gedaan in de media.
quote:
"We zijn gekke Henkie niet. Erik staat nog bij ons op de loonlijst en dan kan hij niet zomaar ergens anders op het veld gaan staan" "Het zal wel uitlopen op een arbitragezaak. Het is een gepasseerd station dat hij naar PSV gaat, maar er moet wel keurig een transfersom worden betaald."
Dat was gewoon een pesterijtje, komop zeg. Zoveel heisa voor een contract dat minder dan een maand later zou aflopen.
quote:
En dat heb je mis. Vennegoor gaat naar PSV en wordt 3 jaar later nog toegezongen. Culina gaat naar PSV en wordt ook toegezongen, maar dan anders. Heeft allemaal met de manier van weggaan te maken. Zelfs Elia wordt na z'n uitspraken nog het beste gegund, omdat hij in ieder geval altijd eerlijk is geweest. Het is gewoon zo dat iemand die op wat voor manier dan ook aan de club komt daarop aangesproken wordt.Zou het zelf niet anders willen zien.
Joop die mekkert op Wilkshire die niets anders dan gebruikt maakt van een clausule, Wielaert die als Judas afgeschilderd wordt terwijl hij ook alleen maar gebruik wil maken van afspraken waarmee de club mondeling akkoord was. Cziommer die uitgefloten wordt, El Ahmadi die tijdens 1 mindere wedstrijd in het Twente shirt afgeslacht werd.

En Cullina werd toegezongen, was hij daarvoor al niet verguisd en afgeschilderd als 'Arrogante Dingo'? Hem werd verweten dat hij respectloos was tegenover de club waar hij zoveel aan had te danken, FC Twente. Dan is het een beetje hypocriet om zelf zo te reageren richting Rutten vind ik.
quote:
Wat er bij andere clubs gebeurd zal mij verder een zorg zijn trouwens. Je in de bek laten schijten puur omdat iemand een bepaalde status heeft, of denkt te hebben pas ik voor. Juist als zolang in het eerste gespeeld hebt, getraind hebt en je eigenlijk je hele carriëre aan de club te danken hebt, zou je van zo iemand wat meer clubgevoel verwachten.
Nogmaals, een paar spelers proberen over te halen valt toch in het niet bij al zijn prestaties?
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nah, wat een bullshit... Ik heb Kennedy Bakircioglü na zijn vertrek richting Ajax een staande ovatie zien krijgen van het gehele stadion toen Ajax in Enschede speelde.
En dan heb ik het nog niet eens over de eerbetonen toen Boschker en van Halst hetzelfde gebeurde.

En dat ging notabene over een overstap naar Ajax . .
Toen was Ajax nog geen obsessie voor veel Twente supporters. Nu schijnt Ajax opeens de aartsrivaal te zijn van een aanzienlijk deel van jullie aanhang, al is er gelukkig nog een groot deel dat wel beschikt over een gezond portie Twentse nuchterheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blawh op 10-08-2009 12:16:06 ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:54:06 #11
39338 poehej
Tukker in hart en nieren.
pi_71757716
Heb de OP weer een beetje aangepast zou mooi zijn als de huidige banner zou worden vervangen met deze

pi_71757732
4 punten
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_71758763
Jullie moeten op zoek naar een nieuwe keeper en naar een vervanger voor N' Kufo.
Noot noot.
pi_71760636
Zaterdag ADO en de week erop RKC... als Twente een beetje in goede doen is, moeten er 10 punten uit 4 wedstrijden volgen en hebben we een prima start iig
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:27:43 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_71760766
Hulde voor de spandoeken trouwens.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:32:07 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71760883
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef poehej het volgende:
Heb de OP weer een beetje aangepast zou mooi zijn als de huidige banner zou worden vervangen met deze

[ afbeelding ]
Ik heb hem erin gezet.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie moeten op zoek naar een nieuwe keeper en naar een vervanger voor N' Kufo.
Het is gewoon even wachten tot Luuk de Jong fit is, ik verwacht als Kufo slecht speelt dat dan de Jong er wel in komt. Een zelfde soort spits.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:56:12 #17
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71761563
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
boschker zag er niet goed uit idd
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Moderator / Redactie FP maandag 10 augustus 2009 @ 15:04:44 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71761825
Mja, wordt volgens mij echt wel tijd dat Michailov eerste doelman bij Twente wordt, maar wie moet Kufo vervangen dan? De Jong?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:09:43 #19
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71761952
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, wordt volgens mij echt wel tijd dat Michailov eerste doelman bij Twente wordt, maar wie moet Kufo vervangen dan? De Jong?
De Jong, Osei of Ruiz misschien?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:18:21 #20
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71762173
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:09 schreef 9christensen het volgende:

[..]

De Jong, Osei of Ruiz misschien?
Van de huidige selectie, De Jong sowieso.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71763315
Ruiz die langs de zijlijn een actie maakt !

*hobbel* ingooi.
* bal over de grond aangespeeld krijgt en voet net iets te veel van de grond optilt; ingooi.

Hopelijk komt die wat in zn spel en ritme, want nu kan die me nog niet echt bekoren.

En ik zag iemand in een Fred R. Judas 110% Anti Fred R. fietsen. Het is dat die te zwaar was en er deukgevaar was voor de auto, anders zou je zo iemand toch proberen aan te tikken. Wat een aap. Beetje respect kan wel vind ik. Die spandoeken waren opzich nog wel redelijk ludiek te noemen.
pi_71763396
Er zat weinig ludieks achter toch? Maar zo'n shirt is wel echt het toppunt van triestheid.
pi_71764413
Heb Luuk de Jong nog nooit zien spelen? Wat voor een type spits is het?
Noot noot.
pi_71765010
Deze week even kaarten halen voor Feyenoord-uit Kon alleen niet opmaken uit het nieuwsbericht of het nou een bus- of treincombi wordt...
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:15:52 #25
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71765212
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Deze week even kaarten halen voor Feyenoord-uit Kon alleen niet opmaken uit het nieuwsbericht of het nou een bus- of treincombi wordt...
buscombi
pi_71765294
Ok. Zag op de Feyenoord-site dat vak G (onderste uitvak) in in de verkoop is voor Feyenoord-supporters. Betekent dus dat wij weer alleen de 2e ring (vak GG) hebben
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:32:13 #27
39338 poehej
pi_71765715
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:18 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ok. Zag op de Feyenoord-site dat vak G (onderste uitvak) in in de verkoop is voor Feyenoord-supporters. Betekent dus dat wij weer alleen de 2e ring (vak GG) hebben
Hoezo weer.. vorig seizoen zaten we gewoon op de onderste ring.
pi_71766076
Ja klopt, maar ik dacht dat Twente wel meer dan 500 kaarten af zou nemen. Nu was dat slechts eenmalig. Zal wel komen omdat Vak-P dit jaar geen actie heeft.
pi_71767253
Hallo Mensen allemaal...

hebben jullie toevallig ook Match Worn gedragen Fc Twente shirts?... Of shirts van Oud Spelers voor mijn collectie??

Mail sturen mag altijd!!

Met Vriendelijke Groeten Nick
pi_71780991
hehe en weer een half uur voor jan lul op die parkeerplaats staan daar in rotjeknor.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_71795458
En na afloop weer ruim een uur wachten in die bussluis
pi_71812799
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:00 schreef Merson het volgende:

En ik zag iemand in een Fred R. Judas 110% Anti Fred R. fietsen. Het is dat die te zwaar was en er deukgevaar was voor de auto, anders zou je zo iemand toch proberen aan te tikken. Wat een aap. Beetje respect kan wel vind ik. Die spandoeken waren opzich nog wel redelijk ludiek te noemen.
nee iemand moedwillig aanrijden en een poging tot doodslag ondernemen is normaal.
pi_71818950
Even TVP-tje
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:30:39 #34
171357 Rikketik
pi_71819041
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:04 schreef Tukker87 het volgende:

[..]

nee iemand moedwillig aanrijden en een poging tot doodslag ondernemen is normaal.
pi_71819881
@ Sieps: thuiswedstrijd tegen Sporting en tegen PSV beide in Spanje gezien, feestcafé Costa is gezien jouw omschrijving het café dat je bedoelde en ook het café waar ik heb gezeten

afgelopen zondag was het erg druk daar, maar 95% was PSV-er dus niet echt veel sfeer want hun spel was matig dinsdag was het erg rustig, maar oh wat ik heb zitten balen. wat was mijn vakantie toch even kut op dat moment

nu weer in NL, helaas zaterdag geen kans om ADO - FCT te kijken via stream...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71821584
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:01 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Sieps: thuiswedstrijd tegen Sporting en tegen PSV beide in Spanje gezien, feestcafé Costa is gezien jouw omschrijving het café dat je bedoelde en ook het café waar ik heb gezeten

afgelopen zondag was het erg druk daar, maar 95% was PSV-er dus niet echt veel sfeer want hun spel was matig dinsdag was het erg rustig, maar oh wat ik heb zitten balen. wat was mijn vakantie toch even kut op dat moment

nu weer in NL, helaas zaterdag geen kans om ADO - FCT te kijken via stream...
Is wel een gezellig café
pi_71821622
klopt, 2 keer wezen voetbal kijken en met kroegentocht uurtje geweest
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71822240
quote:
FC Twente-aanwinst Parker mag spelen
FC Twente-aanwinst Bernard Parker mag gaan spelen in Nederland. De Zuid-Afrikaanse international is vrijgegeven voor de Nederlandse competitie en de verwachting is dat hij binnen enkele dagen ook toestemming krijgt om in de Europa League te mogen spelen namens de club uit Enschede.

Rode Ster Belgrado huurde afgelopen seizoen de speler die officieel eigendom was van Thanda Royal Zulu, een Zuid Afrikaanse voetbalclub uit Durban. Twente betaalde ruim een miljoen euro voor de overgang en de 23-jarige aanvaller tekende een contract van vier jaar.

Of Parker in de komende uitwedstrijd tegen ADO Den Haag al in actie komt is onzeker, aangezien hij kampt met een lichte blessure.
pi_71822308
mooi om te lezen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71823373
Jong FC Twente gisteren korte metten gemaakt met zondaghoofdklasser HSC '21 / Carparc: 1-6.
quote:
Het eerste elftal heeft de oefenwedstrijd tegen de reserves van FC Twente met 6-1 verloren. Bij rust was de stand 2-0 in het voordeel van FC Twente.

HSC'21/Carparc speelde voor ruim 400 toeschouwers een prima eerste helft en was lange tijd gelijkwaardig aan FC Twente. Enkel de scherpte voor het doel bleek nog niet voldoende. FC Twente liet zien hoe het wel moest en scoorde twee keer binnen twee minuten, ongeveer tien minuten voor rust.

In de tweede helft werd HSC'21 steeds "jonger", terwijl Jong FC Twente speelde met gearriveerde profs als Jeroen Heubach (34), Cees Paauwe (31), Youssouf Hersi (26) en Nashat Akram (24). Een van de jongelingen aan HSC-zijde - Jordi van Ek - werd al vroeg in de tweede helft gevloerd in het strafschopgebied. Jordi Holtkamp benutte de strafschop. Daarna liep FC Twente met een spitse Luuk de Jong (drie treffers) en Dario Vujicevic uit naar een zege van 6-1.

Het werd aldus een leerzame avond voor de jeugdige HSC'ers, maar ook een wedstrijd die qua spelopvatting aanknopingspunten bood.

Opstelling eerste helft: Jeffrey Brammer, Jef Meinderink, Jordi Holtkamp, Caglar Uguz, Sven Weustink, Tim Pothast, Hielke Penterman, Robert Strijker, Boy Kamphuis, Robert Wilens, Daan Akkerman.
Invallers: Mart Stokkers, Freek Grondman, Jordi van Ek, Mirko Weustink, Cenk Uguz, Peter Waanders, Freek Heinsbroek, Erik Wassens, Stef Ottink
Luuk de Jong op dreef dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_71824595
Komen jullie nog richting Den Haag?
pi_71831573
Ik niet. Misschien als we elkaar weer voor de beker treffen
Van Twentse kant komen er ook hooguit 200 man, ADO is niet de populairste uitwedstrijd
  Moderator / Redactie FP woensdag 12 augustus 2009 @ 22:55:09 #43
Rawr
pi_71834287
Ik denk trouwens dat die wedstrijd in 1-3 eindigt, en Kufo z'n 104e en 105e scoort, Stam legt het 3e Twentse doelpunt erin.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_71835614
Volgens mij is Twente voor ADO de moeilijkste tegenstander, tegen de traditionele top 3 willen we nog wel eens stunten maar tegen Twente verliezen we de laatste jaren altijd met pakweg 2-3 doelpunten verschil.
pi_71835644
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Dynastic het volgende:
Volgens mij is Twente voor ADO de moeilijkste tegenstander, tegen de traditionele top 3 willen we nog wel eens stunten maar tegen Twente verliezen we de laatste jaren altijd met pakweg 2-3 doelpunten verschil.
Was het geen 1-2 vorig jaar?
pi_71836602
1-2 en daar kwamen we nog goed mee weg volgens mij . Thuis toen ook maar 1-0 trouwens In de beker werd ADO dan wel weer overklast met 1-5
pi_71837190
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:18 schreef Mark-Hgl het volgende:
1-2 en daar kwamen we nog goed mee weg volgens mij . Thuis toen ook maar 1-0 trouwens In de beker werd ADO dan wel weer overklast met 1-5
Ja die 1-5 staat me nog in het geheugen. Het was na geloof ik een kwartier 0-3 of zo. Toen scoorde ADO 1-3 dus ik heel sarcastisch feesten, was nog niet klaar met juichen en had me nog niet omgedraait of de 1-4 lag er alweer in
  donderdag 13 augustus 2009 @ 00:48:52 #48
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71837303
is tim krul niks voor twente?
  Moderator / Redactie FP donderdag 13 augustus 2009 @ 01:31:16 #49
Rawr
pi_71838013
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:43 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Ja die 1-5 staat me nog in het geheugen. Het was na geloof ik een kwartier 0-3 of zo. Toen scoorde ADO 1-3 dus ik heel sarcastisch feesten, was nog niet klaar met juichen en had me nog niet omgedraait of de 1-4 lag er alweer in
Ik heb mn keel daar schor geschreeuwd
pi_71838700
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:40 schreef Dynastic het volgende:
Ik kan mij niet herrinneren dat wij met meer dan 1 goal verschil wonnen bij jullie in de competitie
Цой жив
  donderdag 13 augustus 2009 @ 07:26:54 #51
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71839860
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 00:48 schreef Fortitudo het volgende:
is tim krul niks voor twente?
zeker wel, alleen wat te duur denk ik
[b]Enschede![/b]
pi_71840290
Veel Twente supporters bij de rellen gister in A'dam hoorde ik
Zijn d'r nog fokkers vermist?
pi_71844257
quote:
goed stukje alleen die 6- vind ik een beetje aan de lage kant...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:03:30 #55
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71844563
Het geeft wel de ambitie van Munsterman perfect aan. Maar inderdaad, ik dacht eerst dat ie over het voetbal had trouwens.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 12:33:54 #56
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71845369
Trouwens ster van de week bij de VI, is Theo Janssen en terecht.
pi_71846046
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 02:31 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Ik kan mij niet herrinneren dat wij met meer dan 1 goal verschil wonnen bij jullie in de competitie
Laatste 5 ontmoetingen:
29-11-08 Eredivisie ADO Den Haag - Twente 1-2
13-10-06 Eredivisie ADO Den Haag - Twente 1-2
16-09-05 Eredivisie ADO Den Haag - Twente 0-0
27-10-04 Eredivisie ADO Den Haag - Twente 0-1
17-04-04 Eredivisie ADO Den Haag - Twente 1-0

Nee echt makkelijk is het daar niet vaak
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:44:56 #58
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71847237
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 07:26 schreef 9christensen het volgende:

[..]

zeker wel, alleen wat te duur denk ik
mwa, valt wel mee denk ik. max 3 miljoen ivm goedkoop contract
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:56:11 #59
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71847590
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:44 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

mwa, valt wel mee denk ik. max 3 miljoen ivm goedkoop contract
En een Engels salaris.
Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_71851081
Zo, drie kaarten binnen voor Qarabag-thuis. Het was opvallend genoeg erg druk bij de SSU, stond er bijna een hafuur te wachten
pi_71851311
quote:
Mooi stuk.. De man heeft gewoon veel ambitie, en is niet bang om dat ook uit te spreken. Ik hou daar wel van. Twente is op de goede weg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:31:33 #62
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71851873
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef Mark-Hgl het volgende:
Zo, drie kaarten binnen voor Qarabag-thuis. Het was opvallend genoeg erg druk bij de SSU, stond er bijna een hafuur te wachten
ik heb ze via internet besteld
[b]Enschede![/b]
pi_71852951
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nee echt makkelijk is het daar niet vaak
moeten we dit jaar maar eens verandering in brengen lijkt me
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:19:06 #64
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71853181
Ik was ook vergeten kaarten te bestellen

Bij ticketbox was het niet druk.
pi_71856568
Jammer maar helaas, ik ben er niet bij. Ik ben op vakantie. Gelukkig is de tegenstander weinig aansprekend en komen er in de poulefase waarschijnlijk weer erg aantrekkelijke tegenstanders naar de Veste.
pi_71858319
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef Bevin het volgende:

[..]

En een Engels salaris.
ook al hier te vinden?
Krul wel een goede keeper trouwens, maar wordt denk ik voor het eerste team van Newcastle gebruikt straks
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:34:22 #67
39338 poehej
pi_71868391
Zo.. ik zit nu mooi op de boot naar vlieland. Ik ben er helaas niet bij tegen qarabahg en ado uit veel plezier bij de wedstrijden allemaal
pi_71871231
Jelle, jij ook veel plezier. Geniet ervan
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:31:32 #69
8781 crew  Frutsel
pi_71872997
quote:
Vennegoor of Hesselink traint mee bij FC Twente

ENSCHEDE - Jan Vennegoor of Hesselink keert tijdelijk terug op het trainingsveld van FC Twente. De 30-jarige aanvaller heeft zijn voormalige club gevraagd of hij in Enschede zijn conditie op peil kan houden.
Dat liet een woordvoerder van de Tukkers vrijdag weten. Vennegoor of Hesselink is op zoek naar een nieuwe club nadat zijn contract bij Celtic deze zomer niet werd verlengd.

De lange spits debuteerde in 1996 in het eerste elftal van FC Twente. Vennegoor of Hesselink speelde vijf seizoenen in Enschede, waarna hij overstapte naar PSV.

Celtic

De afgelopen drie jaar stond de international onder contract bij Celtic. Vennegoor of Hesselink gaf al eerder aan het nog te vroeg te vinden voor een definitieve terugkeer naar Nederland. De aanvaller hoopt daarom een buitenlandse club te vinden.

Vennegoor of Hesselink trainde vrijdag mee met de beloften van FC Twente. Het is nog onduidelijk of hij zich na het weekeinde mogelijk aansluit bij de selectie van hoofdtrainer Steve McClaren.
Dat zou wel tof zijn
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:36:09 #70
Rawr
pi_71873113
ZO dan
pi_71874722
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef poehej het volgende:
Zo.. ik zit nu mooi op de boot naar vlieland. Ik ben er helaas niet bij tegen qarabahg en ado uit veel plezier bij de wedstrijden allemaal
Veel plezier Jelle

Jantje VOH terug, VET
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:31 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ik heb ze via internet besteld
Ik wacht al maanden op een SCC
Gelukkig was er nog genoeg keus, vak 305, 3 plekken naast elkaar

[ Bericht 22% gewijzigd door Mark-Hgl op 14-08-2009 13:40:19 ]
pi_71876869
Jantje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71883287
Eindelijk terug in Twente shirt! Hoe vet is dat.

pi_71883680
Kunnen we zaterdag niet gewoon 4-2-4 spelen met Ruiz, Kufo, VOH en Stoch voorin. Moet dan toch wel een nulletje of 6, 7 worden...
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:01:14 #75
Rawr
pi_71887276
Ja doen

Ruiz - VOH - Kufo - Stoch
Janssen - Perez
Douglas - Rajkovic - Wisgerhof - Stam
Mikhailov

Klinkt goed

[ Bericht 54% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 14-08-2009 22:15:40 ]
pi_71890082
quote:
Shirtsponsor FC Twente failliet
FC Twente kan op zoek naar een nieuwe shirtsponsor. De huidige sponsor Diadora heeft zijn faillissement moeten aanvragen, al kunnen de financiële verplichtingen tot 2010 nog worden volbracht.

In 2008 sloten FC Twente en Diadora een contract voor vier seizoenen af. Bovendien heeft het Italiaanse sportmerk ook een contract met onder meer Standard Luik en het nationale elftal van Schotland

Voetbalprimeur
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 12:33 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens ster van de week bij de VI, is Theo Janssen en terecht.
Komt er nog een keer een sjaal van hem ? aangezien er al wel 1 van Akram is .
pi_71891391
Marketingtechnisch gezien is Theo wat minder interessant om een speciale sjaal voor te maken al.
pi_71898990
Nou ik heb liever een sjaal van Theo dan van die Akram met die arabische letters erop.
Theo in Oranje
pi_71900078
VoH

Succes vanavond.
Noot noot.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:03:18 #80
171357 Rikketik
pi_71900150
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:25 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

.
Kunnen ze eindelijk een contract afsluiten met Nike.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:17:31 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71903046
Nu in Langs de Lijn iemand die alles weet over FK Karabag .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:02:12 #82
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71903810
die was gisteren ook bij twente tv.

Vanavond wordt het tijd voor het record. Ik denk uit een penal.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:14:58 #83
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71904059
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:02 schreef Dos37 het volgende:
die was gisteren ook bij twente tv.

wel ongelofelijk knap van kufo natuurlijk. en hij verdient het.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:45:19 #84
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71904608
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:02 schreef Dos37 het volgende:

een omhaal
[b]Enschede![/b]
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:12:22 #85
171357 Rikketik
pi_71908440
Kufo!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:12:59 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71908452
Held
  Moderator / Redactie FP zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:19:30 #87
Rawr
pi_71908610
KUFOOOOO
pi_71909177
3 punten
Цой жив
pi_71909268

Staat mooi
pi_71909560
Haha mooi ja

Kufo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:06:36 #91
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71909629
Volgende week RKC

Eerst FK Qarabagh
Alles is relatief
pi_71910247
Jammer, maarja jullie waren pakweg gewoon beter. Met een heeeeeel klein beetje geluk was in de slotfase de 1-1 ,maar als ik eerlijk ben was dat niet verdiend geweest.

Tot de volgende keer
pi_71910649
Als je dit soort wedstrijden wint, ben je goed.
Leuk opstootje met Theo
pi_71912399
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:48 schreef Sieps het volgende:
[ afbeelding ]

Staat mooi
pi_71913200
nog meer mensen hier naar hengel gegaan hier voor kufo? Was wel mooi
Цой жив
  zondag 16 augustus 2009 @ 09:19:51 #96
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71914651
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Zwoerd het volgende:
top actie
[b]Enschede![/b]
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:03:18 #97
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_71915105
kufo
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_71915660
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:39 schreef Zwoerd het volgende:
Wat was daar dan??
pi_71916231
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 10:56 schreef Neleos het volgende:

[..]

Wat was daar dan??
Huldiging Kufo. http://www.fctwente.net/multimedia_fotosfilms_map.php?mapID=380
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:30:59 #100
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71916326
geniaal
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:49:57 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_71923521
Mooie actie ja. Best veel volk ook nog.
pi_71925311
Bovenaan
Цой жив
pi_71925395
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:24 schreef Zwoerd het volgende:
Bovenaan
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:32:29 #105
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71925493
Alleen NAC kan er nog voorbij anders gaat ie een week lang als achtergrond
pi_71925871
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef Dos37 het volgende:
Oja er is nog een wedstrijd vandaag
Цой жив
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:13:29 #107
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71926378
#1 - #18 volgende week
Alles is relatief
pi_71926396
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:13 schreef Bevin het volgende:
#1 - #18 volgende week
Pas maar op dat NAC niet met 0-3 wint
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:20:05 #109
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71926526
Oh ze staan al voor nah ja even afwachten dan maar.
Alles is relatief
pi_71926629
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef Dos37 het volgende:
Moet minstens twee weken zijn
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:41:18 #111
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71926971
0-2 NAC
pi_71927553
Moeten we die #1 weer delen
  Moderator / Redactie FP zondag 16 augustus 2009 @ 18:09:30 #113
Rawr
pi_71927618
  Moderator / Redactie FP zondag 16 augustus 2009 @ 18:12:18 #114
Rawr
pi_71927678
Grunn legt de 1-2 erin
pi_71927852
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Grunn legt de 1-2 erin
mooi
  Moderator / Redactie FP zondag 16 augustus 2009 @ 18:24:49 #116
Rawr
pi_71927958

zondag 16 augustus 2009 @ 18:25:09 #117
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71927967
Koploper
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:35:24 #118
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71928163
Waren we ook na de eerste competitiegoal van Kufo
Alles is relatief
  Moderator / Redactie FP zondag 16 augustus 2009 @ 18:47:26 #119
Rawr
pi_71928396
TROTS
pi_71941791
3 punten tegen ADO en bovenaan voor minimaal een week, hoppa

nu afwachten wat het donderdag gaat worden, ik zit voor de buis

ik zie dat ik 6 kaartjes kan kopen met mijn CC (en dat ze maar 12,50 kosten) dus wie weet ga ik nog wel
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71944478
Gewoon gaan. Volgens mij gaat het stadion wel weer uitverkocht raken voor donderdag denk ik
pi_71944534
maar aangezien de SSU dicht is om 18.00 en ik tot 17.00 moet werken in Eibergen, zal ik ff iemand moeten regelen die kaartjes voor me haalt... of ik moet zelf 16.45 weg rijden en hopen voor 18.00 er te zijn morgen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71946057

Ook leuk stukje over Vicento van Den Haag. Toffe reactie van Ronnie Stam
quote:
Vicento: Wachten op bal die niet komt
Door LARS OMLOO
DEN HAAG - Het is even na rust als Ronnie Stam zijn directe tegenstander Charlton Vicento aanschiet. "Ben je al moe?'', vraagt Stam. "Ja,'' bekent Vicento. Stam weet genoeg.
Hij had Vicento eerder in het duel nog een compliment voor zijn spel gegeven, maar dít is het sein om een tandje bij te zetten. "Ik ben blijven lopen om hem helemáál kapot te maken. In de tweede helft ging ik er vaak overheen. Hij kon het niet meer belopen en heeft geen bal meer geraakt.''

Dat laatste is waar. En toch staat Vicento na het duel met een brede lach de pers te woord. Ja, hij baalt van de nederlaag maar hij laat er niet zijn humeur door bederven. De aanvaller van ADO Den Haag, 18 jaar nog maar, heeft zojuist zijn debuut in de eredivisie gemaakt. Niemand kan hem dat afpakken, ongeacht de uitslag.

(...)

Tegenstander Stam heeft een aangename tweede helft en kan frequent oprukken. Stam vindt Vicento toch een voetballer met potentie. "Ik kende hem niet, maar hij was lekker brutaal en bijdehand. Deed ook flink irritant. Ik kreeg een gele kaart terwijl ik niks deed. Deed-ie slim. De eerste helft kon ik niks uitrichten. Alleen conditioneel en qua kracht moet hij zich verbeteren.''
  Moderator / Redactie FP maandag 17 augustus 2009 @ 12:30:24 #124
Rawr
pi_71946456
Leuk ja
pi_71946492
owja, ik had nog geen gedaan voor de 104e van Kufo, dus bij deze!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:07:41 #126
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71949401
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:17 schreef BertMaalderink het volgende:

Ook leuk stukje over Vicento van Den Haag. Toffe reactie van Ronnie Stam
[..]

Goede speler die Vicento, deed me denken aan Elia.

[ Bericht 0% gewijzigd door 9christensen op 17-08-2009 16:07:47 ]
[b]Enschede![/b]
  Moderator / Redactie FP maandag 17 augustus 2009 @ 14:32:21 #127
Rawr
pi_71950125
Hij dacht met je mee?
pi_71950139
Over Diadora:
quote:
ENSCHEDE - Het faillissement van de Italiaanse fabrikant van sportkleding Diadora heeft geen gevolgen voor FC Twente. Diadora is de kledingsponsor van de club.

Volgens een woordvoerder is alle kleding voor dit seizoen, zowel voor de mannen, de vrouwen als de jeugd, keurig geleverd. Ook voor de toekomst verwacht hij geen problemen, omdat het failliete bedrijf is overgenomen en het merk blijft bestaan. Ook het contract met FC Twente is overgenomen. FC Twente heeft een contract met Diadora tot en met 2012.
TCTubantia.nl
pi_71956068
Ola John contract bij de FC getekent
pi_71956909
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef Sieps het volgende:
mooi, mooi
quote:
Ola John, het jongere broertje van Collins en Paddy, heeft een profcontract bij FC Twente getekend voor twee jaar. De talentvolle aanvaller werd dit weekend uitgeroepen tot beste aanvaller van de Otten Cup. Op het jeugdtoernooi eindigde de A1 op de tweede plaats. Vorig jaar speelde John nog in de B-jeugd, alwaar hij topscorer van de competitie werd met twintig treffers, met achter zich onder andere de door de Europese topclubs begeerde Luc Castaignos van Feyenoord. Tevens werd hij tweede in de verkiezing van speler van het jaar. Dit jaar zal de 17-jarige spits in principe deel uit maken van de A1 dat onder leiding staat van Theo ten Caat.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP maandag 17 augustus 2009 @ 18:51:15 #131
Rawr
pi_71956962
Aight
pi_71961589
Hoeveel van die Johnnetjes zijn er eigenlijk?
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:04:31 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71961775
3 en dit is de beste
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:05:51 #134
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71961821
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef Sieps het volgende:
Dat is toch een beer Toen ik tegen hem speelde zeiden ze dat ie 12 was, maar ik geloof het nog steeds niet Die gast had een baard + snor waar je u tegen zegt en bovenbenen twee keer zo dik als de mijne, maar hij mocht nog in de E spelen

Anyway, hij kan wel wat blijkbaar, goed dat ie dan nu een contract heeft.
Alles is relatief
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:06:53 #135
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71961856
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:04 schreef Dos37 het volgende:
3 en dit is de beste
Klopt ja.
Alles is relatief
pi_71962697
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:05 schreef Bevin het volgende:

[..]

Dat is toch een beer Toen ik tegen hem speelde zeiden ze dat ie 12 was, maar ik geloof het nog steeds niet Die gast had een baard + snor waar je u tegen zegt en bovenbenen twee keer zo dik als de mijne, maar hij mocht nog in de E spelen

Anyway, hij kan wel wat blijkbaar, goed dat ie dan nu een contract heeft.
Met je 12de mag je al een tijdje niet meer in de E's spelen hoor...
pi_71963591
Tenzij je cloep geen D heeft.
Jesus saves but death prevails.
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:04:05 #138
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71964237
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Met je 12de mag je al een tijdje niet meer in de E's spelen hoor...
Dan was ie nog jonger
Alles is relatief
pi_71964278
quote:
Vennegoor bedankt Saint-Étienne voor interesse
Saint-Étienne zal op zoek moeten naar een andere aanvaller. De pogingen van de Franse club om Jan Vennegoor of Hesselink te strikken als opvolger van de naar Olympique vertrokken Bafétimbi Gomis, zijn op niets uitgelopen. De aanvaller sprak weliswaar met de Ligue 1-club, maar vindt het nog te vroeg om reeds te beslissen.

"Er is maandag inderdaad met Saint-Étienne gesproken", liet zaakwaarnemer Rob Jansen maandag weten aan Voetbal International. "Jan vindt het nog te vroeg om een beslissing te nemen en heeft de aanbieding naast zich neergelegd." Zonder Gomis is Saint-Étienne duidelijk verzwakt. De eerste twee competitieduels gingen verloren.

Vennegoor traint tijdelijk mee met het tweede elftal van FC Twente. De dertigjarige spits houdt zijn conditie in Enschede op peil maar sluit uit dat hij in de Eredivisie terugkeert. Hij stond van 1996 tot 2001 onder contract bij FC Twente. Daarna volgden vijf seizoenen PSV en drie seizoenen Celtic, waar hij zijn contract deze zomer afliep.
Lange Jan wil gewoon in Enschede blijven
pi_71968140
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:05 schreef Sieps het volgende:

[..]

Lange Jan wil gewoon in Enschede blijven
de strijd aangaan met NKufo
pi_71971176
VoH heeft 142 wedstrijden en 63 goals. Kufo heeft 194 wedstrijden en 104 goals. Lijkt me pech voor Jantje.
Jesus saves but death prevails.
pi_71971800
Kufo stopt er na dit seizoen mee, kan Lange Jan mooi die plek opvullen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71976698
Nog 1500 kaarten beschikbaar voor Twente - Qarabag, dus als je nog wilt gaan moet je snel zijn
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:47:40 #144
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71976971
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:36 schreef Sieps het volgende:
Nog 1500 kaarten beschikbaar voor Twente - Qarabag, dus als je nog wilt gaan moet je snel zijn
bijna uitverkocht dus, dat had ik niet verwacht
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:57:26 #145
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_71977196
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:34 schreef ReMcOrE het volgende:
Kufo stopt er na dit seizoen mee, kan Lange Jan mooi die plek opvullen
Vennegoor heeft hier niets meer te zoeken, simpelweg niet goed genoeg, volgend jaar kan De Jong het mooi overnemen van Kufo
Alles is relatief
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:05:43 #146
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71977397
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:57 schreef Bevin het volgende:

[..]

Vennegoor heeft hier niets meer te zoeken, simpelweg niet goed genoeg,
[b]Enschede![/b]
  Moderator dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:15:16 #147
8781 crew  Frutsel
pi_71977649
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:57 schreef Bevin het volgende:

[..]

volgend jaar kan De Jong het mooi overnemen van Kufo
Nigel?
pi_71977689
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:36 schreef Sieps het volgende:
hopen dat er vanavond rond 17.45 dan nog wat zijn, dan kan ik pas bij een Ticketbox-punt zijn
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nigel?
Luuk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:33:45 #149
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_71978091
net gelukkig nog 3 plekken naast elkaar kunnen kopen in vak 309.

me eigen plek 306 helaas al uitverkocht.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_71978239
benieuwd wat er dan vanavond nog te kiezen valt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:51:19 #151
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_71978573
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:40 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat er dan vanavond nog te kiezen valt
lange zijde 2e ring en lange zijde 1e ring zal nog wel wat te koop zijn.
pi_71979609
maar die zijn duurder en vind korte kant (van Vak-P) 1e of 2e ring veel mooier, dus hopen op daar 2 plekjes naast elkaar!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:38:31 #153
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_71979874
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
maar die zijn duurder en vind korte kant (van Vak-P) 1e of 2e ring veel mooier, dus hopen op daar 2 plekjes naast elkaar!
Nee korte kant van vak-p is niks meer. ook niet 2e ring.
pi_71980213
dan maar hopen op vak 311 t/m 317 voor ¤ 17,50 (of eventueel nog vak 309 / 310 / 318 voor ¤ 15,00)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:51:33 #155
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_71980315
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:48 schreef ReMcOrE het volgende:
dan maar hopen op vak 311 t/m 317 voor ¤ 17,50 (of eventueel nog vak 309 / 310 / 318 voor ¤ 15,00)
310 was ook nog wel wat vrij.

318 zou ik persoonlijk niet doen. dan zit je helemaal in de hoek, en volgens mensen die ik ken met zeer slecht zicht.
pi_71980633
bedankt voor de tip

EDIT: kaartjes voor donderdag binnen, vak 315 rij 22 stoel 18 en stoel 19

[ Bericht 44% gewijzigd door ReMcOrE op 18-08-2009 19:00:52 ]
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_71987038
Parker is vrijgegeven door de UEFA en mag dus vanaf nu ook in Europa voor FCT spelen

http://www.fctwente.nl/nieuws/index.php?item=8845
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:31:47 #158
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_71994334
Hier nog mensen die naar Feyenoord uit gaan?
ik wel.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:48:20 #159
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_71994941
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef Robinhoo het volgende:
ik wel.
Weet het nog niet, moet zelf ook voetballen.
[b]Enschede![/b]
pi_71994971
quote:
ik wel.
Ik denk ik ook wel, heb nog geen kaarten.
pi_71995498
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

pi_71999919
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

pi_72001567
ik niet
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 09:41:38 #164
8781 crew  Frutsel
pi_72002358
quote:
Rajkovic mogelijk niet op tijd fit voor donderdag

FC Twente moet het in de eerste wedstrijd tegen FK Qarabagh in de play-offs voor een plaats in de groepsfase van de Europa League wellicht stellen zonder linksback Slobodan Rajkovic (foto). De Servische verdediger verliet dinsdagochtend voortijdig de training vanwege hamstringklachten.

‘Hij wilde graag verder trainen, maar uit voorzorg hebben we hem naar de kleedkamer gestuurd’, zei assistent-trainer Kees van Wonderen tegen De Telegraaf.

Op Rajkovic na beschikt trainer Steve McClaren over een fitte selectie. De huurling van Chelsea zal waarschijnlijk vervangen worden door Nicky Kuiper in het geval hij niet mee kan spelen. (SC]
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 augustus 2009 @ 09:46:33 #165
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_72002465
Lijkt me niet echt een groot probleem, vooral als ie zelf wel door wilde spelen.
pi_72003209
Jullie zijn ook wel een beetje laat met kaarten kopen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:10:06 #167
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72004450
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:21 schreef Tukker87 het volgende:
Jullie zijn ook wel een beetje laat met kaarten kopen
Ja was op vakantie.
pi_72005560
Is er een manier om de seizoenskaart om te zeilen?
Ik kan van hier wel een Go Ahead kaart lenen maar wordt hierop dan streng gecontroleerd?
Ik zou graag morgen naar de wedstrijd gaan Karabakh vs Twente.
pi_72005630
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:47 schreef SonyTRV420E het volgende:
Is er een manier om de seizoenskaart om te zeilen?
Ik kan van hier wel een Go Ahead kaart lenen maar wordt hierop dan streng gecontroleerd?
Ik zou graag morgen naar de wedstrijd gaan Karabakh vs Twente.
Het zal met een clubcard moeten, maar misschien dat iemand hier kaarten voor je mee wil nemen. Ik ben er zelf niet bij die wedstrijd anders had ik voor de wedstrijd nog wel even kaarten voor je willen halen.
pi_72006311
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:49 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Het zal met een clubcard moeten, maar misschien dat iemand hier kaarten voor je mee wil nemen. Ik ben er zelf niet bij die wedstrijd anders had ik voor de wedstrijd nog wel even kaarten voor je willen halen.
Als ik het goed begrijpt, met een Go Ahead clubkaart zal het ook lukken?
Als dat het geval is kunnen we hier wel lenen.
En moet je de kaart eenmalig laten zien bij de verkoop of ook bij de ingang?
of kun je ook bijv met iemand binnendringen die wel een clubkaart heeft?
Sorry dat ik zoveel vraag, ik heb van dit systeem niet zoveel verstand.
pi_72006472
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:13 schreef SonyTRV420E het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijpt, met een Go Ahead clubkaart zal het ook lukken?
Als dat het geval is kunnen we hier wel lenen.
En moet je de kaart eenmalig laten zien bij de verkoop of ook bij de ingang?
of kun je ook bijv met iemand binnendringen die wel een clubkaart heeft?
Sorry dat ik zoveel vraag, ik heb van dit systeem niet zoveel verstand.
nee, kan alleen met een FCT ClubCard. en die word gescand wanneer je een kaartje koopt, waarmee je dan weer het stadion in kunt iemand anders kan met zijn FCT ClubCard wel een kaartje halen voor jou, bij de ingangen is geen ClubCard controle...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:20:58 #172
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72006499
Je hebt een clubcard, van FC Twente, nodig om überhaupt een toegangskaartje te kunnen kopen..

Of je moet iemand anders vinden die een clubcard van FC Twente heeft en die voor jou een kaartje koopt, bij die toegangspoorten heb je die clubcard niet nodig, je hebt hem alleen nodig om een kaartje te kunnen kopen.
Alles is relatief
pi_72006693
Ok, bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik hoe het in elkaar zit.
Is er iemand die naar de wedstrijd komt en voor ons 2 een ticket kan kopen? Als beloning krijg je 10 euro.
Als er iemand is dan hoor ik het graag en bespreken we verder.
pi_72006787
vraag me wel af of er morgenavond nog kaartjes te krijgen zijn vanaf 2,5 uur voor de wedstrijd is de SSU open, dus dan moet je er gelijk om 17.30 zijn...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72007130
Zal de wedstrijd uitverkocht worden?
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 augustus 2009 @ 12:51:54 #176
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_72007265
Blijf dat een merkwaardige gang van zaken vinden, met die clubcards. Wil best een keer naar Twente (zonder dat ik hoef te teren op een kameraad die 2 stoeltjes heeft) , maar dat gedoe om een kaartje te krijgen is me toch echt te belachelijk lastig.... .
pi_72007406
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Kreator het volgende:
Blijf dat een merkwaardige gang van zaken vinden, met die clubcards. Wil best een keer naar Twente (zonder dat ik hoef te teren op een kameraad die 2 stoeltjes heeft) , maar dat gedoe om een kaartje te krijgen is me toch echt te belachelijk lastig.... .
wat is er merkwaardig aan dan? je bestelt een ClubCard van ¤ 16 (klein bedrag, kleine moeite) en zodra je die hebt kun je voor bijna elke wedstrijd een kaartje halen online, bij de SSU of bij de Ticketbox... en zo'n ding is 2 jaar geldig!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:57:50 #178
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72007443
quote:
hoezo lastig? je kan met een clubcard toch gewoon kaarten kopen bijna iedere wedstrijd.
[b]Enschede![/b]
pi_72007766
16 euro? Als dat zo is dan koop ik die gewoon. Die clubkaart hebben ze gewoon bij Primera toch en hoeft niet speciaal gemaakt te worden toch?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:15:20 #180
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72007920
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef SonyTRV420E het volgende:
16 euro? Als dat zo is dan koop ik die gewoon. Die clubkaart hebben ze gewoon bij Primera toch en hoeft niet speciaal gemaakt te worden toch?
Nee, moet je even naar het stadion toe, moet je zo'n formulier invullen en dan krijg je hem 2 weken later thuis gestuurd. Het is net zoiets als een pinpas zeg maar
Alles is relatief
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 augustus 2009 @ 13:20:57 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_72008076
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:57 schreef 9christensen het volgende:
hoezo lastig?
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:15 schreef Bevin het volgende:
Nee, moet je even naar het stadion toe, moet je zo'n formulier invullen en dan krijg je hem 2 weken later thuis gestuurd.
.
pi_72008257
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:15 schreef Bevin het volgende:

[..]

Nee, moet je even naar het stadion toe, moet je zo'n formulier invullen en dan krijg je hem 2 weken later thuis gestuurd. Het is net zoiets als een pinpas zeg maar
formulier eventueel hierrr te downloaden, zodat je hem thuis in kunt vullen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:30:34 #183
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72008388
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

[..]

.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

[b]Enschede![/b]
pi_72008417
Dan is het alweer te laat. Ik wou alleen deze wedstrijd zien.
Misschien ga ik morgen naar Enschede om aan mensen te vragen, die langs de primera lopen of ze voor mij ticket willen kopen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:33:02 #185
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72008466
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Oh nah ja, wellicht dat sneller gaat.
Alles is relatief
pi_72009099
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef Bevin het volgende:

[..]

Oh nah ja, wellicht dat sneller gaat.
je moet dan nog steeds naar het stadion, formulier afgeven en ¤ 16 lappen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72009165
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef SonyTRV420E het volgende:
Dan is het alweer te laat. Ik wou alleen deze wedstrijd zien.
Misschien ga ik morgen naar Enschede om aan mensen te vragen, die langs de primera lopen of ze voor mij ticket willen kopen.
Hoeven jullie je CC dan niet bij de ingang van het stadion te laten zien?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:58:12 #188
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72009234
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:53 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

je moet dan nog steeds naar het stadion, formulier afgeven en ¤ 16 lappen
Toch wel he ik had al zo'n idee dat je dat helemaal niet naar hun kunt mailen oid
Alles is relatief
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:00:25 #189
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72009301
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Hoeven jullie je CC dan niet bij de ingang van het stadion te laten zien?
Nee.
Alles is relatief
pi_72009811
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:58 schreef Bevin het volgende:

[..]

Toch wel he ik had al zo'n idee dat je dat helemaal niet naar hun kunt mailen oid
helaas, dat nog net niet zou wel tof zijn, gewoon mailtje dat je CC er is en dan bij ophalen ¤ 16 betalen, of bij versturen formulier gelijk ¤ 16 via iDeal o.i.d. en dat je CC dan gewoon met de post komt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72009934
quote:
ik wel.
Slechts 1 vak hebben jullie
pi_72009972
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef Bevin het volgende:

[..]

Nee.
Bij ons staat zelfs ons hoofd op ons pasje met een biometrische chip erin. En dan moeten we het bij t poortje ook nog laten zien mét het normale entree kaatje.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:32:54 #193
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72010207
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Dynastic het volgende:

[..]

Bij ons staat zelfs ons hoofd op ons pasje met een biometrische chip erin. En dan moeten we het bij t poortje ook nog laten zien mét het normale entree kaatje.
Den Haag was het toch?
Alles is relatief
pi_72010216
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:32 schreef Bevin het volgende:

[..]

Den Haag was het toch?
Ja.
pi_72010322
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef Dynastic het volgende:

[..]

het enige dat wij verder hebben is dat je een foto moet laten maken als je een (gratis) uitkaart bij je (S)CC aan wilt vragen en je (S)CC moet je bij uitwedstrijden wel meenemen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72010376
quote:
Een clubcard aanvragen is een kwestie van even naar het stadion gaan. Niet ideaal, maar het sluit wel meteen een hoop dagjesmensen uit. Als jij bij de club-card houders hoort heb je door dit systeem wel meer kans op een kaartje dan wanneer alles er vrij uit ging. Pluspunt hierbij is dat je mensen van andere clubs enigszins buitensluit(daar is het uitvak dan ook voor) en de mensen die gewoon graag een keer een Twente-PSV willen zien, maar de club verder geen reet interesseert.
pi_72012554
Van die mensen moet je het juist hebben. Daarom ook het Trippple-kaart-systeem. Mensen die 'een keertje komen kijken', gepakt worden door de sfeer en een seizoenskaart willen.

Welkom tweede ring.

Voor een Trippple is geen ClubCard verplicht.
pi_72012772
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef Merson het volgende:
Van die mensen moet je het juist hebben. Daarom ook het Trippple-kaart-systeem. Mensen die 'een keertje komen kijken', gepakt worden door de sfeer en een seizoenskaart willen.

Welkom tweede ring.

heel mooi initiatief ClubCard is dan een beetje een tussenvorm; mensen die geen SCC willen/hoeven (zoals bijvoorbeeld ikzelf) maar wel vaker dan een paar keer een wedstrijd (thuis, beker, uit, europees) willen bezoeken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72014056
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef Merson het volgende:

Welkom tweede ring.

Mooi systeem inderdaad. Ik denk trouwens dat als er lege plekken op de normale stoeltjes gaan ontstaan het clubcard-beleid nog wel verandert. Lege vakken staat ook niet.
pi_72016139
heb zin in morgenavond, hopelijk gooit het (nood)weer geen roet in het eten! o
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 19 augustus 2009 @ 18:33:17 #201
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72016458
Nee ik zat ook net het weerbericht te bekijken, als het echt stormt en onweert lijkt me het wel een probleem
pi_72016623
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef Dos37 het volgende:
Nee ik zat ook net het weerbericht te bekijken, als het echt stormt en onweert lijkt me het wel een probleem
Bang dat je het stadion uitwaait hoef jij toch niet te zijn?
pi_72016789
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Bang dat je het stadion uitwaait hoef jij toch niet te zijn?
dat niet, maar met te hevige onweer gaat de wedstrijd niet door
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72017865
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Ytereo het volgende:

[..]

Slechts 1 vak hebben jullie
Jammer genoeg wel. Verkoop loopt ook niet bepaald hard bij Twente, zijn met de eerste bussen bezig.
pi_72032153
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat niet, maar met te hevige onweer gaat de wedstrijd niet door
Misschien maar beter... want ik heb er een hard hoofd in dat we op een doordrenkt veld er niet eens doorkomen bij Qarabag... Weersvoorspelling ziet er niet best uit, maar misschien is het ergste dan al geweest. Of zitten we d'r midden in... maar hoop wel dat het veld normaal bespeelbaar is, dan heeft Twente gewoon goeie kansen, maar anders heb ik er ergens een slecht gevoel bij
pi_72032603
ik ga zondag ook naar FC Twente - RKC
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:18:37 #207
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_72037780
Wordt het eigenlijk nog uitgezonden?
Of ga ik opzoek naar een internetstream van tv azerbadjaan?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:27:40 #208
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72038053
eredivisie live 2
pi_72038129
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
Wordt het eigenlijk nog uitgezonden?
Of ga ik opzoek naar een internetstream van tv azerbadjaan?
Daar kun je een kijkcode kopen
pi_72038804
ik ben helemaal sinds ik heb besloten toch maar in het stadion te gaan zitten vanavond, in plaats van stream kijken...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72039182
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben helemaal sinds ik heb besloten toch maar in het stadion te gaan zitten vanavond, in plaats van stream kijken...
En terecht, wordt een hele mooie wedstrijd met 2 beauties van goals.
pi_72039271
jij denkt dat het 1-1 / 0-2 gaat worden?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72039539
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
jij denkt dat het 1-1 / 0-2 gaat worden?
Als ze deze wedstrijd niet met 3-0 / 4-0 winnen hebben ze het gewoon slecht gedaan.
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
pi_72039579
Qarabagh heeft Rosenborg ook verslagen, dus denk niet dat het zo 'makkelijk' zal worden!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 augustus 2009 @ 14:44:56 #215
Rawr
pi_72040534
Mja maar Rosenborg schijnt niks meer te zijn in vergelijking met wat jaren geleden...
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 augustus 2009 @ 14:45:42 #216
Rawr
pi_72040568
Je hebt zeker een (S)CC nodig voor een kaartje? Anders kom ik wel even naar Enschede
pi_72040774
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja maar Rosenborg schijnt niks meer te zijn in vergelijking met wat jaren geleden...
dat blijkt wel, als ze uitgeschakeld worden door Qarabagh
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt zeker een (S)CC nodig voor een kaartje? Anders kom ik wel even naar Enschede
dat klopt, maar ik heb gewoon een CC voor ¤ 16 gekocht zodat ik kan gaan als ik zin heb
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 augustus 2009 @ 14:52:03 #218
Rawr
pi_72040850
Dus ik kan niet gewoon los een kaartje gaan kopen?
pi_72040948
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus ik kan niet gewoon los een kaartje gaan kopen?
alleen met een (S)CC helaas... maar misschien kan ik je uit de brand helpen??
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 augustus 2009 @ 14:55:26 #220
Rawr
pi_72040986
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

alleen met een (S)CC helaas... maar misschien kan ik je uit de brand helpen??
Graag Hoe?
pi_72041101
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Graag Hoe?
dan moet je op de gok naar de Veste komen, spreken we af bij de SSU, haal ik daar met mijn CC 1 van de overgebleven kaartjes, jij betaalt het kaartje en dan kun jij naar binnen

(ik mag er namelijk 6 kopen met mijn CC en ik heb er nog maar 2 gekocht)

risiso is dat je voor niks naar de Veste komt, omdat het toch uitverkocht is (SSU gaat om 17.30 al open)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 augustus 2009 @ 15:02:07 #222
Rawr
pi_72041228
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dan moet je op de gok naar de Veste komen, spreken we af bij de SSU, haal ik daar met mijn CC 1 van de overgebleven kaartjes, jij betaalt het kaartje en dan kun jij naar binnen

(ik mag er namelijk 6 kopen met mijn CC en ik heb er nog maar 2 gekocht)

risiso is dat je voor niks naar de Veste komt, omdat het toch uitverkocht is (SSU gaat om 17.30 al open)
Die gok wil ik best nemen Doe me even je 06, dan bel ik je zodra ik bij de Veste ben 14.gif
pi_72041318
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die gok wil ik best nemen Doe me even je 06, dan bel ik je zodra ik bij de Veste ben 14.gif
heb even een PM gestuurd
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72041491
Dinsdag ook maar eens een CC aangevraagd, werd ook wel keer tijd Dat lenen en op iemand anders zijn scc kaartjes halen is ook niet handig.. Meteen 2 kaartjes voor vanavond gekocht
pi_72042468
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Bel van tevoren sowieso even of er op dat moment nog wel kaarten zijn. Als er nu al niks meer is, is het wel erg zonde om er alsnog heen te gaan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 augustus 2009 @ 15:46:00 #226
Rawr
pi_72042732
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:37 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Bel van tevoren sowieso even of er op dat moment nog wel kaarten zijn. Als er nu al niks meer is, is het wel erg zonde om er alsnog heen te gaan.
Goeie tip, dat ik daar zelf niet aan dacht
pi_72042773
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Goeie tip, dat ik daar zelf niet aan dacht
ik had je net getipt in het Tukker-topic
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP donderdag 20 augustus 2009 @ 15:50:09 #228
Rawr
pi_72042855
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik had je net getipt in het Tukker-topic
Ik had nog niet op F5 gedrukt
pi_72049514
Succes vanavond! Win nou gewoon eens met drie doelpunten verschil.
Noot noot.
pi_72051147
heeft iemand trouwens nog een link voor een livestream?
pi_72051479
Ik kijk snel even voor je op Twente.net, ben zo tv kijken.

Alstu:
-edit- --> Via PM

De kwaliteit is afwachten.

[ Bericht 41% gewijzigd door BliksemSchigt op 20-08-2009 20:11:09 ]
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:35:28 #232
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_72055076
volgens mij ligt de enige die er was, eruit.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_72057988
Theo is toch wel een enorm goede voetballer !
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:32:36 #234
Rawr
pi_72060886
Hoppetee, net terug uit Enschede
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 01:01:13 #235
171357 Rikketik
pi_72061396
Huh, hebben ze nu mijn post verwijderd.

Nou ja goed, maakt ook niet uit. Ik sloeg mezelf wel even voor het hoofd toen Twente op achterstand kwam. Was ergens weer zo'n typische fout, van het soort dat Twente graag maakt in Europese wedstrijden. De gelijkmaker van Ruiz was enigszins gelukkig maar wonderschoon en de laatste dertig minuten van de wedstrijd haalde Twente best een goed niveau. Stoch vond ik vooral opvallen.

Als ze nu in Azerbeidzjan nog een doelpunt maken, kan het toch bijna niet meer misgaan, lijkt me.
  Moderator vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:38:14 #236
8781 crew  Frutsel
pi_72063309
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
Succes vanavond! Win nou gewoon eens met drie doelpunten verschil.
Bijna
Feit is wel dat die ploeg zal moeten aanvallen volgende keer wat volgens mij best wel gunstig is voor Twente. Gefeliciteerd luitjes
pi_72063590
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:54 schreef Merson het volgende:
Theo is toch wel een enorm goede voetballer !
Theo speelde geweldig gisteren, af en toe de beste verdediger met z'n onderscheppingen
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 01:01 schreef Rikketik het volgende:
Was ergens weer zo'n typische fout, van het soort dat Twente graag maakt in Europese wedstrijden.
de hele 1e helft was het gewoon fout na fout, super slordig en zeker niet fel genoeg!!
quote:
en de laatste dertig minuten van de wedstrijd haalde Twente best een goed niveau.
2e helft was inderdaad een stuk beter dan de slappe 1e
quote:
Stoch vond ik vooral opvallen.
Stoch was gewoon de man van de wedstrijd, wat een acties, wat een techniek alleen jammer dat hij geen doelpunt heeft kunnen maken, was er wel dichtbij met een bal op de paal
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 augustus 2009 @ 10:01:57 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_72064589
Merkwaardig toch dat het nergens werd uitgezonden.
pi_72064874
rechten lagen bij Eredivisie Live, daar werd het uitgezonden op kanaal 2...

meen dat het volgende week wel op tv (RTL 7) komt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72064885
Geinig stukje in 'De Pers' vanmorgen over jullie tegenstander. Benieuwd of ze daar stroom hebben om de terugwedstrijd op te nemen en uit te zenden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:25:15 #241
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72066488
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef Suijk het volgende:
Geinig stukje in 'De Pers' vanmorgen over jullie tegenstander. Benieuwd of ze daar stroom hebben om de terugwedstrijd op te nemen en uit te zenden.
Even een pers opzoeken
[b]Enschede![/b]
pi_72066618
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:25 schreef 9christensen het volgende:

[..]

Even een pers opzoeken
http://depersnew.republis(...)2009.html#ep183424=0
Ergens achterin bij de sport sectie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:33:26 #243
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72066692
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

http://depersnew.republis(...)2009.html#ep183424=0
Ergens achterin bij de sport sectie.
ik heb m op papier nu, zit toch in de trein
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:43:38 #244
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72066936
Heubach speelde een nette wedstrijd

voor iemand die bijna nooit in de basis staat.
pi_72067441
Ik heb of prima vermaakt gisteren, zelfs tijdens de eerste helft
Цой жив
pi_72067501
Die Douglas wordt gewoon topscorer dit seizoen.
pi_72067557
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:43 schreef Dos37 het volgende:

Hij begon niet best, maar herpakte zich later. Perez lijkt er niet meer veel zin in te hebben daarentegen. Vind hem al vanaf het begin erg laks voetballen. Toen Vujicevic inviel leek het net of er ineens een speler extra op het veld stond, en dat valt Perez aan te rekenen. Uit vorm zijn is tot daar aan toe, maar je gewoon niet aanbieden, en ook verdedigend je werk niet doen.... Zonder de blunder van Wisgerhof had het verder gewoon een simpele overwinning geweest, niet best, maar ook niet slecht.
pi_72067631
vond Heubach zich na een matige start goed herstellen inderdaad en ben benieuwd waar Kenneth gisteren dan met z'n gedachten zat...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72068106
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 12:05 schreef Blawh het volgende:
Die Douglas wordt gewoon topscorer dit seizoen.
Cornertactiek van FM
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:36:12 #250
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72068195
Heubach speelde vooral in de eerste helft heel matig, maar wie niet? Vooral zijn passing, zo zacht vaak en regelmatig nog onnauwkeurig ook, maar ja. Perez deed overigens wel verdedigend werk, alleen heeft hij het momenteel nog niet, ik ben er van overtuigd dat Perez hoe meer wedstrijden hij binnenkort speelt, hoe beter hij gaat spelen. Hij heeft onmiskenbaar veel kwaliteit, maar dit begin lijkt veel op die van het vorige seizoen.
Alles is relatief
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:16:06 #251
Rawr
pi_72069101
Hebben jullie dat stukje over Stoch trouwens gelezen in de VI? Iets van "... de fans stonden verbaasd te kijken, ze dachten dat die lange Braziliaan (Douglas, red.) de pupil van de week aan zijn hand meevoerde"
pi_72070628
Tickets heb ik bij de balie gekocht dus het is gelukt.

De 1e helft speelde Karabakh wel goed maar de 2e helft werden ze daarvoor toch te moe.
Als ze niet moe werden kon het ook anders gaan.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:56:07 #253
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72071701
Bij Twente meer toeschouwers dan bij Ajax gister
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:05:28 #254
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72071961
nog ergens een samenvatting van gister online?
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:13:44 #255
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72072186
jewel op rtvoost.nl en youtube
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:18:11 #256
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72072308
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:05 schreef 9christensen het volgende:
nog ergens een samenvatting van gister online?
fctwente.tv
Alles is relatief
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:38:18 #257
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72072806
ben ff in beeld na de tweede goal
[b]Enschede![/b]
pi_72072857
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:43 schreef Dos37 het volgende:

Huh?

Heubach heeft nu toch juist duidelijk laten merken dat het tijd is om een baan in het management/technische staf van FC Twente te gaan zoeken? Ik vond hem serieus een dramatische pot spelen. Langzamer dan elke tegenstander, soms knijpend wanneer de aanval over zijn linkerkant kwam, vaak enorm slechte passing en positioneel stond die verdedigend soms ook erg zwak. Tweede helft was minder slecht; dat wel.

Ruiz had overigens tot de aanname voor zijn doelpunt ook nog geen bal fijn aangenomen. Zoals die de tweede helft speelde wil ik hem wel vaker zien .
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:45:02 #259
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72072976
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:40 schreef Merson het volgende:

[..]

Ruiz had overigens tot de aanname voor zijn doelpunt ook nog geen bal fijn aangenomen.
Heeft even tijd nodig denk ik.

Stoch heeft wel een perfecte aanname
[b]Enschede![/b]
pi_72073132
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:56 schreef 9christensen het volgende:
hoppa, zo doen we dat
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:45 schreef 9christensen het volgende:
Stoch heeft wel een perfecte aanname
die heeft volgens mij gisteren geen bal verkeerd aangenomen, wat een techniek heeft dat ventje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:57:24 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72073350
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:38 schreef 9christensen het volgende:
ben ff in beeld na de tweede goal
ff wel een minuut zowat

Had de wedstrijd opgenomen
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:04:56 #262
Rawr
pi_72073584
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ff wel een minuut zowat

Doe even een gifje van die knakker dan
pi_72074016
Heerlijke wedstrijd 2de helft gisteren. Stoch
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:57:09 #264
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72074927
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:57 schreef Dos37 het volgende:

[..]

ff wel een minuut zowat

op fctwente.tv valt 't mee.
[b]Enschede![/b]
pi_72075251
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 16:57 schreef 9christensen het volgende:

[..]

op fctwente.tv valt 't mee.

hoogstens 5 seconden inderdaad
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72075345
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 14:56 schreef 9christensen het volgende:
Vind je het gek met die belachelijke prijzen...
pi_72075408
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:13 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

hoeveel koste het goedkoopste kaartje dan? en wat voor plek had je dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72075537
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:15 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

hoeveel koste het goedkoopste kaartje dan? en wat voor plek had je dan?
Geen flauw idee, maar ik hoorde dat het bij Twente begon bij 10 euro o.i.d.? Reken bij Ajax op 2 of 2,5 keer zoveel... En dan zit je dus ergens in de hoek verstopt.
pi_72075628
10 euro als je je eigen plek terugkocht, korte kant was 12,50 en lange kant was 17,50
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:25:23 #270
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72075657
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:13 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

oke, dat scheelt wel idd
[b]Enschede![/b]
pi_72075705
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:24 schreef ReMcOrE het volgende:
10 euro als je je eigen plek terugkocht, korte kant was 12,50 en lange kant was 17,50
Kijk, dat zijn gewoon acceptabele prijzen.
Kijk hier: http://www.ajax.nl/web/Ni(...)lovan-Bratislava.htm
Tickets beschikbaar vanaf 18 euro, dus voor 18 euro zit je schuin helemaal bovenin weggestopt. Als je een fatsoenlijke plek wil, gaan de prijzen ook ineens fors omhoog naar de 40 euro dacht ik...
pi_72075733
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn gewoon acceptabele prijzen.
Kijk hier: http://www.ajax.nl/web/Ni(...)lovan-Bratislava.htm
Tickets beschikbaar vanaf 18 euro, dus voor 18 euro zit je schuin helemaal bovenin weggestopt. Als je een fatsoenlijke plek wil, gaan de prijzen ook ineens fors omhoog naar de 40 euro dacht ik...
dan ben ik blij dat Twente wat betreft de prijzen nog geen 'topclub' is
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72075778
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dan ben ik blij dat Twente wat betreft de prijzen nog geen 'topclub' is
Niet alleen dat, maar je zit ook veel dichter op het veld. De Grolsch Veste is gewoon een heel mooi stadion geworden na de uitbreiding, en het zal helemaal mooi worden als de hele tweede ring af is. Volgens mij is hij dan zelfs groter dan het Philips Stadion of niet?
pi_72075952
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar je zit ook veel dichter op het veld. De Grolsch Veste is gewoon een heel mooi stadion geworden na de uitbreiding, en het zal helemaal mooi worden als de hele tweede ring af is. Volgens mij is hij dan zelfs groter dan het Philips Stadion of niet?
op de 2e ring is het wel te merken dat je iets 'steiler' zit, iet scherper naar beneden kijkt... maar verder een top stadion, waar je ook zit, altijd sfeer etc.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:40:19 #275
Rawr
pi_72076036
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

op de 2e ring is het wel te merken dat je iets 'steiler' zit, iet scherper naar beneden kijkt... maar verder een top stadion, waar je ook zit, altijd sfeer etc.
Flinke sfeer idd, alleen zat ik gisteren achter wat vieze dikke ouwe wijven, vóór een vader en zoon waar laatstgenoemde zn bek niet kon houden, en naast me zaten 2 van die barbiepopjes die dus echt niet thuishoren in een stadion. Ze juichten niet eens toen Twente scoorde

Verder was t een mooie bedoening
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:41:20 #276
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72076055
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja zeker. De capaciteit ligt dan op 42.000
pi_72076327
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ja zeker. De capaciteit ligt dan op 42.000
45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:58:57 #278
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72076389
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

45.600 heb ik mij laten vertellen. Maar laten we het er op houden dat ie dan groter is idd.
Dat is toch met de gracht dicht erbij? Als je hele stadion de gracht dicht bouwt, heb je denk ik zo 4000 stoeltjes meer.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:00:46 #279
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72076424
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

omg, wat zal dat een kabaal geven
[b]Enschede![/b]
pi_72076615
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:00 schreef 9christensen het volgende:

[..]

omg, wat zal dat een kabaal geven
42.000+ en dan kippenvel bij You'll Never Walk Alone
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72076624
@Drizzt_DoUrden

Welk vak?

Bij ons zat ook zon speknek die de mensen voor hem ging commanderen dat ze moesten gaan zitten omdat zijn zoontje anders niks kon zien.
Maar hij stond zelf wel de hele wedstrijd en trok zich niks aan van wat de ouderen achter hem zeiden.

Die gast moeten ze wat mij betreft met de kop naar beneden van de 2e ring flikkeren.
pi_72076959
Als je goeie sfeer wil, zit je bij de Grolsch Veste wel goed.
Noot noot.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:45:57 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72077425
Tsjonge wat is Stoch goed zeg. Terechte publiekswissel.
Perez bewees weer eens waarom hij niet slaagt bij een topclub... mooiweervoetballer...
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:27:38 #284
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72078567
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Flinke sfeer idd, alleen zat ik gisteren achter wat vieze dikke ouwe wijven, vóór een vader en zoon waar laatstgenoemde zn bek niet kon houden, en naast me zaten 2 van die barbiepopjes die dus echt niet thuishoren in een stadion. Ze juichten niet eens toen Twente scoorde

Verder was t een mooie bedoening

Care, ze hebben toch betaald of niet?

Had je in de eerste helft iig iets moois gezien
Alles is relatief
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 19:28:50 #285
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72078603
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef DirkZz het volgende:
@Drizzt_DoUrden

Welk vak?

Bij ons zat ook zon speknek die de mensen voor hem ging commanderen dat ze moesten gaan zitten omdat zijn zoontje anders niks kon zien.
Maar hij stond zelf wel de hele wedstrijd en trok zich niks aan van wat de ouderen achter hem zeiden.

Die gast moeten ze wat mij betreft met de kop naar beneden van de 2e ring flikkeren.
Das echt asociaal inderdaad. Dat soort kampers mogen wel eerst een heropvoeding krijgen.
Alles is relatief
pi_72080654
Laten we 't topic maar even vol maken of niet, tijd voor een nieuwe TT.

God Blaise NKufo.
pi_72080870
vooruit dan maar, 14 posts left...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72080878
geen Stoch-TT?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72080894
Mowaah, Stoch mag daarna.
pi_72080901
Echt een geweldige speler
pi_72080917
een goede voorzet in de benen, en de mentaliteit van een pitbull.
pi_72080931
en wat een techniek
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72080965
Jaa, en wat ik gister zag nog kopsterk ook , vol op de kruising.
pi_72080989
die was ook strak jah!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72081004
Hehe, ja. Ondanks zijn lengte :p
pi_72081007
ik gun jou de eer trouwens, met je Blaise TT
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72081017
is er bij Stoch wel sprake van 'lengte'?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72081018
Maak jij hem maar, ik gun het jou ook wel.
Zul je zien dat er nu een jood op de loer ligt om het nieuwe topic aan te maken.
pi_72081044
moet je het vooral gaan zeggen, nu ruiken ze hun kans
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72081049
299, de spanning !!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72081053
Jij hebt de laatste